Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: FAQ: Volvo S60, S80, V70II pirkimas - į ką atkreipti demesį

Parašė Fino· 2012-06-15, 14:13
#1

Ko gero populiariausiu modeliu būsimi savininkai vis dažniau ieško atsakymu į klausimus "Į ką atkreipti dėmesį ieškant S60, V70II, S80 modelius". Kad butu mažiau klausimų ir daugiau informacijos, pratęsiu technines temas apie automobilius ir jų agregatus, ir šioje temoje pasistengsiu (būtų gerai - ir su Jūsų pagalba) kuo išsamiau papasakoti kaip NENUPIRKTI blogo Volvo automobilio. Būsiu objektyvus, ir kiek labiau kritiškas negu eilinis vartotojas. Tikiuosi susilauksiu Jūsų pastebėjimų ir netikslios informacijos pataisymo.

i49.tinypic.com/2hhj493.png

Dėmesio! Tema PERKU VOLVO S60, S80, V70II automobili NEAPIMA AWD modeliu, S60II kartos, V70III kartos bei S80II kartos automobiliu.

Taigi...

Pradėkime nuo automobilio priekio - žibintų:

Visi reflektoriniai Volvo S60/V70II žibintai turi VOLVO arba VALEO/HELLA logotipą šioje vietoje:
i45.tinypic.com/kcz6tx.jpg

Volvo S80 lęšiniai žibintai irgi turi turėti šį užrašą toje pačioje vietoje, kai kurie xenon/bi-xenon žibintai - irgi. Naujesni lęšiniai V70II/S60 žibintai (su plastmasiniu stiklu) šio užrašo neturi - tada jo reiktu ieškoti žibintų viduje.

Taigi, jeigu Jus neradote VOLVO/VALEO/HELLA užrašų ant stiklų, arba radote kitų gamintojų pavadinimus, arba neradote nieko - žibintas keistas į neoriginalią detalę - ieškokite kodėl taip įvyko (masina daužta į priekį ir tt.)

Pastatykite masina prie kokios nors sienos ir įjunkite artimas šviesas. Šviesų spindulio lūžis Europiniam žibintui turi būti toks:
i47.tinypic.com/ws31n9.jpg

Jeigu jis tiesus - tai yra Amerikos tipo žibintas, jei lūžis į kitą pusę - Angliško tipo. Su tokiu šviesos lūžimu TA praeiti yra neįmanoma, ir tai dar viena prielaida tam, kad su automobiliu buvo kažkas daryta, arba tai (kai kuriais atvejais) - perdarytas Anglas. Nepamirštame, kad tokie žibintai irgi bus pažymeti originaliu VOLVO/VALEO logotipu.

Nekalbant apie tarpelius tarp kėbulo detalu (jie turi būti +/- panašūs), einam toliau palei kėbulą.

Atkreipiam dėmesį į vairuotojo durelių rankenėlę - vieta rakteliui TURI būti tik vairuotojo durelėse - jeigu jus kartais aptiksite vietą rakteliui dešinei (keleivio) pusei - reiškia prieš Jus - perdaryta angliška masina.

Apžiūrinėjam kėbulą toliau. Dažnai galite aptikti tokį vaizdelį:
i49.tinypic.com/2vdsm6h.jpg

Tai - oksiduojančios stogo juosteles, dažniausiai apačioj prie priekinio stiklo, ir juostelės gale - prie bagažinės. Juostelės aliumininės, aliuminis oksiduojasi, ir pakelia dažus, to bijoti nereikia, pavadinkim tai VOLVO "bonusu"/broku , - beveik ne išsprendžiama problema, nes bandymas veliau sutvarkyti šita neestetišką vaizdą baigiasi sugaištu laiku bei visiškai sugadintom juostelėm - aliuminis po dažais paruošiant dažymui tiesiog sutrupės.

Bendrai paėmus viso automobilio kėbulą bei dugną nei rūdžių, nei jų požymių NETURI BŪTI. Jei randate rūdeles bet kur - aplink stiklą (stoge), gale prie arkų - tai yra rimta priežastis nepirkti automobilio - šitų modelių automobiliai NERŪDYJA. Taigi, rūdelės parodo, kad mašina turėjo nelengva gyvenimą, nedėkingose sąlygose.

S60 ir S80 bagažinės dangtis turi atsidarinėti labai lengvai, elektros spynelė (mikriukas) turi nusispausti paprastai, be papildomų jėgų. Bagažinės amortizatoriai, atitinkamai, turi lengvai laikyti dangti visose modeliuose.

Atsidarius dureles, dažnai pamatysite gumas aplink jas, kurios yra sutrūkinėjusios, paplyšusios arba paspaustos - vaizdelis nekoks, tačiau jos yra nesunkiai keičiamos - telieka tik rasti atitinkamo stovio dėvėtą pakaitalą. Tai byloja apie automobilio didesne rida, arba apie tai, kad mašinoj buvo dažnai, atidaromos/uždaromos dureles (darbinis automobilis, taksi ir pan.)

Kalbant apie kėbulą, galima reziumuoti - kėbulai geri, nerūdijantys, kapotai aliumininiai, V70 bagažinės dangčiai plastmasiniai, kėbulo detalės šiais laikais yra įperkamos ir nestipriai daužtų mašinų bijoti nereikia.

Pereinant prie automobilio "širdies" - variklio, bei automatinės pavarų dėžės, kad nesikartoti, nurodysiu nuorodas į temas, kuriose išsamiai aprašyti variklių bei automatinių dėžių privalumai bei trūkumai:

Variklis dyzelinis D5, 2.4D:
http://scc.lt/?te...pid=239006

Variklis dyzelinis 2.5D, 2.5TDI
www.scc.lt/?tema=...

Variklis benzininis 5 cilindru:
http://www.scc.lt...id=234894#

Dėžė:
http://scc.lt/?te...amp;page=0

Kas liečia mechanine greičių dėžę, nieko blogo apie ją pasakyti negaliu, jinai buvo leidžiama nuo 1991 m iki 2008 m su tam tikrom modifikacijom ir buvo montuojama į daugumą VOLVO modeliu, ypač patvari ir nekaprizinga, jeigu Jūs pastebėsite sunkesnį įjungimą pirmo ir atbulinio bėgio, tepalu keitimas dažniausiai šitą problemą išsprendžia (pilasi TIK 75W80 GL3+ tepalai, 2.1 litrai, kita alyva NETINKA), taigi perkant mechanika, įtarinėti dėžės defektus arba blogą dėžės darbą nereikia.

Tikras galvos skausmas bet pagrindas derybom, arba kito automobilio paieška yra VOLVO su D5 (2.4D) varikliu - smagratis ir jo problemos. Padekite koją ant sankabos pedalo (nespaudžiant jo) ir pažiūrėkite, ar į koją nėra perduodama vibracija (kutenimas). Tai nėra paprasta, nes netgi su nauju smagračiu šiokia tokia vibracija, labai nedidelė, bet yra. Vibracijos stiprumas pasakys apie smagračio būklę. Taip pat, jei yra pašaliniai garsai ir išmynus sankabą jie dingsta irgi papasakos Jums apie problemą su sankabos smagračiu arba išminamuoju guoliu. Dėmesio! Tai liečia tik mechaninę pavarų dėžę!

Smagračio, sankabos, išminamojo guolio keitimas gali kainuoti iki 1000 eur. atsižvelgiant į situacijos bloguma. Bukite gudresni už pardavėjus!

Automatiniu greičių dėžių smagračiai irgi galvos skausmas, šiuo atveju ne tik dyzeliams, bet ir benzinams.Užvedant automobilį, starteris turi sukti variklį gražiai, tolygiai ir be pašalinių garsų. Jeigu yra trūkčiojimai, įtarimai kad mašina kuriasi per prievartą, ne taip kaip turi būti - tai sako arba apie starterio gedimą, arba apie tai, kad "nuėsti" smagračio dantukai. Tada laukia dėžės nuėmimas ir smagračio keitimas kitu. Dėvėtų smagračių kaina ~100 eur. darbas 100 - 150 eur.
i46.tinypic.com/219yk2e.png

Keletą žodžių apie automobilio elektronika (liečia visus aprašomus modelius). Jeigu perkate šią mašiną, geriausia - turėti galimybę prijungti automobili prie profesionalios diagnostinės įrangos, geriau prie dilerines. Jinai pasakys viską - ir elektroninius gedimus, ir agregatų stovį, dažniausiai - tikrą kilometražą. Jeigu Jums stringa/neatsidaro langas, pakimba spidometras, mirksi lemputės ar panašiai - netikėkite pasakojimais kad "čia mygtuką reikia pakeisti" arba "kontaktas blogas". TAI NETIESA. Šitie modeliai turi labai daug kompiuterių/valdymo bloku, ir 99% atvejų kalti būtent jie. Elektronikos atvžilgiu - kaprizinga ir brangi remonte mašina, remontas gali kainuoti tūkstančius. Reziumuojant - jeigu neturite galimybės pirkimo metu pajungti diagnostinės įrangos - bent jau patikrinkite VISUS mazgus - kaip jie veikia - langai nusileidžia/kyla be strigimų, spidometras nemirkčioja, kondicionierius dirba, posūkiai (svarbu) dirba be strigimų, centrinis veikia .

Keliaujam į saloną...

Tegul Jūsų ne išgąsdina salono elementų (apdaila/sėdynės/plastmasės) barškėjimas - taip jau yra - VOLVO salono surinkimo kokybė, švelniai sakant, yra prasta. Bijoti barškančių plastmasių nereikia - tai normalu.

Odiniai salonai nėra ilgaamžiai, pusiau odiniai trūkinėja šonuose dar greičiau - taigi, tai nėra rodiklis automobilio ridai nustatyti vizualiu būdu. Pasirinkite pliušinį (medžiaginį saloną) - jis jaukiausias, ir ilgaamžis.

Yra keli budai atskirti pagal saloną ar masina nebuvo perdaryta iš Angliškos:

Žemiau nurodyti mygtukai turi būti toje vietoje, kaip pavaizduota nuotraukoje:
i49.tinypic.com/1dy9ua.jpg

Jeigu jie yra dešinei, kur parodo rodykle - tai - arba mašina yra perdaryta iš Angliškos, arba yra įdėtas Angliškas klimato kontrolės valdymo modulis - reiktų susimastyti.


Kitas svarbus punktas - plastmasinis laikiklis prie stiklo:
i45.tinypic.com/furtk4.jpg

Jis turi būti vairuotojo pusėje. Atitinkamai, angliškos mašinos vairuotojo pusė yra dešinė, taigi laikiklis yra kitoje vietoje. Dažnai šitos smulkmenos pardavėjai nepašalina, o tai - 100% įrodymas, kad mašina buvo Right Hand Drive. Jeigu laikiklio nėra iš vis - įsidėmėkite - ar keistas stiklas, arba pašalintas laikiklis - gali būti, kad Jums pasiseks ir Jūs rasite senojo laikiklio žymes dešinėje, arba kairėje pusėje.

Dažniausiai keičiant saloną keičiami / perdarinėjami durų apmušalai. Angliškoje mašinoje langų valdymo blokas dešinėj pusei didesnis negu kairei, Europietiškoj - atvirkščiai:
i48.tinypic.com/219qvtl.png

Jeigu pažymėtoje vietoje pamatote kažkokius paslėptus perdarinėjimus, plokšteles ir pan - tai gali būti: arba mašina perdaryta iš Angliškos, arba pakeistas salonas su visa apdaila iš angliško Automobilio - priežasties ieškokite patys :)

Keliaujame prie pakabos ir stabdžių sistemos.

Apžiūrėkite stabdžių diskus - įvertinkite jų būklę - tai nesunku - parūdiję, nusidėvėję netolygiai, ir pan, - laukia keitimas.. Jeigu diskai nutekinti - jie bus gražūs, blizgantys, bet ploni. Tas irgi matosi ir kartais pasitaiko. Pakeitimas naujais kainuoja nedaug. Tai - pagrindas pasiderėti, bet ne pagrindas nepirkt.

Pusašiai - labai skaudi tema tiek VOLVO su benzininiais, tiek su dyzeliniais varikliais. Tiek su automatinėmis, tiek su mechaninėmis dėžėmis.
Patikrinti nesudėtinga - įsibėgėjant jaučiasi vibracija, bet atleidus gazą ir riedant jinai akimirksniu dingsta. Kuo stipriau spaudi gazą - tuo didesnė vibracija. Naujas pusašis kainuoja ~700 eur. NETIKEKIT padavėjų pasakojimais,kad tereikia subalansuot ratus. 99% atvejų tai - pusašis.

Barskancios pakabos bijoti nereikia - tai puikus pagrindas, vel gi, pamažinti prekės kainą, bet nėra kriterijus pirkti automobilį arba jo nepirkti. S60, S80, V70II pakabos byrejo, byra ir byrės, remontas reguliarus bet nebrangus.

Apžiūrėkite variklio pagalves - jų yra daug ir kainos svyruoja nuo 10 iki 150 eur.

Variklio skyriaus apačia turi būti sausa, viršus - irgi. Skysčio prasisunkimas - didelis trūkumas.

Dar vienas didelis volvo"prašovimas" yra vairo kolonėlės, vairo stiprintuvo siurbliai. Važiojant/sukant neturi būti vairo "bangavimo", vairo kolonėlė ir jos siurblys PRIVALO būti sausi - jei taip nėra - laukia nemažos išlaidos. Skaičiuokite pinigus, ir žiūrėkite kitą mašiną jei netelpat i finansines ribas.

Kondicionierius turi veikti - tiek kompresoriai, tiek kondicionieriaus radiatoriai irgi yra viena iš silpnesnių šių modelių vietų. Jokių pašalinių garsų neturi būti. Jeigu įjungus kondicionierių, atsiranda snypštimas - tai sako apie freono trūkumą - jis yra, bet jo mažai. Darome išvadas.

Na ir paskutiniai zodiziai apie svarbiausią - VOLVO SAUGUMAS. SRS
pagalvės.


Šiuolaikinės technologijos leidžia aptraukti paneles ir pagalves taip, kad net profesionalo akimis sunku atskirti ar pagalvės buvo šovusios ar ne. Tačiau yra keli būdai pačiam įsitikinti ar automobilis turėjo auto įvykį su šovusiomis pagalvėmis.

Daugumoje aprašomų modelių komplektacijose eina ir keleivio priekinė saugos oro pagalvė. Visada išspaudžiamas SRS logotipas, dažnai išspaudžia net po panelės pertaukimo, ir labai kokybiškai. Patikrinti ar panelė buvo šovusi ar ne galima šitaip:
Paspauskite pirštais panelę, jinei neturi būti "medinė" , turi amortizuoti, po pirštais nueiti gilyn 1 - 2 milimetrais, jeigu to nėra - 100%, kad panelė yra pertraukta per naują. Tas pats - ir su vairu.

Kiek veliau įdėsiu maksimalios kokybės nuotraukas, kaip atrodo gamykliniai VOLVO išspausti SRS logotipai vaire, ir ant panelės - tai turėtu Jums padėti išsirinkti saugų VOLVO automobilį.

P.S. Vėliau bus papildyta tema apie 2.5 TDI variklius.

Jei yra klausimų arba netikslumų mano straipsnyje - kritikuokite, klauskite, redaguokite, as labai stengiausi!

Gero pirkimo ir saugaus važinejimo!


Vartotoju pastabos:

---

V70 II kartos buna eina su paprastais galiniais amortizatoriais (kaina nuo apie 100eur Lt/2vnt) ir su nivomatais (naujo kaina nuo apie 400 eur/vn), naudoti apie 500Lt/2 vnt). Nivomatai reguliuojasi patys priklausomai nuo bagazines apkrovos ir neleidzia automobilio galus smukti i apacia. Pakeitimas paprastas, taciau keiciant is Nivomatu i paprastus reikia keist ir atramas virsutines amortizatoriu. Velgi pinigines islaidos. Paziurekite perkant V70 galiniu amortizatoriu stori - jeigu jis yra ~10 cm skersmens - tai reguliojama pakaba, kurios aptarnavimas yra brangus.

Daznas atvejis iki facelifto s60/v70 problema, isplauke pixeliai borto kompe ir atsijunginejantis skydelis. Isplaukusiu pixeliu ir prietaiso skydelio atsijunginejimas - gamybinis brokas, del mikro trukimu saltose paikiose (pasirodo isilus skydeliui) Kita priezastis- odometro atsukimas. Prietaisu skydeliu kontaktu perlitavimas ir lempuciu pakeitimas apie 100 eur.

Pirmos gamybos s60/v70 II turi problemu su DSTC, kuris pradeda neveikti prie zemesniu tempo, o po to pastoviai. Sprendimas- modulio pakeitimas (kaina priklauso nuo to kuris) ir jei nepavyksta adaptacija - pirkimas Sostenoj Reload programas (apie 300 Lt). Pasirenkant automobili su STC arba DSTC opcija, geriau pasirinkti STC.

Pateike: marcinorama

---


Griežtai draudžiama čia paskelbtą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse be scc.lt administracijos sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti www.scc.lt kaip šaltinį.

Redagavo Fino· 2012-06-19, 19:44

Parašė Metalz· 2012-06-15, 15:26
#2

(y)

Parašė tyluonis· 2012-06-15, 16:39
#3

ačiū, naudinga info :)

Parašė MM23· 2012-06-15, 18:16
#4

Super naudinga informacija,dėkui:) gaila kad ją skaitau jau po mašinos įsigijimo:D

Parašė imori· 2012-06-15, 18:45
#5

minusai gi realus nesugalvoti... Bet ir pliusu masina turi nemazai... Del to ir perkam, as jau 3 volvo vairuoju...

Parašė kairusa30· 2012-06-15, 19:18
#6

Labai gerai viskas isdestyta. Surasyta i ka atkreip demesi ir galimi defektai. Puiki informacija!

Parašė Stulpas· 2012-06-15, 19:32
#7

Fino @ 2012-06-15, 19:16 rašė:
As rasau kritiskai, ta pabreziau paciame pirmame sakinyje, kad zmones nenupirktu slamsto. Apie pliusus as isvis net nesiruosiau rasyti. Stulpas ziurek kitu kampu.

as viska suprantu;)
tik sakau kad zmogus galvojantis pirkti ar nepirkt ,perskaites sita tema manau nepirks:D

Parašė Fino· 2012-06-15, 19:34
#8

Nu tai tegul perskaito tema apie Liancia Dedra kokia :)

Parašė Shake· 2012-06-15, 20:46
#9

Labai puikiai viska parasyta :)
Butu praverte sios zinios, kai ieskojau volvos :)
Pagarba Segefinui ;)

Parašė imori· 2012-06-16, 12:16
#10

Volvo Lietuvoje bent jau man atrodo stipriai populiareja. Deja perkant netinkama varianta galima taip apsidegti kad visa gyvenima keiksi volvo. Man teko kalbeti su zmogumi kuris keike xc70 AT. Sake prie volvo niekad daugiau neprieis.
Si tema turi info ir apie D5 ir apie AT... Manau zmogus kuris perskaitis sia tema gales siek tiek apsisaugoti nuo nesekmes...
Puiki tema!!!

Parašė Sliumpis· 2012-06-16, 12:39
#11

puikus aprašymas. tik truputi pasigedau informacijos apie benzininius variklius :) man tai būtų aktualiausia (ups)

Parašė Fino· 2012-06-16, 12:55
#12

Kaip tai pasigedai, o linkas i aprasyma ju ?

Parašė Stulpas· 2012-06-16, 13:01
#13

serzai tai nuorodoje tik apie dyzelius yra kalbama

Parašė Fino· 2012-06-16, 13:13
#14

As labai atsiprasau, nuoroda ideta.

Parašė arnoldas1972· 2012-06-16, 15:12
#15

Puikus aprasymas. Respect,uz varga (3)

Parašė marcinorama· 2012-06-16, 19:53
#16

dekui uz pataisyma Serzai :)

Parašė sccudo· 2012-06-16, 22:41
#17

Labai gera tema (y) siek tiek zinojau pries pirkdamas Volvo ir siek tiek naujo perskaiciau sioj temoj. Pagarba (1)

Redagavo sccudo· 2012-06-16, 22:42

Parašė MM23· 2012-06-18, 09:26
#18

Laukiu nesulaukiu informacijos apie 2.5tdi:) Kadangi tokį eksplotuoju,tai įdomu dėl eksplotacijos ir pan:)

Parašė tozass· 2012-06-21, 15:59
#19

o i mechanine pavaru deze tikrai GL-3? tanagroje paprasiau tai paziurejo kaip i kvaili sako GL-5 pilasi

Parašė Fino· 2012-06-21, 16:04
#20

i47.tinypic.com/351j139.png

Parašė sangy· 2012-06-21, 18:31
#21

O klausimas, jei v70II bagazines soninio lango pasildymas yra ne desinej o kairej, ar tai reiskia kad tai perdarytas anglas? Uzmaciau keleta tokiu mieste ir logiskai neismastau kam pasildymas to lango, kurio vairuotojas niekada nemato?

Parašė STFU· 2012-06-21, 18:32
#22

Kad ne pašildymas ten, o antena :)

Parašė sangy· 2012-08-13, 14:28
#23

Aa viskas aisku tada:)

Parašė Effect· 2012-08-19, 06:13
#24

perskaicius tema man siurpas perejo per kuna :O

Parašė Froidas· 2012-10-23, 08:02
#25

Gal galit patikslinti, galbūt pravers ne man vienam.
Smagračio problema yra tik dyzelio mechaninėm dėžėm? Benzino mechaninės šios problemos neturi?

Kiek iki šiol domėjaus, tai visi šios kartos Volvo turi plaukiojančius smagračius ir dėl to su jais dažnai būna problemų.

Parašė marcinorama· 2012-10-23, 08:15
#26

P.s. net tik volvo turi tokius smagracius, panasios kartos dyzeliai kitu markiu bei kai kurie benzai.

Parašė Zygis_DK· 2012-12-06, 12:25
#27

Froidas @ 2012-10-23, 08:02 rašė:
Gal galit patikslinti, galbūt pravers ne man vienam.
Smagračio problema yra tik dyzelio mechaninėm dėžėm? Benzino mechaninės šios problemos neturi?

Kiek iki šiol domėjaus, tai visi šios kartos Volvo turi plaukiojančius smagračius ir dėl to su jais dažnai būna problemų.


visi su plaukiojanciais smargraciais. tik benzo sukimo momentas mazesnis + ilgam apsuku diapozone, todel tie smagraciai laiko. Idesi benzo smagrati i d5'a - greit pasibaigs.
Siaip jau kai pradeda smagratis triuksmaut, tai dar ilgai ir nuobodziai gali vaziuot , tik garsas nervina.

Parašė mlsc· 2013-04-05, 16:28
#28

Sveiki
Labai naudinga ir idomi informacija apie volvo pirkima.
Bet turiu klausima: perkant volvo S60 kaip atskirt D5 varikli nuo kitu?

Parašė Onyx· 2013-04-05, 16:41
#29

Pagal mane yra tik du D5 varikliai 120kw ir 136kw

Parašė Fino· 2013-06-26, 10:35
#30

Laukiame sitos temos pastabu, bei papildymu

Parašė sania491· 2013-06-26, 19:48
#31

Onyx @ 2013-04-05, 16:41 rašė:
Pagal mane yra tik du D5 varikliai 120kw ir 136kw
yra dar 96kw bet ar tai ne tas patc variklis?(ups1)

Parašė Fino· 2013-06-26, 19:52
#32

96 kw tas pats kaip senas 120, o 93, 120, 136 - nauji. Tik 120 sutampa tik pagal kilovatus, bet ne daugiau

Parašė Shake· 2013-06-26, 21:13
#33

Fino @ 2013-06-26, 19:52 rašė:
96 kw tas pats kaip senas 120, o 93, 120, 136 - nauji. Tik 120 sutampa tik pagal kilovatus, bet ne daugiau

http://en.wikiped..._D5_engine
Kils maziau klausimu :)

Parašė sania491· 2013-06-26, 21:14
#34

senas tai iki kada?(doh)

Parašė Shake· 2013-06-26, 21:24
#35

sania491 @ 2013-06-26, 21:14 rašė:
senas tai iki kada?(doh)

Totalus tinginiai (animal)
Ikeliau linka su info ir sunku paziureti :P

There are three generations of D5 engines. The first generation was introduced in 2001; the second generation was introduced in 2005 and the third was introduced in 2009.
,,Senas iki 2005 vidurio"(glases)

Redagavo Shake· 2013-06-26, 21:26

Parašė Mazter· 2013-07-24, 11:56
#36

Sveiki, gal yra kokių patarimų, kaip nenusipirkti mašinos po skendimmo? Manau dabar aktualu po potvynių buvusių Vokietijoje, Austrijoje.

Parašė Fino· 2013-07-24, 12:36
#37

Taip, man labai irgi aktualus sis klausimas, yra kas pagelbes patarimais?

Parašė Oras· 2013-07-24, 12:46
#38

Lupti kilimus po sedynem ir ieskoti dregmes ? Arba surasti kokia apsemimo zonoj fiske ir ieskoti dregmes ar oksidacijos. Gal kas daugiau ideju turi ?

Parašė Fino· 2013-07-24, 12:47
#39

AS turiu. Isardyti koki kompa kuris zemiausiai stovi...bet tai nemanau kad realu. Dar girdejau varianta stb traukiu gumytes, sarnyru gumytes perziureti - jose buna vandens.

Parašė Zygis_DK· 2013-07-24, 12:49
#40

1. Nepirkti is neaiskiu zmoniu.

Parašė gilgamesas· 2013-07-24, 12:49
#41

pradzioj uztektu ir po kilimeliais paziuret ar jie nera is apacios aprasoje, jei guminiai, nes vandens garai kyla i virsu.

Parašė Eimas· 2013-07-24, 12:50
#42

Teko matyt vieną skendusį kraisleri iš JAV. Nuvarė į plovyklą po srove nuplovė tai į saloną pro kur tik įmanoma vandenį pradėjo varyt, ir dumblo kvapas pastoviai, bet aišku parduodant iškvėpins, kad nesijaus to kvapo

Parašė Titan· 2013-07-24, 12:59
#43

Pradekime nuo elektronikos. Kaip zinome, esant uzpiltai masinai, elektronika visada keiciama. Taigi visu pirma, kaip visada butina pajungti diagnostika ir patikrinti visu kompu suderinamuma ir veikla. Jeigu tai atitinka, sekantis zingsnis, susizinoti kur tose masinose stovi kompai (pvz. ECM), jeigu negiliai pasleptas, pabandyti atidaryi apdailas, ir paziureti kodus ant kompo (daznai buna parasyti gamybos metai). Jeigu su kompais viskas ok, tai ziurim kitus dalykus.
Skydelio spalvos klimos, mages ir kitu daznai skyriasi, kadangi po uzlejimo, sie prietaisai keiciami naujais arba dedami is kitu masinu. Daznai buna nudazoma visa panele, kad nekristu i akis. Tada masina atrodo lyg katik isvaziavusi is salono.
Pakaba. Stabdziu diskai, suportai, zarneles buna labai stipriai sukorodavusios, lyg masina visada vazinejosi druskingomis vietovemis.
Kebulas. Ne visu masinu jis rudija, tai rudis butu sunku aptikti. Taciau daznai bagazinese buna vietu, kur bet kaip uztvindzius masina, vistiek lieka oro. Tokie kaip islenkimai, kur gali susidaryti oro kisenes. Nuimama apdaila ir jeigu matome po ja grazia waterline (tokia kaip linija, lyg kazkokia plyvele), didele tikimybe, kad masina buvus po vandeniu. Tas pats galioja ir duru apdailoms, geriausiai matosi nuemus galiniu duru apdailas, kadangi daznai ten niekas netvarko, irgi matosi vandens linija.
Oro kondicionavimo sistema. Pakeitus visus filtrus ir darant chemini valyma, vistiek nepavyksta visiskai iki galo panaikinti upes/zuvies/dumblo kvapo. Vienintelis variantas visiskai isardyti visa ortakiu sistema ir visa ja isplauti, tada greiciau dingsta kvapas.
Vnz. diagnostika ir elektronikos tikrinimas ir dazniausiai iskart matosi ar skenduolis ar ne. Gal dar kas patarimu.

Parašė Fino· 2013-07-24, 13:04
#44

Nusisneki del elektronikos. Olegas atstate paskenduoli, pilnai nuskendusi. Pakeite tiik 1 kompa, nieko daugiau. Masina sekmingai vazioja jau virs 50 000 km

Parašė marcinorama· 2013-07-24, 13:16
#45

kolega is amerikos kiek yra prikeles skenduoliu, vazineja masinos be problemu, pradedant, japonais, volvom ir baigiant jaguarais.. Saabas buvo skendes nemazai - tai pamenu keite sedynes, visus laidus kompus ir t.t. Priklauso koks vanduo dar.

Parašė Titan· 2013-07-24, 13:23
#46

marcinorama @ 2013-07-24, 13:16 rašė:
kolega is amerikos kiek yra prikeles skenduoliu, vazineja masinos be problemu, pradedant, japonais, volvom ir baigiant jaguarais.. Saabas buvo skendes nemazai - tai pamenu keite sedynes, visus laidus kompus ir t.t. Priklauso koks vanduo dar.

Tikra tiesa, nera tie skenduoliai baisus. Jei tiesiog paskendo, o ne su uzvestu varikliu. Nuo masinos priklauso kiek kompu teks keisti. Vienai pakanka viena kompa pakeisti, o kitoms visa virtine kompu.
Upiu vanduo nera baisiai blogas, neskaitant to, kad smirdi. Nepazeidzia kebulo. Jeigu geroje firmoje daryti chemini valyma, tai daznai net nebutina keisti sedyniu, isskyrus kai jos elektronines.
Juros arba vandenyno vanduo bjauresnis dalykas, gali pazeisti ir kebula. Tokiu masinu geriau vengti, nes matai kaip ant akiu rudyja...

Parašė Mallosi· 2013-08-10, 12:11
#47

Apsvieskit. Volvo beda su smagraciais yra tik D5 varikliuose ar apima ir benzinus? Pirmame puslapyje rasoma apie dezes, bet D5 problemos aprasomos atskirai. Tad idomu pasidare :)

Redagavo Mallosi· 2013-08-10, 12:12

Parašė L1F3· 2013-08-10, 12:20
#48

dyzeliuose praktiškai visų markių mašinose stovi plaukiojantys smagračiai. Anokia ten ir bėda. Pirkdamas atsidedi du tūkstančius sankabai dyzelio, o po to 200k km jokių bėdų. Ir dar neaišku ar tikrai reikės keist tą smagratį.

Benzinuose stovi paprasti smagračiai, jie principe yra nedylanti dalis.

Parašė Daumantask· 2017-05-17, 21:27
#49

Sveiki, aš irgi bandau išsirinkti auto iki 4000 eur. Buvo minčių ir Passat B6 ir Vectra C/Signum FL, Avensis... Bet kol kas lyg ir ties s60 I FL apsistojau. Tiek, kad kai paskaičiau forume apie jas ir naujus euro 4 motorus kažkaip baisu pasidarė :D Klausimų kilo daugiau nei kad radau atsakymų. Susidarė toks įspūdis, kad s60 nemaža patogi mašina, bet su labai lepiais dyzeliniais motorais, problematiškais purkštukais, niekam tikusiais automatais, lievais smagračiais, salone barškančiom plastmasėm ir brangiai remontuojama elektronika. Ar yra iš vis kokių nors privalumu s60 po 2005 (facelifto) lyginant su iki 2005 ėjusiu modeliu,neskaitant išvaizdos, jei jau senasis 2.4 motoras geresnis? Ar už mano planuojamą išleist sumą įmanoma rasti bent kiek gyvą?

Parašė sweedcar· 2017-05-17, 21:42
#50

nera jau ten taip baisiai, lygiai taip pat kaip ir su kitom masinom :D, trecia volvo turiu tai nepasakyciau, kad labai byrancios. Benzinine masiske isvis be problemu o ir su dyzeliais nekarto nekeites nei vieno purkstuko, pakaba laiko gerai, kebulai geri, salonas fl negirgzda jau, nei vienam vairo koloneles netvarkes ( nors irgi raso kad liga) ir taip toliau. Ieskok kokio normalesnio varianto ir rasi. Aisku padidinciau biudzeta iki 4,5k euru, o net iki 5 tai tirkai viskas butu gerai, nes nusipirkus uz 4k euru masina net ir butiniausiom islaudom reikia dar 300-450 euru.

Redagavo sweedcar· 2017-05-17, 21:42

Parašė SPAIKIS· 2017-05-17, 21:45
#51

Daumantask @ 2017-05-17, 21:27 rašė:
Sveiki, aš irgi bandau išsirinkti auto iki 4000 eur. Buvo minčių ir Passat B6 ir Vectra C/Signum FL, Avensis... Bet kol kas lyg ir ties s60 I FL apsistojau. Tiek, kad kai paskaičiau forume apie jas ir naujus euro 4 motorus kažkaip baisu pasidarė :D Klausimų kilo daugiau nei kad radau atsakymų. Susidarė toks įspūdis, kad s60 nemaža patogi mašina, bet su labai lepiais dyzeliniais motorais, problematiškais purkštukais, niekam tikusiais automatais, lievais smagračiais, salone barškančiom plastmasėm ir brangiai remontuojama elektronika. Ar yra iš vis kokių nors privalumu s60 po 2005 (facelifto) lyginant su iki 2005 ėjusiu modeliu,neskaitant išvaizdos, jei jau senasis 2.4 motoras geresnis? Ar už mano planuojamą išleist sumą įmanoma rasti bent kiek gyvą?


Tai ieškok S60 FL bet dar su euro3 mechanikos.
Ar tam pakaks 4000 sekmės ir ieškojimo reikalas ;)

Parašė Tiesiog_D· 2017-05-17, 21:49
#52

Eu3 geriau už eu4, visa kita nežinau ar didelis skirtumas. Jeigu pasiimsi neuždrožtą ir prižiūrėtą eu4, tai nebus kažkokių neeilinių bėdų. Sudėtingai, bet galima rasti fl eu3(man taip atrodo). Smagračiai visose dyzeliniuose auto brangus, taip kad nieko ypatingo. Automatai prižiūrimi veikia. Salone, kaip ir kitose auto, tokių metų yra barškančių dalių. Žodžiu, tokia pati, kaip ir kiti auto, svarbiausia ką pasiseks nusipirkti.
P.S. DPF yra didžiausias blogis, ypač, kai griežtėja TA, bet visose eu4 jie yra, taip kad neišsisuksi nuo to, o jei bijai, tai imk benzą. Dar vienas blogis - nepasukamumas, bent jau v70

Parašė Daumantask· 2017-05-17, 21:54
#53

Matai aš daug metų atvažinėjau su Volkswageniniu 1.9 tdi 81kW, kuris paprastas, nieko nebijo, neina užmušt, pigu tvarkyt ir t.t. Kažkas užplaukė, kad pardaviau savo mylėtą auto, dabar naujos žiūriu :D tai natūralu, kad dabar naujesni motorai visi iki vieno labiau komplikuoti, nei tas, kurį turėjau. O ką iš benzų verta žiūrėt? Dujų nenoriu. Yra benzas, kad važiuotų kažkiek ir į bankrotą nevarytų?

Parašė Tiesiog_D· 2017-05-17, 22:06
#54

Nežinau ar volvo benziną nerryjantį rasi (žinoma, kas vienam ryjanti, kitam gali atrodyti neryjanti). Mama važinėja su s40 2.4i automatu, tai kompas apie 11,5 rodo

Parašė Daumantask· 2017-05-17, 22:26
#55

O tie s60 Bi-Fuel kas per velnio išmislas? Nieko negirdėjau iki tol apie gamykliškai dedamas dujas :)

Parašė Murphy· 2017-05-17, 22:57
#56

Daumantask @ 2017-05-17, 21:54 rašė:
Matai aš daug metų atvažinėjau su Volkswageniniu 1.9 tdi 81kW, kuris paprastas, nieko nebijo, neina užmušt, pigu tvarkyt ir t.t. Kažkas užplaukė, kad pardaviau savo mylėtą auto, dabar naujos žiūriu :D tai natūralu, kad dabar naujesni motorai visi iki vieno labiau komplikuoti, nei tas, kurį turėjau. O ką iš benzų verta žiūrėt? Dujų nenoriu. Yra benzas, kad važiuotų kažkiek ir į bankrotą nevarytų?


Jei nori kad biski vaziuotu, ziurek turbo benzus. Jei priprates prie 1.9 TDI sanaudu, tai pasirodys kosmosas. Vid. 10-11 litru simtui. Uzmiestyje nuo 7-iu. Atmosferikai rija ta pati, tik neturi tos galios. Kaip kad Tiesiog_D sako:
Tiesiog_D @ 2017-05-17, 22:06 rašė:
Nežinau ar volvo benziną nerryjantį rasi (žinoma, kas vienam ryjanti, kitam gali atrodyti neryjanti). Mama važinėja su s40 2.4i automatu, tai kompas apie 11,5 rodo


O siaip 11 litru ar yra daug, ar normaliai, jau priklauso nuo to, pro kuria prizme ziuresi.

Ir beje, jei jau svarstai apie si modeli, privenk ju iki, berods, 2003 metu (jei klistu - patikslinkit). Ten benzuose buvo blogos droselines sklendes, ir automatai su problematiskais hidro blokais. Veliau istaise siuos dalykus.

Redagavo Murphy· 2017-05-17, 23:01

Parašė Stulpas· 2017-05-17, 23:17
#57

Reiktu pradet nuo to kiek km per metus vaziuojat?

Parašė Tiesiog_D· 2017-05-17, 23:18
#58

murphy021789 @ 2017-05-17, 22:57 rašė:

O siaip 11 litru ar yra daug, ar normaliai, jau priklauso nuo to, pro kuria prizme ziuresi.

Ir beje, jei jau svarstai apie si modeli, privenk ju iki, berods, 2003 metu (jei klistu - patikslinkit). Ten benzuose buvo blogos droselines sklendes, ir automatai su problematiskais hidro blokais. Veliau istaise siuos dalykus.


Per tris metus taip ir nepripratau prie dyzelio, nors sukimo momentas malonius jausmus sukelia, o ir d5 garsas visai neblogas salone kaip dyzeliui, bet šiaip tai užkniso vistiek. Dar žiūrėsiu kaip eisis kitais metais su TA, nes pas mane, kaip kažkas sakė, euro trys su pute

Redagavo Tiesiog_D· 2017-05-18, 07:58

Parašė sweedcar· 2017-05-18, 06:44
#59

jai bijai dyzelio, bet nori vaziuot taupiau tai tik benzinine su dujom. Pagal pinigus sanaudoms bus tas pats kas su dyzeliu ir problemu isvengsi su smagraciai, purkstukais, uzkurimu ziema, dpf, sklendem ir kita.

Parašė Pele· 2017-06-01, 11:48
#60

Kaip suprantu, V70 iki 2005 m. buvo be DPF filtro, bet randu vokiškuose skelbimuose senesių automobilių, pvz. 2003 m. ir pažymėta, kad yra tas filtras, ar čia specialiai pažymima, nors to filtro nėra, ar įmanomas variantas, kad ir iki 2005 m. buvo kai kurie automobiliai su šiuo filtru? Ačiū

Parašė sweedcar· 2017-06-01, 11:52
#61

Pele @ 2017-06-01, 11:48 rašė:
Kaip suprantu, V70 iki 2005 m. buvo be DPF filtro, bet randu vokiškuose skelbimuose senesių automobilių, pvz. 2003 m. ir pažymėta, kad yra tas filtras, ar čia specialiai pažymima, nors to filtro nėra, ar įmanomas variantas, kad ir iki 2005 m. buvo kai kurie automobiliai su šiuo filtru? Ačiū


gamykliskai ju nebuvo. Jai nurodo, kad yra reiskias tiesiog vokietis pats isidejo, kad gauti euro 4 ir galetu ivaziuoti i tas vietas kur tik nuo euro4 galima vaziuoti.

Parašė marcinorama· 2017-06-01, 12:35
#62

nenusibodo jums- kiek is jusu susidure su sklendem ir panasiom problemom. tegu zmogus pats galvoja ka vairuot. Tipo benzinas su dujom neturi problemu.

Redagavo marcinorama· 2017-06-01, 12:37

Parašė samagonas· 2017-06-01, 18:48
#63

Benzas su dujom maziau bedu ir ekonomiskiau uz volvo dyzelius.

Parašė marcinorama· 2017-06-02, 07:59
#64

samagonas @ 2017-06-01, 18:48 rašė:
Benzas su dujom maziau bedu ir ekonomiskiau uz volvo dyzelius.

vaziuoju ne pirmus metus su dyzeliniais auto, kol kas neturiu nusiskundimu, masinu ridos 200-380 tkm.

Parašė Pele· 2017-06-08, 20:38
#65

Jei nusiperku V70 su DPF, kurio gamykliškai nebuvo, bet po to buvo įdėtas, tokio DPF pašalinimas kainos prasme nesiskirtų nuo gamykliškai įdėto DPF pašalinimo? Apskritai nelabai randu pašalinimo kainas, kažkur skaičiau, kad apie 200 Eur, bet ar čia tas normalus variantas, t. y. be problemų po to ir technikinės praėjimu? Ačiū

Redagavo Pele· 2017-06-08, 20:39

Parašė Mindaugs· 2017-06-08, 20:42
#66

Pele @ 2017-06-08, 20:38 rašė:
Jei nusiperku V70 su DPF, kurio gamykliškai nebuvo, bet po to buvo įdėtas, tokio DPF pašalinimas kainos prasme nesiskirtų nuo gamykliškai įdėto DPF pašalinimo? Apskritai nelabai randu pašalinimo kainas, kažkur skaičiau, kad apie 200 Eur, bet ar čia tas normalus variantas, t. y. be problemų po to ir technikinės praėjimu? Ačiū

Jei mašina iš Vokietijos ir ten idėtas tas ale "DPF" tai nereiks nieko mokėt, mest lauk tą bakelį ir viskas, nes ten nėra taip, kaip su gamyklinių, realiai jis išsidegina pasiekus tam tikrą temp. ir ji gerokai mažesnė už gamyklinio deginimo temperatūrą... Pasižiūrėk iš apačios ar tas bakelis apsiūtas davikliais, prieš/po ir slėgio žarnelėm...

Parašė marcinorama· 2017-06-09, 08:03
#67

atvarem ne viena tokia, kolega jau 4 metus mina- problemu nemato

Parašė Daumantask· 2017-06-09, 19:58
#68

Žiūriu vieną iš ispanų atvarytą s60;
Aprašymas atrodo taip:
First registration: 01/2005
Mileage: 240,402 km
Fuel type: Diesel
Horsepower: 120 kW / 163 HP
Cylinder capacity: 2,400 ccm
Gear box: Manual
Inspection expires: 10/2017
Body type: Limousine
Total number of owners: 2 (Including car merchants)
Keys: 2
Prior damage / accident No
Country of origin: ES
Country of last registration: ES
Environmental class: EURO 4
COC papers: -
Seats: 5
Color: Blue Metallic (Original)
Upholstery: Leather (Original)
Door count: 4

Motoras joje senas 120kW. Kaip gali būti kad euro4? Jei čia irgi registruosis, kaip euro 4 nebus bėdų?

Parašė Tomas· 2017-06-09, 22:23
#69

Parašyti lengviau negu paskaityti. Akivaizdu.
Euro3: 96 ir 120 kw.
Euro4: 93, 120 ir 136 kw.

Parašė Pele· 2017-07-02, 09:38
#70

Kaip realiai atrodo virš 10 m. senumo automobilio šviesus odinis salonas? Žinoma, stebuklų nesitikiu pagal metus, bet ir visiško tvartelio vaizdo nesinorėtų.

Parašė Mioleris· 2017-07-02, 10:01
#71

Pas mane, tai vairuotojo sedyne labausiai patrinta. Labiausiai kaire puse sakyciau, o keleivio ir galines sedynes atrodo tvarkingai. Labiausiai sakyciau ant sviesaus rauksles matosi, bet po cheminio manau jos netaip matytusi :)
Ir cia aisku kaip uzlaikyta rasi. Skelbime yra viena V8, kur salona reikia mesti lauk :D

Parašė Stulpas· 2017-07-02, 10:31
#72

Pele @ 2017-07-02, 09:38 rašė:
Kaip realiai atrodo virš 10 m. senumo automobilio šviesus odinis salonas? Žinoma, stebuklų nesitikiu pagal metus, bet ir visiško tvartelio vaizdo nesinorėtų.

priklauso ka kas kaip vazinejo
gali rast tvarta ,galima rast ir labai grazu ...

Parašė Tomas· 2017-07-02, 13:45
#73

Skirtumas turbūt jausis kur 100kg dėdė po miestą malsis trumpais atstumais 50kkm ir kur kokia ponia 50 nesverianti į darbą važinės tuos 50kkm, pastoviais 100km atstumais į vieną galą. Čia aišku grubus pvz., bet esmė ta pati. Plius kiti veiksniai: saulė, šildomos sėdynės, šaltis ir t.t.. Dar galima ir chemiją pridėti į šį sąrašą, tiek kaip teigiamą, tiek kaip neigiamą kriterijų - žiūrint ką ir kaip naudosi. Taip pat sėdynės forma ir pačios odos kokybė. Ir tai dar turbūt ne visi niuansai :)

Parašė Bulwyf· 2017-11-01, 10:33
#74

Sveiki, gal kas galėtų atsakyti kas įeina į summum komplektaciją? Volvo v70III 2008m. Ačiū.

Parašė Stulpas· 2017-11-01, 16:37
#75

Bulwyf @ 2017-11-01, 10:33 rašė:
Sveiki, gal kas galėtų atsakyti kas įeina į summum komplektaciją? Volvo v70III 2008m. Ačiū.

Xenonai, elektrine vairuotojo sedyne, oda ,sildomos priekines sedynes

Visi kiti privalumai kaip liukas ,geresne audio sistema buvo papildomos opcijos

Parašė Zyga· 2017-11-01, 19:18
#76

Gal kas ką gali papasakoti apie 2.0 litrų benzininius variklius? kaip pvz.:
https://autoplius...37215.html

Parašė moose· 2017-11-01, 20:12
#77

Stulpas @ 2017-11-01, 16:37 rašė:
Bulwyf @ 2017-11-01, 10:33 rašė:
Sveiki, gal kas galėtų atsakyti kas įeina į summum komplektaciją? Volvo v70III 2008m. Ačiū.

Xenonai, elektrine vairuotojo sedyne, oda ,sildomos priekines sedynes

Visi kiti privalumai kaip liukas ,geresne audio sistema buvo papildomos opcijos

O gal žinot kur rast žmogišką sąrašą visų komplektacijų tom Volvom ir kas kokiai komplektacijai konkrečiai priklausė?

Parašė Stulpas· 2017-11-01, 20:34
#78

moose @ 2017-11-01, 20:12 rašė:
Stulpas @ 2017-11-01, 16:37 rašė:
Bulwyf @ 2017-11-01, 10:33 rašė:
Sveiki, gal kas galėtų atsakyti kas įeina į summum komplektaciją? Volvo v70III 2008m. Ačiū.

Xenonai, elektrine vairuotojo sedyne, oda ,sildomos priekines sedynes

Visi kiti privalumai kaip liukas ,geresne audio sistema buvo papildomos opcijos

O gal žinot kur rast žmogišką sąrašą visų komplektacijų tom Volvom ir kas kokiai komplektacijai konkrečiai priklausė?


Nieko neduos tas sarasas
Momentum gali buti geriau sukomplektuotas uz bazine summum

Kitas dalykas pardavejai raso nesamones skelbimu aprasymuose

Reikia ziuret ne kas parasyta o konkreciai ziuret kas yra masinoje ir ko nera.

Parašė Rainas· 2017-11-01, 20:35
#79

Pats kažkada bandžiau tokį surasti, bet konkretaus atsakymo nėra, nes būna tokių nesuprantamų komplektacijų, kad niekas netiki tuo kas automobilyje ant stovo parašyta...

Parašė Shtulas· 2017-11-01, 22:26
#80

Pilnai pritariu. Pats kai ieškojau volvo, tai kokių tik komplektacijų neradau... Net stebėjausi, kiek skirtingų variantų gali būti.

Parašė diawollo· 2017-11-02, 11:23
#81

Pvz. pas mane pagal Sostenos išrašą volvo išriedėjo su Premium audio - geltonom kolonėlem. Tai kažkada seniai aš ja ten nupirkęs sužinojau, kad yra centre garsiaklabis. Ko tik nereguliavau, saugiklius tikrinau - negroja centras. Atidariau groteles, o ten vietoj garsiakalbio zaglūškė plastmasinė. Tai nupirkau šrote centrinį garsiakalbį - groja. Tai suprask kaip nori. Gal gamykloj pamiršo įdėt spykerį ar koks velnias praeitį su ja buvo :D

Parašė ROCKY· 2017-11-12, 16:05
#82

Ar tureje kasnors bedu su S80 pavaru dezemis? Ar laiko automatai? Kalbu apie modeli nuo 2007m.
Kokios silpnos vietos siu volvikiu? :)

Redagavo ROCKY· 2017-11-12, 16:06

Parašė Murphy· 2017-11-12, 16:57
#83

elekra puliuoja

Parašė ROCKY· 2017-11-13, 12:16
#84

Elektra VOLVOJ???? Pirma kart girdziu :) Kas konkreciai? Dezej elektrine dalis kokia? Ar siaip kas kita?

Parašė marcinorama· 2017-11-13, 12:22
#85

turejau kelias naujesnes su ridom 202-320 tkm, problemu nepastebeta.

Parašė Murphy· 2017-11-13, 22:18
#86

jo, kiek yra teke girdeti, s80 II, v70III su elektra nelabai.

Parašė diawollo· 2017-11-13, 22:27
#87

Tai vien Volvos 2000-2003 visos skaityk skydelius remontuoja, dar ir CEM išlenda ir skaitosi elektra tavrkoj :)

Parašė marcinorama· 2017-11-14, 08:24
#88

Murphy @ 2017-11-13, 22:18 rašė:
jo, kiek yra teke girdeti, s80 II, v70III su elektra nelabai.

matyt pas tas, kurios begusios nemazai...

Parašė moose· 2017-11-14, 21:23
#89

Pasikartosiu, mano nuomone reikėtų jau atskiros temos su turimom žiniom apie naujesnės kartos Volvo, nes dabar ne tik kad offtopicas čia gaunasi, bet paskui ir info neįmanoma rasti :)

Parašė Murphy· 2017-11-14, 22:52
#90

moose @ 2017-11-14, 21:23 rašė:
Pasikartosiu, mano nuomone reikėtų jau atskiros temos su turimom žiniom apie naujesnės kartos Volvo, nes dabar ne tik kad offtopicas čia gaunasi, bet paskui ir info neįmanoma rasti :)


palaikau!

Parašė Fino· 2017-11-16, 10:31
#91

Gerai, bus nauja tema

Parašė atrabotke· 2017-11-20, 16:39
#92

Fino @ 2017-11-16, 10:31 rašė:
Gerai, bus nauja tema


Būtų labai šaunu.
Planuojame šeimos autoparko atnaujinimą, renkamės iš šių variantų: V70III, BMW 5er, Accord VIII.
Ir būtent apie V70III informacijos tikrai skurdokai ir padrikai.

Parašė ROCKY· 2017-11-23, 13:52
#93

Na tai kur nauja tema? :)

Parašė Fino· 2017-11-24, 08:41
#94

Reikia laino nemazai pasiruosti, sudelioti viska.

Parašė moose· 2017-12-19, 15:44
#95

(kofe)

Parašė Andrius_S· 2018-05-03, 19:21
#96

Sveiki. Ieškau v70ll ir susiduriau su tokiu klausimu. Kai yra elekta valdomos sėdynės, jos turėtu buti abi elektrines tiek vairuotojo tiek keleivio?

Parašė Stulpas· 2018-05-03, 19:35
#97

nebutinai
gali buti vairuotojo elektrine ,o keleivio ne elektrine

Parašė moose· 2018-06-15, 14:04
#98

Kadangi Volvo P3 FAQ temos vis dar nėra, tai paklausiu čia.

Ar S80 II (nuo 2007 m.) aktyvi važiuoklė gali būti pakeista į paprastą? Turiu omenyje, ar galima nesudėtingai pakeisti į paprastus amortizatorius ir išprogramuoti aktyvią važiuoklę. ar čia labai brangus malonumas?

Parašė GVytautas· 2019-09-21, 07:10
#99

Netyčia radau įdomią apžvalgą apie S60 D5 volvo ir noriu pasidalinti: https://www.team-...eview.html

Parašė Mioleris· 2019-09-21, 08:53
#100

Uzklausk facebook "pollux volvo programavimas" atsakys ar 4c issijungia paprastai :)