Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Filtru/dirzu/skysciu keitimai

Parašė Domas· 2008-12-06, 11:28
#1

Kazkaip iskilo neiskumu kada ka keisti. Is kitu zmoniu rekomendaciju zinau tokius keitimu intervalus:

Tepalas ir jo filtras - kas 10,000 km
Oro filtras - kas 10,000 km
Kuro filtras - kas 30,000 km
Variklio dirzai, guoliai - kas 60,000 km

Dabar paziurejau "Haynes Manual", ir ten raso kad tepala reikia keist kas 7,500 km, oro filtra tik kas 60,000 km, Kuro filtra tik kas 105,000 km, o variklio dirzus tk kas 120,000 km!!! (EDIT: Po to paskaiciau, kad kas 60,000 km jei auto naudojamas intensyviai naudojamas trumpoms kelionems, daug kurimu/gesinimu. Tai cia kaip ir gerai gaunasi.)

Kazkaip keista atrodo, gal mes per daznai keiciam viska? (iskyrus tepalus), ar cia mano girdeta informacija neteisinga?

Redagavo Domas· 2008-12-06, 11:32

Parašė Domas· 2008-12-06, 11:36
#2

Visiskai sintetinius pilu, bet ten neraso kokius kada keist.

Dabar pagalvojau del oro filtro - jei keist tik kas 60,000 km, tai gal apsimoka investuot i plaunama "K&N" filtra? (eBay galima gaut uz kiek daugiau nei 200 Lt). Kas zinot, ar geri tie plaunami?

Banditas parašė:
Kuo dazniau tuo geriau :) nu pvz kuro filtra, tai dar ziurint is kur pili degalus, jai is kaloneliu vien, tai gal ir reciau galima, bet jai is kanistru tai nezinau....

Nu benzinu vazinejantiems tai klausimu del to nekyla, beveik visi is koloneliu turim piltis :D

Redagavo Domas· 2008-12-06, 11:38

Parašė Fino· 2008-12-06, 11:44
#3

Viska kuo dazniau to geraiu, o savo aptarnaujamm masinom as keiciu dirzus kas 80 000. Apsidraudziu.

Parašė romas· 2008-12-06, 11:49
#4

Pagr. dirza pagal manualus gali keisti, bet ji reikia tikrinti irgi kas 30t ir paverzdineti. Lt to nedaroma, todel po 70t (mazdaug) pradeda uzsidegineti (ypac.dyz) liamda, sokineja degimas(fazes).
Tepala tai priklauso ar turbo, kaip sunesiotas variklis ir koks tepalas. Ne turbo, grera tepala (jei greit nejuosta) gali trukt 15t drasiai.
Kuro filtra dyz. reik keist dazniau ir dazniau isleidineti vandeni is filtro. Buna pravaziuoji 20t ir nei laso, kartais ir po 10t jo atsiranda. Benz. tai daznai pakeicia nusipirke ir jei geru kuru vazineja (ne is kanistru) nekeicia daugiau.
Oro filtra tai kaip ir sake, reik tikrinti. As sia vasara po 5t turejau keisti, nors atrodo kad ir dulkiu nedaug. O taip tai keisdavau rudeni-pavasari.

Redagavo romas· 2008-12-06, 12:08

Parašė Domas· 2008-12-06, 12:28
#5

Tai jei tepalas matuoklej grazus (gelsvas, ne juodas), pilnai sintetinis, ir benzininiame atmosferiniame variklyje (ne turbo), tai galima keisti kas 15,000 km - gerai supratau? (tepalo tarp keitimu suvalgo kokius 1,0-1,5 Ltr).

O tai del tu oro filtru - kaip matau kiti ir du kartus per metus pasikeicia, pagalvojus kad jis kainuoja virs 50 Lt, tai man visai patrauklu atrodo isigyti K&N plaunama, bet man labai idomios specialistu/nusimananciuju nuomones apie juos - gal jie kazkuo blogi yra? Realiai neissiplauna svariai ar pan.? (K&N teigia, neva ji galima naudoti neribota laika).

Redagavo Domas· 2008-12-06, 12:29

Parašė Domas· 2008-12-06, 12:34
#6

Paskaiciau idemiau, pasirodo ne neribotas laika, o 80,000 km duoda garantija.

Redagavo Domas· 2008-12-06, 12:35

Parašė romas· 2008-12-06, 12:35
#7

Su savo gali vaziuoti drasiai 15t
Del filtru tai nzn. Ne tiek daug vazineji ir man rodos geriau keist paprasta , nei plaut, tept kazkoki. Nors nei bandziau nei domejausi. Isbandyk pats, galesi kitiem patari:)

Parašė romas· 2008-12-06, 13:18
#8

Norejau nutyleti, bet nesigavo. Kaip gali atsirasti didesnis pralaidumas(tame paciame plote)? Paimk 2 uzuolaidas, su didesnem ir su mazesnem skylem ir pusk ora. Su didesnem maziau judes, nes daugiau praleis oro. Su oru kartu praeis ir didesnes dulkes. Taigi, jei nori vazineti ilgai ir laimyngai, pamirsk didesnio pralaidumo filtrus. Sporte variklis neaktualu, ten svarbu rezultatas.

Redagavo romas· 2008-12-06, 13:21

Parašė Domas· 2008-12-06, 13:54
#9

Romas parašė:
Norejau nutyleti, bet nesigavo. Kaip gali atsirasti didesnis pralaidumas(tame paciame plote)? Paimk 2 uzuolaidas, su didesnem ir su mazesnem skylem ir pusk ora. Su didesnem maziau judes, nes daugiau praleis oro. Su oru kartu praeis ir didesnes dulkes. Taigi, jei nori vazineti ilgai ir laimyngai, pamirsk didesnio pralaidumo filtrus. Sporte variklis neaktualu, ten svarbu rezultatas.

Tada man persasi isvada - tie salto oro paemimo filtrai (kuginiai), jie turi didesni pralaiduma, negana to, statomi kur nors prie bamperio kur patenka daug siuksliu - taip iseina, kad jie kazkiek padidina variklio efektyvuma/galinguma, bet oras i varikli patenka ne toks svarus? Ar ne taip?

Parašė romas· 2008-12-06, 14:09
#10

Tai pagalvok logiskai. Tuuretu buti didesnis plotas, kad paimti daugiau oro. Kitaip padidinti pralaiduma, tai tik didinti "skyles" Sportines ir be oro damusa variklius greitai, todel jiems aktualu kiekis (daugiau oro) nes masina lengviau kviepuoja ir kuro ten paduodama daugiau. Nzn. ar gamintojas dusintu variklius , jei butu galima deti tuos filtrus. Filtras tikrai atima kazkiek jegos is variklio . Gal ir klystu:)

Redagavo romas· 2008-12-06, 14:10

Parašė romas· 2008-12-06, 14:26
#11

Chipai irgi populiarus,nors auto dirba ant ribos. Senu tai nejaucia, nes nurasoma ant senatves(km) dek chipa ant naujos ir palygink su auto be chipo, po 300000. Jei chipas butu toks nekenksmingas, tai atstovai leistu ir per garantini chipuot.

Parašė Domas· 2008-12-06, 22:02
#12

Marazas parašė:
Autodatoj labai detaliai viskas surašyta, kada viska keist, kada patikrint, sureguliuot.. Jei ką nors domina konkretus modelis - galiu pažiūrėt. Bent jau man rašo tepalo/filtro keitimas kas 8000, oro filtro kas 60000, žvakių kas 45000, diržo kas 75000, kuro filtro kas 105000. ??iek tiek abejoju dėl oro filtro ir žvakių.

Nu tai va matai, as irgi manuala turiu, bet suabejojau, nes irgi anksciau kitaip girdejau :D

Parašė Domas· 2008-12-06, 22:30
#13

Andriux parašė:
Na siaip tarkim mano 98, domo 97 metu automobiliai, tai labai sunku sakyti kas kiek laiko tepala ir filtra reikia keisti, nes pavyzdziui tepalai dabar gaminami geresni, ir su dabartiniais gal jau nebe 8 o 12 k km gali pravaziuoti ir bus tas pats jiems. Na cia tik svarstau :|

Nu turiu manuala musu Volvoms nuo 1996 iki 1999, tai keitimo intervalai surasyti mano pirmam poste (ten kur "Haynes manual" rekomenduoja). O tepala tai rekomenduoja 10W/30, 10W/40, arba 15W/40 (benzininiams varikliams), nors pats pilu 5W/40 :D

Zodziu, gal kam pravers, visi S40/V40 benzininiu varikliu eksploatacijos intervalai. (Foto pasididina).

www.domasdesigns.tinklapiai.com/scc/s40_haynes_maintenance.gif

Parašė Domas· 2008-12-13, 12:57
#14

Noriu paklausti del salono oro filtro. Mano modelyje jo nera, bet butu visai neblogai isideti. Ar ten sunku ji istatyti jei jo nebuvo?
Kiek girdejau kazkokia "deze" ar tai laikikli jam reikia padaryti? Galvoju jei nesudetinga, tai butu galima is stiklo pluosto.

Parašė Fino· 2008-12-13, 13:39
#15

Tik ne 40 medelyje, ten sunku

Parašė junkie· 2008-12-30, 13:07
#16

Skaiciau skaiciau, taip iki galo ir neaisku, ar kas galetu pasakyt tiksliai, koks tikslus keitimo intervalas dirzams/guoliams maniskei - 2002 m. S60, benzas. Priartejo 75 K ant spidometro, tai ir susimasciau :)

Parašė Fino· 2008-12-30, 13:19
#17

Pasikeisk ir bus rami galva. As keiciu savo aptarnaujamom masinom kas 80 000 km.

Tavo aparatui su darbais ie detalem viskas kainuotu 570 lt - ne daug gi lupu manau.

Parašė Josifas· 2010-02-14, 14:00
#18

Norėčiau užduot klausymą, kur randasi kuro filtras V70II ir ar sunku jį pasikeisti.

Parašė Fino· 2010-02-14, 14:03
#19

keleivio pusei arciau stiklo, variklio skyriuje. akeisti nesunku.

Parašė Fino· 2010-02-14, 14:39
#20

Jo, identiska

Parašė Zygis_DK· 2010-02-14, 15:45
#21

v70 03m tai prie galinio rato kuro filtras

Parašė Fino· 2010-02-14, 16:04
#22

Prie ko cia 03 metai

Parašė Zygis_DK· 2010-02-14, 16:41
#23

tai jis neparase kelintu metu yra jo v70 II

Parašė Fino· 2010-02-14, 23:25
#24

As kazkaip pagalvojau V70I

Parašė Josifas· 2010-02-15, 18:21
#25

Pas mane V70II metai 2004. Nors kėbulas pagal skaičius tai 03.

Redagavo Josifas· 2010-02-15, 18:24

Parašė Fino· 2010-02-15, 18:23
#26

o variklis koks :)

P.S. bus prie bako

Parašė Josifas· 2010-02-15, 18:25
#27

O tai kaip jį ten pamatyti

Parašė Fino· 2010-02-15, 18:29
#28

Prie pat bako

Parašė Fino· 2010-02-15, 18:30
#29

is apacios

Parašė Josifas· 2010-02-15, 19:22
#30

plastmases reik nuiminet ar ne?

Parašė Fino· 2010-02-15, 19:28
#31

ne