Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: FAQ: 2.5TDI, 2.5D variklis - informacija, skirtumai, trukumai

Parašė Fino· 2012-06-19, 14:10
#1

Pratesiant informacines temas, si karta padiskutuosime apie, ko gero, populiariausia varikli tarp musu vartotoju - VOLVO 2.5 TDI.
i48.tinypic.com/2r6l3j6.jpg

Papasakosiu, i ka reikia kreipti demesi perkant masina su tokiu agregatu, apie jo privalumus bei trukumus, apie remonta bei detaliu pritaikyma nuo kitu autogamintoju.

Pradziai apie skirtumus su Audi 2.5tdi - dauguma klaidinamai platina informacija, kad Volvo 2.5TDI - tai yra AUDI variklis, kuris stovejo C4/A6 ir tt. modeliose. Ta daznai galim isgirsti is automobiliu pardaveju, arba matyti skelbimose. Taigi - tai nera tiesa. Taip, Volvo 2.5TDI blokas yra pagamintas Audi koncerno pagal Volvo uzsakyma, atitinkamas ir patikimumas bei patvarumas, taciau Volvo variklis yra net labiau vykes uz Audi gamini. Jis yra juntamai ekonomiskesnis.

Ieskant atsarginiu detaliu siam varikliui, dauguma autogamintoju katalogu sujungia 2.5TDI variklius i bendra Audi/Volvo grupe, taciau faktiskai buna taip kad detales tiesiog kitokios ir netinka i Volvo.

Kas tinka: Voztuvai, ziedai, kai kurie paskirstmo sistemos guoliukai bei dirzeliai, kai kurie rieboksliai. Kas netinka - kuro siurblys, sankaba, vandens pompa, virsutinis variklio dangtelis, tarpines, alkuninis velenas, smagratis, vakuminis siurblys (tinka nuo VW LT28), variklio pagalves, ir daug kitu detaliu. Ieskokite atsargines detales Volvo automobiliui, bet ne Audi.



Audi 2.5TDI variklis:
i47.tinypic.com/2w30sxd.jpg

Volvo 2.5TDI variklis:

i46.tinypic.com/2ewcgfo.jpg


2.5TDI ar 2.5D ?

Kame skirtumas - o jis tikrai nera mazas. Galvodami apie 2.5 dyzelius zmones dazniausiai neskiria 2.5TDI variklio (ipurskimo sistemos pavadinimas MSA15.7) ir 2.5D variklio (ipurskimo sistemos pavarinimas MSA 15.8).

Kuo gi jis skiriasi - visu pirma - diagnostinem galimybem - senasis 2.5TDI (gamybos metai iki 1998/06) turi labai ribotas diagnostines prisijungimo galimybes - su Volvo iranga Jus nepaziuresite nei degimo kampo, nei siurblio darbo, nei jokiu "gyvu"parametru. Pavyzdziui, kad paziureti kuro siurblio degimo kampa, reikes spec. atskiros irangos. Naujesnis 2.5D (gamybos metai nuo 1998/06) pasizymi idegda CAN magistrale (visi modeliai) - diagnostines galimybes prasiplete, su dilerine iranga galima nustatyti zymiai daugiau variklio sutrikimu.

Antra - naujesnis variklis yra ekonomiskesnis - grubiai skaiciojant apie 0.5 litro visais eksplotavimo rezimais. Jis turi daugiau potencialo keliant galinguma.

Trecia - senesnis variklis pigesnis elektronikos prieziuroje, deka to, kad visa automobilio elektronika yra paprastesne, pavyzdziui variklio galios kelimas kainuos keliais simtais litu pigiau negu 2.5D. Elektros detales yra pigesnes, patvaresnes, taciau ieskant nauju (pvz. Oro srauto matuokle) susidursite su problema, ir kaina bus didele.

Na ir, greiciausiai paskutinis aktualus skirtumas vartotojui - jeigu Jums del vienu arba kitu priezasciu sudegs, pvz. ipurskimo kompiuteris, MSA15.7 sistemoje uzteks pakeisti tik ji, MSA15.8 - teks keisti kompiuteriu grupe.

Pats variklis mechaniskia nesiskiria nekuo, ji galima kaitalioti is 15.7 i 15.8.

Kaip atskirti ipurskimo sistema?

Pirmas - paprasciausias ir patikimaiusias budas - pagal oro srauto matuokle, MSA15.7 (senesnis) jinai yra mechanine:
i48.tinypic.com/34ffec7.jpg

MSA15.8 - elektronine:
i48.tinypic.com/ip7eas.jpg


Antras budas - pagal raides ant variklio galinio dangcio (aisku, jei jis dar gamyklinis) - TDI - MSA15.7, 2.5D - MSA15.8.

Trecias budas - variklio skydelije ant senesnio ipurskimo modeliu bus lempute su LIAMBDA simboliu, ant naujesnio bus nupiestas varikliukas ("miasorubke" ). Ta galima pastebeti ijungus degima.

Gerai ar negerai?

Kalbant apie varikli is esmes ir jo trukumus, daznai pasitaiko atveju, kai zmones (net ir servisu darbutojai) neteisingai diagnozuoja/sprendzia problemas, uz ka daznai moka klientas.

Variklio kalenimas: jeigu girdite pasalini erzinanti garsa ant laisvu, nuspauskite kelis kartus stabdziu pedala - jei garsas dings - kala vakuminiu stabdziu siurblio pirstas. Viskas gerai, jeigu masina stabdo be problemu, pasikeiskite pirsta, jeigu jus erzina garsas. Bet ir su kalenimu eksploatuoti automobili galima. Buvo atveju kai siule perrinkineti motorus ;)


Tepalai apacioje, per vidury, tarp dezes ir variklio:
leidzia arba alkuninio veleno galinis riebokslis, arba greicio dezes pirminio veleno riebokslis. Eksploatuoti galima, tik stebekite skysciu lygi.

Tepalai variklio priekyje, keleivio puseje: leidzia arba nuo virsaus i apacia pask. vel. riebokslis, arba priekinis alkuninio veleno riebokslis, arba tepalo siurblio tarpine. Reikia tvarkyti kuo skubiau, nes tepalai "sueda" sonine variklio pagalve(jinai nepigi) ir gali papulti ant pagrindinio dirzo -galimos pasekmes - dirzo persokimas/variklio remontas arba keitimas.

Didesne nei turi buti vibracija: priezasciu gali buti daug - pasedusios/suplysusios variklio bagalves, alkuninio veleno skyvas arba netolygus cilindru darbas. Vazineti galima, iki tam tikro gedimu lygio, katastrofos neturi buti.


Dyzelino kvapas atidarius kapota dazniausiai eina is kuro siurblio, leidzia arba is virsaus, arba vidurine tarpine. Eksploatuoti galima, taciau butu geriau problema pasalinti

Kuro siurblio bedos pasireiskia blogu uzsikurimu esant karstam varikliui, mazu degimo kampo reguliavimo diapazonu, blogu uzsikurimu esant saltam varikliui, trukciojimais, didelem kuro sanaudom ir kt. Patarimo, nustacius siurblio gedima, nelabai yra. Is praktikos - remontuoti neapsimoka - nepasiteisina, perregulioti kuro padavima jeigu kuro siurblys "pavarges" irgi prasmes nera, galbut geriausias variantas - keisti siurbli i kita, deveta, isanksto susitarus del jo grazinimo salygu, jei siurblys netiks.


Nupjauti kuro siurblio dirzo dantukai byloja apie tai, kad arba atvirksciai stovejo kuro siurblio dirzo itempimo guolis, arba kreivas kuro siurblio skyvas, arba senas dirzelis. Problema spresti butina, nes kitaip masina nevazios. Trukus kuro siurblio dirzui, varikliui nieko neatsitiks.


Karterines dujos istraukus tepalo matuokle - ideale ju neturetu buti, jei jie yra - arba uzsikimsusi karterio ventiliacija, arba pasede variklio stumuokliu ziedai. Tikimybe kad keitimas voztuvu rieboksliu pades sumazinti alyvo suvartojima - maza. Aisku, idealiu varikliu susirasti yra vis sudetingiau, bet stenkites pasitrinkti toki varikli, kad karteriniu duju (garu) butu kuo maziau.

Vartotoju pastabos:
-----------------------------
Del vakuminio stabdziu siurblio pirsto kalenimo:
Dar noreciau papildyti is savos patirties del to kalenimo. Tam tikrais atvejais padeda tik pompos isvalymas ir pirsto apsukimas i kita puse. Man padejo, paprasta ausim negirdet, o ir stapdymas malonesnis pasidare
Pateike: justinasm


--------------------------------
Jei užvestam varikliui šokinėja generatoriaus dirželio tempėjas, greičiausiai reikės keisti apatinį škyvą kuris yra nepigus...
Jei apsitepalaves vairo stiprintuvas ir generatorius, dažna bėda guminėje tarpinėje, jungiančioje vairo stiprintuvo skysčio bakelį. Ypač taip būna šaltuoju metų laiku. To guminio žiedo kaina Sostenoje apie 13 litų. P.s. Šita bėda būna tik S/V70 modeliuose iki 2000 metų.
Pateike: Rimuxs


-----------------------------------
Stengiames del Jusu ir toliau, laukiame Jusu pastabu, papildymu bei komentaru!



Griežtai draudžiama čia paskelbtą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse be scc.lt administracijos sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti www.scc.lt kaip šaltinį.

Redagavo Fino· 2012-08-13, 14:38

Parašė Metalz· 2012-06-19, 19:45
#2

Ačiū (read)

Parašė Stulpas· 2012-06-19, 21:01
#3

dar tokos minusas ,kad pas s80 tdi snypscia daznai stabdziu pedalas,tvarkymas kiek zinau komplikuotas ,gal serzas daugiau ka aprasys ,nors as 2 metus pravazinejau jokiu blogybiu nepastebejau ,pasnypsdavo biski ir viskas

Parašė Fino· 2012-06-19, 21:08
#4

o prie ko cia tdi variklis...

Parašė Stulpas· 2012-06-19, 21:15
#5

Fino @ 2012-06-19, 21:08 rašė:
o prie ko cia tdi variklis...

na sita beda tik su tdi ,
pamaniau jei rasoma apie vakuminio siurblio bedas tai sita irgi tinka ,
nu netinka tai netinka

Parašė Fino· 2012-06-19, 22:37
#6

Sita beda su visais modeliais

Parašė arvycka· 2012-06-20, 14:26
#7

labai naudinga informacija :)

Parašė Efka· 2012-06-20, 16:59
#8

Stulpas @ 2012-06-19, 21:15 rašė:
Fino @ 2012-06-19, 21:08 rašė:
o prie ko cia tdi variklis...

na sita beda tik su tdi ,
pamaniau jei rasoma apie vakuminio siurblio bedas tai sita irgi tinka ,
nu netinka tai netinka
Sita beda ir su krosais benzininiais ir su kitais modeliais.... svilpia kaip turi but...

Parašė Rimuxs· 2012-08-21, 09:17
#9

Dar patarimų: Jei užvestam varikliui šokinėja generatoriaus dirželio tempėjas, greičiausiai reikės keisti apatinį škyvą kuris yra nepigus...
Jei apsitepalaves vairo stiprintuvas ir generatorius, dažna bėda guminėje tarpinėje, jungiančioje vairo stiprintuvo skysčio bakelį. Ypač taip būna šaltuoju metų laiku. To guminio žiedo kaina Sostenoje apie 13 litų. P.s. Šita bėda būna tik S/V70 modeliuose iki 2000 metų.

Jei tinka prašome perkelti į atitinkamą skyrelį. Afišuoti kas parašė tikrai nebūtina, tegul žmonės skaitinėja ir naudojasi informacija.

Redagavo Rimuxs· 2012-06-21, 00:02

Parašė Kirkilas· 2013-08-07, 21:33
#10

Buvo ir su ta ir su ta, buvo rasyta iki kelintu metu, sita info tinka v70I ir s70.

Parašė Stulpas· 2013-08-08, 11:55
#11

nu tai skelbime raso pirmos registracijos data o ne gamybos

Parašė CresP· 2014-10-16, 19:35
#12

Turiu viena beda, itariu ,kad siurblys. Apsukos sokineja saltam varikliui. Gal kas esate susidure?

Parašė Kirkilas· 2014-10-16, 21:18
#13

Vakumine pompa 100% tinka nuo Audi.

Parašė navaras· 2015-10-11, 18:10
#14

pasidalinsiu asmenine patirtimi.
volvo v70 II 2,5 TDI 2001
variklis užsirekomendavęs kaip patikimas, tačiau skilo alkūninis velenas. dar pramušė karterį, nuleido kraujo netoli namų :) kuras tik iš neste, aptarnavimai daryti laiku.
meistras labai ilgai kraipė galva, nes alkūninis skilo storiausioje vietoje. kas iššaukė tai, tai taip ir liko neatsakyta.
prieš keletą dienų buvo atsiradę jaučiama vibracija, galvojau, kad pagalvė pavargo, tai nepuoliau į servisą.
tai mokykitės iš svetimų klaidų, kartais įtartini garsai, slepia negerus dalykus :)

Parašė Eimas· 2015-10-11, 18:36
#15

navaras @ 2015-10-11, 18:10 rašė:
pasidalinsiu asmenine patirtimi.
volvo v70 II 2,5 TDI 2001
variklis užsirekomendavęs kaip patikimas, tačiau skilo alkūninis velenas. dar pramušė karterį, nuleido kraujo netoli namų :) kuras tik iš neste, aptarnavimai daryti laiku.
meistras labai ilgai kraipė galva, nes alkūninis skilo storiausioje vietoje. kas iššaukė tai, tai taip ir liko neatsakyta.
prieš keletą dienų buvo atsiradę jaučiama vibracija, galvojau, kad pagalvė pavargo, tai nepuoliau į servisą.
tai mokykitės iš svetimų klaidų, kartais įtartini garsai, slepia negerus dalykus :)


Trūksta konkretumo. Nežinau nei vienos dalies automobilyje kuri būtų amžina.
Pirmiausia kyla klausimas kaip tavo automobilis buvo eksploatuotas iki tavęs. Po to kiek jis matęs. Jeigu spidometro parodymai sukasi antrą kartą tai nieko nuostabaus.
Jis patikimas, bet tai nereiškia, kad negendantis. Sveikinu papuolus į vieną iš nedaugelių kuriuos pavedė šis variklis.

Parašė navaras· 2015-10-11, 20:38
#16

Na cia galioja ta loterija, pries perkant buvo ir su diagnostika tikrinta, rasta smulkiu defektu ir tiek., buvo 280 rida. Plius minus tvarkinga buvo, nusprogo tik po poros metu.
Pasiseke tik tiek, kad auksarankis meistras ta pati matora atkele, srotinio pirkti nereikejo, alkunini nuo audi nuslifavo, galva liko ta pati, plius nauji indeklai ir svaistikliai, tai pigiai atsiejo.
Dabar jau pora metu kaip su tokiu vazineju, tik pora menesiu po remonto tepalu valge kol apsitryne, po to viskas ok.

Parašė krec· 2016-03-25, 22:47
#17

Sveiki, esu naujokas, tad nezinau ar sitoj temoj klausiu ar ne, jei ne, busiu dekingas jeigu nukreipsite i reikiama ;) Taigi rimtai mastau apie V70 I 2,5 103kw, kaip apie savo pirmaji automobili. Tad noreciau paklausti ar labai jauciasi 2,5tdi variklio trukumai, kurie isvardinti pacioje pradzioje (is ekonomines, elektronines, diagnostines puses) lyginant su 2.5d varikliu?

Parašė T5· 2016-03-26, 00:26
#18

krec @ 2016-03-25, 22:47 rašė:
Sveiki, esu naujokas, tad nezinau ar sitoj temoj klausiu ar ne, jei ne, busiu dekingas jeigu nukreipsite i reikiama ;) Taigi rimtai mastau apie V70 I 2,5 103kw, kaip apie savo pirmaji automobili. Tad noreciau paklausti ar labai jauciasi 2,5tdi variklio trukumai, kurie isvardinti pacioje pradzioje (is ekonomines, elektronines, diagnostines puses) lyginant su 2.5d varikliu?

Turiu ir viena ir kita D ir TDI, D ekonomiskesnis koky 0,5 L kaip ir raso. O siaip Fino labai issamiai viska aprase pradzioj, nelabai ka ir pridursi. TDI turiu antra, tai abu pasirode astresni startuojant, nei D, arba man tik taip atrodo. Siaip rinkciausi turbut pagal stovy, arba D, vis tik ekonomiskesnis.

Parašė krec· 2016-03-26, 14:19
#19

T5 @ 2016-03-26, 00:26 rašė:
krec @ 2016-03-25, 22:47 rašė:
Sveiki, esu naujokas, tad nezinau ar sitoj temoj klausiu ar ne, jei ne, busiu dekingas jeigu nukreipsite i reikiama ;) Taigi rimtai mastau apie V70 I 2,5 103kw, kaip apie savo pirmaji automobili. Tad noreciau paklausti ar labai jauciasi 2,5tdi variklio trukumai, kurie isvardinti pacioje pradzioje (is ekonomines, elektronines, diagnostines puses) lyginant su 2.5d varikliu?

Turiu ir viena ir kita D ir TDI, D ekonomiskesnis koky 0,5 L kaip ir raso. O siaip Fino labai issamiai viska aprase pradzioj, nelabai ka ir pridursi. TDI turiu antra, tai abu pasirode astresni startuojant, nei D, arba man tik taip atrodo. Siaip rinkciausi turbut pagal stovy, arba D, vis tik ekonomiskesnis.

O nesusiduriai su tais diagnostikos trukumais? kalbu apie tdi varikli, nebuvo taip kad butu sunkiau nustatyti kazkoki gedima? Ir kaip apskritai del pacios elektronikos? kuriame variante geriau laiko? jeigu buvo kokie gedimai is elektronikos puses, tai gal gali pasidalinti?

Parašė hottabyc· 2016-03-26, 15:54
#20

Viskas priklauso kokia nusipirksi.Jeigu ieškosi kaip dauguma t.y kuo naujesne ir kuo pigesne būs problemų neprikrausumai ar tdi,ar d ar dar kokia nors .Labai sunku rasti gerą,jau nesakant pigią mašiną tokių metų.Geriau laiko tdi,nes kuo paprastesne tuo patikimesne.Kaip ir minėta,tdi galima pakeist vieną detalę,D,jeigu nepasiseks,jau keisi visą grandinę.

Parašė Stulpas· 2016-03-26, 16:23
#21

Ir kokia visa grandine pad D reikes keist?

Parašė Mindaugs· 2016-03-26, 16:57
#22

Nereiks, klonuojama ;)

Parašė T5· 2016-03-26, 18:19
#23

krec @ 2016-03-26, 14:19 rašė:
T5 @ 2016-03-26, 00:26 rašė:
krec @ 2016-03-25, 22:47 rašė:
Sveiki, esu naujokas, tad nezinau ar sitoj temoj klausiu ar ne, jei ne, busiu dekingas jeigu nukreipsite i reikiama ;) Taigi rimtai mastau apie V70 I 2,5 103kw, kaip apie savo pirmaji automobili. Tad noreciau paklausti ar labai jauciasi 2,5tdi variklio trukumai, kurie isvardinti pacioje pradzioje (is ekonomines, elektronines, diagnostines puses) lyginant su 2.5d varikliu?

Turiu ir viena ir kita D ir TDI, D ekonomiskesnis koky 0,5 L kaip ir raso. O siaip Fino labai issamiai viska aprase pradzioj, nelabai ka ir pridursi. TDI turiu antra, tai abu pasirode astresni startuojant, nei D, arba man tik taip atrodo. Siaip rinkciausi turbut pagal stovy, arba D, vis tik ekonomiskesnis.

O nesusiduriai su tais diagnostikos trukumais? kalbu apie tdi varikli, nebuvo taip kad butu sunkiau nustatyti kazkoki gedima? Ir kaip apskritai del pacios elektronikos? kuriame variante geriau laiko? jeigu buvo kokie gedimai is elektronikos puses, tai gal gali pasidalinti?

Tfu tfu, bet man nebuvo nei su TDI nei su D jokiu elektronikos gedimu, tai negaliu nieko pasakyt. Siaip tai stengiuosi priziureti el. daly, neprikurineti nuo krokodilu ir pan. Nu ir auto neperku pigiausio varianto. Nors dabar turiu paemes drozimui s70 tdi, tai pirkau uz pigiai, noriu kad kas sugestu nes kazko ji man neprilipo, bet kaip tycia jinai negenda, tai darau eksperimenta kiek vaziuos tik pilant salera, nu ir dar tepala pakeiciu nes sazine kitaip neleidzia.

Parašė krec· 2016-03-29, 18:58
#24

T5 @ 2016-03-26, 18:19 rašė:
krec @ 2016-03-26, 14:19 rašė:
T5 @ 2016-03-26, 00:26 rašė:
krec @ 2016-03-25, 22:47 rašė:
Sveiki, esu naujokas, tad nezinau ar sitoj temoj klausiu ar ne, jei ne, busiu dekingas jeigu nukreipsite i reikiama ;) Taigi rimtai mastau apie V70 I 2,5 103kw, kaip apie savo pirmaji automobili. Tad noreciau paklausti ar labai jauciasi 2,5tdi variklio trukumai, kurie isvardinti pacioje pradzioje (is ekonomines, elektronines, diagnostines puses) lyginant su 2.5d varikliu?

Turiu ir viena ir kita D ir TDI, D ekonomiskesnis koky 0,5 L kaip ir raso. O siaip Fino labai issamiai viska aprase pradzioj, nelabai ka ir pridursi. TDI turiu antra, tai abu pasirode astresni startuojant, nei D, arba man tik taip atrodo. Siaip rinkciausi turbut pagal stovy, arba D, vis tik ekonomiskesnis.

O nesusiduriai su tais diagnostikos trukumais? kalbu apie tdi varikli, nebuvo taip kad butu sunkiau nustatyti kazkoki gedima? Ir kaip apskritai del pacios elektronikos? kuriame variante geriau laiko? jeigu buvo kokie gedimai is elektronikos puses, tai gal gali pasidalinti?

Tfu tfu, bet man nebuvo nei su TDI nei su D jokiu elektronikos gedimu, tai negaliu nieko pasakyt. Siaip tai stengiuosi priziureti el. daly, neprikurineti nuo krokodilu ir pan. Nu ir auto neperku pigiausio varianto. Nors dabar turiu paemes drozimui s70 tdi, tai pirkau uz pigiai, noriu kad kas sugestu nes kazko ji man neprilipo, bet kaip tycia jinai negenda, tai darau eksperimenta kiek vaziuos tik pilant salera, nu ir dar tepala pakeiciu nes sazine kitaip neleidzia.

O kokios iseina realios kuro sanaudos mieste uzmiestyje su tdi?

Parašė T5· 2016-03-29, 19:22
#25

krec @ 2016-03-29, 18:58 rašė:
T5 @ 2016-03-26, 18:19 rašė:
krec @ 2016-03-26, 14:19 rašė:
T5 @ 2016-03-26, 00:26 rašė:
krec @ 2016-03-25, 22:47 rašė:
Sveiki, esu naujokas, tad nezinau ar sitoj temoj klausiu ar ne, jei ne, busiu dekingas jeigu nukreipsite i reikiama ;) Taigi rimtai mastau apie V70 I 2,5 103kw, kaip apie savo pirmaji automobili. Tad noreciau paklausti ar labai jauciasi 2,5tdi variklio trukumai, kurie isvardinti pacioje pradzioje (is ekonomines, elektronines, diagnostines puses) lyginant su 2.5d varikliu?

Turiu ir viena ir kita D ir TDI, D ekonomiskesnis koky 0,5 L kaip ir raso. O siaip Fino labai issamiai viska aprase pradzioj, nelabai ka ir pridursi. TDI turiu antra, tai abu pasirode astresni startuojant, nei D, arba man tik taip atrodo. Siaip rinkciausi turbut pagal stovy, arba D, vis tik ekonomiskesnis.

O nesusiduriai su tais diagnostikos trukumais? kalbu apie tdi varikli, nebuvo taip kad butu sunkiau nustatyti kazkoki gedima? Ir kaip apskritai del pacios elektronikos? kuriame variante geriau laiko? jeigu buvo kokie gedimai is elektronikos puses, tai gal gali pasidalinti?

Tfu tfu, bet man nebuvo nei su TDI nei su D jokiu elektronikos gedimu, tai negaliu nieko pasakyt. Siaip tai stengiuosi priziureti el. daly, neprikurineti nuo krokodilu ir pan. Nu ir auto neperku pigiausio varianto. Nors dabar turiu paemes drozimui s70 tdi, tai pirkau uz pigiai, noriu kad kas sugestu nes kazko ji man neprilipo, bet kaip tycia jinai negenda, tai darau eksperimenta kiek vaziuos tik pilant salera, nu ir dar tepala pakeiciu nes sazine kitaip neleidzia.

O kokios iseina realios kuro sanaudos mieste uzmiestyje su tdi?

Su tdi daug pravaziaves, bet taip ir neskaiciavau kiek ryja, bet palyginti ekonomiska jei MT. Su V70 II 2,5d vaziuota LT-UK, tai vidurkis gavos 6,2 L., pilnu ekipazu, vietomis ir 180 vaziuota ir anglijoj miesto rezimu nemazai vazineta, vnz netaupant susukau 5k km ir tiksliai paskaiciavau kiek pilta kuro. Tai tas 6,2 manau super nedaug tokiu tempu vaziuojant, ratai 225 45 r17, auto tvarkinga. Tai su tdi butu buve apie 6,7 teoriskai.

Parašė krec· 2016-03-29, 21:29
#26

Tikrai nedaug, praktiskai kaip 1,9 :D butu galbut net ir maziau su mazesniais ir siauresniais ratais

Parašė karak· 2016-03-29, 22:21
#27

Eksplotuoju V70 II 2,5TDI, tai Vilniuje dabar vidurkis 7,8l/100km. Mišriu rėžimu apie 6,5-6,8l/100km

Parašė krec· 2016-05-11, 21:53
#28

na va galiu pasidalint, gal kam nors visgi idomu, realiom kuro sanaudom V70I 2,5d. Pravaziuota 1000km su 64,12L, cia misriu rezimu (270km mieste-Vilnius ir 730 uzmiestyje, bet nebuvo jokiu autostradu, tik Lietuviski uzmiescio keliukai). Užmiestis +-100km/h, miestas kartais paspaudziama buvo, bet pagrinde ramiai, taciau nestabdant eismo, pora kartu teko ir kamsciuose pastovet. Mano nuomone kuro sanaudos isejo normalios, jei ne parasykit ;)
P.S. nors ir siltasis metu laikas, bet masina stengiausi kokias 3-4 min pasildyti is ryto, pries vaziuojant

Redagavo krec· 2016-05-11, 22:25