Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Volvo drivE, Hyundai Blue Drive, VW Bluemotion technology ir pan..

Parašė Fino· 2011-05-10, 10:18
#1

Ar tai musu ateitis ar ne?
Ar sitos technologijos, kurios yra brangesnes, uzkariaus rinka, ar tik isliks tarpiniu variantu iki elektromobilio ?
Ar Jus asmeniskai ivertintumet gamintoju pastangas sumazinti kuro sanaudas, kietu daleliu ismetima ir tt?
Ar Jums tai idomu?
...padiskutuokime

Parašė Fino· 2011-05-10, 10:22
#2

As asmeniskai labai domiosi Bluemotion technology, jie pasiekia tokius rezultatus deka kitos greiciu dezes - ilgesniu begiu, eko padangu (siauresniu), sumazinto variklio galingumo, bei geresnes aerodinamikos + start/stop sistema. Sanaudos ir tersimas mazesnis negu paprasto ne Bluemotion siekia kazkur 10%, tuo paciu Huyndai - vos ne 20-25% Kokiu budu jie taip daro - nezinau, dar nesidomejau

Parašė Crabas· 2011-05-10, 10:31
#3

2-u VW busiukai pas mus darbe vazineja su tuo blue , sanaudos tikrai NEmazesnes , o tepalus keist daznaiu . Gaunas tik brangiau , kuras+ blue+tepalu padaznejimas .
Anot mokslininku naftos zemeje yra like 50-60 metu .ar gali ta blue but ateities technologija? absurdas :D .
Japonai jau dabar turi akumuliatorinius elektromobilius .
(subjektyvumas) Senai jau sukurtas vandenilinis variklis , tik technologija naftininku nupirkta ir uzspausta kad is naftos isspaust visa pelna.

Parašė Bitinukas· 2011-05-10, 10:33
#4

Labai gera tema (y)
Manau per ~5metus zmones prades galvoti apie kuro taupyma, kadangi naftos istekliai mazeja o kuro kainos tik auga.
Del to ar tai uzsilaikys, cia geras klausimas, viskas priklausys nuo technologijos kainos ir progreso ja vystant...

Parašė Justas81· 2011-05-10, 10:43
#5

kazkaip man tie blue tik uzrasas nes ekonomijos tikrai nera,del ismetamu duju tai gali buti jog ir mazesne tarsa,bet del ekonomijos kazkaip neiseina

Parašė hamann· 2011-05-10, 10:47
#6

sergefino @ 2011-05-10, 10:18 rašė:
Ar sitos technologijos, kurios yra brangesnes, uzkariaus rinka, ar tik isliks tarpiniu variantu iki elektromobilio ?


man uzkliuvo sis pasakymas, as visgi esu isitikines, jog elektromobilis yra tik tarpinis variantas iki vandeniliu varomu automobiliu.
jeigu elektromobilis tiesiogiai netersia gamtos, tai siuo metu nieko nereiskia. elektrai gamint sudeginama tiek kuro ir uztersiama tiek oro, kad turbut automobiliu tarsa tam prilygt net negali.

Redagavo hamann· 2011-05-10, 10:47

Parašė Blitz· 2011-05-10, 10:55
#7

Jep, elektromobilis yra tik fikcija - jis yra tik isivaizduojamai ekologiskas ir ekonomiskas tvarinys.

Parašė hamann· 2011-05-10, 11:20
#8

i tema, dar truputis informacijos apie BMW Efficient Dynamics

http://www.bmw.co...ive_e.html

Parašė Jonukas· 2011-05-10, 11:22
#9

Viskas priklauso nuo elektros išgavimo šaltinių: jei iš atsinaujinančių šaltinių, tai elektromobilio tarša ~0, jei iš neatsinaujinančių (kieto kuro), tai tarša bus panaši kaip ir automobilio su vidaus degimo varikliu. Net jei abiejų rūšių transporto priemonės išmestų panašų kiekį teršalų, vistiek elektromobilis turi neginčijamą privalumą - miestai liktų švarūs, jokio smogo ir t.t

Neseniai buvo išleistas straipsnis pesimistams :) http://www.alfa.l...-02_14-33/

Čia atsakas į šį straipsnį: http://www.elektr...biliai-le/


Aš visgi tikiu elektromobiliais :)

Parašė hamann· 2011-05-10, 11:31
#10

kiek lietuvoje gaminamos elektros yra isgaunamos is atsinaujinanciu saltiniu? <5%?

vokietijoje jau dabar yra statomos vandenilio koloneles, ir yra vandeniliu varomu automobiliu, bet visi labiau sureiksmina elektromobilius, ir sios temos pavadinime isvardintas technologijas, kai mano manymu reiktu det daugiau resursu i vandenilio isgavimo tobulinima.

Parašė Fino· 2011-05-10, 11:31
#11

Atkreipiu demesi kas man yra aktualu - vidaus degimo variklis su mazesnem kuro sanaudom ir mazesniu aplinkos tersimu. Crabas - tu kalbi apie auto kur pilamas AdBlue kuras dalinai, tai visai kas kitka negu kalbam sitoj temoj - tai galioja tik sunkiajam transportui.

Parašė Geronimo· 2011-05-10, 12:46
#12

Mano giliu isitikinimu, tai tik vartotojisku poreikiu patenkinimas. Tiesiog dabar didelis vartotoju kiekis jauciasi atsakingi uz gamta (atlieku rusiavimas ir t.t.) ir jie pasiryze isleisti daugiau pinigeliu uz, ju manimu, ekologiskesnes priemones. Gamintojai tiesiog prisitaiko prie siu poreikiu ir pateikia atitinkamus sprendimus. O ziurint del kuro kainu, tai jos visada bus tokios, kad vartotojui butu prieinama (bet priverstu naudoti efektyviai) ir nestabdytu ekonomikos vystimosi, bet kad ir valstybei per mokescius riebiai liktu. Tad isvada tokia, kad faktines kuro sanaudos gal ir gali buti mazesnes, bet galutine km kaina isliks panasi.

Parašė Geronimo· 2011-05-11, 11:39
#13

Kunigas @ 2011-05-11, 09:46 rašė:
Toliau tai arba man su matematika negerai arba tu pasimetei tarp skaičių :D kur kainuoja 3 litus, kur kainuoja 4,30 - man tai ne tas pats galutinis LITŲ skaičius ant degalų gaunasi ir nuo to, kad krenta daugiau valstybei man nelabai šilčiau namuose ar stumia mano automobilį.
Nebūtų konkurencijos nebūtų ir tų Bluemotion ir kitos chernios ...


Atsiprasau del nukrypimo nuo Sergefino dominancios technines puses link politines, bet manau kad smagu i tai pazvelgti siek tiek placiau.

Tiesiog norejau pasakyti, kad kuo ekonomiskesni bus automobiliai, tuo bus didesni mokesciai kurui ar tiesioginiai mokesciai automobiliui, nes pacios infrastrukturos (keliu ir t.t.) islaikymo kastai nemazeja. Kadangi visa si sistema griozdiska ir inertiska, tai laimi tik pirmieji vartotojai. Panasiai buvo ir su LPG, kai tai tapo masiniu reiskiniu, buvo uzdetas akcizas, bei papildomi patikrinimai TA. Panasiai bus ir su elektra ar kita kuro rusimi.

ir dar del tu ekonominiu sprendimu automobiliuose, jie puikus, jei tik nera daroma patikimumo ar saugumo saskaita.

Redagavo Geronimo· 2011-05-11, 11:41

Parašė hamann· 2011-05-11, 12:55
#14

Geronimo @ 2011-05-11, 11:39 rašė:
Atsiprasau del nukrypimo nuo Sergefino dominancios technines puses link politines, bet manau kad smagu i tai pazvelgti siek tiek placiau.

Tiesiog norejau pasakyti, kad kuo ekonomiskesni bus automobiliai, tuo bus didesni mokesciai kurui ar tiesioginiai mokesciai automobiliui, nes pacios infrastrukturos (keliu ir t.t.) islaikymo kastai nemazeja.


bet visgi lietuvoje kelius labiausiai ardo ne lengvuju automobiliu srautas, o ziema.
tad jei kuro kainos sumazes, zmones daugiau vazines, pirks daugiau kuro, ir bus surenkami tie patys mokesciai esant mazesnems kuro kainoms.

Parašė Geronimo· 2011-05-11, 14:42
#15

hamann @ 2011-05-11, 14:55 rašė:

bet visgi lietuvoje kelius labiausiai ardo ne lengvuju automobiliu srautas, o ziema.
tad jei kuro kainos sumazes, zmones daugiau vazines, pirks daugiau kuro, ir bus surenkami tie patys mokesciai esant mazesnems kuro kainoms.


Jusu poziuris ir argumentai pateikiami is vartotojiskos puses. Ziurint is valstybes puses, tai Lietuva neturi jokiu energetiniu resursu (nafta, anglis, uranas ir t.t.), bei nera transporto priemoniu ar ju daliu gamintoja. Tad kiekviena padanga, auto detale ar litras kuro didina salies uzsienio prekybos deficita. Kadangi transportas svarbus ekonomikos vystimuisi, tai juridiniams asmenims, visa tai bent 21% pigiau. Beto po transporto lieka nemazai ir atlieku (panaudoti skysciai, dalys ir t.t.), kuriu utilizavimas ir kainuoja. Tad ar valstybei apsimoka skatinti fiziniu asmenu kuo didesni transporto naudojima nesukuriant jokios pridetines vertes?

Be to man keistas tik vienas visu gamintoju ekologiskumo matavimo vienetas, kiek gramu CO isskiria 1km.

P.S. dabartines kuro kainos mane nervina, bet kita vertus dabar, kai geras oras, i darba pirmyn ir atgal einu pestute (7 km. per diena), nes nuo sedimo darbo ir vaziavimo visur su auto kuno svoris tapo "solidus".

Parašė hamann· 2011-05-11, 15:10
#16

nu panaudoti skysciai ir dalys, keiciami naujais, kuriuos pirkdami zmones velgi moka mokescius.

beje kai kalbejai apie "pirmuosius vartotojus" supratau kad turi omenyje alternatyvu kura, kaip elektra ar vandenilis. ir viena ir kita imanoma butu gaminti pacioje lietuvoje (be abejo tik ateityje), tad turetume ir tu "energetiniu resursu"

Parašė Raimis· 2011-05-11, 20:49
#17

Pries kokius 3 menesius skaiciau straipsni apie sintetini benzina, kuri isrado anglu mokslininkai. Moksliniai tyrimai vyko 3 metus visiskai slaptai. Sis kuras beveik netersia gamtos ir tinka siuolaikiniams automobiliams. Anglijoje zadama pradeti prekiauti jau po 3 metu. Ir kaina turetu buti juokinga, jei gerai pamenu apie 70 lietuvisku centu. Tai gal niekam nebus reikalingi elektromobiliai ir vandeniliniai varikliai ?!

Parašė Raimis· 2011-05-11, 20:51
#18

http://www.grynas...d=41423263

Parašė Geronimo· 2011-05-11, 21:50
#19

o kokia benzino kaina iki akcizo ir pvm, jei imti ne spekuliacine naftos kaina, o pagal realias gavybos sanaudas? Tikriausiai panasi :)

Parašė hamann· 2011-05-19, 09:30
#20

http://www.techno...=2&p=1