FAQ: Volvo S60, S80, V70II pirkimas - į ką atkreipti demesį
|
|
Fino |
Parašyta 2012-06-15, 14:13
|
![]() Super administratorius Miestas: Vilnius Pranešimai: 16177 Įstojo: 2007-03-10 |
Ko gero populiariausiu modeliu būsimi savininkai vis dažniau ieško atsakymu į klausimus "Į ką atkreipti dėmesį ieškant S60, V70II, S80 modelius". Kad butu mažiau klausimų ir daugiau informacijos, pratęsiu technines temas apie automobilius ir jų agregatus, ir šioje temoje pasistengsiu (būtų gerai - ir su Jūsų pagalba) kuo išsamiau papasakoti kaip NENUPIRKTI blogo Volvo automobilio. Būsiu objektyvus, ir kiek labiau kritiškas negu eilinis vartotojas. Tikiuosi susilauksiu Jūsų pastebėjimų ir netikslios informacijos pataisymo.
![]() Dėmesio! Tema PERKU VOLVO S60, S80, V70II automobili NEAPIMA AWD modeliu, S60II kartos, V70III kartos bei S80II kartos automobiliu. Taigi... Pradėkime nuo automobilio priekio - žibintų: Visi reflektoriniai Volvo S60/V70II žibintai turi VOLVO arba VALEO/HELLA logotipą šioje vietoje: ![]() Volvo S80 lęšiniai žibintai irgi turi turėti šį užrašą toje pačioje vietoje, kai kurie xenon/bi-xenon žibintai - irgi. Naujesni lęšiniai V70II/S60 žibintai (su plastmasiniu stiklu) šio užrašo neturi - tada jo reiktu ieškoti žibintų viduje. Taigi, jeigu Jus neradote VOLVO/VALEO/HELLA užrašų ant stiklų, arba radote kitų gamintojų pavadinimus, arba neradote nieko - žibintas keistas į neoriginalią detalę - ieškokite kodėl taip įvyko (masina daužta į priekį ir tt.) Pastatykite masina prie kokios nors sienos ir įjunkite artimas šviesas. Šviesų spindulio lūžis Europiniam žibintui turi būti toks: ![]() Jeigu jis tiesus - tai yra Amerikos tipo žibintas, jei lūžis į kitą pusę - Angliško tipo. Su tokiu šviesos lūžimu TA praeiti yra neįmanoma, ir tai dar viena prielaida tam, kad su automobiliu buvo kažkas daryta, arba tai (kai kuriais atvejais) - perdarytas Anglas. Nepamirštame, kad tokie žibintai irgi bus pažymeti originaliu VOLVO/VALEO logotipu. Nekalbant apie tarpelius tarp kėbulo detalu (jie turi būti +/- panašūs), einam toliau palei kėbulą. Atkreipiam dėmesį į vairuotojo durelių rankenėlę - vieta rakteliui TURI būti tik vairuotojo durelėse - jeigu jus kartais aptiksite vietą rakteliui dešinei (keleivio) pusei - reiškia prieš Jus - perdaryta angliška masina. Apžiūrinėjam kėbulą toliau. Dažnai galite aptikti tokį vaizdelį: ![]() Tai - oksiduojančios stogo juosteles, dažniausiai apačioj prie priekinio stiklo, ir juostelės gale - prie bagažinės. Juostelės aliumininės, aliuminis oksiduojasi, ir pakelia dažus, to bijoti nereikia, pavadinkim tai VOLVO "bonusu"/broku , - beveik ne išsprendžiama problema, nes bandymas veliau sutvarkyti šita neestetišką vaizdą baigiasi sugaištu laiku bei visiškai sugadintom juostelėm - aliuminis po dažais paruošiant dažymui tiesiog sutrupės. Bendrai paėmus viso automobilio kėbulą bei dugną nei rūdžių, nei jų požymių NETURI BŪTI. Jei randate rūdeles bet kur - aplink stiklą (stoge), gale prie arkų - tai yra rimta priežastis nepirkti automobilio - šitų modelių automobiliai NERŪDYJA. Taigi, rūdelės parodo, kad mašina turėjo nelengva gyvenimą, nedėkingose sąlygose. S60 ir S80 bagažinės dangtis turi atsidarinėti labai lengvai, elektros spynelė (mikriukas) turi nusispausti paprastai, be papildomų jėgų. Bagažinės amortizatoriai, atitinkamai, turi lengvai laikyti dangti visose modeliuose. Atsidarius dureles, dažnai pamatysite gumas aplink jas, kurios yra sutrūkinėjusios, paplyšusios arba paspaustos - vaizdelis nekoks, tačiau jos yra nesunkiai keičiamos - telieka tik rasti atitinkamo stovio dėvėtą pakaitalą. Tai byloja apie automobilio didesne rida, arba apie tai, kad mašinoj buvo dažnai, atidaromos/uždaromos dureles (darbinis automobilis, taksi ir pan.) Kalbant apie kėbulą, galima reziumuoti - kėbulai geri, nerūdijantys, kapotai aliumininiai, V70 bagažinės dangčiai plastmasiniai, kėbulo detalės šiais laikais yra įperkamos ir nestipriai daužtų mašinų bijoti nereikia. Pereinant prie automobilio "širdies" - variklio, bei automatinės pavarų dėžės, kad nesikartoti, nurodysiu nuorodas į temas, kuriose išsamiai aprašyti variklių bei automatinių dėžių privalumai bei trūkumai: Variklis dyzelinis D5, 2.4D: http://scc.lt/?te...pid=239006 Variklis dyzelinis 2.5D, 2.5TDI www.scc.lt/?tema=... Variklis benzininis 5 cilindru: http://www.scc.lt...id=234894# Dėžė: http://scc.lt/?te...amp;page=0 Kas liečia mechanine greičių dėžę, nieko blogo apie ją pasakyti negaliu, jinai buvo leidžiama nuo 1991 m iki 2008 m su tam tikrom modifikacijom ir buvo montuojama į daugumą VOLVO modeliu, ypač patvari ir nekaprizinga, jeigu Jūs pastebėsite sunkesnį įjungimą pirmo ir atbulinio bėgio, tepalu keitimas dažniausiai šitą problemą išsprendžia (pilasi TIK 75W80 GL3+ tepalai, 2.1 litrai, kita alyva NETINKA), taigi perkant mechanika, įtarinėti dėžės defektus arba blogą dėžės darbą nereikia. Tikras galvos skausmas bet pagrindas derybom, arba kito automobilio paieška yra VOLVO su D5 (2.4D) varikliu - smagratis ir jo problemos. Padekite koją ant sankabos pedalo (nespaudžiant jo) ir pažiūrėkite, ar į koją nėra perduodama vibracija (kutenimas). Tai nėra paprasta, nes netgi su nauju smagračiu šiokia tokia vibracija, labai nedidelė, bet yra. Vibracijos stiprumas pasakys apie smagračio būklę. Taip pat, jei yra pašaliniai garsai ir išmynus sankabą jie dingsta irgi papasakos Jums apie problemą su sankabos smagračiu arba išminamuoju guoliu. Dėmesio! Tai liečia tik mechaninę pavarų dėžę! Smagračio, sankabos, išminamojo guolio keitimas gali kainuoti iki 1000 eur. atsižvelgiant į situacijos bloguma. Bukite gudresni už pardavėjus! Automatiniu greičių dėžių smagračiai irgi galvos skausmas, šiuo atveju ne tik dyzeliams, bet ir benzinams.Užvedant automobilį, starteris turi sukti variklį gražiai, tolygiai ir be pašalinių garsų. Jeigu yra trūkčiojimai, įtarimai kad mašina kuriasi per prievartą, ne taip kaip turi būti - tai sako arba apie starterio gedimą, arba apie tai, kad "nuėsti" smagračio dantukai. Tada laukia dėžės nuėmimas ir smagračio keitimas kitu. Dėvėtų smagračių kaina ~100 eur. darbas 100 - 150 eur. ![]() Keletą žodžių apie automobilio elektronika (liečia visus aprašomus modelius). Jeigu perkate šią mašiną, geriausia - turėti galimybę prijungti automobili prie profesionalios diagnostinės įrangos, geriau prie dilerines. Jinai pasakys viską - ir elektroninius gedimus, ir agregatų stovį, dažniausiai - tikrą kilometražą. Jeigu Jums stringa/neatsidaro langas, pakimba spidometras, mirksi lemputės ar panašiai - netikėkite pasakojimais kad "čia mygtuką reikia pakeisti" arba "kontaktas blogas". TAI NETIESA. Šitie modeliai turi labai daug kompiuterių/valdymo bloku, ir 99% atvejų kalti būtent jie. Elektronikos atvžilgiu - kaprizinga ir brangi remonte mašina, remontas gali kainuoti tūkstančius. Reziumuojant - jeigu neturite galimybės pirkimo metu pajungti diagnostinės įrangos - bent jau patikrinkite VISUS mazgus - kaip jie veikia - langai nusileidžia/kyla be strigimų, spidometras nemirkčioja, kondicionierius dirba, posūkiai (svarbu) dirba be strigimų, centrinis veikia . Keliaujam į saloną... Tegul Jūsų ne išgąsdina salono elementų (apdaila/sėdynės/plastmasės) barškėjimas - taip jau yra - VOLVO salono surinkimo kokybė, švelniai sakant, yra prasta. Bijoti barškančių plastmasių nereikia - tai normalu. Odiniai salonai nėra ilgaamžiai, pusiau odiniai trūkinėja šonuose dar greičiau - taigi, tai nėra rodiklis automobilio ridai nustatyti vizualiu būdu. Pasirinkite pliušinį (medžiaginį saloną ![]() Yra keli budai atskirti pagal saloną ar masina nebuvo perdaryta iš Angliškos: Žemiau nurodyti mygtukai turi būti toje vietoje, kaip pavaizduota nuotraukoje: ![]() Jeigu jie yra dešinei, kur parodo rodykle - tai - arba mašina yra perdaryta iš Angliškos, arba yra įdėtas Angliškas klimato kontrolės valdymo modulis - reiktų susimastyti. Kitas svarbus punktas - plastmasinis laikiklis prie stiklo: ![]() Jis turi būti vairuotojo pusėje. Atitinkamai, angliškos mašinos vairuotojo pusė yra dešinė, taigi laikiklis yra kitoje vietoje. Dažnai šitos smulkmenos pardavėjai nepašalina, o tai - 100% įrodymas, kad mašina buvo Right Hand Drive. Jeigu laikiklio nėra iš vis - įsidėmėkite - ar keistas stiklas, arba pašalintas laikiklis - gali būti, kad Jums pasiseks ir Jūs rasite senojo laikiklio žymes dešinėje, arba kairėje pusėje. Dažniausiai keičiant saloną keičiami / perdarinėjami durų apmušalai. Angliškoje mašinoje langų valdymo blokas dešinėj pusei didesnis negu kairei, Europietiškoj - atvirkščiai: ![]() Jeigu pažymėtoje vietoje pamatote kažkokius paslėptus perdarinėjimus, plokšteles ir pan - tai gali būti: arba mašina perdaryta iš Angliškos, arba pakeistas salonas su visa apdaila iš angliško Automobilio - priežasties ieškokite patys ![]() Keliaujame prie pakabos ir stabdžių sistemos. Apžiūrėkite stabdžių diskus - įvertinkite jų būklę - tai nesunku - parūdiję, nusidėvėję netolygiai, ir pan, - laukia keitimas.. Jeigu diskai nutekinti - jie bus gražūs, blizgantys, bet ploni. Tas irgi matosi ir kartais pasitaiko. Pakeitimas naujais kainuoja nedaug. Tai - pagrindas pasiderėti, bet ne pagrindas nepirkt. Pusašiai - labai skaudi tema tiek VOLVO su benzininiais, tiek su dyzeliniais varikliais. Tiek su automatinėmis, tiek su mechaninėmis dėžėmis. Patikrinti nesudėtinga - įsibėgėjant jaučiasi vibracija, bet atleidus gazą ir riedant jinai akimirksniu dingsta. Kuo stipriau spaudi gazą - tuo didesnė vibracija. Naujas pusašis kainuoja ~700 eur. NETIKEKIT padavėjų pasakojimais,kad tereikia subalansuot ratus. 99% atvejų tai - pusašis. Barskancios pakabos bijoti nereikia - tai puikus pagrindas, vel gi, pamažinti prekės kainą, bet nėra kriterijus pirkti automobilį arba jo nepirkti. S60, S80, V70II pakabos byrejo, byra ir byrės, remontas reguliarus bet nebrangus. Apžiūrėkite variklio pagalves - jų yra daug ir kainos svyruoja nuo 10 iki 150 eur. Variklio skyriaus apačia turi būti sausa, viršus - irgi. Skysčio prasisunkimas - didelis trūkumas. Dar vienas didelis volvo"prašovimas" yra vairo kolonėlės, vairo stiprintuvo siurbliai. Važiojant/sukant neturi būti vairo "bangavimo", vairo kolonėlė ir jos siurblys PRIVALO būti sausi - jei taip nėra - laukia nemažos išlaidos. Skaičiuokite pinigus, ir žiūrėkite kitą mašiną jei netelpat i finansines ribas. Kondicionierius turi veikti - tiek kompresoriai, tiek kondicionieriaus radiatoriai irgi yra viena iš silpnesnių šių modelių vietų. Jokių pašalinių garsų neturi būti. Jeigu įjungus kondicionierių, atsiranda snypštimas - tai sako apie freono trūkumą - jis yra, bet jo mažai. Darome išvadas. Na ir paskutiniai zodiziai apie svarbiausią - VOLVO SAUGUMAS. SRS pagalvės. Šiuolaikinės technologijos leidžia aptraukti paneles ir pagalves taip, kad net profesionalo akimis sunku atskirti ar pagalvės buvo šovusios ar ne. Tačiau yra keli būdai pačiam įsitikinti ar automobilis turėjo auto įvykį su šovusiomis pagalvėmis. Daugumoje aprašomų modelių komplektacijose eina ir keleivio priekinė saugos oro pagalvė. Visada išspaudžiamas SRS logotipas, dažnai išspaudžia net po panelės pertaukimo, ir labai kokybiškai. Patikrinti ar panelė buvo šovusi ar ne galima šitaip: Paspauskite pirštais panelę, jinei neturi būti "medinė" , turi amortizuoti, po pirštais nueiti gilyn 1 - 2 milimetrais, jeigu to nėra - 100%, kad panelė yra pertraukta per naują. Tas pats - ir su vairu. Kiek veliau įdėsiu maksimalios kokybės nuotraukas, kaip atrodo gamykliniai VOLVO išspausti SRS logotipai vaire, ir ant panelės - tai turėtu Jums padėti išsirinkti saugų VOLVO automobilį. P.S. Vėliau bus papildyta tema apie 2.5 TDI variklius. Jei yra klausimų arba netikslumų mano straipsnyje - kritikuokite, klauskite, redaguokite, as labai stengiausi! Gero pirkimo ir saugaus važinejimo! Vartotoju pastabos: --- V70 II kartos buna eina su paprastais galiniais amortizatoriais (kaina nuo apie 100eur Lt/2vnt) ir su nivomatais (naujo kaina nuo apie 400 eur/vn), naudoti apie 500Lt/2 vnt). Nivomatai reguliuojasi patys priklausomai nuo bagazines apkrovos ir neleidzia automobilio galus smukti i apacia. Pakeitimas paprastas, taciau keiciant is Nivomatu i paprastus reikia keist ir atramas virsutines amortizatoriu. Velgi pinigines islaidos. Paziurekite perkant V70 galiniu amortizatoriu stori - jeigu jis yra ~10 cm skersmens - tai reguliojama pakaba, kurios aptarnavimas yra brangus. Daznas atvejis iki facelifto s60/v70 problema, isplauke pixeliai borto kompe ir atsijunginejantis skydelis. Isplaukusiu pixeliu ir prietaiso skydelio atsijunginejimas - gamybinis brokas, del mikro trukimu saltose paikiose (pasirodo isilus skydeliui) Kita priezastis- odometro atsukimas. Prietaisu skydeliu kontaktu perlitavimas ir lempuciu pakeitimas apie 100 eur. Pirmos gamybos s60/v70 II turi problemu su DSTC, kuris pradeda neveikti prie zemesniu tempo, o po to pastoviai. Sprendimas- modulio pakeitimas (kaina priklauso nuo to kuris) ir jei nepavyksta adaptacija - pirkimas Sostenoj Reload programas (apie 300 Lt). Pasirenkant automobili su STC arba DSTC opcija, geriau pasirinkti STC. Pateike: marcinorama --- Griežtai draudžiama čia paskelbtą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse be scc.lt administracijos sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti www.scc.lt kaip šaltinį. Redagavo Fino 2012-06-19, 19:44 ----- Viskas apie Volvo/Saab +370 694 88000 info@volvoparts.lt |
|
|
Metalz |
Parašyta 2012-06-15, 15:26
|
![]() Narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 797 Įstojo: 2010-10-12 |
![]() ----- Lexus RX 450 MY 2015 VW Passat MY 2018 dyzelis SAAB 9-3 AERO 2,8 V6 MY 2008 SAAB 9-3 MY 2002 2,2 TiD SAAB 9-3 AERO Viggen 1999 kabrioletas 2,0 T EX dahriena volgų ir saabų... |
|
|
tyluonis |
Parašyta 2012-06-15, 16:39
|
![]() Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 869 Įstojo: 2010-12-07 |
ačiū, naudinga info
![]() ----- vė septyniasdešimt I tėdėji |
|
|
MM23 |
Parašyta 2012-06-15, 18:16
|
Narys Miestas: Utena/Vilnius Pranešimai: 1336 Įstojo: 2011-11-19 |
Super naudinga informacija,dėkui
![]() ![]() ----- V70II 2.5TDI- Juokais-morgo direktorius ![]() ![]() Kai esi miręs, nežinai, kad tu miręs. Tik kitiems sunku. Lygiai taip pat yra, kai esi durnas. |
|
|
imori |
Parašyta 2012-06-15, 18:45
|
![]() Narys Miestas: Lietuva Pranešimai: 1524 Įstojo: 2009-11-14 |
minusai gi realus nesugalvoti... Bet ir pliusu masina turi nemazai... Del to ir perkam, as jau 3 volvo vairuoju... |
|
|
kairusa30 |
Parašyta 2012-06-15, 19:18
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 1560 Įstojo: 2009-06-04 |
Labai gerai viskas isdestyta. Surasyta i ka atkreip demesi ir galimi defektai. Puiki informacija!
----- V70 1998 2.0 LPG (93kw) S60 2002 2.4. LPG (103kw) S40 1997 2.0 (103kw) PARDUOTA ![]() 440 1991 1.7 (devynis metus man tarnavo) ![]() подписи для форумов Tel: 868563593 |
|
|
Stulpas |
Parašyta 2012-06-15, 19:32
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 6448 Įstojo: 2007-03-14 |
Fino @ 2012-06-15, 19:16 rašė: As rasau kritiskai, ta pabreziau paciame pirmame sakinyje, kad zmones nenupirktu slamsto. Apie pliusus as isvis net nesiruosiau rasyti. Stulpas ziurek kitu kampu. as viska suprantu ![]() tik sakau kad zmogus galvojantis pirkti ar nepirkt ,perskaites sita tema manau nepirks ![]() |
|
|
Fino |
Parašyta 2012-06-15, 19:34
|
![]() Super administratorius Miestas: Vilnius Pranešimai: 16177 Įstojo: 2007-03-10 |
Nu tai tegul perskaito tema apie Liancia Dedra kokia
![]() ----- Viskas apie Volvo/Saab +370 694 88000 info@volvoparts.lt |
|
|
Shake |
Parašyta 2012-06-15, 20:46
|
![]() Narys Miestas: Vilnius - Ignalina Pranešimai: 2152 Įstojo: 2011-12-15 |
Labai puikiai viska parasyta ![]() Butu praverte sios zinios, kai ieskojau volvos ![]() Pagarba Segefinui ![]() |
|
|
imori |
Parašyta 2012-06-16, 12:16
|
![]() Narys Miestas: Lietuva Pranešimai: 1524 Įstojo: 2009-11-14 |
Volvo Lietuvoje bent jau man atrodo stipriai populiareja. Deja perkant netinkama varianta galima taip apsidegti kad visa gyvenima keiksi volvo. Man teko kalbeti su zmogumi kuris keike xc70 AT. Sake prie volvo niekad daugiau neprieis. Si tema turi info ir apie D5 ir apie AT... Manau zmogus kuris perskaitis sia tema gales siek tiek apsisaugoti nuo nesekmes... Puiki tema!!! |
|
|
Sliumpis |
Parašyta 2012-06-16, 12:39
|
![]() Narys Miestas: Vilnius, Baltupiai Pranešimai: 368 Įstojo: 2011-12-23 |
puikus aprašymas. tik truputi pasigedau informacijos apie benzininius variklius
![]() ![]() ----- VW Golf VI 1.6 TDI 77kW darbinis arklys Volvo S60 2.4 AT 125 kW sold Nissan Primera 2.0 96 kW |
|
|
Fino |
Parašyta 2012-06-16, 12:55
|
![]() Super administratorius Miestas: Vilnius Pranešimai: 16177 Įstojo: 2007-03-10 |
Kaip tai pasigedai, o linkas i aprasyma ju ?
----- Viskas apie Volvo/Saab +370 694 88000 info@volvoparts.lt |
|
|
Stulpas |
Parašyta 2012-06-16, 13:01
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 6448 Įstojo: 2007-03-14 |
serzai tai nuorodoje tik apie dyzelius yra kalbama |
|
|
Fino |
Parašyta 2012-06-16, 13:13
|
![]() Super administratorius Miestas: Vilnius Pranešimai: 16177 Įstojo: 2007-03-10 |
As labai atsiprasau, nuoroda ideta.
----- Viskas apie Volvo/Saab +370 694 88000 info@volvoparts.lt |
|
|
arnoldas1972 |
Parašyta 2012-06-16, 15:12
|
![]() Narys Miestas: Klaipeda-Dublinas Pranešimai: 12 Įstojo: 2011-07-21 |
Puikus aprasymas. Respect,uz varga ![]() |
|
|
marcinorama |
Parašyta 2012-06-16, 19:53
|
![]() Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 3391 Įstojo: 2011-04-08 |
dekui uz pataisyma Serzai
![]() ----- S80 D5 11 executive- daily V70 D3 12 - daily Caddy TDI 16 - daily Nissan Sunny N13 88 -youngtimer 740GLE 84 -old new family member |
|
|
sccudo |
Parašyta 2012-06-16, 22:41
|
![]() Narys Miestas: Joniškis/Šiauliai Pranešimai: 199 Įstojo: 2012-01-01 |
Labai gera tema
![]() ![]() Redagavo sccudo 2012-06-16, 22:42 ----- Volvo V70 2.5D '01 |
|
|
MM23 |
Parašyta 2012-06-18, 09:26
|
Narys Miestas: Utena/Vilnius Pranešimai: 1336 Įstojo: 2011-11-19 |
Laukiu nesulaukiu informacijos apie 2.5tdi
![]() ![]() ----- V70II 2.5TDI- Juokais-morgo direktorius ![]() ![]() Kai esi miręs, nežinai, kad tu miręs. Tik kitiems sunku. Lygiai taip pat yra, kai esi durnas. |
|
|
tozass |
Parašyta 2012-06-21, 15:59
|
![]() Narys Miestas: Telsiai Pranešimai: 1155 Įstojo: 2007-12-15 |
o i mechanine pavaru deze tikrai GL-3? tanagroje paprasiau tai paziurejo kaip i kvaili sako GL-5 pilasi
----- Saab 9-3 1.9 Tid 88 kw '07 SportWagon Saab 9-3 1.9 Tid 110 kw '07 SportWagon Volvo 480 S 1.7 '92 LPG Volvo 850 2.5 TDI '96 |
|
|
Fino |
Parašyta 2012-06-21, 16:04
|
![]() Super administratorius Miestas: Vilnius Pranešimai: 16177 Įstojo: 2007-03-10 |
![]() ----- Viskas apie Volvo/Saab +370 694 88000 info@volvoparts.lt |
|
peršokti į forumą: |
Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
FAQ: Volvo D5 ir 2.4D variklis - informacija, skirtumai, trukumai | FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai | 475 | 2022-05-04, 21:47 |
Volvo XC70 pirkimas | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | 165 | 2022-04-24, 09:58 |
Volvo XC90 taršos mokestis | Blevyzgos | 24 | 2020-08-04, 18:53 |
volvo xc90 2006 -2009m | FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai | 30 | 2020-07-21, 08:38 |
Parduodu: Volvo V60-S60 2014-2018 dalys | Pirkimas - Pardavimas (teisinė inf.) | 1 | 2020-06-28, 00:49 |