FAQ: VOLVO 5 cilindru varikliai-benzinas-informacija, skirtumai, trukumai
|
|
Fino |
Parašyta 2012-02-19, 12:33
|
![]() Super administratorius Miestas: Vilnius Pranešimai: 16177 Įstojo: 2007-03-10 |
Siek tiek istorijos kuri, vel gi, prasidejo senais 1991m. Volvo ruosesi isleisti dyzelini varikli (dabartinis D5), taciau del kazkokiu nezinomu priezasciu isleido nelabai vykusi, benzinini 5 cilindru varikli - pirmas tokio tipo variklis Volvo istorijoje, pirma karta didesnes klases Volvo buvo varoma priekiniais ratais.
Pradzia - 1991 - 1998 metai, varikliai 2.0 10V, 2.0 20V, 2.5 10V, 2.5 20V, 2.0 20V T5, 2.3 20V T5, 2.4/2.5 20V T. Pagrindine siu varikliu problema - stumuokline grupe, kuri neatlaikydavo daugiau negu 300 000 km geriausiu atveju. Beda - tepalo suvartojimas milziniskais kiekiais, dauguma nurasinedavo tai alsuokliui, arba galvutes voztuvu rieboksliam, taciau tai retai padedavo. Dazniausiai laukdavo pilnas kapitalinis variklio remontas, kuris ir siais laikais kainuoja nemazus pinigus. Vis gi, patikimiausi ir patvariausi varikliai, nors is silpniausi - 2.0 10V ir 2.5 10V. Kodel? Neatsizvelgiant i tai, kad stumuokline grupe visu tu laiku varikliu yra identiska, 10V varikliai naudojo Fenix 5.1 (5.2) ipurskimo sistema, kuri turi prabangu titanini lembda zonda, taciau neturi oro srauto matuokles -kas yra pliusas naudojant dujas - su sitais varikliais puikiai dera paprasta II kartos iranga (EKO sistema). Taipogi, 10 voztuvu variklis turi dukart maziau voztuvu, hidrokompensatoriai tinka nuo Audi 100 (tuomet 20V varikliams - grynai Volvo) ir siaip galvute yra zenkliai paprastesne aptarnavime. Turbovarikliai - visiskai identiski technolgiskai kaip ir 20V, tik kiek sudetingesni deka integruoto turbokompresoriaus (pats sitas mazgas ir jo sistema yra patvarus). Visu isvardintu varikliu kuro sanaudos yra identiskos - miesto rezimu 11 - 14 litru degalu (mechanine greiciu deze), trasa, vaziojant pagal KET - apie 7.5 litru. Taip pat pastebetos problemos - uzsikimsa/nustoja funkcionuoti laisvos eigos voztuvai, alkuninio/paskirstymo veleno padeties davikliai, su 20V varikliais naudojant ne taskines dujas, uztenka vieno duju issovimo kad sugadinti brangiai kainuojanti oro srauto matuokle. Nuo 1998 m vidurio Volvo padare ne Evoliucini, bet labiau Revoliucini suoli. Skirtumai buvo ne tik varikliose, bet ir visame automobilyje, volvo integravo CAN magistrale i kompiuterine sistema ir daug kitu naujienu. Bet siandien - apie variklius. Kebulai liko tokie patys (S70/V70), atsirado nauji modeliai (S80/V70II, veliau S60, XC90/70), ir viskas po kapotu pasikeite. Varikliai, kubatura, galingumai lieka +/- tokie patys, tik buvo atsisakyta 10v varikliu, i ju vieta atejo 20V su deforsuota programa, taigi pagal "popierius" yra neimanoma atskirti koks variklis stovi konkreciam automobilyje. Ta reikia padaryti vizualiai. Senos karto variklis turi sidabrini uzrasa VOLVO ant variklio dangcio, naujos kartos -juodai isspaustas raides VOLVO. Visi varikliai tapo ~10% ekonomiskesni, visiskai isspresta problema su stumuokline grupe, taciau Volvo pati deklaravo kad yra norma 10 000 km suvartoti ~1.5litro tepalu. Pagal fakta, site varikliai tiek ir suvartodavo, tai yra tvarkoje - nereikia laikyti tai defektu. Pradeta naudoti Longtime technologija - tepalai keiciami kas 15 - 20 000 km. Bet be bug'u neapsiejome: tragiska gazo sklende, tiek turbo, tiek naturally aspirated versijose - laikoma gamykliniu broku - didziausias galvos skausmas vartotojams. Vietoj senovinio gazo troso naudojama gazo sklende yra labai nepatikima ir daznai nustoja funkcionuoti. Buvo leidziami update'ai, upgrade'ai (su geltonais lipdukais ant sklendes), bet iki galo problema isspresta taip ir nebuvo. Dar vienas nelabai malonus momentas - Volvo atsisake savo varikliose naudoti voztuvu su hidrokompensatoriais mechanizma, idege reguliojama voztuvu sistema - kad neprarasti galios prie aukstesniu apsisukimu (kam to reikia, juk masina nesportine?). Deka to - atsirado dideles problemos, ypac naudojant negamykline duju iranga - voztuvus reikia regulioti, dazniausiai zmones tai prisimena kai vienas is voztuvu jau pradege (su hidrokompensatoriais taip buna ypac retai), ir tas "malonumas" gali kainuoti kelis tukstancius litu. Vienintelis variklis, kur liko hidrokompensatoriai - Volvo Bi-Fuel. Tai padaryta samoningai nes jis dirba su dujom nuo pat pradziu, ir tarnauja ypac patikimai. Dujos. Problema su reguliavimu atsirado butent nuo 1998 m varikliu eros. Volvo su dujom dirba gerai, taciau suregulioti jas - tikras isbandymas. Buvo ideta leistina tik 3% paklaida i misini (liesas/riebus), jei i tas ribas nepapuola,a - metamas servisinis rezimas, Check Engine lempute ir tt. Daug dujininku gudrauja - stato apgaviklius, kurie uzgesina uzsidegancia lempute, ir "a-la" taip ir reikia. Duju suvartojimas siekia ~17 - 20 litru (kai pilnai sureguliota sistema suvartoja ~13), dega voztuvai, voztuvu lizdai ir tt. Taigi, reguliavimas ilgas, nuobodus keliu menesiu darbas kol "isgaudamos" visos misinio duobes visame sukiu bei apkrovos diapazone. Su Bi-Fuel varikliais Volvo sugudravo - leistina misinio paklaida yra 15% - taigi, kompiuteris sugeba koreguoti misini zymiai didesniam diapazone. Nuo 2002 m isleistas dar vienas variklio atnaujinimas, ypac vykes. Jis mazai ko skiriasi nuo 1998 - 2002m varikliu, taciau yra siek tiek galingesnis, visiskai issprestos bedos su gazo sklendem - tik kartais uztenka jas pravalyti, deklaruota, kad visi varikliai yra net 25% taupesni - ir jie tikrai ekonomiskesni uz ankstesnius modelius. Tepalo suvartojimas, rekomendacijos duju irangai islieka tos pacios, taciau visos vaikliskos ligos buvo issprestos. Kiek veliau pradeta naudoti Longtime+ technologija, leidzianti keisti tepalus kas 30 000 km. Greitu metu - pratesiu susipazindinima su varikliais bei kitais Volvo/saab mazgais. Informacija is asmenines patirties. P.S. Jeigu turite kazkokiu papildymuarba - mano aprasymose yra netikslumu - rasykite! Redagavo Fino 2012-06-19, 19:46 ----- Viskas apie Volvo/Saab +370 694 88000 info@volvoparts.lt |
|
|
Lawrynas850 |
Parašyta 2012-02-19, 13:30
|
Narys Pranešimai: 5 Įstojo: 2011-10-23 |
gera informacija, idomu paskaityti apie savo automobiliuka ![]() |
|
|
Shake |
Parašyta 2012-02-19, 20:45
|
![]() Narys Miestas: Vilnius - Ignalina Pranešimai: 2152 Įstojo: 2011-12-15 |
JURAS @ 2012-02-19, 13:04 rašė: Sita informacija, kuria pateike Serzas dabar, yra neikainojama. Nerasi niekur taip tiksliai ir glaustai aprasyta suprantama zmoniu kalba. Issisaugojau net kompiuteryje pas save ![]() Pritariu ![]() |
|
|
T5 |
Parašyta 2012-02-19, 20:53
|
![]() Narys Miestas: Pagėgiai Pranešimai: 322 Įstojo: 2010-08-13 |
Pasirodo daug ko nezinojau apie Volvo benzininius, labai vertinga info reikes isisaugot
![]() ----- V70 II 2,5D 07 X3 3,0d mt |
|
|
Fatmann |
Parašyta 2012-02-19, 21:05
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 617 Įstojo: 2008-03-01 |
Dėl akseleratoriaus sklendės (ETM): problema rimta, ir JAV vartotojai teisminiu keliu privertė VOLVO pripažinti, kad tai yra gamyklinis brokas, dėl to garantija šiai detalei buvo pratęsta iki 10 metų arba 200 000 mylių. Tačiau ji vis vien keičiama nenoriai, prieš tai reikalaujama automobilio variklį bei periferiją privesti iki idealios būklės. Mūsų SOSTENA oficialiai net girdėti apie jokius brokus nenori. O gaila. Beje, pati sklendė, kuri iš esmės yra tikrai sudėtingas mechanizmas, yra pagaminta nepriekaištingai - tiek konstrukcine, tiek surinkimo kokybės prasme. Ir "sugenda" ten vienintelis dalykas - kontaktiniai potenciometrai, kurie išsidėvi ("nusibrūžina" ) mechaniškai. Vienintelis galimas remontas - jų keitimas bekontakčiais, tuomet ETM pasidaro amžinu. Kaina - užsienyje ~600 USD, pas mus tą kol kas atlieka tik ZRimas iš VK, ir už šią procedūrą prašo 1 500 Lt. Taip kad nepigus malonumas. Redagavo Fatmann 2012-02-19, 21:05 |
|
|
kairusa30 |
Parašyta 2012-02-19, 21:13
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 1560 Įstojo: 2009-06-04 |
Labai informativi tema!! Lenkiu galva. O kelintais metais ta problema su ETM buvo isspresta? Nes kaip tik ziurinejau s60 2,4 2002m. Kaip suzinot, kokia sklende jau ten imontuota?
Redagavo kairusa30 2012-02-19, 21:19 ----- V70 1998 2.0 LPG (93kw) S60 2002 2.4. LPG (103kw) S40 1997 2.0 (103kw) PARDUOTA ![]() 440 1991 1.7 (devynis metus man tarnavo) ![]() подписи для форумов Tel: 868563593 |
|
|
imori |
Parašyta 2012-02-19, 21:16
|
![]() Narys Miestas: Lietuva Pranešimai: 1524 Įstojo: 2009-11-14 |
Ar galiu patikslinti ar gerai supratau. Tai nuo 2002m isspresta problema su ETM visiems benzams? Aciu |
|
|
Fatmann |
Parašyta 2012-02-19, 21:26
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 617 Įstojo: 2008-03-01 |
Taip, problema išspręsta. Visiems varikliams. Iki MY2002 buvo naudojamos "Magnetti Marelli", po to, jei neklystu, "BOSCH". |
|
|
Fatmann |
Parašyta 2012-02-19, 21:29
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 617 Įstojo: 2008-03-01 |
Taip, nuo MY2002 visiems varikliams pradėtos naudoti bekontaktės BOSCH sklendės. |
|
|
Bumkiss |
Parašyta 2012-02-20, 10:35
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 126 Įstojo: 2009-02-25 |
Dėl tepalo, iš patirties galiu paliudyti su rida 385 000 km (originali, pirkta Lietuvoje) 1997 m. V70 AWD 2.4T varikliu jama iki 4 litru 10 000 km
Redagavo Bumkiss 2013-03-14, 09:29 ----- Išmintis ateina pavėluotai. MY2004 Toyota Corolla Verso 1.8 Bi-fuel MY1991 Audi Coupe 2.0 3A bubble block ex MY1997 Volvo V70 2.4T AWD Bi-fuel ex MY1991 Mazda 323F 1.8 Bi-fuel |
|
|
atrabotke |
Parašyta 2012-02-20, 11:19
|
![]() Narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 372 Įstojo: 2007-03-10 |
Seržai, super.
Atsiprintinsiu ir įsidėsiu į mašinos manualą. Su nekantrumu laukiu daugiau. ----- S40, 96m, 2.0 (ex.) V70, 04m, 2.5T |
|
|
Froidas |
Parašyta 2012-10-19, 23:35
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 17 Įstojo: 2012-10-09 |
Gal būtų galima paminėt kelis esminius vizualius bruožus, kaip atskirti, kad variklis tikrai po 2002 metų atnaujinimo ? Vienas dalykas - kėbulo kodas. Bet norėtųsi ir variklį apžiūrėjus suprast. Ačiū. |
|
|
Zygimantas |
Parašyta 2012-10-20, 01:28
|
Narys Miestas: Leeds, UK Pranešimai: 1877 Įstojo: 2007-09-26 |
Labai lauksiu analogiskos temos apie SAAB 2.0t, 2.3t. 2.3t Aero 3l (benzas turbut mazai ka domins).
----- Saab 9-5 Aero 2005 Mechanika Stage 3/LSD/LPG Ex Honda Accord SE Executive 2.0 2001 RHD Mechanika (Brangiosios) Ex S60 D5 SE 2004 RHD Mechanika Ex v70 2.5 TDI 1998 LHD Ex v40 1.9 TD 1997 RHD |
|
|
Justas81 |
Parašyta 2012-10-20, 20:10
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 2008 Įstojo: 2009-05-01 |
taip pat domina ir saab diesel motorai
----- MANE RASITE +37069582756 xc70 2.5T AT GRAZUS GREITAS GALINGAS JUODAS ZVERIS ![]() BIG BLACK BEAST IEŠKOMAS VOLVO LAPLANDER TGB11 |
|
|
Parašyta 2012-10-20, 23:49
|
|
Pranešimai: Įstojo: 1970-01-01 |
Justas81 @ 2012-10-20, 20:10 rašė: taip pat domina ir saab diesel motorai Daug ten naujo nesuzinosi opelis/isuzu>fiat ![]() |
|
|
Justas81 |
Parašyta 2012-10-21, 08:55
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 2008 Įstojo: 2009-05-01 |
Kaip 2.2diesel ju patvarumas domina
----- MANE RASITE +37069582756 xc70 2.5T AT GRAZUS GREITAS GALINGAS JUODAS ZVERIS ![]() BIG BLACK BEAST IEŠKOMAS VOLVO LAPLANDER TGB11 |
|
|
Parašyta 2012-10-21, 09:13
|
|
Pranešimai: Įstojo: 1970-01-01 |
Kiek teko girdeti,alkuniniu beda pasireiskia nuo 400k km,alkuninis pires metus kainavo 800-1200lt,variklis 1500lt. Antra bedele vp44 siurblys,siek tiek reiklesnis kuro kokybei,tvarkymas elektronikos ~300lt,mechanika 500-800lt,apie ji daugiau rasi http://lbm.lt/vp_... . |
|
|
Zygimantas |
Parašyta 2012-12-06, 12:26
|
Narys Miestas: Leeds, UK Pranešimai: 1877 Įstojo: 2007-09-26 |
Kipsas @ 2012-10-20, 21:49 rašė: Justas81 @ 2012-10-20, 20:10 rašė: taip pat domina ir saab diesel motorai Daug ten naujo nesuzinosi opelis/isuzu>fiat ![]() Apie Opeli, Isuzu bei Fiat zinau tiek pat kiek apie Saab. Todel ir klausiu. Redagavo Zygimantas 2012-10-21, 19:06 ----- Saab 9-5 Aero 2005 Mechanika Stage 3/LSD/LPG Ex Honda Accord SE Executive 2.0 2001 RHD Mechanika (Brangiosios) Ex S60 D5 SE 2004 RHD Mechanika Ex v70 2.5 TDI 1998 LHD Ex v40 1.9 TD 1997 RHD |
|
|
imori |
Parašyta 2012-12-11, 12:07
|
![]() Narys Miestas: Lietuva Pranešimai: 1524 Įstojo: 2009-11-14 |
Ar yra jau patirties ir ziniu apie volvoIII kartos benzininius variklius? Pastebėjau, kad atsirado 2.0, 3.2... Ar patikimi sie nauji varikliai? |
|
|
Narada |
Parašyta 2013-03-13, 17:38
|
Narys Miestas: Mineškiemis Pranešimai: 24 Įstojo: 2013-03-10 |
Tai jei gerai supratau, kas liečia dujas, tai nusipirkus V70 97m 2,5i/dujos būtų visai nieko variantas. Bet kita vertus jei rida artėja link 300k km tai variklio remontas neišvengiamas. Tai gal vis gi ieškoti dyzelinės Volvo??
----- Volvo V70, 2,5TDI 1998 Opel Omega A, 2l 1993( atitarnavo) |
|
peršokti į forumą: |
Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
FAQ: Volvo D5 ir 2.4D variklis - informacija, skirtumai, trukumai | FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai | 475 | 2022-05-04, 21:47 |
Volvo XC70 pirkimas | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | 165 | 2022-04-24, 09:58 |
Volvo XC90 taršos mokestis | Blevyzgos | 24 | 2020-08-04, 18:53 |
volvo xc90 2006 -2009m | FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai | 30 | 2020-07-21, 08:38 |
Parduodu: Volvo V60-S60 2014-2018 dalys | Pirkimas - Pardavimas (teisinė inf.) | 1 | 2020-06-28, 00:49 |