Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: FAQ: VOLVO 5 cilindru varikliai-benzinas-informacija, skirtumai, trukumai

Parašė Fino· 2012-02-19, 12:33
#1

Siek tiek istorijos kuri, vel gi, prasidejo senais 1991m. Volvo ruosesi isleisti dyzelini varikli (dabartinis D5), taciau del kazkokiu nezinomu priezasciu isleido nelabai vykusi, benzinini 5 cilindru varikli - pirmas tokio tipo variklis Volvo istorijoje, pirma karta didesnes klases Volvo buvo varoma priekiniais ratais.

Pradzia - 1991 - 1998 metai, varikliai 2.0 10V, 2.0 20V, 2.5 10V, 2.5 20V, 2.0 20V T5, 2.3 20V T5, 2.4/2.5 20V T.

Pagrindine siu varikliu problema - stumuokline grupe, kuri neatlaikydavo daugiau negu 300 000 km geriausiu atveju. Beda - tepalo suvartojimas milziniskais kiekiais, dauguma nurasinedavo tai alsuokliui, arba galvutes voztuvu rieboksliam, taciau tai retai padedavo. Dazniausiai laukdavo pilnas kapitalinis variklio remontas, kuris ir siais laikais kainuoja nemazus pinigus.
Vis gi, patikimiausi ir patvariausi varikliai, nors is silpniausi - 2.0 10V ir 2.5 10V. Kodel? Neatsizvelgiant i tai, kad stumuokline grupe visu tu laiku varikliu yra identiska, 10V varikliai naudojo Fenix 5.1 (5.2) ipurskimo sistema, kuri turi prabangu titanini lembda zonda, taciau neturi oro srauto matuokles -kas yra pliusas naudojant dujas - su sitais varikliais puikiai dera paprasta II kartos iranga (EKO sistema). Taipogi, 10 voztuvu variklis turi dukart maziau voztuvu, hidrokompensatoriai tinka nuo Audi 100 (tuomet 20V varikliams - grynai Volvo) ir siaip galvute yra zenkliai paprastesne aptarnavime.

Turbovarikliai - visiskai identiski technolgiskai kaip ir 20V, tik kiek sudetingesni deka integruoto turbokompresoriaus (pats sitas mazgas ir jo sistema yra patvarus).

Visu isvardintu varikliu kuro sanaudos yra identiskos - miesto rezimu 11 - 14 litru degalu (mechanine greiciu deze), trasa, vaziojant pagal KET - apie 7.5 litru.

Taip pat pastebetos problemos - uzsikimsa/nustoja funkcionuoti laisvos eigos voztuvai, alkuninio/paskirstymo veleno padeties davikliai, su 20V varikliais naudojant ne taskines dujas, uztenka vieno duju issovimo kad sugadinti brangiai kainuojanti oro srauto matuokle.

Nuo 1998 m vidurio Volvo padare ne Evoliucini, bet labiau Revoliucini suoli. Skirtumai buvo ne tik varikliose, bet ir visame automobilyje, volvo integravo CAN magistrale i kompiuterine sistema ir daug kitu naujienu. Bet siandien - apie variklius.

Kebulai liko tokie patys (S70/V70), atsirado nauji modeliai (S80/V70II, veliau S60, XC90/70), ir viskas po kapotu pasikeite.

Varikliai, kubatura, galingumai lieka +/- tokie patys, tik buvo atsisakyta 10v varikliu, i ju vieta atejo 20V su deforsuota programa, taigi pagal "popierius" yra neimanoma atskirti koks variklis stovi konkreciam automobilyje. Ta reikia padaryti vizualiai. Senos karto variklis turi sidabrini uzrasa VOLVO ant variklio dangcio, naujos kartos -juodai isspaustas raides VOLVO.

Visi varikliai tapo ~10% ekonomiskesni, visiskai isspresta problema su stumuokline grupe, taciau Volvo pati deklaravo kad yra norma 10 000 km suvartoti ~1.5litro tepalu. Pagal fakta, site varikliai tiek ir suvartodavo, tai yra tvarkoje - nereikia laikyti tai defektu. Pradeta naudoti Longtime technologija - tepalai keiciami kas 15 - 20 000 km.

Bet be bug'u neapsiejome: tragiska gazo sklende, tiek turbo, tiek naturally aspirated versijose - laikoma gamykliniu broku - didziausias galvos skausmas vartotojams. Vietoj senovinio gazo troso naudojama gazo sklende yra labai nepatikima ir daznai nustoja funkcionuoti. Buvo leidziami update'ai, upgrade'ai (su geltonais lipdukais ant sklendes), bet iki galo problema isspresta taip ir nebuvo.

Dar vienas nelabai malonus momentas - Volvo atsisake savo varikliose naudoti voztuvu su hidrokompensatoriais mechanizma, idege reguliojama voztuvu sistema - kad neprarasti galios prie aukstesniu apsisukimu (kam to reikia, juk masina nesportine?). Deka to - atsirado dideles problemos, ypac naudojant negamykline duju iranga - voztuvus reikia regulioti, dazniausiai zmones tai prisimena kai vienas is voztuvu jau pradege (su hidrokompensatoriais taip buna ypac retai), ir tas "malonumas" gali kainuoti kelis tukstancius litu.

Vienintelis variklis, kur liko hidrokompensatoriai - Volvo Bi-Fuel. Tai padaryta samoningai nes jis dirba su dujom nuo pat pradziu, ir tarnauja ypac patikimai.

Dujos. Problema su reguliavimu atsirado butent nuo 1998 m varikliu eros. Volvo su dujom dirba gerai, taciau suregulioti jas - tikras isbandymas. Buvo ideta leistina tik 3% paklaida i misini (liesas/riebus), jei i tas ribas nepapuola,a - metamas servisinis rezimas, Check Engine lempute ir tt. Daug dujininku gudrauja - stato apgaviklius, kurie uzgesina uzsidegancia lempute, ir "a-la" taip ir reikia. Duju suvartojimas siekia ~17 - 20 litru (kai pilnai sureguliota sistema suvartoja ~13), dega voztuvai, voztuvu lizdai ir tt. Taigi, reguliavimas ilgas, nuobodus keliu menesiu darbas kol "isgaudamos" visos misinio duobes visame sukiu bei apkrovos diapazone.

Su Bi-Fuel varikliais Volvo sugudravo - leistina misinio paklaida yra 15% - taigi, kompiuteris sugeba koreguoti misini zymiai didesniam diapazone.

Nuo 2002 m isleistas dar vienas variklio atnaujinimas, ypac vykes. Jis mazai ko skiriasi nuo 1998 - 2002m varikliu, taciau yra siek tiek galingesnis, visiskai issprestos bedos su gazo sklendem - tik kartais uztenka jas pravalyti, deklaruota, kad visi varikliai yra net 25% taupesni - ir jie tikrai ekonomiskesni uz ankstesnius modelius. Tepalo suvartojimas, rekomendacijos duju irangai islieka tos pacios, taciau visos vaikliskos ligos buvo issprestos. Kiek veliau pradeta naudoti Longtime+ technologija, leidzianti keisti tepalus kas 30 000 km.

Greitu metu - pratesiu susipazindinima su varikliais bei kitais Volvo/saab mazgais.


Informacija is asmenines patirties.

P.S. Jeigu turite kazkokiu papildymuarba - mano aprasymose yra netikslumu - rasykite!

Redagavo Fino· 2012-06-19, 19:46

Parašė Lawrynas850· 2012-02-19, 13:30
#2

gera informacija, idomu paskaityti apie savo automobiliuka (1)

Parašė Shake· 2012-02-19, 20:45
#3

JURAS @ 2012-02-19, 13:04 rašė:
Sita informacija, kuria pateike Serzas dabar, yra neikainojama. Nerasi niekur taip tiksliai ir glaustai aprasyta suprantama zmoniu kalba. Issisaugojau net kompiuteryje pas save :)

Pritariu ;)

Parašė T5· 2012-02-19, 20:53
#4

Pasirodo daug ko nezinojau apie Volvo benzininius, labai vertinga info reikes isisaugot (1)

Parašė Fatmann· 2012-02-19, 21:05
#5

Dėl akseleratoriaus sklendės (ETM):
problema rimta, ir JAV vartotojai teisminiu keliu privertė VOLVO pripažinti, kad tai yra gamyklinis brokas, dėl to garantija šiai detalei buvo pratęsta iki 10 metų arba 200 000 mylių. Tačiau ji vis vien keičiama nenoriai, prieš tai reikalaujama automobilio variklį bei periferiją privesti iki idealios būklės.
Mūsų SOSTENA oficialiai net girdėti apie jokius brokus nenori. O gaila.

Beje, pati sklendė, kuri iš esmės yra tikrai sudėtingas mechanizmas, yra pagaminta nepriekaištingai - tiek konstrukcine, tiek surinkimo kokybės prasme. Ir "sugenda" ten vienintelis dalykas - kontaktiniai potenciometrai, kurie išsidėvi ("nusibrūžina" ) mechaniškai. Vienintelis galimas remontas - jų keitimas bekontakčiais, tuomet ETM pasidaro amžinu.

Kaina - užsienyje ~600 USD, pas mus tą kol kas atlieka tik ZRimas iš VK, ir už šią procedūrą prašo 1 500 Lt. Taip kad nepigus malonumas.

Redagavo Fatmann· 2012-02-19, 21:05

Parašė kairusa30· 2012-02-19, 21:13
#6

Labai informativi tema!! Lenkiu galva. O kelintais metais ta problema su ETM buvo isspresta? Nes kaip tik ziurinejau s60 2,4 2002m. Kaip suzinot, kokia sklende jau ten imontuota?

Redagavo kairusa30· 2012-02-19, 21:19

Parašė imori· 2012-02-19, 21:16
#7

Ar galiu patikslinti ar gerai supratau. Tai nuo 2002m isspresta problema su ETM visiems benzams?
Aciu

Parašė Fatmann· 2012-02-19, 21:26
#8

Taip, problema išspręsta. Visiems varikliams. Iki MY2002 buvo naudojamos "Magnetti Marelli", po to, jei neklystu, "BOSCH".

Parašė Fatmann· 2012-02-19, 21:29
#9

Taip, nuo MY2002 visiems varikliams pradėtos naudoti bekontaktės BOSCH sklendės.

Parašė Bumkiss· 2012-02-20, 10:35
#10

Dėl tepalo, iš patirties galiu paliudyti su rida 385 000 km (originali, pirkta Lietuvoje) 1997 m. V70 AWD 2.4T varikliu jama iki 4 litru 10 000 km

Redagavo Bumkiss· 2013-03-14, 09:29

Parašė atrabotke· 2012-02-20, 11:19
#11

Seržai, super.
Atsiprintinsiu ir įsidėsiu į mašinos manualą.
Su nekantrumu laukiu daugiau.

Parašė Froidas· 2012-10-19, 23:35
#12

Gal būtų galima paminėt kelis esminius vizualius bruožus, kaip atskirti, kad variklis tikrai po 2002 metų atnaujinimo ?
Vienas dalykas - kėbulo kodas. Bet norėtųsi ir variklį apžiūrėjus suprast.
Ačiū.

Parašė Zygimantas· 2012-10-20, 01:28
#13

Labai lauksiu analogiskos temos apie SAAB 2.0t, 2.3t. 2.3t Aero 3l (benzas turbut mazai ka domins).

Parašė Justas81· 2012-10-20, 20:10
#14

taip pat domina ir saab diesel motorai

Parašė Justas81· 2012-10-21, 08:55
#15

Kaip 2.2diesel ju patvarumas domina

Parašė Zygimantas· 2012-12-06, 12:26
#16

Kipsas @ 2012-10-20, 21:49 rašė:
Justas81 @ 2012-10-20, 20:10 rašė:
taip pat domina ir saab diesel motorai

Daug ten naujo nesuzinosi opelis/isuzu>fiat :)


Apie Opeli, Isuzu bei Fiat zinau tiek pat kiek apie Saab. Todel ir klausiu.

Redagavo Zygimantas· 2012-10-21, 19:06

Parašė imori· 2012-12-11, 12:07
#17

Ar yra jau patirties ir ziniu apie volvoIII kartos benzininius variklius? Pastebėjau, kad atsirado 2.0, 3.2... Ar patikimi sie nauji varikliai?

Parašė Narada· 2013-03-13, 17:38
#18

Tai jei gerai supratau, kas liečia dujas, tai nusipirkus V70 97m 2,5i/dujos būtų visai nieko variantas. Bet kita vertus jei rida artėja link 300k km tai variklio remontas neišvengiamas. Tai gal vis gi ieškoti dyzelinės Volvo??

Parašė Sliumpis· 2013-03-13, 19:09
#19

nezinau kaip tiksliai pas Volvo, bet pas VW grupes automobilius tepalas kuris keiciamas kas 30000 km vadinamas Longlife, o ne Longtime :) cia tik siaip mazas pastebejimas :)

Parašė Fino· 2013-03-14, 01:14
#20

liqui moly grupuoja longtime ir longtime+ taigi kaip pavadinsi taip ir bus

Parašė Finalfour· 2013-05-29, 17:36
#21

Butu labai malonu suzinoti daugiau informacijos apie naujesnius 3.2 benzininius variklius. Kaip tik ieskausi S80 II su benzininiu varikliu, 3.2 arba 2.5T. Pliusus ir minusus 3.2 motoru. Dekui :)

Parašė Saras· 2013-07-29, 14:58
#22

O tai yra koks skirtumas (patvarumo, "ligų", traukos prasme) tarp 2.5 5T ir 2.9 6T benzininių XC 90 ? Gal kurių metų tarpo renkantis vertėtų vengti?

P.S. Ketinu išsirinkęs dėtis dujas.

Parašė Stulpas· 2013-07-29, 19:04
#23

patvaresnis sitoje vietoje kaip suprantu yra 2.5T

Parašė Zygis_DK· 2013-08-20, 17:35
#24

cia ne tik benzininius variklius liecia, bet ir D5...

Kodel lietuvoje dirzus rekomenduoja keisti kas 70-80t km, o Danijoj matau keitimo intervalus 130-160t km ?
daznaisuiai antra kart dirza keicia prie 290-310.000km. Kodel?

Parašė Titan· 2013-08-20, 20:21
#25

Zygis_DK @ 2013-08-20, 17:35 rašė:
cia ne tik benzininius variklius liecia, bet ir D5...

Kodel lietuvoje dirzus rekomenduoja keisti kas 70-80t km, o Danijoj matau keitimo intervalus 130-160t km ?
daznaisuiai antra kart dirza keicia prie 290-310.000km. Kodel?


Nes tai Lietuva, cia net tiesioginis gamintojo atstovas nera tikras, kad gavo auksciausios klases produkta, o ne skirta 3-sioms salims. Beje Danijoje atstumai didesni, todel ir tie km kitokie negu pas mus, kur zmones daznai malasi po miestus. Pas mus daznai per 4 metus prasuka vos 80 t km, o po tiek jau ir guma buna pasenusi, taigi laikas keisti. Danijoje manau 80 t km daznai prasuka per 2 metus. Cia plius minus.

Parašė RamunasD· 2013-11-18, 21:20
#26

Sveiki. Gal kas turite ziniu apie s80/v70 2.0i benzininius variklius? Kaip jie draugauja su duju iranga? Nes ziuriu daug ju pas Europos dilerius yravir su gana mazomis ridomis.

Parašė Stulpas· 2013-11-18, 22:22
#27

ka veikt su tuo 2.0l varikliu ant s80?

Parašė Tomas· 2013-11-18, 22:58
#28

Stulpas @ 2013-11-18, 22:22 rašė:
ka veikt su tuo 2.0l varikliu ant s80?

Na nesakyk, va žiūrėk švedai kiek pravažiuoja :)

Parašė RamunasD· 2013-11-19, 07:14
#29

Beje klausimas buvo ne apie galia :) o ar gerai tie 2.0i benzai su dujomis draugauja :)

Parašė Eimas· 2014-02-02, 21:29
#30

Stulpas @ 2013-11-18, 22:22 rašė:
ka veikt su tuo 2.0l varikliu ant s80?


čia kalba eina apie turbo 2.0l ar ne?

Parašė kuris1· 2015-05-17, 22:00
#31

Čia minėta,kad įsidejus dujas, reiktu reguliuot vožtuvus, nes kitu atveju gali būti liūdnos pasakmės. Ar kas nors reguliavot, ir kaip suzinot ar jau reikia juos reguliuot? Auto: volvo s60 2.4 , 103 kw. 2001m. O gal šitam varikly hidrokompensatoriai stovi? Paaiškinkit neišmanėliui!!!

Parašė imori· 2015-05-17, 22:41
#32

voztuvus reikia reguliuoti ir be duju. Nereguliuojant sudegs krastai ir nuo benzo.
As vairuoju 2.4 125 kw (tas pats variklis kaip ir 103 kw) , pravaziavau 110 K km, nieko nereguliavau, iki siol ziauriai patenkintas!!!!

Parašė Koba· 2015-05-17, 23:05
#33

kuris1 @ 2015-05-17, 22:00 rašė:
Čia minėta,kad įsidejus dujas, reiktu reguliuot vožtuvus, nes kitu atveju gali būti liūdnos pasakmės. Ar kas nors reguliavot, ir kaip suzinot ar jau reikia juos reguliuot?


Pagrinde kai laikas reguliuot voztuvus ateina, tai pradeda masina purtytis, prie zemu temperaturu blogai uzsividineti ir t.t. zodziu pajusi viska

Parašė kuris1· 2015-05-18, 12:51
#34

Nu, supratau tada. Bet kazkiek keista,kad svedas toks galvotas ir tt ,sugalvojo isimt kompensatorius...:@

Parašė Fly_To_Sky· 2015-10-05, 23:21
#35

Fatmann @ 2012-02-19, 21:05 rašė:
Dėl akseleratoriaus sklendės (ETM):
problema rimta, ir JAV vartotojai teisminiu keliu privertė VOLVO pripažinti, kad tai yra gamyklinis brokas, dėl to garantija šiai detalei buvo pratęsta iki 10 metų arba 200 000 mylių. Tačiau ji vis vien keičiama nenoriai, prieš tai reikalaujama automobilio variklį bei periferiją privesti iki idealios būklės.
Mūsų SOSTENA oficialiai net girdėti apie jokius brokus nenori. O gaila.

Beje, pati sklendė, kuri iš esmės yra tikrai sudėtingas mechanizmas, yra pagaminta nepriekaištingai - tiek konstrukcine, tiek surinkimo kokybės prasme. Ir "sugenda" ten vienintelis dalykas - kontaktiniai potenciometrai, kurie išsidėvi ("nusibrūžina" ) mechaniškai. Vienintelis galimas remontas - jų keitimas bekontakčiais, tuomet ETM pasidaro amžinu.

Kaina - užsienyje ~600 USD, pas mus tą kol kas atlieka tik ZRimas iš VK, ir už šią procedūrą prašo 1 500 Lt. Taip kad nepigus malonumas.


Apie sita snekate:

http://www.ebay.c...4ade268a6e

Parašė pjezo· 2015-10-05, 23:27
#36

kuris1 @ 2015-05-18, 14:51 rašė:
Nu, supratau tada. Bet kazkiek keista,kad svedas toks galvotas ir tt ,sugalvojo isimt kompensatorius...:@


:)
tai matomai būtent dėl to kad galvotas ir sugalvojo išimti:)
juk pinigus už aptarnavimus reikia paimti.
ir gamybą atpiginti reikia.
Va ir gaunas, kad iš pradžių "navaras" pigiau pagaminus variklį, vėliau gi- už reguliavimą.

Parašė Irmantas855· 2015-10-06, 08:25
#37

Būtų hidrokompensatoriai, tai iš 2.4 turbavyko 260 ag standarte nepasidarytų ir variklis taip aukštai efektyviai nesisuktų. Viskas juk vardan galios, o kartu ir ekonomijos. Nors aišku geriau truputį mažiau galios, bet dujos be problemų :)

Parašė Fino· 2015-10-06, 09:28
#38

Evo sekmingai naudoja hidrokompensatorius, bmw irgi , kokio b. volvo idejo reguliojamus voztuvus - atsakymo nerasta Gal del ekologijos ir tikslumo misinio sudegimo. Hidrokompensatoriu nuostolis pasireiskia prie aukstu sukiu, nuo 8000 ir daugiau, bet sprendimai irgi yra - dedasi tepalo slegio restriktoriai ir kompensatoriai nepersipumuoja, variklius sekmingai suka iki dideliu apsuku. As daznai Volvo vartotojai issuka variklius iki bent 7000? Manau ne. volvo susifailino, cia faktas, bet jie ne durniai. I VISUS bi-fuel variklius yra dedami hidrokompensatoriai.

Parašė Mindaugs· 2015-10-06, 09:43
#39

Man, kaip tik reguliuojami atrodo pliusas kiek čia tetrunka susireguliuot, o jau kaip keist reikia hidrokompensatorius tampa daug skausmingiau...

Parašė Fino· 2015-10-06, 09:46
#40

Nu aukstasukiai varikliai (honda) tik reguliojamus ir naudoj visad, bet kam volvo sudejo - atsakymo nera.

Parašė Mindaugs· 2015-10-06, 09:50
#41

Gal dėl aukštų temperatūrų, kaip kompensatoriai laiko ant bi fuel'o?

Parašė Fino· 2015-10-06, 10:00
#42

Tobulai.

Parašė Saras· 2015-11-19, 13:54
#43

Vyručiai, beskaitinėdamas taip ir nesupratau - ar reikia, kada jau reikia, ir kas kiek km reikia reguliuoti vožtuvus.
Savo XC90 (2004 gimimo) 2.5T pirkau su 174 tūkst. ridos, dabar jau 40 tūkst. dujomis nuvažinėjau.
Jokių bėdų su varikliu kaip ir nepastebėjau, tik maždaug kas dvidešimtą užvedimą tarsi sutarška vožtuvai, bet greitai nutyla, ir vėl pukiai kuriasi iš pusės prasukimo iki sekančio kas dvidešimto užkūrimo sutarškant...
Dėkingas už atsakymus.

Parašė Saras· 2015-11-20, 14:05
#44

Gal visgi kas nors pasidalintų patirtimi: ar reikia, kada jau reikia, ir kas kiek km reikia reguliuoti vožtuvus?

Dėkingas.

Parašė Irmantas855· 2015-11-20, 14:20
#45

Kai reikes, tai turetum pajausti - sunkiau kursis, trauka pasikeis. Kol vaziuoja, tai as nesirupinciau.

Parašė Nitro· 2015-11-20, 14:22
#46

Subaru pozymiai, bet manau aktualus bet kuriam varikliui - padidejusi vibracija ant laisvu, sunkiau kuriasi saltas variklis, missfire klaidos.

Parašė Saras· 2015-11-20, 15:42
#47

Ačiū vyručiai, kol kas tokių požymių nestebiu, tad nieko ir nesiimsiu. Šiaip tai esu už PREVENCIJĄ, ji visada mažiau kainuoja. (thanks)

Parašė juozux676· 2015-11-20, 15:57
#48

Irmantas855 @ 2015-11-20, 14:20 rašė:
Kai reikes, tai turetum pajausti - sunkiau kursis, trauka pasikeis. Kol vaziuoja, tai as nesirupinciau.

Sudėtingas reguliavimas ir kiek maždaug kainuoja? :)

Parašė Fino· 2015-11-20, 17:15
#49

450 - 600 eur

Parašė Saras· 2015-11-20, 19:34
#50

Fino @ 2015-11-20, 17:15 rašė:
450 - 600 eur


Nieko sau kainelės! Už tiek ir variklio kapitalinį kitam automobiliui galima padaryti. (confused2)

Parašė Tichania· 2015-11-20, 19:40
#51

Ne i tema bet siap idomu. Ar t6 2.9 reik voztuvus irgi reguliuoti?

Parašė Fino· 2015-11-20, 21:08
#52

Be abejo.

Parašė Tichania· 2015-11-20, 21:16
#53

O kiek pinigu? Kas kiek km?

Parašė Fino· 2015-11-21, 00:44
#54

Daug pinigu, ideale kas 80 jei dujos blogai sureguliotos daznaiau, 6 cyl manau nemaziau 600 eur

Parašė Stulpas· 2015-11-21, 00:54
#55

Kai turejau s80 T6 su dujom tai man aiskino taip,mieste viskas ok, bet trasoi T6 ir dujos laba blogai,iki 130 km/ h puse velnio
toliau greityn turbos dvi pradeda pust dauk oro ko pasekoje pradeda degt voztuvai
kas turejo T6 tas supras kad trasoi 130km/h su ja vaikiskas greitis ir variklis prasosi but smaugiamas greityn!

Parašė Paulys· 2016-09-05, 16:42
#56

Ar praktikoje yra kas nors reguliavęs uždujintai Volvo vožtuvus? :)
Kiek km prireikė prasukti?

Parašė Fino· 2016-09-05, 16:51
#57

Nu pas mane jau kreipiasi po to kai pradega voztuvas ir suseda lizdai.

Redagavo Fino· 2016-09-05, 16:54

Parašė Explas· 2016-09-05, 18:10
#58

Stulpas @ 2015-11-21, 00:54 rašė:
Kai turejau s80 T6 su dujom tai man aiskino taip,mieste viskas ok, bet trasoi T6 ir dujos laba blogai,iki 130 km/ h puse velnio
toliau greityn turbos dvi pradeda pust dauk oro ko pasekoje pradeda degt voztuvai
kas turejo T6 tas supras kad trasoi 130km/h su ja vaikiskas greitis ir variklis prasosi but smaugiamas greityn!

Tai negi dujininkai taip ir neismoko dar normaliai atreguliuoti duju? Sutinku 130 i Klaipeda su T6 tai kaip 70 su 1,9D..
Tai nejaugi reikia deti dujas, su nenasiu reduktorium, kad prie didesniu apsuku persimestu ant benzino??

Redagavo Explas· 2016-09-05, 19:11

Parašė samagonas· 2016-09-05, 19:52
#59

Moka tas dujas det dar ne i tokias deda ir parenka tikrai pagal variklio galia dar su rezervu, cia idet silpna reduktoriu kad uzgazavus persijungtu ant benzo gali tik diletantas, bet niekas nesake kad kazkam persijungia i benza. Kaip supratau nuo aukstesniu apsuku su dujom yra blogiau nes....?

Parašė Fino· 2016-09-06, 09:11
#60

samagonas @ 2016-09-05, 19:52 rašė:
Moka tas dujas det dar ne i tokias deda ir parenka tikrai pagal variklio galia dar su rezervu, cia idet silpna reduktoriu kad uzgazavus persijungtu ant benzo gali tik diletantas, bet niekas nesake kad kazkam persijungia i benza. Kaip supratau nuo aukstesniu apsuku su dujom yra blogiau nes....?


Nes dujos letas kuras, ir karstas. Nuo 5000 rpm ar kazkiek ten arti to jis labai kenkia geleziui

Redagavo Fino· 2016-09-06, 09:12

Parašė Dimka· 2016-09-09, 00:12
#61

samagonas @ 2016-09-05, 21:52 rašė:
Moka tas dujas det dar ne i tokias deda ir parenka tikrai pagal variklio galia dar su rezervu, cia idet silpna reduktoriu kad uzgazavus persijungtu ant benzo gali tik diletantas, bet niekas nesake kad kazkam persijungia i benza. Kaip supratau nuo aukstesniu apsuku su dujom yra blogiau nes....?


https://www.youtu...azVApPEZnY
Šitame video žmogus pakankamai moksline bet prieinama kalba aiškina skirtumus tarp benzino ir dujų degimo procesų bei reikalavimus "dujiniam" varikliui ir uždegimo paskubos kampo nustatymui. Dujų įrangai montuoti optimalūs yra varikliai su didesniu suspaudimo laipsniu (t.y. neturbiniai), kodėl taip yra žr. video. (kofe)

Parašė Murphy· 2016-09-09, 00:54
#62

Dimka @ 2016-09-09, 00:12 rašė:
samagonas @ 2016-09-05, 21:52 rašė:
Moka tas dujas det dar ne i tokias deda ir parenka tikrai pagal variklio galia dar su rezervu, cia idet silpna reduktoriu kad uzgazavus persijungtu ant benzo gali tik diletantas, bet niekas nesake kad kazkam persijungia i benza. Kaip supratau nuo aukstesniu apsuku su dujom yra blogiau nes....?


https://www.youtu...azVApPEZnY
Šitame video žmogus pakankamai moksline bet prieinama kalba aiškina skirtumus tarp benzino ir dujų degimo procesų bei reikalavimus "dujiniam" varikliui ir uždegimo paskubos kampo nustatymui. Dujų įrangai montuoti optimalūs yra varikliai su didesniu suspaudimo laipsniu (t.y. neturbiniai), kodėl taip yra žr. video. (kofe)


Dekoju, labai geras video! (thanks)

Redagavo Murphy· 2016-09-09, 00:54

Parašė adrian· 2016-09-09, 08:33
#63

Fino @ 2016-09-06, 09:11 rašė:
samagonas @ 2016-09-05, 19:52 rašė:
Moka tas dujas det dar ne i tokias deda ir parenka tikrai pagal variklio galia dar su rezervu, cia idet silpna reduktoriu kad uzgazavus persijungtu ant benzo gali tik diletantas, bet niekas nesake kad kazkam persijungia i benza. Kaip supratau nuo aukstesniu apsuku su dujom yra blogiau nes....?


Nes dujos letas kuras, ir karstas. Nuo 5000 rpm ar kazkiek ten arti to jis labai kenkia geleziui



trumpiau pasakius - netoks koloringas kuras kaip benzinas.. aisku - oktanas aukstesnis, kas nutolina detonacija.. naudoju vialle 5 kartos su skysta faze, tai vaziuoja iki redline geriau negu benzinu....

Parašė Fino· 2016-09-09, 08:46
#64

Vialle turi zemo slegio siurbli. Tai visai viskas apsivercia kojom.

Parašė Murphy· 2016-09-09, 18:55
#65

adrian @ 2016-09-09, 08:33 rašė:
Fino @ 2016-09-06, 09:11 rašė:
samagonas @ 2016-09-05, 19:52 rašė:
Moka tas dujas det dar ne i tokias deda ir parenka tikrai pagal variklio galia dar su rezervu, cia idet silpna reduktoriu kad uzgazavus persijungtu ant benzo gali tik diletantas, bet niekas nesake kad kazkam persijungia i benza. Kaip supratau nuo aukstesniu apsuku su dujom yra blogiau nes....?


Nes dujos letas kuras, ir karstas. Nuo 5000 rpm ar kazkiek ten arti to jis labai kenkia geleziui



trumpiau pasakius - netoks koloringas kuras kaip benzinas.. aisku - oktanas aukstesnis, kas nutolina detonacija.. naudoju vialle 5 kartos su skysta faze, tai vaziuoja iki redline geriau negu benzinu....


O kokios sanaudos, tiek dojom, tiek benzu?

Parašė Litrum· 2016-09-10, 16:59
#66

Sveiki, sory uz offtopic, bet kazkaip labai idomu ar benzininis variklis lyg tai T5 2.5 162 KW ejo tik i mazesnes masinas t.y. S40,V40, V50 o i V/XC70/S80 jo nedejo? Ar tiesiog ju niekas neparduoda? Mano manymu tai butu nelogiska, o gal as tiesiog kazko nezinau?

Variklis kaip siame skelbime (masina parinkta tik kaip pvz):
http://autoplius....35186.html

Parašė sarasand· 2016-09-10, 18:57
#67

Jei neklystu, tai 3-ios kartos V70 su tukio motoru eina tik bisky KW skiriasi ir 2-os kartos S80

Redagavo sarasand· 2016-09-10, 19:26

Parašė Litrum· 2016-09-11, 00:44
#68

Kiek teko matyti tai tik 147KW 2.5 ir 170 Kw 2.5 bet sita modifikacija eina ar su CNG dujom ar su etanoliu. Bent jau kiek as maciau.

Parašė Kasiak· 2017-01-27, 10:43
#69

Sveiki, yra klausimas apie 2.0i 147kw benzinas/dujos, nes matau labai daug V70 su tokiais varykliais ir gan pigiai, gal turi kokiu problemu. Paskaicius sita tema, kaip ir viskas gerai turi buti siems varykliams su dujom, nes yra montuojami hidrokompensatoriai. Gal ko nezinau? http://autoplius....01571.html

Parašė Fino· 2017-01-27, 10:57
#70

Ford Zetec.

Parašė Shake· 2017-01-27, 20:33
#71

Nebus svedu taxas? :DD

Parašė Fino· 2017-01-27, 22:10
#72

Jo panasus

Parašė Pasimatymas· 2017-01-28, 04:25
#73

Kažkaip su tuo CNG susiję, ir ne tik Volvo. Aš vis pasidairau į E klasės mersus. Jeigu jau CNG, tai beveik už pusę kainos atiduoda.


Kasiak @ 2017-01-27, 10:43 rašė:
Sveiki, yra klausimas apie 2.0i 147kw benzinas/dujos, nes matau labai daug V70 su tokiais varykliais ir gan pigiai, gal turi kokiu problemu. Paskaicius sita tema, kaip ir viskas gerai turi buti siems varykliams su dujom, nes yra montuojami hidrokompensatoriai. Gal ko nezinau? http://autoplius....01571.html

Parašė Blitz· 2017-01-28, 09:33
#74

Mano pažįstamas taksistas nusipirko V70II bifuelą ir po kiek laiko persidarė į "normalias" dujas. Kiek kainavo galiu pasiklaust, jei kam įdomu.

Parašė wirgela· 2017-01-28, 10:21
#75

idomu kaina ir visi kiti buve niuansai.

Redagavo wirgela· 2017-01-28, 16:07

Parašė Blitz· 2017-01-28, 14:35
#76

wirgela @ 2017-01-28, 10:21 rašė:
idomu kaina ir vivi kiti buve niuansai


Nu va, kaip tik sutikau aikštelėj, paklausiau. Tai nieko gero - keist reikėjo pilnai viską - balioną, reduktorių, purkštukus, magistrales ir tt. Kainavo 660 eur. Kadangi auto ėmė su defektu, ty su neveikiančiom dujom, nusiderėjo ir su pakeitimu gavosi tas ant to.

Parašė Pasimatymas· 2017-01-28, 15:52
#77

Tai čia normali normalios įrangos kaina, kaip 5 cilindrų varikliui.

O mašina dabar gerai važiuoja su "normaliom" dujom? Nes vistiek nesupratau kodėl tos cng mašinos tokios pigios. gal cng išmontavimas daug kainuoja? :)


Blitz @ 2017-01-28, 14:35 rašė:
wirgela @ 2017-01-28, 10:21 rašė:
idomu kaina ir vivi kiti buve niuansai


Nu va, kaip tik sutikau aikštelėj, paklausiau. Tai nieko gero - keist reikėjo pilnai viską - balioną, reduktorių, purkštukus, magistrales ir tt. Kainavo 660 eur. Kadangi auto ėmė su defektu, ty su neveikiančiom dujom, nusiderėjo ir su pakeitimu gavosi tas ant to.

Parašė samagonas· 2017-01-28, 16:22
#78

Man atrodo sugedus ju remontas brungus, plius kur cia lietuvoi uzsipylinet keliose vietose tik.

Parašė sarasand· 2017-01-28, 17:37
#79

Gal sakyciau 90 proc su CNG svedu taxi uz tai ir kaina atitinkama

Redagavo sarasand· 2017-01-28, 17:37

Parašė CeskaL· 2017-01-28, 17:49
#80

Svedijoje jos irgi pigios, nes daznos problemos su balionais ir pacia iranga, nors ju tarnavimo laikas apie 20 metu, be to einant TA turi veikti abi sistemos. Degaliniu tinklas irgi mazas, tik didziuosiuose miestuose. Viskas paprasciausiai atsiremia i finansus, nes cia valandiniai ikainiai uz darba dideli todel neapsimoka investuoti i tokius automobilius.

Parašė marionis· 2017-01-31, 12:02
#81

O pats variklis kaip suprantu tarnauja gerai, koks jo resursas? Kokį kilometražo plius minus jau reiktų atidžiai tikrint?
Jei variklis tvarkoj, tai CNG įrangą išmontavus ir įsidėjus mūsiškę įrangą visvien gan gera kaina už automobilį gaunasi. Beje, benzino bakas lengvai keičiasi į didesnį?

Parašė Fino· 2017-01-31, 12:51
#82

BiFuel varikliai yra ZYMIAI geresni negu paprasti benzininiai.

Parašė marionis· 2017-01-31, 14:55
#83

Tai realiai jų kaina mažesnė todėl, kad reikia keisti dujų įrangą ir didelė tikimybė, jog buvęs TAXI?

Parašė CeskaL· 2017-01-31, 22:20
#84

Nebutinai, kad taksas, bet jau kaip ir minejo ganetinai kaprizinga CNG sistema, o ju detales brangios.

Parašė marionis· 2017-01-31, 22:48
#85

Tai CNG mest laukan ir dėti paprastą dujų įrangą :)

Parašė Pasimatymas· 2017-02-01, 15:12
#86

Dar galima išmest tą CNG ir važinėt su benzu. Pvz aš važiuoju mažai, benzas tinka, dujos nepatinka. O mašinų su CNG kaina labai viliojanti.

marionis @ 2017-01-31, 22:48 rašė:
Tai CNG mest laukan ir dėti paprastą dujų įrangą :)

Parašė sarasand· 2017-02-01, 16:53
#87

Mazas benzo bakas, 30-40 litru kazkas tiktais

Parašė Kiano· 2017-02-27, 21:39
#88

O kokios nuomones apie 2.0T 132kW variklius, pvz. 2007 metu?

Parašė MGauto· 2017-04-08, 22:04
#89

Gal kažkam teko girdėti gero ar blogo apie benzus 2.0 T5 (240 Hp), kaip automatinės dėžės?
bandžiau paguglinti, tai cia ford kurinys sitas B4204T7 variklis ar as kazka ne taip supratau(confused2)

pvz:
https://autoplius...62469.html

Redagavo MGauto· 2017-04-08, 23:21

Parašė romasis· 2017-08-16, 11:54
#90

Ar Skiriasi 2.5t ir 2.4t variklio galvos ? Stūmokliai tai tokio pačio dydžio .

Parašė Saras· 2017-08-16, 13:03
#91

Dimka @ 2016-09-09, 00:12 rašė:
samagonas @ 2016-09-05, 21:52 rašė:
Moka tas dujas det dar ne i tokias deda ir parenka tikrai pagal variklio galia dar su rezervu, cia idet silpna reduktoriu kad uzgazavus persijungtu ant benzo gali tik diletantas, bet niekas nesake kad kazkam persijungia i benza. Kaip supratau nuo aukstesniu apsuku su dujom yra blogiau nes....?


https://www.youtu...azVApPEZnY
Šitame video žmogus pakankamai moksline bet prieinama kalba aiškina skirtumus tarp benzino ir dujų degimo procesų bei reikalavimus "dujiniam" varikliui ir uždegimo paskubos kampo nustatymui. Dujų įrangai montuoti optimalūs yra varikliai su didesniu suspaudimo laipsniu (t.y. neturbiniai), kodėl taip yra žr. video. (kofe)


Iš video gautūsi, kad dujos gerai dirba tik prie didesnės kompresijos cilindruose. Tada, kad ją pakelti, vertėtų naudoti tirštesnį tepalą, bent jau 5W30 bet tik ne 0W30. ???

Parašė markiz· 2017-08-16, 18:39
#92

romasis @ 2017-08-16, 11:54 rašė:
Ar Skiriasi 2.5t ir 2.4t variklio galvos ? Stūmokliai tai tokio pačio dydžio .

Skiriasi cilindrai - 83 ir 81 mm, yra info instrukcijoje.
P.S. taip panasu, kad - 83 mm, suklydau (ups1)

Redagavo markiz· 2017-08-28, 20:16

Parašė markiz· 2017-08-16, 18:49
#93

Saras @ 2017-08-16, 13:03 rašė:
Dimka @ 2016-09-09, 00:12 rašė:
samagonas @ 2016-09-05, 21:52 rašė:
Moka tas dujas det dar ne i tokias deda ir parenka tikrai pagal variklio galia dar su rezervu, cia idet silpna reduktoriu kad uzgazavus persijungtu ant benzo gali tik diletantas, bet niekas nesake kad kazkam persijungia i benza. Kaip supratau nuo aukstesniu apsuku su dujom yra blogiau nes....?


https://www.youtu...azVApPEZnY
Šitame video žmogus pakankamai moksline bet prieinama kalba aiškina skirtumus tarp benzino ir dujų degimo procesų bei reikalavimus "dujiniam" varikliui ir uždegimo paskubos kampo nustatymui. Dujų įrangai montuoti optimalūs yra varikliai su didesniu suspaudimo laipsniu (t.y. neturbiniai), kodėl taip yra žr. video. (kofe)


Iš video gautūsi, kad dujos gerai dirba tik prie didesnės kompresijos cilindruose. Tada, kad ją pakelti, vertėtų naudoti tirštesnį tepalą, bent jau 5W30 bet tik ne 0W30. ???

Ne. Kompresija ir suspaudimo laipsnis skirtingi parametrai - kompresija - matuojama, suspaudimo laipsnis - apskaiciuojamas.

Parašė Fino· 2017-08-16, 20:20
#94

MGauto @ 2017-04-08, 22:04 rašė:
Gal kažkam teko girdėti gero ar blogo apie benzus 2.0 T5 (240 Hp), kaip automatinės dėžės?
bandžiau paguglinti, tai cia ford kurinys sitas B4204T7 variklis ar as kazka ne taip supratau(confused2)

pvz:
https://autoplius...62469.html


2.0T ford EcoBoost skaitosi kogero pats prasciausias gaminys benzininiu varikiu autopramoneje per paskutini peknmeti.
http://xc60-club....telem-20t/

Inzinerinis neaskaiciavimas kuriant bloko ausinima, blokas parsiduoda tik pilnas, resursas 40 - 70 000 km, panasu kad tokios pat bedos laukia ir naujojo Ford Focus RS AWD savininku, bet kam rupi kas bus po garantinio

Parašė MGauto· 2017-08-16, 20:29
#95

Fino @ 2017-08-16, 20:20 rašė:
MGauto @ 2017-04-08, 22:04 rašė:
Gal kažkam teko girdėti gero ar blogo apie benzus 2.0 T5 (240 Hp), kaip automatinės dėžės?
bandžiau paguglinti, tai cia ford kurinys sitas B4204T7 variklis ar as kazka ne taip supratau(confused2)

pvz:
https://autoplius...62469.html


2.0T ford EcoBoost skaitosi kogero pats prasciausias gaminys benzininiu varikiu autopramoneje per paskutini peknmeti.
http://xc60-club....telem-20t/

Inzinerinis neaskaiciavimas kuriant bloko ausinima, blokas parsiduoda tik pilnas, resursas 40 - 70 000 km, panasu kad tokios pat bedos laukia ir naujojo Ford Focus RS AWD savininku, bet kam rupi kas bus po garantinio


Didelis dėkui (1)

Parašė mariuz121· 2017-08-18, 10:13
#96

o gal kas zino kaip volvo 2.0T 132kw varikliai? 1998 metu

Parašė taucislovas· 2017-08-18, 17:25
#97

Geri, bedu kaip ir nera su jais

Parašė moose· 2017-09-18, 15:02
#98

O ar nereiktų jau sukurti atskiros temos naujesnės kartos Volvo montuojamiems varikliams (2.5T, T6, 3.2, 4.4)? Nes per tiek metų jau tikrai turėtų būt sukaupta nemaža patirtis, kuri padėtų ne vienam forumiečiui. :)

Redagavo moose· 2017-09-18, 15:02

Parašė Murphy· 2017-09-18, 15:42
#99

moose @ 2017-09-18, 15:02 rašė:
O ar nereiktų jau sukurti atskiros temos naujesnės kartos Volvo montuojamiems varikliams (2.5T, T6, 3.2, 4.4)? Nes per tiek metų jau tikrai turėtų būt sukaupta nemaža patirtis, kuri padėtų ne vienam forumiečiui. :)


Palaikau, nes varikliai jau kitokie.

Parašė MGauto· 2017-09-18, 20:39
#100

murphy021789 @ 2017-09-18, 15:42 rašė:
moose @ 2017-09-18, 15:02 rašė:
O ar nereiktų jau sukurti atskiros temos naujesnės kartos Volvo montuojamiems varikliams (2.5T, T6, 3.2, 4.4)? Nes per tiek metų jau tikrai turėtų būt sukaupta nemaža patirtis, kuri padėtų ne vienam forumiečiui. :)


Palaikau, nes varikliai jau kitokie.


jep jep(y)(computer)

Parašė rhc· 2017-09-18, 21:31
#101

Fino @ 2017-08-16, 20:20 rašė:
MGauto @ 2017-04-08, 22:04 rašė:
Gal kažkam teko girdėti gero ar blogo apie benzus 2.0 T5 (240 Hp), kaip automatinės dėžės?
bandžiau paguglinti, tai cia ford kurinys sitas B4204T7 variklis ar as kazka ne taip supratau(confused2)

pvz:
https://autoplius...62469.html


2.0T ford EcoBoost skaitosi kogero pats prasciausias gaminys benzininiu varikiu autopramoneje per paskutini peknmeti.
http://xc60-club....telem-20t/

Inzinerinis neaskaiciavimas kuriant bloko ausinima, blokas parsiduoda tik pilnas, resursas 40 - 70 000 km, panasu kad tokios pat bedos laukia ir naujojo Ford Focus RS AWD savininku, bet kam rupi kas bus po garantinio


O kaip pries tai leistas ecoboost'as 1.6? Volvo berots vadinamas 1.6gtdi t3-110kw arba t4-136kw. Patikimumo ir ekonomijos turi? Nes raso, kad turejo recall'u del uzsidegusiu varikliu, kazkokios bedos su variklio ausinimu.

Parašė Fino· 2017-09-19, 09:41
#102

Nesidomejau, manau tures bedu nemazai irgi, ir tiek litrazo tiek galios gero nezada. Pasidomekite.

Parašė ROCKY· 2017-10-31, 13:26
#103

Kuris variklis geresnis 2.5t ar 3.2? Ekonimiskiau vaziuoja 2.5?

Parašė taucislovas· 2017-10-31, 13:43
#104

3,2 labai patvarus, neuzmusami praktiskai. Varikliai pigus. Eina jau grandine, o ne dirzas. Kuro vartoja biski daugiau, nei 2,5T

Parašė Darius· 2017-10-31, 14:31
#105

Draugas vazineja su 2010m s80 3.2 fwd. Tai buvo 18benzo, dabar 20duju. Vilnius.

Parašė SPAIKIS· 2017-10-31, 19:14
#106

[quote]

O kaip pries tai leistas ecoboost'as 1.6? Volvo berots vadinamas 1.6gtdi t3-110kw arba t4-136kw. Patikimumo ir ekonomijos turi? Nes raso, kad turejo recall'u del uzsidegusiu varikliu, kazkokios bedos su variklio ausinimu. [quote]

Brolis T3 visai patenkintas. Ir galios pakanka ir ekonomija gera kaipV60 benzui.
Pažiūrėk info spritmonitor.de
Recall'as buvo. Sostena pasikvietė ir kažką darė. Galėsiu perklausti ką tiksliai.

Redagavo SPAIKIS· 2017-10-31, 19:16

Parašė bitajdm· 2017-10-31, 19:19
#107

Kaip volvo benzininiai varikliai?, 125/147kw kuri rinktis ir kaip kuro normos?

Parašė Darius· 2017-10-31, 20:35
#108

103/125 turetu buti atmosferinis o 147 jau turbo.

Parašė Dmitrij· 2017-10-31, 20:59
#109

103 kW pravaziuota 80 t.km, pakeistos zvakes, komdicionieriaus kompresoriaus guolis su tarpo reguliavimu, tepalai kas 10 t. km su filtrais, pagrindinio dirzo komplektas po 30 t.km. Sanaudos per paskutinius 2 m. iki 17 metu 8.6 l/100km pagal kompa, tas pats mazdaug pagal suvartojima (matavimai pagal pilna baka), vairuoju ekonom rezimu, Tarp tepalu keitimo supilu apie 2 ltr tepaliuko. Traukos gal ir truksta, bet 2 begis iki 110 km/val, jei jau reikia...Vairuoju 4 metus v70I MY99

Redagavo Dmitrij· 2017-11-01, 09:30

Parašė Saras· 2018-01-01, 20:14
#110

moose @ 2017-09-18, 15:02 rašė:
O ar nereiktų jau sukurti atskiros temos naujesnės kartos Volvo montuojamiems varikliams (2.5T, T6, 3.2, 4.4)? Nes per tiek metų jau tikrai turėtų būt sukaupta nemaža patirtis, kuri padėtų ne vienam forumiečiui. :)


PRITARIU, tikrai laikas atnaujinti temą, dalintis patirtimi! (celebrate3)

Parašė juozux676· 2018-01-02, 10:00
#111

moose @ 2017-09-18, 15:02 rašė:
O ar nereiktų jau sukurti atskiros temos naujesnės kartos Volvo montuojamiems varikliams (2.5T, T6, 3.2, 4.4)? Nes per tiek metų jau tikrai turėtų būt sukaupta nemaža patirtis, kuri padėtų ne vienam forumiečiui. :)

Būtų gerai tokia tema!

Parašė Mioleris· 2018-05-16, 16:25
#112

Kazkuriuose puslapiuose snekejo apie voztuvu reguliavima. Tai iskilo klausimas ar S80 3.2 (2007m) irgi voztuvai reguliuojasi ir ar reikia. Ar siuoe varikliuose automatiskai tarpeliai reguliuojasi?

Parašė Fino· 2018-05-17, 12:02
#113

Reguliojasi. Reikia.

Parašė Mioleris· 2018-05-17, 13:38
#114

Ar tai kazkaip pasireiskia, kad jau reikia ar ne (tarkim atsirastu misfires) ? Ir kokia kaina reguliavimo?

Redagavo Mioleris· 2018-05-17, 13:39

Parašė Saras· 2018-05-21, 22:09
#115

Mioleris @ 2018-05-17, 13:38 rašė:
Ar tai kazkaip pasireiskia, kad jau reikia ar ne (tarkim atsirastu misfires) ? Ir kokia kaina reguliavimo?


Berods apie 400€ už tokį malonumą prašo...

Parašė marionis· 2019-03-14, 15:01
#116

Sveiki,
Kokie benzininiai varikliai nuo 2010 metų geriausiai užsirekomendavę ir gerai draugauja su dujom? 3.0 T6 ir 2,5 T5?

Redagavo marionis· 2019-03-14, 15:01

Parašė Murphy· 2019-03-14, 15:55
#117

Kiek zinau, tai visi jie vienodai draugauja.

Parašė Koba· 2019-03-16, 06:17
#118

Ziurint skelbimus, xc60, matau yra 3.2 ir 3.0, ir 2,5 varikliai, kuom jie skiriasi, kuris geresnis, ekonomiskesnis, ar pigiau islaikomas?
Ir ka siais laikais dujos kainuoja pastatyti, gerai draugauja su dujom?

Redagavo Koba· 2019-03-16, 07:27

Parašė Stulpas· 2019-03-16, 07:06
#119

3.2 paprastas atmosferikas
3.0 T6 turbininis, pigiau islaikyt bus 3.2

Parašė Fino· 2019-03-18, 12:09
#120

Kuom pigiau? Visur ta pati deze, o abu varikliai puikus.

Parašė Stulpas· 2019-03-18, 12:25
#121

Fino @ 2019-03-18, 12:09 rašė:
Kuom pigiau? Visur ta pati deze, o abu varikliai puikus.

Na 3.2 neturi turbinu, intecoolerio beto 3.2 buna su priekiu varomu, o T6 tik awd kas vel papildomi aptarnavimai

Parašė Fino· 2019-03-18, 12:32
#122

Tai kad niekas is situ iscvardintu daliu nepareina

Parašė Stulpas· 2019-03-18, 13:26
#123

Tai tada valio , jei imti tik T6,
3.2 vangus toks biski

Parašė Darius· 2019-03-18, 13:29
#124

Vakar buvom apziuret xc70 3.2 tai skirtumas labai jauciasi tarp t6 ir 3.2.

Parašė Koba· 2019-03-18, 14:48
#125

Dujinasi abudu gerai?

Parašė Darius· 2019-03-18, 14:59
#126

Dujinasi gerai. Tik svarbu, kad graziai sudetu viska. Pvz xc60 reik biski pazaisti su bagazines grindimis, nes balionas kiek remiasi. i s80 galima deti dideli baliona 70l i bagazine, nes ji pakankamai gili, tada lieka ir atsarginis ratas ir i degaline nereik daznai.

Parašė juozux676· 2019-03-19, 06:43
#127

Ką galima pažaisti xc60? Remiasi ir viskas. Arba dėt 35 l bakelį

Parašė marionis· 2019-03-19, 07:30
#128

O į V60 tas pats? Ar išvis joks balionas netelpa?

Parašė Darius· 2019-03-19, 08:05
#129

juozux676 @ 2019-03-19, 06:43 rašė:
Ką galima pažaisti xc60? Remiasi ir viskas. Arba dėt 35 l bakelį

Galima sukelti visa dangti, persukus lankstus per kokia lentute. Galima paslifuoti pati dangti. Daug ka galima padaryti, kad yra noras kazka padaryti ;)

Parašė moose· 2019-03-19, 08:25
#130

Darius @ 2019-03-18, 14:59 rašė:
Dujinasi gerai. Tik svarbu, kad graziai sudetu viska. Pvz xc60 reik biski pazaisti su bagazines grindimis, nes balionas kiek remiasi. i s80 galima deti dideli baliona 70l i bagazine, nes ji pakankamai gili, tada lieka ir atsarginis ratas ir i degaline nereik daznai.

Jei gerai suprantu kalbi apie baliono dėjimą ne vietoj zapaskės į S80, o bagažinėj prie galinių sėdynių. Bet tokiu atveju irgi nieko gero, nes neparsiveši jokio didesnio daikto sėdynes atsilenkęs.

Redagavo moose· 2019-03-19, 08:25

Parašė Darius· 2019-03-19, 09:15
#131

Na kiekvieno poziuris skirtingas. Vienam smagu nuvaziuot daugiau km su vienu duju uzpylimu, as jeigu neveziociau vezimelio tai subuferis ten gyventu :) o dujas tik vietoj atsarginio rato.. bet bent du draugai turi didelius duju balionjus s80 prie galiniu sedyniu :)

Parašė Koba· 2019-03-19, 22:29
#132

Nu ne, prie galiniu sediniu balionas, tai nesamone. O ka, nelenda i xc 60 didelis balionas? Kazkur maciau skelbime, kad bakas 30 ltr, dar pagalvojau, kodel toki maza pastate, bet pas kita klausiau, tai sake 50 ltr stovi balionas, tai reiskia iseina kazka padaryti

Parašė juozux676· 2019-03-20, 06:14
#133

Neišeina. Max 42l supili. Ir tai pakilęs dangtis porą cm