PAIEŠKA
DIENOS INFO

Vardadienį švenčia :
PERŽIŪRĖTI TEMĄ
Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
FAQ: VOLVO 5 cilindru varikliai-benzinas-informacija, skirtumai, trukumai
Fino
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-02-19, 12:33
Vartotojo avataras

Super administratorius

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 16150
Įstojo: 2007-03-10
Siek tiek istorijos kuri, vel gi, prasidejo senais 1991m. Volvo ruosesi isleisti dyzelini varikli (dabartinis D5), taciau del kazkokiu nezinomu priezasciu isleido nelabai vykusi, benzinini 5 cilindru varikli - pirmas tokio tipo variklis Volvo istorijoje, pirma karta didesnes klases Volvo buvo varoma priekiniais ratais.

Pradzia - 1991 - 1998 metai, varikliai 2.0 10V, 2.0 20V, 2.5 10V, 2.5 20V, 2.0 20V T5, 2.3 20V T5, 2.4/2.5 20V T.

Pagrindine siu varikliu problema - stumuokline grupe, kuri neatlaikydavo daugiau negu 300 000 km geriausiu atveju. Beda - tepalo suvartojimas milziniskais kiekiais, dauguma nurasinedavo tai alsuokliui, arba galvutes voztuvu rieboksliam, taciau tai retai padedavo. Dazniausiai laukdavo pilnas kapitalinis variklio remontas, kuris ir siais laikais kainuoja nemazus pinigus.
Vis gi, patikimiausi ir patvariausi varikliai, nors is silpniausi - 2.0 10V ir 2.5 10V. Kodel? Neatsizvelgiant i tai, kad stumuokline grupe visu tu laiku varikliu yra identiska, 10V varikliai naudojo Fenix 5.1 (5.2) ipurskimo sistema, kuri turi prabangu titanini lembda zonda, taciau neturi oro srauto matuokles -kas yra pliusas naudojant dujas - su sitais varikliais puikiai dera paprasta II kartos iranga (EKO sistema). Taipogi, 10 voztuvu variklis turi dukart maziau voztuvu, hidrokompensatoriai tinka nuo Audi 100 (tuomet 20V varikliams - grynai Volvo) ir siaip galvute yra zenkliai paprastesne aptarnavime.

Turbovarikliai - visiskai identiski technolgiskai kaip ir 20V, tik kiek sudetingesni deka integruoto turbokompresoriaus (pats sitas mazgas ir jo sistema yra patvarus).

Visu isvardintu varikliu kuro sanaudos yra identiskos - miesto rezimu 11 - 14 litru degalu (mechanine greiciu deze), trasa, vaziojant pagal KET - apie 7.5 litru.

Taip pat pastebetos problemos - uzsikimsa/nustoja funkcionuoti laisvos eigos voztuvai, alkuninio/paskirstymo veleno padeties davikliai, su 20V varikliais naudojant ne taskines dujas, uztenka vieno duju issovimo kad sugadinti brangiai kainuojanti oro srauto matuokle.

Nuo 1998 m vidurio Volvo padare ne Evoliucini, bet labiau Revoliucini suoli. Skirtumai buvo ne tik varikliose, bet ir visame automobilyje, volvo integravo CAN magistrale i kompiuterine sistema ir daug kitu naujienu. Bet siandien - apie variklius.

Kebulai liko tokie patys (S70/V70), atsirado nauji modeliai (S80/V70II, veliau S60, XC90/70), ir viskas po kapotu pasikeite.

Varikliai, kubatura, galingumai lieka +/- tokie patys, tik buvo atsisakyta 10v varikliu, i ju vieta atejo 20V su deforsuota programa, taigi pagal "popierius" yra neimanoma atskirti koks variklis stovi konkreciam automobilyje. Ta reikia padaryti vizualiai. Senos karto variklis turi sidabrini uzrasa VOLVO ant variklio dangcio, naujos kartos -juodai isspaustas raides VOLVO.

Visi varikliai tapo ~10% ekonomiskesni, visiskai isspresta problema su stumuokline grupe, taciau Volvo pati deklaravo kad yra norma 10 000 km suvartoti ~1.5litro tepalu. Pagal fakta, site varikliai tiek ir suvartodavo, tai yra tvarkoje - nereikia laikyti tai defektu. Pradeta naudoti Longtime technologija - tepalai keiciami kas 15 - 20 000 km.

Bet be bug'u neapsiejome: tragiska gazo sklende, tiek turbo, tiek naturally aspirated versijose - laikoma gamykliniu broku - didziausias galvos skausmas vartotojams. Vietoj senovinio gazo troso naudojama gazo sklende yra labai nepatikima ir daznai nustoja funkcionuoti. Buvo leidziami update'ai, upgrade'ai (su geltonais lipdukais ant sklendes), bet iki galo problema isspresta taip ir nebuvo.

Dar vienas nelabai malonus momentas - Volvo atsisake savo varikliose naudoti voztuvu su hidrokompensatoriais mechanizma, idege reguliojama voztuvu sistema - kad neprarasti galios prie aukstesniu apsisukimu (kam to reikia, juk masina nesportine?). Deka to - atsirado dideles problemos, ypac naudojant negamykline duju iranga - voztuvus reikia regulioti, dazniausiai zmones tai prisimena kai vienas is voztuvu jau pradege (su hidrokompensatoriais taip buna ypac retai), ir tas "malonumas" gali kainuoti kelis tukstancius litu.

Vienintelis variklis, kur liko hidrokompensatoriai - Volvo Bi-Fuel. Tai padaryta samoningai nes jis dirba su dujom nuo pat pradziu, ir tarnauja ypac patikimai.

Dujos. Problema su reguliavimu atsirado butent nuo 1998 m varikliu eros. Volvo su dujom dirba gerai, taciau suregulioti jas - tikras isbandymas. Buvo ideta leistina tik 3% paklaida i misini (liesas/riebus), jei i tas ribas nepapuola,a - metamas servisinis rezimas, Check Engine lempute ir tt. Daug dujininku gudrauja - stato apgaviklius, kurie uzgesina uzsidegancia lempute, ir "a-la" taip ir reikia. Duju suvartojimas siekia ~17 - 20 litru (kai pilnai sureguliota sistema suvartoja ~13), dega voztuvai, voztuvu lizdai ir tt. Taigi, reguliavimas ilgas, nuobodus keliu menesiu darbas kol "isgaudamos" visos misinio duobes visame sukiu bei apkrovos diapazone.

Su Bi-Fuel varikliais Volvo sugudravo - leistina misinio paklaida yra 15% - taigi, kompiuteris sugeba koreguoti misini zymiai didesniam diapazone.

Nuo 2002 m isleistas dar vienas variklio atnaujinimas, ypac vykes. Jis mazai ko skiriasi nuo 1998 - 2002m varikliu, taciau yra siek tiek galingesnis, visiskai issprestos bedos su gazo sklendem - tik kartais uztenka jas pravalyti, deklaruota, kad visi varikliai yra net 25% taupesni - ir jie tikrai ekonomiskesni uz ankstesnius modelius. Tepalo suvartojimas, rekomendacijos duju irangai islieka tos pacios, taciau visos vaikliskos ligos buvo issprestos. Kiek veliau pradeta naudoti Longtime+ technologija, leidzianti keisti tepalus kas 30 000 km.

Greitu metu - pratesiu susipazindinima su varikliais bei kitais Volvo/saab mazgais.


Informacija is asmenines patirties.

P.S. Jeigu turite kazkokiu papildymuarba - mano aprasymose yra netikslumu - rasykite!
Redagavo Fino 2012-06-19, 19:46


-----
Viskas apie Volvo/Saab, ir šiek tiek apie BMW/VW Group. +370 694 88000
Mitsubishi EVO 8 RS 503hp
Seat Leon 290 ST Cupra DSG 361hp
Seat Leon Cupra R 310 Limited Edition Stock 310hp
Fiat Multipla 1.9JTD Stock 105hp
 
Lawrynas850
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-02-19, 13:30
Narys

Pranešimai: 5
Įstojo: 2011-10-23
gera informacija, idomu paskaityti apie savo automobiliuka 1
 
Shake
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-02-19, 20:45
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius - Ignalina
Pranešimai: 2154
Įstojo: 2011-12-15
JURAS @ 2012-02-19, 13:04 rašė:
Sita informacija, kuria pateike Serzas dabar, yra neikainojama. Nerasi niekur taip tiksliai ir glaustai aprasyta suprantama zmoniu kalba. Issisaugojau net kompiuteryje pas save smile1

Pritariu ;)
 
T5
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-02-19, 20:53
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Pagėgiai
Pranešimai: 319
Įstojo: 2010-08-13
Pasirodo daug ko nezinojau apie Volvo benzininius, labai vertinga info reikes isisaugot 1


-----
V70 II 2,5D
07 X3 3,0d mt
 
Fatmann
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-02-19, 21:05
Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 617
Įstojo: 2008-03-01
Dėl akseleratoriaus sklendės (ETM):
problema rimta, ir JAV vartotojai teisminiu keliu privertė VOLVO pripažinti, kad tai yra gamyklinis brokas, dėl to garantija šiai detalei buvo pratęsta iki 10 metų arba 200 000 mylių. Tačiau ji vis vien keičiama nenoriai, prieš tai reikalaujama automobilio variklį bei periferiją privesti iki idealios būklės.
Mūsų SOSTENA oficialiai net girdėti apie jokius brokus nenori. O gaila.

Beje, pati sklendė, kuri iš esmės yra tikrai sudėtingas mechanizmas, yra pagaminta nepriekaištingai - tiek konstrukcine, tiek surinkimo kokybės prasme. Ir "sugenda" ten vienintelis dalykas - kontaktiniai potenciometrai, kurie išsidėvi ("nusibrūžina" ) mechaniškai. Vienintelis galimas remontas - jų keitimas bekontakčiais, tuomet ETM pasidaro amžinu.

Kaina - užsienyje ~600 USD, pas mus tą kol kas atlieka tik ZRimas iš VK, ir už šią procedūrą prašo 1 500 Lt. Taip kad nepigus malonumas.
Redagavo Fatmann 2012-02-19, 21:05
 
kairusa30
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-02-19, 21:13
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1562
Įstojo: 2009-06-04
Labai informativi tema!! Lenkiu galva. O kelintais metais ta problema su ETM buvo isspresta? Nes kaip tik ziurinejau s60 2,4 2002m. Kaip suzinot, kokia sklende jau ten imontuota?
Redagavo kairusa30 2012-02-19, 21:19


-----
V70 1998 2.0 LPG (93kw)
S60 2002 2.4. LPG (103kw)
S40 1997 2.0 (103kw) PARDUOTA smile1
440 1991 1.7 (devynis metus man tarnavo)
forum-lines.ru/rez/ab197512.gif
подписи для форум­ов

Tel: 868563593
 
imori
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-02-19, 21:16
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Lietuva
Pranešimai: 1524
Įstojo: 2009-11-14
Ar galiu patikslinti ar gerai supratau. Tai nuo 2002m isspresta problema su ETM visiems benzams?
Aciu
 
Fatmann
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-02-19, 21:26
Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 617
Įstojo: 2008-03-01
Taip, problema išspręsta. Visiems varikliams. Iki MY2002 buvo naudojamos "Magnetti Marelli", po to, jei neklystu, "BOSCH".
 
Fatmann
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-02-19, 21:29
Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 617
Įstojo: 2008-03-01
Taip, nuo MY2002 visiems varikliams pradėtos naudoti bekontaktės BOSCH sklendės.
 
Bumkiss
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-02-20, 10:35
Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 126
Įstojo: 2009-02-25
Dėl tepalo, iš patirties galiu paliudyti su rida 385 000 km (originali, pirkta Lietuvoje) 1997 m. V70 AWD 2.4T varikliu jama iki 4 litru 10 000 km
Redagavo Bumkiss 2013-03-14, 09:29


-----
Išmintis ateina pavėluotai.
MY2004 Toyota Corolla Verso 1.8 Bi-fuel
MY1991 Audi Coupe 2.0 3A bubble block
ex MY1997 Volvo V70 2.4T AWD Bi-fuel
ex MY1991 Mazda 323F 1.8 Bi-fuel
 
atrabotke
#11 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-02-20, 11:19
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 363
Įstojo: 2007-03-10
Seržai, super.
Atsiprintinsiu ir įsidėsiu į mašinos manualą.
Su nekantrumu laukiu daugiau.


-----
S40, 96m, 2.0 (ex.)
V70, 04m, 2.5T
 
Froidas
#12 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-10-19, 23:35
Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 17
Įstojo: 2012-10-09
Gal būtų galima paminėt kelis esminius vizualius bruožus, kaip atskirti, kad variklis tikrai po 2002 metų atnaujinimo ?
Vienas dalykas - kėbulo kodas. Bet norėtųsi ir variklį apžiūrėjus suprast.
Ačiū.
 
Zygimantas
#13 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-10-20, 01:28
Narys

Miestas: Leeds, UK
Pranešimai: 1877
Įstojo: 2007-09-26
Labai lauksiu analogiskos temos apie SAAB 2.0t, 2.3t. 2.3t Aero 3l (benzas turbut mazai ka domins).


-----
Saab 9-5 Aero 2005 Mechanika Stage 3/LSD/LPG
Ex Honda Accord SE Executive 2.0 2001 RHD Mechanika (Brangiosios)
Ex S60 D5 SE 2004 RHD Mechanika
Ex v70 2.5 TDI 1998 LHD
Ex v40 1.9 TD 1997 RHD
 
Justas81
#14 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-10-20, 20:10
Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2008
Įstojo: 2009-05-01
taip pat domina ir saab diesel motorai


-----
MANE RASITE +37069582756
xc70 2.5T AT GRAZUS GREITAS GALINGAS JUODAS ZVERIS smile1 PARDUODAMA
BIG BLACK BEAST
IEŠKOMAS VOLVO LAPLANDER TGB11
 
#15 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-10-20, 23:49


Pranešimai:
Įstojo: 1970-01-01
Justas81 @ 2012-10-20, 20:10 rašė:
taip pat domina ir saab diesel motorai

Daug ten naujo nesuzinosi opelis/isuzu>fiat smile1
 
Justas81
#16 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-10-21, 08:55
Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 2008
Įstojo: 2009-05-01
Kaip 2.2diesel ju patvarumas domina


-----
MANE RASITE +37069582756
xc70 2.5T AT GRAZUS GREITAS GALINGAS JUODAS ZVERIS smile1 PARDUODAMA
BIG BLACK BEAST
IEŠKOMAS VOLVO LAPLANDER TGB11
 
#17 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-10-21, 09:13


Pranešimai:
Įstojo: 1970-01-01
Kiek teko girdeti,alkuniniu beda pasireiskia nuo 400k km,alkuninis pires metus kainavo 800-1200lt,variklis 1500lt.
Antra bedele vp44 siurblys,siek tiek reiklesnis kuro kokybei,tvarkymas elektronikos ~300lt,mechanika 500-800lt,apie ji daugiau rasi http://lbm.lt/vp_... .
 
Zygimantas
#18 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-12-06, 12:26
Narys

Miestas: Leeds, UK
Pranešimai: 1877
Įstojo: 2007-09-26
Kipsas @ 2012-10-20, 21:49 rašė:
Justas81 @ 2012-10-20, 20:10 rašė:
taip pat domina ir saab diesel motorai

Daug ten naujo nesuzinosi opelis/isuzu>fiat smile1


Apie Opeli, Isuzu bei Fiat zinau tiek pat kiek apie Saab. Todel ir klausiu.
Redagavo Zygimantas 2012-10-21, 19:06


-----
Saab 9-5 Aero 2005 Mechanika Stage 3/LSD/LPG
Ex Honda Accord SE Executive 2.0 2001 RHD Mechanika (Brangiosios)
Ex S60 D5 SE 2004 RHD Mechanika
Ex v70 2.5 TDI 1998 LHD
Ex v40 1.9 TD 1997 RHD
 
imori
#19 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-12-11, 12:07
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Lietuva
Pranešimai: 1524
Įstojo: 2009-11-14
Ar yra jau patirties ir ziniu apie volvoIII kartos benzininius variklius? Pastebėjau, kad atsirado 2.0, 3.2... Ar patikimi sie nauji varikliai?
 
Narada
#20 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-03-13, 17:38
Narys

Miestas: Mineškiemis
Pranešimai: 21
Įstojo: 2013-03-10
Tai jei gerai supratau, kas liečia dujas, tai nusipirkus V70 97m 2,5i/dujos būtų visai nieko variantas. Bet kita vertus jei rida artėja link 300k km tai variklio remontas neišvengiamas. Tai gal vis gi ieškoti dyzelinės Volvo??


-----
Volvo V70, 2,5TDI 1998
Opel Omega A, 2l 1993( atitarnavo)
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
KIEKVIENA SAVAITE - STAIGMENA (Naujienos!) (Volvo dalys , Saab dalys) Blevyzgos 11 2018-12-17, 15:12
VOLVO VIDA DICE /SAAB, OPEL (GM) diagnostiniu stociu galimybes Blevyzgos 778 2018-11-11, 20:20
Vožtuvų tarpų reguliavimas. Volvo benzinas priežiura Kėbulo / Variklio priežiūra 47 2018-10-18, 10:55
FAQ: Volvo D5 ir 2.4D variklis - informacija, skirtumai, trukumai FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai 421 2018-10-09, 11:45
Volvo ir Saab naujienos Blevyzgos 225 2018-09-26, 13:28