XC70III 3.2 ar T6?
|
|
PelkiuSenis |
Parašyta 2019-04-22, 15:49
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 226 Įstojo: 2009-11-04 |
Nezinau ar teisinga info, bet pagal kalbas - tai dyzeliniai varikliai 2.4 136kW tarnauja po 500kkm ir daugiau, bei kaip ir dezes jei priziurima.
O kaip su 3.2 benzininiais varikliais? Kokios ridos jau visiskai bijoti, kad nebeziureti ir nebegalvoti deti duju i toki (kad kuo mazesne tuo geriau suprantu). 300kkm cia jau labai prastai ir geriau bandyt dyzeli? ----- SAAB 9-5 2.3T '06m. mechanika |
|
|
Stulpas |
Parašyta 2019-04-23, 10:41
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 6449 Įstojo: 2007-03-14 |
manau tikrai nebijok tu 300t km , o jei kas ir atsitiks, tie varikliai kapeikas kainuoja , pasikeisi i kita
----- Volvistas be Volvos |
|
|
Darius |
Parašyta 2019-04-23, 10:59
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 3285 Įstojo: 2012-10-08 |
Klausimas xc70 3.2 ir t6 savininkam:
Kai ijungiat rankini begiu perjungima ar vietoj D atsiranda S ar tiesiog rodo begi ir paciam reik perjunginet? ----- Ex 940 2.3 Polar Turbo M90 '98 S80 T6 AWD 224kw Inscription '13 940 2.3 Turbo 121kw AT '98 https://www.youtu...YTubk8JvBA |
|
|
portfailas |
Parašyta 2019-04-23, 12:51
|
Narys Miestas: Plungė Pranešimai: 33 Įstojo: 2013-06-28 |
Rodo begi, bet važiuot neteko, tiesiog taip pabandymui buvau ijunges.
Redagavo portfailas 2019-04-23, 12:52 |
|
|
MGauto |
Parašyta 2019-04-23, 19:42
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 613 Įstojo: 2014-02-05 |
Irgi stovint bandžiau ir tiek žinių, kažkaip daugiau nei per metus laiko taip ir neišbandžiau trasoje
----- Volvo XC70 T6 Polestar_ex Volvo V50 2.0D_ex |
|
|
Darius |
Parašyta 2019-04-23, 21:00
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 3285 Įstojo: 2012-10-08 |
Pas mane s80 ikrenta S rezimas ir labai sujautreja gazo pedalas ir dezes darbas. Idomu ar cia dezes skiriasi ar kazkoks softas tik
----- Ex 940 2.3 Polar Turbo M90 '98 S80 T6 AWD 224kw Inscription '13 940 2.3 Turbo 121kw AT '98 https://www.youtu...YTubk8JvBA |
|
|
PelkiuSenis |
Parašyta 2019-04-23, 22:08
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 226 Įstojo: 2009-11-04 |
Prie pirminio klausimo, o 3.2 varikliams grandines kas kiek t. km keiciasi? Ir kiek toks malonumas?
----- SAAB 9-5 2.3T '06m. mechanika |
|
|
MGauto |
Parašyta 2019-04-23, 22:15
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 613 Įstojo: 2014-02-05 |
Pagal gamintoją nekeičiamos. Omžėną
----- Volvo XC70 T6 Polestar_ex Volvo V50 2.0D_ex |
|
|
Darius |
Parašyta 2019-04-23, 22:15
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 3285 Įstojo: 2012-10-08 |
Grandine skaitos neaptarnaujama. Keiciama vandens pompa ir generatoriaus dirzas
----- Ex 940 2.3 Polar Turbo M90 '98 S80 T6 AWD 224kw Inscription '13 940 2.3 Turbo 121kw AT '98 https://www.youtu...YTubk8JvBA |
|
|
MGauto |
Parašyta 2019-04-23, 22:18
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 613 Įstojo: 2014-02-05 |
Darius @ 2019-04-23, 22:15 rašė: Grandine skaitos neaptarnaujama. Keiciama vandens pompa ir generatoriaus dirzas O šitie kas kiek? Kažkaip nesidomejau dar..ir kokios kainos gal žinai? ----- Volvo XC70 T6 Polestar_ex Volvo V50 2.0D_ex |
|
|
juozux676 |
Parašyta 2019-04-24, 06:46
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 528 Įstojo: 2012-02-01 |
Darius @ 2019-04-23, 10:59 rašė: Klausimas xc70 3.2 ir t6 savininkam: Kai ijungiat rankini begiu perjungima ar vietoj D atsiranda S ar tiesiog rodo begi ir paciam reik perjunginet? S ----- ex Citroen Xm 3.0 MT '90 ex Saab 9000 2,3T MT '93 Volvo V70 T-5 geartronic '04 www.mozaikosideja.lt |
|
|
Darius |
Parašyta 2019-04-24, 06:57
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 3285 Įstojo: 2012-10-08 |
juozux676 @ 2019-04-24, 06:46 rašė: Darius @ 2019-04-23, 10:59 rašė: Klausimas xc70 3.2 ir t6 savininkam: Kai ijungiat rankini begiu perjungima ar vietoj D atsiranda S ar tiesiog rodo begi ir paciam reik perjunginet? S Kelinti metai? Kuris variklis? ----- Ex 940 2.3 Polar Turbo M90 '98 S80 T6 AWD 224kw Inscription '13 940 2.3 Turbo 121kw AT '98 https://www.youtu...YTubk8JvBA |
|
|
PelkiuSenis |
Parašyta 2019-04-24, 09:59
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 226 Įstojo: 2009-11-04 |
Del 3.2 variklio. Kaip suprantu voztuvai reguliuojasi, o yra numatyti intervalai ir kiek toks malonumas?
----- SAAB 9-5 2.3T '06m. mechanika |
|
|
Modestas90 |
Parašyta 2019-04-24, 10:39
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 91 Įstojo: 2019-01-28 |
PelkiuSenis @ 2019-04-22, 15:49 rašė: Nezinau ar teisinga info, bet pagal kalbas - tai dyzeliniai varikliai 2.4 136kW tarnauja po 500kkm ir daugiau, bei kaip ir dezes jei priziurima. O kaip su 3.2 benzininiais varikliais? Kokios ridos jau visiskai bijoti, kad nebeziureti ir nebegalvoti deti duju i toki (kad kuo mazesne tuo geriau suprantu). 300kkm cia jau labai prastai ir geriau bandyt dyzeli? Cia antros kartos D5 136 kW ? Nezinau, bet pagal kalbas, tai sitie varikliai yra laikomi popieriniais su popierine stumokline. Fino buvo aprases. Buvo ir kapitaliniai po 150 tukst.daryti. Ir suprojektuoti jie labai keistai. DPF sudegina variklius. O dar tos paskirstymo ir generatoriaus dirzo bedos. Zodziu, Volvo dyzeliu tradicija: naujas variklis - bedos islieka tos pacios, o prisideda dar ir nauju... P.S. As ir pats vos nenusipirkau D5 136kW.... Redagavo Modestas90 2019-04-24, 10:45 |
|
|
Modestas90 |
Parašyta 2019-04-24, 10:43
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 91 Įstojo: 2019-01-28 |
juozux676 @ 2018-04-19, 06:21 rašė: 2d bėgyje abi bandžiau, tai tokie įspūdžiai Kaip tik pasirodė, kad dyzelis neina, tokia kaip duobė iš pat prad?ių nedidelė. Gal jau nedirba kokia turba 170rida tikra to dyzeliaus. + dirba tikrai garsiai. Mieste 11-12 dyzelio, tai kam jis 11-12 dyzeliniui mieste neturetu buti. Aisku, sostines rezimas daro savo, taciau tiek tikrai per daug. Nebent masina vaziuoja 2-3 km kamsciuose iki darbo ir yra gesinama. |
|
|
Stulpas |
Parašyta 2019-04-24, 15:50
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 6449 Įstojo: 2007-03-14 |
Modestas90 @ 2019-04-24, 10:43 rašė: juozux676 @ 2018-04-19, 06:21 rašė: 2d bėgyje abi bandžiau, tai tokie įspūdžiai Kaip tik pasirodė, kad dyzelis neina, tokia kaip duobė iš pat prad?ių nedidelė. Gal jau nedirba kokia turba 170rida tikra to dyzeliaus. + dirba tikrai garsiai. Mieste 11-12 dyzelio, tai kam jis 11-12 dyzeliniui mieste neturetu buti. Aisku, sostines rezimas daro savo, taciau tiek tikrai per daug. Nebent masina vaziuoja 2-3 km kamsciuose iki darbo ir yra gesinama. xebra nebukite jus naivus, suprantu kad jums labai norisi pastumti ant dyzelio kokie sudas ir t.t bet pamastykite ir blaivia galva biski jei mieste ima 12l dyzelio, reiskias benzino tokiu paciu vaziavimu pasiims minimum 16l ir daugiau ir nesekite man pasaku , cia tik facbokke visi benzinai ar 3,2 ar 3,0T6 vazineja su 10-11 litru vidurkiu , pats vazinejau su s80 3,2 Vilniuje ziema be kamsciu is 14 litru neislipau niekaip, pravazinejau su savo xc70 D5 metus laiko , daugiausia ka buvau supyles ziema 12,5L / 100km cia vilniuje su pagazavimais kai buvo sniego , normaliai vazinejant daugiau 11 nebuvau supyles, kai antra puse i darba vazinedavo Mindaugo g per rytini aplinkeli su jo kamsciais lazdynuose ir paneriu g, daugiau 9 litru nepasiimdavo nekuomet. jei su benzu daug vaziuoji uzmiestyje taip jie ekonomiski labai ir skirtumas nuo dyzelio tikrai nedidelis, bet jei vaziuoti mieste su dideles kubaturos benzu , sanaudas per kisene greitai pajunti. kam su kuo geriau vaziuot kiekvieno asmeninis reikalas ,cia jau jums spresti ar benzas ar dyzelis , Redagavo Stulpas 2019-04-24, 15:57 ----- Volvistas be Volvos |
|
|
Stulpas |
Parašyta 2019-04-24, 15:55
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 6449 Įstojo: 2007-03-14 |
Modestas90 @ 2019-04-24, 10:39 rašė: PelkiuSenis @ 2019-04-22, 15:49 rašė: Nezinau ar teisinga info, bet pagal kalbas - tai dyzeliniai varikliai 2.4 136kW tarnauja po 500kkm ir daugiau, bei kaip ir dezes jei priziurima. O kaip su 3.2 benzininiais varikliais? Kokios ridos jau visiskai bijoti, kad nebeziureti ir nebegalvoti deti duju i toki (kad kuo mazesne tuo geriau suprantu). 300kkm cia jau labai prastai ir geriau bandyt dyzeli? Cia antros kartos D5 136 kW ? Nezinau, bet pagal kalbas, tai sitie varikliai yra laikomi popieriniais su popierine stumokline. Fino buvo aprases. Buvo ir kapitaliniai po 150 tukst.daryti. Ir suprojektuoti jie labai keistai. DPF sudegina variklius. O dar tos paskirstymo ir generatoriaus dirzo bedos. Zodziu, Volvo dyzeliu tradicija: naujas variklis - bedos islieka tos pacios, o prisideda dar ir nauju... P.S. As ir pats vos nenusipirkau D5 136kW.... o cia kaip paziuresi kaip kam pasiseks uzsienyje dabar pilna masinu su sitais motoras su ridomis 350tkm ir daugiau, siaip popeiriniu varikliu galima daugiau rasti jei sakyt kad silpna tas ar anas , taip turi jie imantriu mazgu ,bet ir kitu gamintoju pilna su silpnais mazgais tie patys vw 1,9 ar 2,0tdi ,atrodo geri varikliai , ilendi i ju forumus baisu skaityt, varsgta zmones, opelio dyzeliai irgi slamstas, VW TSI benzinai slamstas, draugo nisanas kaskajus 1,5 benzinas rida 50tkm, masina garantine visi aptarnavimai tik pas atstova zmogus dziaugesi kad nauja masina viskas gerai negenda, va pyst trecia savaite stovi pas atstova su kalanciu varikliu, taip kad nera negendaciu masinu, tuo labiau kai su naudotom vaziuojam isvis loterija ----- Volvistas be Volvos |
|
|
Gintarys |
Parašyta 2019-04-24, 16:17
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 63 Įstojo: 2015-03-25 |
Yra yra ir su didesnėmis ridomis nei 350k ,net mobile.de įmanoma rasti ,aišku niekas nežino kelintas motoras ,bet nu nemanau,kad tokie netike tie motorai . Gal kiek garsiai dirba ,nors gal čia ne nuo variklio ,o nuo garso izoliacijos priklauso.
----- Ex: audi 80 b4 1.9 TDI + remap'as Ex: vw passat b5 1.9 TDI + remap'as Dabar : Audi a4 b6 1.9 TDI + remap'as |
|
|
Modestas90 |
Parašyta 2019-04-24, 19:41
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 91 Įstojo: 2019-01-28 |
Stulpas @ 2019-04-24, 15:50 rašė: Modestas90 @ 2019-04-24, 10:43 rašė: juozux676 @ 2018-04-19, 06:21 rašė: 2d bėgyje abi bandžiau, tai tokie įspūdžiai Kaip tik pasirodė, kad dyzelis neina, tokia kaip duobė iš pat prad?ių nedidelė. Gal jau nedirba kokia turba 170rida tikra to dyzeliaus. + dirba tikrai garsiai. Mieste 11-12 dyzelio, tai kam jis 11-12 dyzeliniui mieste neturetu buti. Aisku, sostines rezimas daro savo, taciau tiek tikrai per daug. Nebent masina vaziuoja 2-3 km kamsciuose iki darbo ir yra gesinama. xebra nebukite jus naivus, suprantu kad jums labai norisi pastumti ant dyzelio kokie sudas ir t.t bet pamastykite ir blaivia galva biski jei mieste ima 12l dyzelio, reiskias benzino tokiu paciu vaziavimu pasiims minimum 16l ir daugiau ir nesekite man pasaku , cia tik facbokke visi benzinai ar 3,2 ar 3,0T6 vazineja su 10-11 litru vidurkiu , pats vazinejau su s80 3,2 Vilniuje ziema be kamsciu is 14 litru neislipau niekaip, pravazinejau su savo xc70 D5 metus laiko , daugiausia ka buvau supyles ziema 12,5L / 100km cia vilniuje su pagazavimais kai buvo sniego , normaliai vazinejant daugiau 11 nebuvau supyles, kai antra puse i darba vazinedavo Mindaugo g per rytini aplinkeli su jo kamsciais lazdynuose ir paneriu g, daugiau 9 litru nepasiimdavo nekuomet. jei su benzu daug vaziuoji uzmiestyje taip jie ekonomiski labai ir skirtumas nuo dyzelio tikrai nedidelis, bet jei vaziuoti mieste su dideles kubaturos benzu , sanaudas per kisene greitai pajunti. kam su kuo geriau vaziuot kiekvieno asmeninis reikalas ,cia jau jums spresti ar benzas ar dyzelis , Stulpe, Tikrai nestumiau, nes ir pats dyzelinemis masinomis vaziuoju. Ir siai dienai jokios kitos man nereikalingos. |
|
|
Modestas90 |
Parašyta 2019-04-24, 19:42
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 91 Įstojo: 2019-01-28 |
Stulpas @ 2019-04-24, 15:55 rašė: Modestas90 @ 2019-04-24, 10:39 rašė: PelkiuSenis @ 2019-04-22, 15:49 rašė: Nezinau ar teisinga info, bet pagal kalbas - tai dyzeliniai varikliai 2.4 136kW tarnauja po 500kkm ir daugiau, bei kaip ir dezes jei priziurima. O kaip su 3.2 benzininiais varikliais? Kokios ridos jau visiskai bijoti, kad nebeziureti ir nebegalvoti deti duju i toki (kad kuo mazesne tuo geriau suprantu). 300kkm cia jau labai prastai ir geriau bandyt dyzeli? Cia antros kartos D5 136 kW ? Nezinau, bet pagal kalbas, tai sitie varikliai yra laikomi popieriniais su popierine stumokline. Fino buvo aprases. Buvo ir kapitaliniai po 150 tukst.daryti. Ir suprojektuoti jie labai keistai. DPF sudegina variklius. O dar tos paskirstymo ir generatoriaus dirzo bedos. Zodziu, Volvo dyzeliu tradicija: naujas variklis - bedos islieka tos pacios, o prisideda dar ir nauju... P.S. As ir pats vos nenusipirkau D5 136kW.... o cia kaip paziuresi kaip kam pasiseks uzsienyje dabar pilna masinu su sitais motoras su ridomis 350tkm ir daugiau, siaip popeiriniu varikliu galima daugiau rasti jei sakyt kad silpna tas ar anas , taip turi jie imantriu mazgu ,bet ir kitu gamintoju pilna su silpnais mazgais tie patys vw 1,9 ar 2,0tdi ,atrodo geri varikliai , ilendi i ju forumus baisu skaityt, varsgta zmones, opelio dyzeliai irgi slamstas, VW TSI benzinai slamstas, draugo nisanas kaskajus 1,5 benzinas rida 50tkm, masina garantine visi aptarnavimai tik pas atstova zmogus dziaugesi kad nauja masina viskas gerai negenda, va pyst trecia savaite stovi pas atstova su kalanciu varikliu, taip kad nera negendaciu masinu, tuo labiau kai su naudotom vaziuojam isvis loterija 1.9 tdi 81 kW - legenda, ne variklis. Pats dar toki vakkau. Ir vargu, ar pavyks uzvaikyt, gal greiciau kebulo nebeliks |
|
peršokti į forumą: |