FAQ: Volvo 2.0D (PSA HDI) 100kw varikliai - informacija, skirtumai, trukumai.
|
|
Kirkilas |
Parašyta 2016-08-10, 12:20
|
Narys Pranešimai: 976 Įstojo: 2011-02-18 |
Pastoviai luzinejancios spyruokles irgi neprideda sarmo siai pakabai... |
|
|
stania |
Parašyta 2016-08-10, 13:00
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 161 Įstojo: 2012-09-02 |
Ar yra butu paciam patikrint starterio bei kuro siurblio stovi? Ar paciam situs agregatus nepatikrint?
----- Volvo s80 1999 2.0t t5 166kw, Vilnius |
|
|
markiz |
Parašyta 2016-08-10, 17:38
|
Narys Miestas: Šalčininkai Pranešimai: 161 Įstojo: 2013-08-26 |
stania @ 2016-08-10, 13:00 rašė: Ar yra butu paciam patikrint starterio bei kuro siurblio stovi? Ar paciam situs agregatus nepatikrint? Galima patikrinti starteri. Bet pirmiausia reikia patikrinti akuma, nes gali blogai veikti starteris. Akuma reikia pinai pakrauti. Po min 8 val. matuojame itampa ant akumo gnybtu, turi buti 12,6 V. Po to reikia ijungti diegima ir ilgas sviesas ir matuoti itampa ant akumo gnybtu, turi buti ne maziau 11,5 V. Jei taip yra akumas geras. Bus reikalingas pagalbininkas. Variklio uzvedimo metu matuojame itampa ant akumo gnybtu, jei itampos kritimas ne maziau 9,5 V starteris geras. P. S. pries tai reikia patikrinti laidus ar nera oksidacijos ir ar nenuluze gyslos atskiros. Pliusa nuo akumo iki starterio ir minusa nuo variklio iki kebulo. ----- S60 T5 06' mt Ex: VW Passat 89' mt 1,8 |
|
|
ovloV |
Parašyta 2016-08-30, 11:06
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 100 Įstojo: 2015-07-02 |
Vakar važiavau namo iš Vilniaus ir pradėjo mano Volvo nebetraukti, baisu buvo net ant lenkimo išeiti. Vakare vėl kaip ir viskas ok buvo. Ar gali būti, kad ten DPF filtro regeneracija buvo? kokie kiti variantai? Ačiū
----- Volvo S60 2003 2,4 D5 120kW EX Honda Accord 2004 2,2 i-CTDi EX Volvo V50 2006 2,0D 100kW EX |
|
|
AndriusNoriVolvo |
Parašyta 2016-08-30, 11:34
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 245 Įstojo: 2014-07-20 |
man kelis kartus buvo taip pat, tuo metu užsidegė pranešimas "Engine system check required". užgesinus ir užkūrus dingo.
----- V50 2008 2.0D |
|
|
pliusas11 |
Parašyta 2016-09-13, 19:51
|
Narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 10 Įstojo: 2016-09-12 |
Sveiki, Reikia konsultacijos nuo ko pradėti žiūrėti. Turiu Volvo S40 2.0 D. Užkurus šaltas variklis netolygiai dirba (tik užkurus kokias 5s padirba tolygiai be jokių problemų o sušilus dažniausiai dirba gražiai, tik įjungus kondicionierių atsiranda vibracija. Kuro šlangutėse matosi oras. Kitą savaitę noriu užsiimti su remontais (keisiu diržą, žvakes). Ar gali būti linkęs švaistiklis? Beje diagnostika rodo P0380 (pakaitinimo žvakių klaidą, bet nemanau, kad tokiu oru jos turi kokios įtakos. Ir dar sušilus varikliui atsiranda cakcėjimas, galvoju gal bus koks koromislas(-i) arba hidrokompensatorius(-iai). Gal galite parekomenduoti kokį Kaune žmogų/garažiuką kuris išmano šiuos variklius ir galėtų atlikti normalią diagnostiką, o ne klaidų nuskaityma? |
|
|
Murphy |
Parašyta 2016-09-13, 20:28
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 609 Įstojo: 2015-09-14 |
pliusas11 @ 2016-09-13, 19:51 rašė: Sveiki, Reikia konsultacijos nuo ko pradėti žiūrėti. Turiu Volvo S40 2.0 D. Užkurus šaltas variklis netolygiai dirba (tik užkurus kokias 5s padirba tolygiai be jokių problemų o sušilus dažniausiai dirba gražiai, tik įjungus kondicionierių atsiranda vibracija. Kuro šlangutėse matosi oras. Kitą savaitę noriu užsiimti su remontais (keisiu diržą, žvakes). Ar gali būti linkęs švaistiklis? Beje diagnostika rodo P0380 (pakaitinimo žvakių klaidą, bet nemanau, kad tokiu oru jos turi kokios įtakos. Ir dar sušilus varikliui atsiranda cakcėjimas, galvoju gal bus koks koromislas(-i) arba hidrokompensatorius(-iai). Gal galite parekomenduoti kokį Kaune žmogų/garažiuką kuris išmano šiuos variklius ir galėtų atlikti normalią diagnostiką, o ne klaidų nuskaityma? Del salto variklio darbo, esu linkes manyt, kad reikia visu pirma atsikratyt "burbulyno" kuro sistemoje, tada lupt purkstukus ir vezt tikrint. Ijungus kondicionieriu, pas mane irgi purtydavosi ant laisvu. Bet neieskojau "slieku", nes jau buvo spejes atsibosti dyzelis - pardaviau. Kondicionierius varikliui sukelia papildoma apkrova, o jei kazkuris (kazkurie)purskalai pareje, veikiausiai tai ir bus ju kalte. Pakaitinimo zvakes - pirma pasitikrink ju rele, daznas atvejis siems varikliams. Tokiu oru jos is esmes nereikalingos - neturi dirbt. Na su tavo isvardintais dalykais garantuotai turesi problemu ziema. As pakaitinimo zvakiu klaidos neturejau, bet prie -11 laipsniu pas mane is ryto labai sunkiai kuresi ir "trailino" variklis, kokias 5-10 sekundziu. Del caksejimo, negaliu pakomentuot - rekia ieskot. Nebent, pas kazka yra buves analogiskas atvejis. ----- S60 2.5T AT '06 ex V50 2.0D MT '04 Dyzelis - laukams arti, dujos - maistui gaminti, o benzinas - vaziuoti. |
|
|
mindo79 |
Parašyta 2016-09-14, 12:40
|
Narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 174 Įstojo: 2009-03-17 |
Paulius 864689562 Garliava, rekomenduoju, su PSA dirba.
----- VOLVO V70II 2.5D '00 Kaunas |
|
|
pliusas11 |
Parašyta 2016-09-24, 00:30
|
Narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 10 Įstojo: 2016-09-12 |
Taigi istorijos tęsinys: pakeistos 4 žvakės (buvo visos mirusios), atrestauruoti 3 purkštukai (2 lašėjo, 1 netilpo į parametrus). Variklio darbas pagerėjo, tačiau dar nepamėginau su šaltu varikliu, nes garaže kol kas šilta. Tikiuosi tie lašantis purkštukai nesukėlė hidrosmugio cilindre Reiks dar pamėginti pakeisti turbo valdymo el. vožtuvą. |
|
|
Murphy |
Parašyta 2016-09-24, 09:43
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 609 Įstojo: 2015-09-14 |
pliusas11 @ 2016-09-24, 00:30 rašė: Taigi istorijos tęsinys: pakeistos 4 žvakės (buvo visos mirusios), atrestauruoti 3 purkštukai (2 lašėjo, 1 netilpo į parametrus). Variklio darbas pagerėjo, tačiau dar nepamėginau su šaltu varikliu, nes garaže kol kas šilta. Tikiuosi tie lašantis purkštukai nesukėlė hidrosmugio cilindre Reiks dar pamėginti pakeisti turbo valdymo el. vožtuvą. Ar nustojo purtytis ant laisvu, ijungus kondicionieriu? ----- S60 2.5T AT '06 ex V50 2.0D MT '04 Dyzelis - laukams arti, dujos - maistui gaminti, o benzinas - vaziuoti. |
|
|
Swer |
Parašyta 2016-09-24, 10:01
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 2013 Įstojo: 2012-02-29 |
pliusas11 @ 2016-09-24, 00:30 rašė: Taigi istorijos tęsinys: pakeistos 4 žvakės (buvo visos mirusios), atrestauruoti 3 purkštukai (2 lašėjo, 1 netilpo į parametrus). Variklio darbas pagerėjo, tačiau dar nepamėginau su šaltu varikliu, nes garaže kol kas šilta. Tikiuosi tie lašantis purkštukai nesukėlė hidrosmugio cilindre Reiks dar pamėginti pakeisti turbo valdymo el. vožtuvą. Atrestauravo siemens purkstukus?? Nuo kada juos restauruoja? ----- Volvo S80 1999-09 T6 sold Volvo V50 2004-11 2.0D Sport sold Audi A4 96 1.9TDI Volvo XC90 2007-09 V8 R-Design |
|
|
Murphy |
Parašyta 2016-09-24, 10:29
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 609 Įstojo: 2015-09-14 |
Swer @ 2016-09-24, 10:01 rašė: pliusas11 @ 2016-09-24, 00:30 rašė: Taigi istorijos tęsinys: pakeistos 4 žvakės (buvo visos mirusios), atrestauruoti 3 purkštukai (2 lašėjo, 1 netilpo į parametrus). Variklio darbas pagerėjo, tačiau dar nepamėginau su šaltu varikliu, nes garaže kol kas šilta. Tikiuosi tie lašantis purkštukai nesukėlė hidrosmugio cilindre Reiks dar pamėginti pakeisti turbo valdymo el. vožtuvą. Atrestauravo siemens purkstukus?? Nuo kada juos restauruoja? Va cia ir man idomu. ----- S60 2.5T AT '06 ex V50 2.0D MT '04 Dyzelis - laukams arti, dujos - maistui gaminti, o benzinas - vaziuoti. |
|
|
Fino |
Parašyta 2016-09-24, 10:57
|
Super administratorius Miestas: Vilnius Pranešimai: 16193 Įstojo: 2007-03-10 |
----- Viskas apie Volvo/Saab +370 694 88000 info@volvoparts.lt |
|
|
Swer |
Parašyta 2016-09-24, 11:00
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 2013 Įstojo: 2012-02-29 |
Tik saskaita israse trbt
----- Volvo S80 1999-09 T6 sold Volvo V50 2004-11 2.0D Sport sold Audi A4 96 1.9TDI Volvo XC90 2007-09 V8 R-Design |
|
|
arvydas67 |
Parašyta 2016-09-24, 13:02
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 637 Įstojo: 2008-04-11 |
Iš patirties parašysiu - nėra šitie varikliai nei blogi nei geri, turi savų minusų ir pliusų, bet uz vokiškus 2,0tdi tikrai geresni - turiu bent kelis pazistamus, kurie vargsta su ''vokiška kokybe''... Vienas dalykas būtinai privalomas tuose 2 HDI - nelaukiant didesnių bėdų šalinti kietųjų dalelių filtrą bei atjungt EGR. Na, ir protingai keist kuro filtrą, nes bake siurblio nėra (keista, nes rusiškam kataloge jis yra). Pats taip vos aukšto slėgio siurblio vos nesugadinau...
----- =SCC techninė komanda= tel.+37068468053 Vilnius |
|
|
diawollo |
Parašyta 2016-09-25, 09:47
|
Narys Miestas: Panevėžys Pranešimai: 434 Įstojo: 2013-01-05 |
arvydas67 @ 2016-09-24, 13:02 rašė: , nes bake siurblio nėra (keista, nes rusiškam kataloge jis yra). Pats taip vos aukšto slėgio siurblio vos nesugadinau... Tai vat todėl, kad nėra siurblio bake ( kas yra labai bukas sprendimas) ir atsiranda pusė to variklio problemų. O esmė tame, kad kuras iš bako traukiamas vakumu iki pat aukšto slėgio siurblio ir užtenka mažo nesandarumo kuro sistemoj ir tuoj pradeda traukt orą ir taip kartu ėdamas ir kuro siurblys ir varklis dirba baisiai, nes kuro slėgis tabaluotis pradeda ir purkštukai dažnai ne kurą, o orą įpurškia. Nors siurblyje yra kažkoks nusiorinimas, bet matomai prastai jis veikia. |
|
|
BLackMaiL |
Parašyta 2016-09-25, 10:33
|
Narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 4 Įstojo: 2016-09-20 |
Nzn koks volvo principas, bet fordui 2.0tdci kuro filtra pakeicia i paprasta metalini(kad ir vw) dvieju slanguciu ir nuorinimo ar nesandarumo problema dingsta.
----- Volvo XC70, 2002 D5. 120kw AT Volvo V70I 2000 2.5d AT (parduota) Saab 9-5 2001 2.3t lpt AT(parduota) Ford C-max 2.0TDCI MT (žmonos) Prieš tai vis kitas auto kas 5mėn. |
|
|
rhc |
Parašyta 2016-09-25, 12:27
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 361 Įstojo: 2013-06-28 |
Siurblo nebuvimas kuro bake nebutu problema, jei butu rankine "kriause" ant kuro magistrales, kaip ta padare pezai. O dabar pasibaige kuras, oro prigaude ir rukyk . Del oro gaudymo, tai visiem daugiau ar maziau sitiem varikliam buna oro magistralei ir kaltas kuro filtro korpusas per kuri ir traukia ora. |
|
|
pliusas11 |
Parašyta 2016-09-25, 14:25
|
Narys Miestas: Kaunas Pranešimai: 10 Įstojo: 2016-09-12 |
Swer @ 2016-09-24, 12:01 rašė: pliusas11 @ 2016-09-24, 00:30 rašė: Taigi istorijos tęsinys: pakeistos 4 žvakės (buvo visos mirusios), atrestauruoti 3 purkštukai (2 lašėjo, 1 netilpo į parametrus). Variklio darbas pagerėjo, tačiau dar nepamėginau su šaltu varikliu, nes garaže kol kas šilta. Tikiuosi tie lašantis purkštukai nesukėlė hidrosmugio cilindre Reiks dar pamėginti pakeisti turbo valdymo el. vožtuvą. Atrestauravo siemens purkstukus?? Nuo kada juos restauruoja? Kaune Auturoje. Pasiėmiau su pakeistais antgaliais ir arba gerai susmėliuotais arba naujais korpusais, nes purkštukai atrodė kaip nauji. |
|
|
Murphy |
Parašyta 2016-09-25, 14:35
|
Narys Miestas: Vilnius Pranešimai: 609 Įstojo: 2015-09-14 |
Tai va, jie ir tegalejo pakeisti antgalius. Tai nera purkstuko suremontavimas. PVZ. jei myza purkstukas, tai antgalio keitimas nepadeda.
----- S60 2.5T AT '06 ex V50 2.0D MT '04 Dyzelis - laukams arti, dujos - maistui gaminti, o benzinas - vaziuoti. |
|
peršokti į forumą: |
Tema | Forumas | Ats. | Naujausia žinutė |
---|---|---|---|
KIEKVIENA SAVAITE - STAIGMENA (Naujienos!) (Volvo dalys , Saab dalys) | Blevyzgos | 20 | 2024-03-29, 14:04 |
Rasoja priekiniaiai zibintai volvo s80 xenon | FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai | 5 | 2023-11-17, 15:52 |
FAQ: Volvo D5 ir 2.4D variklis - informacija, skirtumai, trukumai | FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai | 475 | 2022-05-04, 21:47 |
Volvo XC70 pirkimas | Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 | 165 | 2022-04-24, 09:58 |
Volvo XC90 taršos mokestis | Blevyzgos | 24 | 2020-08-04, 18:53 |