Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: FAQ: Volvo D5 ir 2.4D variklis - informacija, skirtumai, trukumai

Parašė KaroliS70· 2019-08-05, 08:02
#450

LIMITED @ 2019-08-01, 13:03 rašė:
Sveiki visi,
Tikiuosi nenumirė ši tema per tiek laiko? :)
Vartoju v70 II D5 120kw jau per 200k. km ir nori nenori teko dasipirkti antrą mašiną- V70 III su 2,4 136kw. Kaip matau, su trimis dirželiais ir iš to sekančiomis galimomis pasekmėmis. Mane taip pat labai domina papildoma dirželio apsauga, gal per tiek laiko diskusijų, jau galima įsigyti jį vietoje?
Kitas klausimas dėl alyvos- net keista, kad kai kurie alyvos parinkimo saitai variklinę alyvą rekomenduoja paprastą 0w30 be C2/C3 specifikacijos. Kaip surantu, jei DPF nėra išoperuotas- nebus gerai? Iš to seka klausimas- kaip dabar technikinėse žiūri i DPF išmetimą- mato, ar nelabai? Dabar man dar nepatinka kuro sąnaudos- apie 7,2-7,5 ganetinai daug važiuojant ant trasos. Tai palyginus abi mašinas (abi mechanika)- plius 1-1,5litro mišriai jau daugokai atrodo. :)


Pasirodo ne man vienam sanaudos 136kw daugokai atrodo. S80II 2007 AT. DPF vietoje, sanaudos pagal kompa 8.2-8.5 misriu rezimu. Jeigu tik autostrada 130-140km/h vaziuojant zemiau 8 nekrenta. Galvoju apie dpf'o "cak" "cak", nors kompas ir rodo tik kelis gramus, o paleidus regeneracija, issivalo pilnai. Purkstukai tikrinti, blogi buvo pakeisti.. Tik niekas nezino, ko tiketis po to, kai dpf'o nebus..