Puslapis 2 iš 2: 1|2
|
Apie dyzelinio variklio šildymą
|
|
Tichania |
Parašyta 2009-12-01, 13:05
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 1177 Įstojo: 2009-04-04 |
3 ltr man atrodo neryja.. kazkur gal apie ~1 ltr bus...
----- S80 2004 t6 |
|
|
romas |
Parašyta 2009-12-01, 17:31
|
Narys Miestas: Kopenhaga DK Pranešimai: 2053 Įstojo: 2007-03-13 |
Gutis @ 2009-12-01, 10:25 rašė: Romai supratau. Matai, kadangi pas mane nekesiti tepalai, jei nepasildau variklio, tik imetus begi, deze nueina i avarini rezima, ir paskui jau reikia zaisti su uzdegimu, kol ta klaida "pameta". Del to sildau. Kai variklis pasiekia ~60 laipsniu temperatura, deze i avarini nenueina, ir galima ramiai vaziuoti. Tai jau isbandyta ivairiausiais budais praeita ziema. Aisku idealiausia, parkuoti taip masina, kad isimetei drive ir isvaziuoji be jokiu begiu metymu. Jei pasiseks, sia masina dar siemet atiduosiu meistram, jei ne, tai tik pavasari, nes likciau visai be auto... O tai jau man prabanga... Niekur neleidzia deti foto, bandysiu isverst pats. Prie 20 silumos, viduje (servise) tepalas dezeje ikaista apie 40 laipsniu, po 15 min. darbo ant laisvu. Prie 15 laipsniu silumos (lauko), vaziujant, po 30 min. susyla mazdaug 80 laipsniu. Cia siaip del sidimo. Kokia meta klaida? Tepala pasikeisti nesunku paciam, yra viskas parodyta. |
|
|
STFU |
Parašyta 2009-12-01, 18:12
|
Narys Miestas: Vilnius/Zarasai Pranešimai: 589 Įstojo: 2007-10-15 |
romas @ 2009-11-30, 20:24 rašė: Pasitikrink temp. davikli, kuris duoda signala kompui. Pas tave ju 2, kitas parodo tau, kompas jo nemato. Problema ne tik kad neveikia saltas paleidimas, bet neveikia antifrizo pasildimas (tavo komfortui). Tam yra 2 zvakes, jos dirba tik ant sukeltu apsuku, 890-1400 priklauso nuo antifrizo temp. Valio, nauja idėja, bandysiu žiūrėt gal galit pagelbėt, kurioj skilty Vadyje ieškot info apie tą daviklį? B) Kadangi neveikia tas antifrizo pašildymas, tai todėl man reikia pravažiuoti 10-15 km kol variklis sušyla iki darbinės temperatūros? ----- XC70 D5 MT |
|
|
romas |
Parašyta 2009-12-01, 18:39
|
Narys Miestas: Kopenhaga DK Pranešimai: 2053 Įstojo: 2007-03-13 |
Jei kompas nemato, ar mato neteisinga temp. jis nejungs apsildimo zvakiu. Uzkurus, pagal temperatura kompas sukelia apsukas ir tada zino temp., jungia zvakes. Pirma viena, ir ziuri ar uztenka sroves kitai. Jei nevaziuoji (sildai) antra zvake ijungs tik po akumo sroves patikrinimo. Srove turi buti (?) 12.3 (neatsimenu tiksliai). Tas pats ir vaziuojant. Jei blogas (silpnas) akumas, zvakiu nejungti gali visai. |
|
|
STFU |
Parašyta 2009-12-01, 21:01
|
Narys Miestas: Vilnius/Zarasai Pranešimai: 589 Įstojo: 2007-10-15 |
romas @ 2009-11-30, 20:24 rašė: Pasitikrink temp. davikli, kuris duoda signala kompui. Pas tave ju 2, kitas parodo tau, kompas jo nemato. Tai kiek suprantu, mane dominantis daviklis yra pažymėtas 11 numeriu? Ar klystu? ----- XC70 D5 MT |
|
|
romas |
Parašyta 2009-12-01, 21:14
|
Narys Miestas: Kopenhaga DK Pranešimai: 2053 Įstojo: 2007-03-13 |
Atjung ir ziurek ant skydelio. Jei uzges atjung-tikrink kita,tas kompo.
Redagavo romas 2009-12-01, 21:14 |
|
|
romas |
Parašyta 2009-12-01, 23:03
|
Narys Miestas: Kopenhaga DK Pranešimai: 2053 Įstojo: 2007-03-13 |
TDInas su ijungtu kondisinu, ant laisvu sudegina 0.9ltr. per 1val. Darbine temperatura. |
|
|
arvydas67 |
Parašyta 2009-12-03, 12:41
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 637 Įstojo: 2008-04-11 |
Aš prie pliusinės niekada nešildau, tik tiek kad neraunu iš vietos ir nevažiuoju režimu ''gazas dugnas''. Minutes 3-4 važiuoju ramiai, be greitų įsibėgėjimų ir pavarų perjungimų. Kai temperatūra minusinė - užsikuriu ir duodu pan. prašilt stovint, na kol stiklus nusigramdau. Dariau tai su žiguliais savo laiku, dariau su benzininėm o dabar ir su 850 TDI. Be abejo - rytas miego metas, todėl tokių dalykų kaip ''sportiniai'' duslintuvai, cypiantys dirželiai, durelių ir bagažinės dangčių trankymas, visokie gazavimai ir signalkių ''šposai'' kiemuose užmuša tiesiog. Ir ne tik rytais. Kiti, juk, po naktinės (kaip aš dažnai miegot eina. Jei varikliai dūmija - kieme šildyt nederėtų. Ir apskritai tokių automobilių vieta arba servise arba sąvartyne. Na, bent jau savam garaže. O temperatūrinis režimas ypač svarbus. Net ginčytis šioje vietoje nenoriu. Tai liečia ir variklį ir greičių dėžes ir net ratų guolius. Tiek tenorėjau.
----- =SCC techninė komanda= tel.+37068468053 Vilnius |
|
|
Sonca |
Parašyta 2009-12-03, 13:14
|
Narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 37 Įstojo: 2008-09-08 |
Ratų guolių stovint tikrai nesušildysi |
|
|
JBravo |
Parašyta 2009-12-03, 13:46
|
Narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 1429 Įstojo: 2007-03-10 |
Gutis @ 2009-12-03, 13:13 rašė: OK, mes cia snekam kad sildyti nereikia, ir bla bla bla Bet... Bet visos gamintoju rekomendacijos yra NAUJOMS masinoms. O kokios rekomendacijos musu grabams ant ratu. Tik nereikia isizeisti, masina nauja yra salone. Iki 100 000 km, ji plius minus tvarkinga, po sios ridos ji mano akimis tampa eilinis senas grabas. Juk ne paslaptis kad didzioji musu masinu dalis seniai perkopusi 300 k ir daugiau. Ir nereikia buti naivimes ir tiketi odometro parodymais, nes nemazai daliai tu parodymu reiktu prideti 2x, o neretai ir 3x. kad gautume realia rida. Taigi, kas BLOGO atsitikti gali musu seniems grabams, jei mes juos sildome. Sakysite ekologija? c'mon, ar geriau kad variklis padirbtu prie ~1k rpm kelias minutes, ar vaziuoti kelias minutes su tuo paciu padidejusiu Co. Mano galva tai tas pats. Kiemuose smirda? Nesamone, dulkiu ir visokio kito brudo daugiabuciu kiemuose dar daugiau. Jau nekalbu apie dziuginancius aromatus Lazdynu rajone. Taigi, kas man gali pasakyti, kas BLOGO atsitiks masinai, varikliui, agregatams, jei as visas savo masinas sildau, tiek ziema, tiek vasara? Kuro sanaudos? Na sildymo sanaudos pas mane iskaiciuotos i bendras sanaudas, ir i tai nekreipiu demesio. Taigi kas BLOGO jai atsitiks, apart tokiu smulkmenu, kad variklis pradeda dirbti gaziau jai pasilus, vaziuojant jau pucia silta ora, kai to reikia, greiciu deze dirba be smugiu, pakibimu ir t.t. (visgi as vazineju su senu grabu). kaip jau kalbejom saukykloj senam grabe yra daug didesnis issidevejimas negu naujam ar apynaujam, kas reiskia kad detaliu ivarzos yra daug mazesnes, ir dirbant saltam varikliui atsiranda dideles vibracijos tarp detaliu, tos vibracijos, LABAI stipriai skatina tolesni issidevejima. Susilus, del metalu pletimosi, atsiranda ivarzos tarp detaliu, ir vibracijos/ poslinkiai tarpusavy sumazeja, todel teisingas tikslas butu kuo greiciau, neduodant dideliu apkrovu( gazas dugnas) susildyti varikli, optimalu siuo atveju butu neskubant ir neforsuojant vaziuoti. tuoj cia visi prades apie tepalus kalbet, bet as nznau koki jus tepala naudojat, kad kai kuriem kelias minutes ant laisvu dar dega tepalo spaudimo lempute. Bet bent jau pas mane, lempute uzgesta per viena - dvi sekundes uzkurus salta motora. Apie -trisdesimt, apie kuri cia kai kurie kalba as nekalbu, nes tokiu temperaturu lietuvoj ryte neatsimenu, o jei ir butu, tai sedeciau namie gerdamas arbata su romu (gerimu, ne forumo dalyviu) ----- Mob.Tel. 8-623 40485 Skype JoBravo Kaunas |
|
|
JBravo |
Parašyta 2009-12-03, 13:52
|
Narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 1429 Įstojo: 2007-03-10 |
neriuxsai, nepradedam ?
----- Mob.Tel. 8-623 40485 Skype JoBravo Kaunas |
|
|
Tandem |
Parašyta 2009-12-05, 10:27
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 197 Įstojo: 2009-11-24 |
Na, man dabar kilo tokia mintis, cia kazkada buvo sakoma kad reik stovet ir sildyt, bet ka daryt tiem zmonem pas kuriuos nera teamperaturos daciko ir kurie nemato kokia variklio temperatura?
----- V70 2.5tdi '99 |
|
|
Stulpas |
Parašyta 2009-12-05, 10:35
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 6449 Įstojo: 2007-03-14 |
Tandem @ 2009-12-05, 10:27 rašė: Na, man dabar kilo tokia mintis, cia kazkada buvo sakoma kad reik stovet ir sildyt, bet ka daryt tiem zmonem pas kuriuos nera teamperaturos daciko ir kurie nemato kokia variklio temperatura? cia kas per masina kad isvis nera ,pas visas yra jei ne rodykline skale tai bent jau lemlutes yra melyna saltas ,raudona kai perkaista,darbine temperatura isvis niekas nedega. ----- Volvistas be Volvos |
|
|
Tandem |
Parašyta 2009-12-05, 10:57
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 197 Įstojo: 2009-11-24 |
Stulpas @ 2009-12-05, 10:35 rašė: Tandem @ 2009-12-05, 10:27 rašė: Na, man dabar kilo tokia mintis, cia kazkada buvo sakoma kad reik stovet ir sildyt, bet ka daryt tiem zmonem pas kuriuos nera teamperaturos daciko ir kurie nemato kokia variklio temperatura? cia kas per masina kad isvis nera ,pas visas yra jei ne rodykline skale tai bent jau lemlutes yra melyna saltas ,raudona kai perkaista,darbine temperatura isvis niekas nedega. VW caddy 2007m standartinej komplektacijoje neturi jokio isnformacinio daciko, na nabent kazkas uzsideka kai perkaisti, bet kolkas dar neteko sito malonumo patirt, ----- V70 2.5tdi '99 |
|
|
Tandem |
Parašyta 2009-12-05, 10:59
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 197 Įstojo: 2009-11-24 |
Dar prie to pacio.. tai vw centre tai patvirtino, ir pasake, kad temperaturos dacika reik imt kaip papildoma iranga.
----- V70 2.5tdi '99 |
|
|
Nitro |
Parašyta 2009-12-05, 14:53
|
Administratorius Miestas: Vilnius Pranešimai: 4764 Įstojo: 2008-10-27 |
kas is to temperaturinio "dachiko" jei jis turi tris padetis - salta, normali temperatura, kaista. Todel ir deda tik raudona ispejamaja lempute. Elementaru.
----- red WRX |
|
|
hamann |
Parašyta 2010-02-02, 10:55
|
Narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 2013 Įstojo: 2007-07-01 |
http://auto.delfi...d=27548013
Tik kas šimtasis vairuotojas žino, kad daugumą automobilių variklių užtenka pašildyti vos 4-5 sekundes prieš pradedant važiuoti. Net 74 proc. žmonių klaidingai mano, kad variklį žiemą reikia šildyti daugiau nei 2 minutes (remiantis Renault vairavimo mokyklos užsakymu TNS OBOP atlikto tyrimo duomenimis). Žiemos šalčių metu vairuotojai šildo savo automobilius žymiai ilgiau, nei šiltuoju metų periodu. Vyrauja nuomonė, kad žiemą prieš pradedant važiuoti variklį reikia šildyti bent 2 minutes. Iš tiesų daugelį variklių užtenka pašildyti vos keletą sekundžių to pakanka, kad variklio temperatūros lygis pakiltų iki reikiamo. Vairuotojai dažniausiai įjungia variklį ir palieka jį šilti keletui minučių, kol jie valo sniegą nuo automobilio. Tačiau daugelis variklių iki važiavimo pradžiai tinkamo lygio sušyla labai greitai. Įjungtas stovinčio automobilio variklis šyla žymiai lėčiau, nei važiuojančio, - aiškina Renault vairavimo mokyklos direktorius Zbigniew Weseli. - Be to, per ilgas variklio šildymas automobiliui stovint greitina jo susidėvėjimą. Geriausias būdas pradėti važiavimą automobiliu žiemos metu - keletą sekundžių pašildyti variklį ir pradėti palengva važiuoti. Ypatingai svarbu stipriai nespausti greičio pedalo, kad važiavimo pradžioje išvengtumėte didelio variklio apsisukimų skaičiaus. Esant žemai temperatūrai variklis geriausiai adaptuojasi prie esamų sąlygų pradėjus važiuoti nedideliu greičiu. ----- Abarth 500 |
|
|
Tichania |
Parašyta 2010-02-02, 11:10
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 1177 Įstojo: 2009-04-04 |
na nzn manau cia raso apie naujus automobilius... as sildziau ir sildysiu toliau
----- S80 2004 t6 |
|
|
JBravo |
Parašyta 2010-02-02, 11:26
|
Narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 1429 Įstojo: 2007-03-10 |
vitalik, jei tikrai nori suzinot apie vibraciajs ant laisvu apsuku, tai tau padetu Mechaniniu Vibraciju vadovelis, ir taip pat medziagu mokslo vadovelis, ir medziagu mokslo vadoelio suzinosi apie metalu pletimasi nuo temperaturos pokycio, is mechaniniu vibarciju, apie vibracijas. jei noresi daugiau giliintis ir atlikti skaiciavimus, pasinaudok baigtiniu elementu metodu. Jeigu tu nesupranti, tai nereiskia kad taip nera, ir kad taip daryti nereikia, o greiciu dezei galioja tie patys mechaniniai desniai kaip ir varikliui.
Kas salnikam atsitiks nuo vaziavimu nelabai isivaizduoju ----- Mob.Tel. 8-623 40485 Skype JoBravo Kaunas |
|
|
Andrej850 |
Parašyta 2010-02-02, 11:39
|
Administratorius Miestas: Vilnius Pranešimai: 4321 Įstojo: 2007-03-19 |
Trumpiau tariant taip, yra issakyta daug nuomoniu, visi su jomis susipazino, taip pat issakyta daug patarimu ir kas kaip daro. Tad manau sildyt ar nesildyt motora, tai yra jusu asmeninis reikalas ir visi zino pasekmes ir kas kaip. Tai va, tema rakinu kad vel neprasidetu tuscias pilstymas is tuscio i kiaura. Nepykit chebra
----- Volvo 850 2.5 10V '94 Volvo S80 2.5 TDI, AT, '00 Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD, AT, '08, Smart ForTwo Pure, 0,7 Turbo, Semi AT MTZ 82, '89, MT, AWD VILNIUS |
|
peršokti į forumą: |
Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
Apie akumuliatorius | FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai | 389 | 2022-03-15, 12:34 |
VOLVO S60 T5 2001m variklio bėda | FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai | 8 | 2015-08-01, 12:08 |
Atsiliepimai apie automobilius | Blevyzgos | 44 | 2015-05-08, 22:57 |
S60 2.4D pagalve variklio | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | 7 | 2014-12-28, 17:12 |
Dyzelinio kuro atsparumas šalčiui | FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai | 191 | 2014-10-29, 19:45 |