Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Volvo XC70 pirkimas

Parašė ViliusXC· 2018-04-18, 21:45
#1

Laba diena Vyrai.
Sumasčiau įsigyti Volvo XC70. Apie 2008-2010m. modelį. Su motoru 2,4D 136 kw. ir su mechanine dėže.

Volvo esu visiškai žalias. Vos kartą su tokia važiavau ir įspūdžiai labai geri. Šiuo metu vairuoju Škoda superb combi 2012m. Tai mano škoda važiuoja kaip taburetė palygint su volvo XC70. :)

Tai va norėčiau iš jūsų gauti informacijos apie šį mano norimą XC70.
Kiek ieškojau forume tai teradau, kad varikliai nėra labai patvarūs, dėžės, kad ir mechaninės, bet irgi gan genda. Taipat nelaiko AVD sistemos.

Gal kas gyvai explotuoja tokį vairantą ir gali pasakyti savo nuomonę apie pliusus ir minusus? Iš anksto dėkoju. :)

Parašė juozux676· 2018-04-19, 07:05
#2

Teko abu bandyt. Volvo daug triukšmingesnis dyzelis pasirodė.
Man škoda pagal komfortą net arti volvo nėra. Superb galinės sėdynės neparogiausios kokias bandžiau, ma?ina kietoka, komforto nedaug. Superb vietos daug daugiau. Dsg greita dėžė, smagiai junginėja bėgius.
Kokios kompl pačio superb?

Parašė ViliusXC· 2018-04-19, 09:10
#3

Pas mane superbas gan sausas. Nėra odos, šildomų sėdynių. El. bagažinės dangčio. Mechaninė 5 bėgių dėžė, kuri labai įdomi ir 5 bėgis jungiasi ne ankščiau 80km/h.
Modelis 1.6d greenline. Ambition. Išprogramuota EGR+DPF + chip. Gaunasi apie 104kW. Važiuoja tai gan smagiai ir ekonomiškai, bet labai kieta pakaba. Nors viskas tvarkoje, bet ji nesugeria garsų ir dungsi visa. Apie žvyrkelį tai net kalbų nėra. Dviračiu geriau važiuot. :) priekinės sėdynės minkštos ir patogios, o gale labai kietos. Vos ne kaip ant suolo medinio sėdėt. Aišku vietos laaabai daug tiek priekyje tiek gale ir bagažinėje, bet ta vieta nekompensuoja važiavimo komforto. :/

Tai va todėl užkibau ant XC70 ir norisi susidaryti vaizdą ar šis Volvo patikimas ir ar nebūsiu pastovus servizo klientas. :)

Parašė Stulpas· 2018-04-19, 11:10
#4

tavo atveju ziureciau automata, nes kaip ir minejai mechanines dezes turi savu niunasu
tai ka remontuot ar automata ar mehana jokio skirtumo
o vaziuot su automatu 100 kartu smagiau .

Parašė diawollo· 2018-04-19, 11:32
#5

Nu nėra kažkoks stebūklas šitos Volvo. Kad retai servise lankysies, tai čia ką nupirksi priklauso. Seni modeliai kur buvo euro 3 dyzeliai, tai ten viskas paprasta kaip pas kokį žigulį. Gali sugedęs susiremontuot pakelėj :D Ant šitų dyzelių daug "žaislų" pridėta piniginei palengvint. Aišku šitas 136kw dyzelis vienas geriausių pasirinkimų ant šitos mašinos. Naujesni turi po atskirus diržus - didelė tikimybė, kad kai trūks užkals variklį.
Siūlau pirkt Volvo jei tinka ir patinka. Jei reikia saugumo. Bet, kad labai pigu išlaikyt bus ir mažai servisų matysi, tai čia kaip pasiseks :)

Parašė ViliusXC· 2018-04-19, 12:33
#6

O ar yra kažkoks resursas 136kw motoro? Tarkim 400k ar 600k ir jau reik kapitalinį daryt?
beja kaip AVD sistema? Ar labai dažni gedimai? Jei tarkim gale sistema pagenda, tai ar galima nuimt kardaną ir važinėt tik su priekiu varomu? Man 4 varomi nėra būtini. Nebent žiemai į sodyba važiuojant pievoi pakvailiot. :)

Parašė ViliusXC· 2018-04-19, 12:42
#7

Kalbant apie lankymasi servizuose, tai einami dalykai tepalai kaladėlės viskas ir taip suprantama, bet kokių šiaip pastovių gedimų pasitaiko Volvo? Guoliai? Purkštukai? Granatos ar kas būtent? Purkštukai kiek staičiau pradeda myžčiot bet visiek motoras dirba. Čia dažna jų bėda?

Parašė diawollo· 2018-04-19, 13:01
#8

Resurso ridai nėra tokio. Nes rida yra labai reliatyvus dalykas. Pvz. turi dvi mašinas viena važinėjo kaip taksas mieste vien, kita važinėjo žmogus į darba iš vieno miesto į kitą. Vienos vidutis greitis buvo 20km/h, kitos 50km/h. Tai pirmos mašinos atveju jeigu rida vienoda, koks 300k km - tai pirmos mašinos variklis bus dvigubai ilgiau dribęs (įvertinant pabirbinimus viusokius stovint, tai tris kartus). Plius greičių dėžė bus kelis kart labiau nudrožta, kai jai reikia dažnai bėgius mėtyt. O šiaip ilgai sukasi šitie varikliai. Jei ne mieste drožta, tai ir 600k prasuka ir daugiau.
Jei rinktis iš dviejų mašinų, kur vienos rida maža, bet salonas nudrožtas, o kitos rida didelė, bet šiaip salonas daug geresnės būklės, tai negalvojant imt su didesne rida. Saloną galima pakeist, bet vistiek visos panelės ir mygtukų nesukeisi.

Parašė zilva· 2018-04-19, 13:44
#9

Jei nėra būtinas AWD kam tada pirkti XC? Nesuprantu tokių žmonių, Jei nereikia AWD perkat V70 ir važiuojat, o ne kardanus nuiminėjat jei awd sugenda :D

Parašė ViliusXC· 2018-04-19, 14:09
#10

Čia Žilva ateina su amžiumi, kai nori truputį aukščiau sėdėti nei žemam sedane ir dar jame kratytis... Plius vaizdas visiškai kitas XC70 nei V70. Čia jau skonio reikalas, negali ginčytis. Man tiesiog norisi truputį aukštesnės mašinos nei dabartinė. Nemanau, kad dauguma su AWD pastoviai dirba. Karts nuo karto prakasa ratus, kad galas sudirba ir tiek. Ne traktorius, kad plūgus trauktum. O jei kur užklimpsti, tai daug kas nuo tarpinės priklauso tarp vairo ir sėdynės. Aš su dabartine škoda važiuoju ten kur matau, kad pravažiuosiu. Jei matau, kad ne- tai ir nekišu nosies. :)

Kadangi aš nesu susidūręs su Volvo AWD, tai nžn ar ji labai patikima. Gal ją remontuot reikia kas 15k km... tai man ji kaip ir nereikalinga. Jei ji važiuoja 80k km paremontuoji ir vėl važiuoji 80k km, tai ledas tuomet.

Redagavo ViliusXC· 2018-04-19, 14:22

Parašė diawollo· 2018-04-19, 14:16
#11

Šiaip tai atjungus movos siurbliuką - išėmus saugiklį kaip ir turi atsijungt galas. Buvo FB grupėj šnekėta. Bet niekas dar taip ir neišbandė. Plius dar galima su stovėjimo stabdžio davikliu ale, kad mašina galvotų, kad rankinis užtrauktas ir tada kompas galą atjungia. O šiaip tai su sugedusia galino tilto mova aišku važinėt galima. Galima ir kardaną išimti ir padaryt "zagluškę".

Parašė MGauto· 2018-04-19, 17:33
#12

Tai imi XC60 FWD ir riedi sau patenkintas

Parašė zilva· 2018-04-19, 17:58
#13

Šiaip iš serviso patirties- XC70 lankosi pakankamai daznai. Jei nebaisu i masina per metus įkišti grubiai 500- 700eur- galima mastyt apie pirkima.

Parašė Tomas· 2018-04-19, 19:07
#14

Žilvinas ir Seržas gal patikslins, bet ar AWD ir MT bėdos liko pas šituos lyginant su senesne karta? Nes pvz senesnių mechaninės dėžės genda ir yra pakankamai brangios. Naujesnių net smagračiai kantresni ir pigiau kainuoja, gal ir dėžės nebekelia problemų?
Šiaip geras pastebėjimas buvo, aš gal labiau už xc60 FWD irgi būčiau šiuo atveju, bet kiekvienam savo :)

Scout'o nemėginai? :)

Redagavo Tomas· 2018-04-19, 19:09

Parašė Fino· 2018-04-19, 20:05
#15

136kw yra pats prasciausias volvo gamintas variklis. Kapitalinius teko daryti net pire 160 000 km

Parašė ViliusXC· 2018-04-19, 20:25
#16

Man Vyrai asmeniškai labiau patinka XC70. 60as nieko, bet jo bagažinė daug mažesnė, o bagažinė man reikalinga tikrai didelė. :)

O Scaut'o net negalvoju. Man ji per smulti mašina+ Škoda bus ta pati baturetė. :) Ir šiaip jau norisi pakeisti auto ir išbandyti kažkokią egzotiką nes su superbu jau 4 metai kaip važinėju.. Norisi vos didesnės mašinos ir daug saugesnės, nes dabartinės mašinos labai minkštos ir nesaugios. :(

Prisegu nuorodą kur XC70 pasirodo labai gerai smulkios avarijos atveju. :D

https://www.youtu...&t=21s

Beja užduosiu gal kvailą klausimą, bet aš to nežinau.. Kur tai pačiai XC70 pamyti variklio temperatūros rodmenis??? :)

Parašė ViliusXC· 2018-04-19, 20:38
#17

O kaip Volvo draugauja su rūdimis? Nes kaip ir nesu matęs normaliai parūdijusios Volvo, tai kaip ir įsivaizduoju visai neblogai metalai paruošti, taip? :)

Kitos mašinos tiesiog matosi kaip rūdys teka, nors metų mašinai gal 5-8.(n)

Parašė diawollo· 2018-04-19, 20:45
#18

Neberūdija jokios mašinos. Rūdija tos, kurios sudaro kokį 50proc. mūsų autoparko, tai iš užsienio pertemptos, atidaužytos ir pas Vasią garažiuke atkaltos. Būna jau pažeistas antikorozinis sluoksnis ir batai tada. Tik laiko klausimas kada rūdžių židinys pasirodys.
O šiaip jei mašiną drėgnam , neventiliuojam garaže laikysi, tai supudysi ir naują mašiną per 3 metus.

Parašė Rainas· 2018-04-19, 20:48
#19

ViliusXC @ 2018-04-19, 20:25 rašė:
Beja užduosiu gal kvailą klausimą, bet aš to nežinau.. Kur tai pačiai XC70 pamyti variklio temperatūros rodmenis??? :)

Šioje vietoje Volvo konstruktoriai nusprendė, kad vairuotojui nebūtina žinoti aušinimo skysčio temperatūrą.
Aš tą problemą sprendžiu naudodamas Bliūtūtinį adapterį ELM327, planšetę ir programėlę Torque Pro.
Ten galima pažiūrėti beveik visą informaciją kuri patenka į OBD II portą.
Pasitikrinu kaip dirba termostatas, kokią įtampą išduoda generatorius.
Kitaip niekaip. :)

Parašė ViliusXC· 2018-04-19, 21:10
#20

Aš kai pirkau superbą, tai pas mane buvo kriterijus, kad talpi ir su paprastu rankiniu stabžiu. Bet matau, kad jau dauguma pereina ant elektrinio rankinio. Kaip su juo ar dažnai pasitaiko bėdos? Ar jis veikia tik sustojus ar dar važiuojant kokių 10km/h jau paspaudus mygtuką galiniai stabdžiai užspaudžiami?

Dėl variklio temperatūros gaila, kad nėra daviklio. Kažkaip tarkim žiemą juk smagu matyt ir stebėti variklio šylimą ar kai būna -25C sustoji prie šviesoforo ir matai kaip rodyklė tiesiog krenta. :)
Kažkaip šioi vietoj konstruktoriai galėjo palikti informaciją vairuotojui..

Redagavo ViliusXC· 2018-04-19, 21:30

Parašė Stulpas· 2018-04-19, 21:14
#21

Volvos elektrinis stovejimo stabdis gan patikimas, vw sitoje nepatikima vieta ir brangi remontuoti.

Parašė ViliusXC· 2018-04-19, 22:22
#22

O kaip 136kW motorai ir greičių dėžės drauguja su chip'avimu? :) Ar nepareina iškart smagračiai? Kaip AWD sistema ar atlaiko didesniu NM galią?

Tarkim pas mane Superbas 1.6D chipuota ir gauta iš 77kw į 104kw. Per tris metus tpiu tpiu tpiu jokių problemų. Prieš tai su 77kw gan tupoka buvo. Bet po chip'o labai sužvalėjus ir daug kas nustemba pervažiavęs su 1.6 motoriuku ir sako minimum 2 litrai motoras. :)

Parašė Stulpas· 2018-04-20, 05:58
#23

Man pilnai uztenka 136kw ant xc70.

Parašė juozux676· 2018-04-20, 06:28
#24

zilva @ 2018-04-19, 17:58 rašė:
Šiaip iš serviso patirties- XC70 lankosi pakankamai daznai. Jei nebaisu i masina per metus įkišti grubiai 500- 700eur- galima mastyt apie pirkima.

Žilvinai, o benzininiai kaip dažnai lankosi? Gal patikimesni?

Parašė zilva· 2018-04-20, 07:48
#25

Benzai geri.

Parašė Blitz· 2018-04-20, 08:18
#26

Žilvinai, bet ar tavo paminėtą sumą įtakoja kuro rūšis, ar tai labiau kalba apie einamuosius darbus - pakaba, stabdžiai ir tt? Kiek žinau, tarkim xc ta pati pakaba nėra jau tokia baisiai patvari.

Redagavo Blitz· 2018-04-20, 08:20

Parašė ViliusXC· 2018-04-20, 08:35
#27

Aš ir galvojau apie benziną 3,2ltr, bet reiktų dėtis dujas. Dujos zapaskėje, telpa apie 60 ltr dujų. Sanaudos bus vidurkis 15-20. Vadinasi kas 300km važiuosi vis į degalinę. tai man per dvi savaites reiktų važiuot dujų apie 3 kartus. O su dyzeliu tik 1as kartas per dvi savaites. Man taip yra žymiai patogiau. :) Tikrai nenoriu vis majakintis toje degalinėje...

Parašė juozux676· 2018-04-20, 08:38
#28

Draugų xc70 185ag dyzeliai AT vilniuje po 12l.

Parašė ViliusXC· 2018-04-20, 08:38
#29

Beja Blitz XC pakaba prasta aplamai ar tik jei mali žvyrkelius pagrinde? Jei tik ant asfalto važinėji, tai gali ir nieko??
Nes tarkim su dabartiniu superbu per 4 metus aš keičiau tik po kartą priekinius stabilizatorius ir vieną galinį. Pravažiavau per tą laiką apie 70k.

Parašė juozux676· 2018-04-20, 08:46
#30

Man atrodo, kad važiuojant po 48kkm per metus neverta pabėgti nuo superb :) ekonomija bus labai prasta su xc70, tiek kuro, tiek priežiūros klausimais. Volvo reik pirkti tik iš meilės ir negailėt paskui jos remontui.

Parašė Blitz· 2018-04-20, 08:49
#31

Viliau, kai vairavau XC II, vis pakaboj kažką tvarkydavau, 85% asfaltas, 14% žvyrkelis/miško keliukai, 1% nesamonės - "pakatūškės", žvejybiniai privažiavimai prie ežerų klaikiom sąlygom ir tt.
Važiuodavau nedaug, max 15 kkm per metus.

Redagavo Blitz· 2018-04-20, 08:57

Parašė ViliusXC· 2018-04-20, 09:17
#32

Na aš prisipažinsiu, imečiau superbui skelbimą, bet su gera kaina, jei kas nupirks, tai, kad nebūtų gaila ir tada XC70. Jei neatsiras rimtas klientas, tai tikrai už kapeikas nepardavinėsiu ir papigei neprakišinėsiu mašinos esamos. Važinėsim toliau, nes kaip ir jokių rūpesčių su ja nėra. :) Bet žinot kaip būna pas mus vyrus. Jau kai ko užsimanai, tai ta mintis kvirba galvoje ir vistiek bandom daryt viską, kad savo užgaidas patenkint. :D NUU Gražus man tas Volvo. Manau, kad laikui bėgant aš jį visiek įsigysiu. :)

Parašė Stulpas· 2018-04-20, 10:31
#33

juozux676 @ 2018-04-20, 08:38 rašė:
Draugų xc70 185ag dyzeliai AT vilniuje po 12l.

Vilnius be kamsciu 9-10litru,

Parašė ViliusXC· 2018-04-20, 10:38
#34

Stulpas, o kiek trasoje gaunasi važiuojant 90km/h ir važiuojant 120km/h?

Parašė MGauto· 2018-04-20, 10:50
#35

ViliusXC @ 2018-04-20, 08:35 rašė:
Aš ir galvojau apie benziną 3,2ltr, bet reiktų dėtis dujas. Dujos zapaskėje, telpa apie 60 ltr dujų. Sanaudos bus vidurkis 15-20. Vadinasi kas 300km važiuosi vis į degalinę. tai man per dvi savaites reiktų važiuot dujų apie 3 kartus. O su dyzeliu tik 1as kartas per dvi savaites. Man taip yra žymiai patogiau. :) Tikrai nenoriu vis majakintis toje degalinėje...


Dėl to aš nestatau dujų.. dar plius visokie reguliavimai dujų sistemos, priežiūra, zapaskės nelieka tada.. nu žodžiu :D

Parašė ViliusXC· 2018-04-20, 11:02
#36

MGauto, o kaip su benzinu? Kokios sanaudos gaunasi? :)
Prabanda sakyčiau... :D

Parašė Stulpas· 2018-04-20, 12:46
#37

ViliusXC @ 2018-04-20, 10:38 rašė:
Stulpas, o kiek trasoje gaunasi važiuojant 90km/h ir važiuojant 120km/h?

nu ant 90km/h as nevazineju :D
bet 120km/h apie 7.5

Parašė ViliusXC· 2018-04-20, 13:10
#38

O kaip Volvo stoglangiai? Ar būna dažnai genda? Ar leidžia vandenį? :)

Parašė MGauto· 2018-04-20, 13:38
#39

ViliusXC @ 2018-04-20, 11:02 rašė:
MGauto, o kaip su benzinu? Kokios sanaudos gaunasi? :)
Prabanda sakyčiau... :D


12-13, super dideliuose kamščiuose nestoviniuoju.. bet užtat Kaifas :)

Redagavo MGauto· 2018-04-20, 13:39

Parašė Stulpas· 2018-04-20, 14:01
#40

ViliusXC @ 2018-04-20, 13:10 rašė:
O kaip Volvo stoglangiai? Ar būna dažnai genda? Ar leidžia vandenį? :)

siaip neproblemine vieta pas volvas stoglangis

Parašė ViliusXC· 2018-04-20, 14:04
#41

o kaip El. bagažinės dangtis? Jo mechanizmas mašinos stoge? Nes nesimato jokių amortizatoriu storų kaip VW grupės auto.

Redagavo ViliusXC· 2018-04-20, 14:04

Parašė Stulpas· 2018-04-20, 14:28
#42

ViliusXC @ 2018-04-20, 14:04 rašė:
o kaip El. bagažinės dangtis? Jo mechanizmas mašinos stoge? Nes nesimato jokių amortizatoriu storų kaip VW grupės auto.

nepyk bet neturi daugiau problemu nei aiskintis kaip ten el. bagazines dangtis veikia ? :D

Parašė ViliusXC· 2018-04-20, 14:43
#43

Veikt tikrai turiu ką, bet man laaabai įdomu. :) Nes viskas Volvo kitaip negu esu pratęs prie VW grupės mašinų. Tarikm VW labai genda automatiniai bagažinės amortizatoriai. Jie neremontuojami o tik keičiami į dėvėtus arba naujus. Nauju kaina kosminė. Tai va man ir įdomu kaip Volvo veikia mechanizmas.

P.S. aš automechaniką esu studijavęs, tai man visi tokie judantys mechanizmai yra įdomūs. :)(respekt)

Parašė MGauto· 2018-04-20, 19:39
#44

Tai ka jei probleminiai nebepirktum volvo?(laughting2) seip v50/S40 buna problemu su bagazines migtuku, nes nuo patenkancio vandens ir susidarancios korozijos nustoja veikt, kiek zinau ir kituose modeliuose gal reciau bet pasitaiko si beda..

Parašė ViliusXC· 2018-04-20, 22:26
#45

Na čia ne tai, kad nepirkt, bet tiesiog jei mechanizmas gendantis tai perkant mašiną neskaityk kaip privalumo.

Parašė Stulpas· 2018-04-21, 07:05
#46

Kad pagrindas xc70 eina su el. Bagazine

Parašė Styra· 2018-04-21, 14:39
#47

Vairuojam senesni xc70 su tuo paciu blogiausiu volvo varikliu, kur euro4 ir 136kw - variklio bedos baigesi sutvarkius dpf, del remonto - tai permeciua - remontas ne ~600€ per metus, bet po ~1100€ per metus gaunasi, kuro sanaudos 7.7. i ka kita keist - kolkas nesugalvojam

Redagavo Styra· 2018-04-22, 09:55

Parašė sania491· 2018-04-21, 19:17
#48

Styra @ 2018-04-21, 14:39 rašė:
Vairuojam senesni xc70 su tup.paciu blogiausiu volvo varikliu, kur euro4 ir 136kw - variklio bedos baigesi sutvarkius dpf, del remonto - tai permeciua - remontas ne ~600€ per metus, bet po ~1100€ per metus gaunasi, kiro sanaudos 7.7. i ka kita keist - kolkas nesugalvojam
po 1100 kiekvienais metais!? oho. prigasdinai.as ieskau xc70.(doh)

Parašė Stulpas· 2018-04-21, 19:42
#49

90 i menesi, kazkaip +- manau proto ribose dar

Siaip jei pilnai kisene leistu imciau nauja kad ir ne volvo, bet kazkas panasiau i masina prasideda nuo 22-24k eur
Teks senas masinas remontuot :Ď

Parašė sania491· 2018-04-21, 20:46
#50

tai cia kas met?
kazkaip daug.ar cia su kuro islaidom?

Parašė zilva· 2018-04-21, 23:41
#51

Tikrai ne su kuro islaidom.cia simtas proc.jus chebryte nusiimkit rozinius akinius. Xc masinos reikalauja investiciju daugiau nei paprastos.

Parašė Styra· 2018-04-22, 09:54
#52

Man siai dienai 1km kainuoja 0,171€ neskaiciujant pirkimo kainos, nuvaziuota 97120km per 2084 dienas, kuro sanaudos lygiai 8Ltr/km, o jei skaiciuot nuo dpf sutvarkymo - tai 7,7Ltr/km, iki sutvarkymo buvo 9,1Ltr/km.
Del to kad AWD - turejau 887€ papildomu islaidau, del to kad D5 euro4 136kw turejau papildomu 1832€ islaidu.

Parašė juozux676· 2018-04-22, 10:37
#53

Tai tada geriausia imti 4x4 superb combi Dsg. Ir pasikelti 3-5 cm :)

Parašė Stulpas· 2018-04-22, 12:16
#54

juozux676 @ 2018-04-22, 10:37 rašė:
Tai tada geriausia imti 4x4 superb combi Dsg. Ir pasikelti 3-5 cm :)

o superb negenda?
pasiskaitinek
tos pacios bedos su haldex jei nepriziuri
DSG deze irgi reikalauja prieziuros + smagrati nepigu turi
dyzeliai tos pacios bedos, dpf, egr, purkstukai.

Parašė zilva· 2018-04-22, 13:51
#55

Nieko blogo su XC nera tik teks dazniau i servisa uzsukt.Viskas.Jei su tuo susitaikai-galima pirkti ir dziaugtis gyvenimu. Apskritai seniai jau kuro sanaudos mano akyse ne rodiklis. Pagrindinis butu manau-kiek per metus palieki servise.

Parašė ViliusXC· 2018-04-22, 20:00
#56

Styra @ 2018-04-21, 14:39 rašė:
Vairuojam senesni xc70 su tuo paciu blogiausiu volvo varikliu, kur euro4 ir 136kw - variklio bedos baigesi sutvarkius dpf, del remonto - tai permeciua - remontas ne ~600€ per metus, bet po ~1100€ per metus gaunasi, kuro sanaudos 7.7. i ka kita keist - kolkas nesugalvojam


Styra, o gal gali ką konkrečiau kokios būtent išlaidos? Kokiam remontui ir po kiek atsieta? Ir kaip dažnai? :)

Parašė ViliusXC· 2018-04-22, 20:05
#57

juozux676 @ 2018-04-22, 10:37 rašė:
Tai tada geriausia imti 4x4 superb combi Dsg. Ir pasikelti 3-5 cm :)


Juozas, man nėra privalumas 4x4, ir tuo labiau superbo. :) Bet Volvo XC70 kitas vaizdas ir važiavimo lygis. Jis man ir su 4x4 tiks. Superbas ar 2wd ar 4wd- ta pati taburetė. :(

Parašė ViliusXC· 2018-04-22, 20:09
#58

Be to XC70 padangos aukštos pagal gamintoją eina. Į superbą tokių net neuždėsi. :D Padangos juk ir minkštumo suteikia.

Čia padangų palyginimas pagal išmatavimus priklausančius kaip gamintojas rekomenduoja.

http://padangosta...amp;sk2=16

Parašė diawollo· 2018-04-22, 21:12
#59

Aš galiu duot į kepurę prikakot, kad nupirkęs XC70 neturėsi visai jokių išlaidų arba turėsi labai daug išlaidų :D Esmė ką tu nupirksi. Gali lavoną užrištom akym nusipirkt ir tada pasikeisi ir variklį, ir gr. dėžę, ir visą galinį tiltą. O šiaip nematau dydelio blogio seną mašiną nusipirkus, ypač jei galvoji ilgai turėt, sukišt kokį 1000e iki pilno sutvarkymo. Tas XC ta pati mašina kas s80 sedanas tik tiek, kad kardanas po kojom stovi. Vienintelis dalykas kuro sąnaudos. Jei daug važinėsi, tai bus gaila eurus pro kaminą leist. O šiaip viskas tvarkoj ten. Jei mašina tinka ir patinka, tai ir perki.
NIeko nėr blogiau nusipirkt kokį kibirą kur kaimynai ir draugai patarė, kuris ale tai, labai geras daiktas nors pačiam ir nepatinka. Kai pradeda nebevažiuot tai norisi padegti tokią mašiną - nei graži, nei pigi :)

Parašė Stulpas· 2018-04-22, 21:36
#60

Normalios tos sanaudos, cia kas rasineja kad 12l ima mieste tai nebent ziema

Parašė juozux676· 2018-04-23, 08:59
#61

Pats neturiu, tai garantuoti negaliu dėl sąnaudų. Vienam mieste 11-12 l, kitam mišriam 10 l. Gal meluoja :)
Pats renkuosi tarp: outback, xc70, xc60. Alternatyvos superb 4x4 (pakelt kiek) ir alltrack.
Kolkas labiausiai patiko ir atitiko poreikius xc70.
Nors sako iš šitų var patikimiausia superb :)

Parašė Stulpas· 2018-04-23, 10:29
#62

pats ziurinejaus outback nuo 2015m ,patiko ,tik kisene nedatempe
teko sest i xc70 :)

Parašė ViliusXC· 2018-04-23, 10:34
#63

juozux676 @ 2018-04-23, 08:59 rašė:
Pats neturiu, tai garantuoti negaliu dėl sąnaudų. Vienam mieste 11-12 l, kitam mišriam 10 l. Gal meluoja :)
Pats renkuosi tarp: outback, xc70, xc60. Alternatyvos superb 4x4 (pakelt kiek) ir alltrack.
Kolkas labiausiai patiko ir atitiko poreikius xc70.
Nors sako iš šitų var patikimiausia superb :)


Superbas gan patikimas. Vokiečiai gerai gamina dyzelius. Jie benzo nelabai moka. Na bentjau iki 2010m kalbant.
Man kas nepatinka superbe, kad labai plonai dažytas. Vos 90 mikronų. Kiekvienas gautas akenukas į kapotą- iškart iki metalo dažai pramušti. Būtų 200mikronų normaliai dažyta, tai būtų daug atsparesnis kėbulas. Dalinai dėl to ir noriu keisti superbą. :(

Parašė ViliusXC· 2018-04-23, 10:36
#64

Beja gal kas gali papasakoti ką galima matyti XC70 borto kompiuteryje? Ar ten yra kažkokių funkcijų?
Nes tarkim superbe galima reguliuoti salone kojų apšvietimą, galima nusistatyti, kad durelės užsirakintų pradėjus važiuoti, galima įsijungti funkcijas dienos šviesos, pasitik- palydėk namo funkcijas, net jų darbo laiko intervalus keisti. Ar yra kažkas pas Volvo? :)

Parašė juozux676· 2018-04-23, 10:40
#65

Stulpas @ 2018-04-23, 10:29 rašė:
pats ziurinejaus outback nuo 2015m ,patiko ,tik kisene nedatempe
teko sest i xc70 :)
aš iki 2015 bandžiau 2.5 CVT. Baisu

Parašė MGauto· 2018-04-23, 11:16
#66

ViliusXC @ 2018-04-23, 10:36 rašė:
Beja gal kas gali papasakoti ką galima matyti XC70 borto kompiuteryje? Ar ten yra kažkokių funkcijų?
Nes tarkim superbe galima reguliuoti salone kojų apšvietimą, galima nusistatyti, kad durelės užsirakintų pradėjus važiuoti, galima įsijungti funkcijas dienos šviesos, pasitik- palydėk namo funkcijas, net jų darbo laiko intervalus keisti. Ar yra kažkas pas Volvo? :)


Taip, yra. + dar patinka pvz parkuojiesi galu ir esi įjungęs R padėti ir kai nuspaudi šoninio veidrodelio mygtuka su kuriuo pasirenki koki veidrodėlį reguliuoti, veidrodėlis susireguliuoja pats kad matytum pvz bordiūrą kad ratu nenudrožti ar pan., o išjungus R padėti veidrodėlis grįžta į ankstesnę padėtį :)

Parašė Stulpas· 2018-04-23, 12:40
#67

juozux676 @ 2018-04-23, 10:40 rašė:
Stulpas @ 2018-04-23, 10:29 rašė:
pats ziurinejaus outback nuo 2015m ,patiko ,tik kisene nedatempe
teko sest i xc70 :)
aš iki 2015 bandžiau 2.5 CVT. Baisu

as nuo 15m modeliu dyzeliniu vazinejas visai nieko masina, gal tik galios truksta

Parašė Mioleris· 2018-04-23, 12:53
#68

ViliusXC @ 2018-04-23, 10:36 rašė:
Beja gal kas gali papasakoti ką galima matyti XC70 borto kompiuteryje? Ar ten yra kažkokių funkcijų?
Nes tarkim superbe galima reguliuoti salone kojų apšvietimą, galima nusistatyti, kad durelės užsirakintų pradėjus važiuoti, galima įsijungti funkcijas dienos šviesos, pasitik- palydėk namo funkcijas, net jų darbo laiko intervalus keisti. Ar yra kažkas pas Volvo? :)


Jei kalba apie xc70 III kur dar paprastesniu salonu, tai per prietaisu skydeli gali pamatyti tik siokia tokia info. Net variklio temp nera. Siek tiek reguliavimo yra mage, bet ten basic dalykai. Paprasti dalykai kaip ir minejai. Aisku noretusi, kad volvo butu isnaudojes labiau navigacija ir daugiau kazka joje rodytu :)

Redagavo Mioleris· 2018-04-23, 12:55

Parašė ViliusXC· 2018-04-23, 21:42
#69

Užduosiu dar keleta klausimų. Gal kas atsakys :)

Volvo XC70 II 136kw 6 bėgių mechaninė dėžė. Kokios variklio apsukos važiuojant 6u bėgiu 100km/h ir 120km/h greičiais? Nuo kokio greičio šiai mašinai optimaliausia jungti 6 pavarą?

Ir ar tiesa, kad XC70 prastai šyla šiemą?
Esu girdėjęs, jog jei nėra webasto įmontuoto, tai ale žiemą šalsi. :(

Parašė Aidaz· 2018-04-23, 22:19
#70

Kažin ar bet koks dyzelis laisvomis apsukomis pasieks darbinę temperatūrą :)

Parašė Darius· 2018-04-23, 22:32
#71

As nesuoprantu kodel bijot benzino su dujom? Volvo turi puikius variklius, palikt ramybei tuos dyzelius :)

Parašė Aidaz· 2018-04-23, 22:36
#72

Atmosferikas be turbinos nesmagus važiuoti, bukas ^^ Nekalbu apie sportą ar dideles benzinines kubatūras.
Pirkdamas D5 ieškojau pilnos odos ir būtinai šildomų sėdynių žiemai :)

Dėl dujų - balionas užima vietą ir problemos jei sumontavo kreivarankis.

Redagavo Aidaz· 2018-04-23, 22:39

Parašė Darius· 2018-04-23, 22:46
#73

Na 3.2 (nekalbant apie T6) per visus galus smagesnis uz D5. O jeigu paimti jau T5 tai ir duju nereikia, nes sanaudos labai zmoniskos

Parašė Stulpas· 2018-04-24, 06:01
#74

Darius @ 2018-04-23, 22:46 rašė:
Na 3.2 (nekalbant apie T6) per visus galus smagesnis uz D5. O jeigu paimti jau T5 tai ir duju nereikia, nes sanaudos labai zmoniskos

Nesnekek nesamoniu, D5 136 kw zymei smagesnis uz 3.2 , nes D5 vaziuoja nuo mazu sukiu, o 3.2 vaziuoja tik prie
Aukstu sukiu

Parašė Stulpas· 2018-04-24, 06:03
#75

Darius @ 2018-04-23, 22:32 rašė:
As nesuoprantu kodel bijot benzino su dujom? Volvo turi puikius variklius, palikt ramybei tuos dyzelius :)

Ir vel tu kisi tas dujas , nieko pries jas neturiu, bet yra zmonems nepatinka jos ir viskas
Mano atveju masina stovi daugiabucio pozeminiame parkinge tai ten dar ir laikyt negalima masinos su dujine iranga.

Parašė Darius· 2018-04-24, 06:30
#76

Ir dar D5 smagumas pasireiskia tada kai reikia galva remontuoti... Turbut jeigu palyginti kainas uz kiek gausi xc70 D5 su rida bent iki 200k tai benzinini varjanta surasi gerokai jaunesni uz tuos pinigus.
3.2 turi 30nm maziau uz D5 bet iki 100 suvaziuoja 1.5s greiciau. Nekalbant jau apie pvz lenkima kokios furos prie 100km/h..
Tai tas D5 smagumas paremtas "siknos pojuciu" o ne skaiciais.

Redagavo Darius· 2018-04-24, 06:33

Parašė Stulpas· 2018-04-24, 08:10
#77

Adamkau vazinek tu su kuo nori remontuok ka turi.
ka tu man tuos skaicius trauki
as vazinejas su S80 D5 ir 3.2, ir sakau kad paprastam vazinejimui D5 smagesnis, kad spaudziant gaza dugna 3.2 galingesnis niekas nesigincija, tas pats lenkimas trasoje , dyzelis kabins iskarto nuo mazu apsuku ant lenkimo, 3.2 turesi isukt ant dideliu apsuku
benzino pasirinkimas praktiskai visi tik USA variantai, europietisku nera pasirnkimo isvis.
nieko pries benzus neturiu, kiekvienas turi savo pasirinkima

Redagavo Stulpas· 2018-04-24, 08:15

Parašė Styra· 2018-04-24, 09:02
#78

As pvz tik uz dyzeli, kai vaziuoji kur toliau reikia ir bagazniko, ir zapaskes, ir uzpylineji reciau. Kiek tas brangiau nei b nzubar bnzu/dujom - nezinau. Gal kas paviesonkit tu 3.2 T6 T5 kuro, remontu ir aptarnavimo islaidas?

Parašė Tiesiog_D· 2018-04-24, 09:34
#79

Gal jau Dariau baik. Atsibodo jau tavo svaigčiojimai. Gali sakyti ką nori, bet jeigu laikaisi KET, tai dyzelis žymiai smagiau, nes, kaip pats sakai, jauti subine sukimo momentą iš karto. Kad su benzu jausti tai, tai reikia tapti kelių gaidžiu ir stoteles daužyti arba į Congress viešbutį įvažiuoti. Daugelis žinom, kiek laiko tu ieškojai benzininio varianto, tai kaži kodėl taip ilgai?! O kad benzai mažiau važiavę, tai irgi nesamonė, aš kai ieškojau sau auto, tai ir kainos beveik vienodos buvo ir kilometražai panašūs

Parašė Mioleris· 2018-04-24, 09:58
#80

Mano s80 3.2 AWD 2007m. Jau buvo dujos kai pirkau is pirmo savininko. Pas mane tikras Lietuvis, o ne amerikonas :D
Keliavau i Kroatija tik nusipirkes, tai 100km suvartojo 9-10ltr, o duju kainos buvo 45-55ct. Vasara mieste +-15, o ziema mieste iki 20, bet cia praktiskai grudantis kamsciuose. Ilgose kelionese dujas uzpylineti reikia kas 350-400km (dar nebuvo pasibaige nei karto, bakas 40ltr)

Taip rida pakankamai didele 320k km, bet kai ieskojau tvarkingu, tai arba amerikonai arba pliki europieciai, net slenksciai budavo pilkos spalvos :D

Kas is variklio skyriaus, tai paleido radiatorius (darbas ir radiatorius) apie 210 lyg
Duju remontas buvo smulkus (filtrai, purkstukus praplove, keite gumytes..., vale voztuva reduktoriaus) - max 50 eur sumokejau.

Keiciau tarpines stabdziu vakumo pompos - 33eur.

Vaziuokle, pati awd, tai buvo haldex siurbliukas neveike, tai perrinko uz 120 eur, bet cia ne benzino specifika, o visu volvo AWD problema tikriausiai :)

TF80SC problemos pasitaikancios irgi ne benzino specifika, o visiems gali pradeti prastai veikti :)

Metus laiko turiu ir be radiatoriaus ir duju aptarnavimo i varikli daugiau nelindau.
Vaziuokle savaime suprantamas dalykas, kad kazkada reiks keisti tam tikras dalis.
Greiciu deze, tai kaip pasiseks nupirkti (man nepasiseke...) :)

Del vietos, tai pas mane atsarginiame rate ideta duju balionas ir atsarginis ratas "tablete". Vietos pakankamai.

Betkokiu atveju problemu su masina bus, nes nera naujas daiktas :)

Parašė Nitro· 2018-04-24, 10:50
#81

Tiesiog_D @ 2018-04-24, 09:34 rašė:
Gal jau Dariau baik. Atsibodo jau tavo svaigčiojimai. Gali sakyti ką nori, bet jeigu laikaisi KET, tai dyzelis žymiai smagiau, nes, kaip pats sakai, jauti subine sukimo momentą iš karto. Kad su benzu jausti tai, tai reikia tapti kelių gaidžiu ir stoteles daužyti arba į Congress viešbutį įvažiuoti. Daugelis žinom, kiek laiko tu ieškojai benzininio varianto, tai kaži kodėl taip ilgai?! O kad benzai mažiau važiavę, tai irgi nesamonė, aš kai ieškojau sau auto, tai ir kainos beveik vienodos buvo ir kilometražai panašūs


Didelio turio atmosferikai taip pat turi pakankamai torko apacioje. Sanaudos aisku didele, lpg ta sanaudu beda is dalies issprendzia, bet atsiranda kitu nepatogumu.

Parašė diawollo· 2018-04-24, 10:54
#82

Tiesiog_D @ 2018-04-24, 09:34 rašė:
Gal jau Dariau baik. Atsibodo jau tavo svaigčiojimai. Gali sakyti ką nori, bet jeigu laikaisi KET, tai dyzelis žymiai smagiau, nes, kaip pats sakai, jauti subine sukimo momentą iš karto. Kad su benzu jausti tai, tai reikia tapti kelių gaidžiu ir stoteles daužyti arba į Congress viešbutį įvažiuoti. Daugelis žinom, kiek laiko tu ieškojai benzininio varianto, tai kaži kodėl taip ilgai?! O kad benzai mažiau važiavę, tai irgi nesamonė, aš kai ieškojau sau auto, tai ir kainos beveik vienodos buvo ir kilometražai panašūs

Pasiimk turbo benzą irgi visas subines jausi. O dėl benzo, tai ten ridos daug maž originalios, o pas dyzelius 2-3 kart pamažintos už tai ir panašios. O pirkt euro 5 ar euro 6 dyzelį su krūva problemų, tai čia jau irgi drąsos reikia. O plius tuoj su dyzeliu tik kaime galėsi važinėt, nes į miestus nebeįleis. Pats euro 3 dyzelį turiu. Viskas OK- jokių remontų. Bet kai keisiu mašiną. Tai 90proc. bus benzas.

Parašė Tiesiog_D· 2018-04-24, 11:57
#83

Tai aš tikiu, kad jausi, bet greičiausiai pažeidinėsi KET, o su dyzeliu visus tuos pojūčius jauti važinėdamas pagal KET. Ir tau gerai, ir kaimynų šuo ramesnis

Parašė MGauto· 2018-04-24, 12:09
#84

Kurioj čia vietoj bus pažeidinėjamas KET? :D

Parašė diawollo· 2018-04-24, 12:41
#85

Aš irgi nesuprantu dėl KET. Tipo čia aliuzija, kad reikia didelio greičiu važiuot, kad benzas trauktų? Tai gali 3 bėgiu sukt iki redlaino. Kitas dalykas iš mechaninės ir techninės pusės dyzelio staigus sukimo momento šuolis labai siauram RPM ruože. Dažniausiai iki 1k RPM. Ir tai yra peilis visai perdavimo sistemai. Senesni automatai labai dėl to vergdavo.
O saugumo prasme ir valdymo atmosferinis benzas yra gralio taurė. Todėl, kad torkas pastovus ir gali prognozuot mašinos valdymą. O su dyzeliu užsapudi. NIeko, nieko, tada kala prie sėdynės, ratai prasisuka, o jei ant posūkio kokio, tai ir į stoteles įvažiuoji.
Va, kažkokio volvos turbo benzo galios kurvė:
i.imgur.com/Ge2quCm.png
Torkas nuo 2k rpm. PAs dyzelį sakykim nuo 1.5-1.7k rpm. Bet čia sukimo momentas tęsiasi iki pat redlaido - 3k rpm. Tai važiavimas su tokia mašina labai prognozuojamas ir saugus.

Redagavo diawollo· 2018-04-24, 12:41

Parašė Darius· 2018-04-24, 13:16
#86

:DD aiskinu dar karta, kad dyzelis TIK PAGAL POJUTI geriau vaziuoja. Jeigu dyzelio max galia prie 4k tai benzo prie 6k, bet kas is jusu suka dyzeli iki 4k?
O miestie 136kw dyzelis su dpf tikrai pats tas... kai net nera salygu normaliai regeneracijai pasidaryt.

Parašė diawollo· 2018-04-24, 13:28
#87

Darius @ 2018-04-24, 13:16 rašė:
.. bet kas is jusu suka dyzeli iki 4k?

Varau išsišiepęs iki redlaino :D Aišku ne iki visiško, nes tada eina cutoff'as ir galia sminga. Pakeisti diržai viskas sutvarkyta, tai nematau tikslo bijot važiuot arba nagus kramtyt per TA, kai smaugia. Tik esmė, kad dyzelio nėra ko smaugt, nes greit torkas baigiasi. Pvz. D5
www.swedespeed.com/old_site/news/06_01/06_19_01/03.jpg
Torkas tik iki 3k rpm, po to kūlverščiais lekia žemyn. Iki 3krpm 100-105kW galios. Po to smaugdamas gauni tik papildomus 15-20kW. Čia tik sakyčiau maksimaliam greičiui pasiekt aktualu. Jei reikalimgas pastovus "traukimas", tai reikia sukt iki kokių 3.5krp MAX ir mest kitą "šaibą". Kai tuo tarpu ant benzo kreivės kur įmečiau gali "virint" iki 5.5Krpm.

Parašė Tiesiog_D· 2018-04-24, 15:41
#88

diawollo @ 2018-04-24, 12:41 rašė:
Aš irgi nesuprantu dėl KET. Tipo čia aliuzija, kad reikia didelio greičiu važiuot, kad benzas trauktų? Tai gali 3 bėgiu sukt iki redlaino.


Jeigu tau nesiriša, tai pasakyk kokiame mieste spausdamas trečiu bėgiu, su 3,2 benzininiu varikliu, iki redline nepažeisi KET?
Kur daugiau tokį variklį pilnai gali išnaudoti nepažeidžiant KET? Autostradoj vasarą ir tai tik kelias sekundes. Suprantu, jei gyventumėme kokioj Prancūzijoj, kur nuvažiavus nuo mokamų kelių tikrai yra vietų, kuriose daug stabdymo vietų ar staigių apsisukimų, kur jeigu stovi ženklas 70, tai tokiu greičiu važiuodamas ką nors gali pamesti į kelnes.
Man irgi labai patinka galingas benzinas, bet aš nematau kur juo galėčiau pasidžiaugti, nes KET aš labai stengiuos nepažeidinėti

P.S. Ir taip, aš suprantu, kad mano mašina visai netraukia, nes į kėdę gal ir spaudžia, bet realiai nei veidrodėliuose kas nors tolsta, nei aš galiu lygintis su kokia nors rimtesne benzinine auto

Redagavo Tiesiog_D· 2018-04-24, 15:44

Parašė marcinorama· 2018-04-24, 16:05
#89

Darius @ 2018-04-24, 13:16 rašė:
:DD aiskinu dar karta, kad dyzelis TIK PAGAL POJUTI geriau vaziuoja. Jeigu dyzelio max galia prie 4k tai benzo prie 6k, bet kas is jusu suka dyzeli iki 4k?
O miestie 136kw dyzelis su dpf tikrai pats tas... kai net nera salygu normaliai regeneracijai pasidaryt.


vaziuoju 3 metus su volvo tokiu (136, dpf), pries tai tureta opeli ir tojota. Problemu nekyla.

Parašė diawollo· 2018-04-24, 16:11
#90

Tiesiog_D @ 2018-04-24, 15:41 rašė:
diawollo @ 2018-04-24, 12:41 rašė:
Aš irgi nesuprantu dėl KET. Tipo čia aliuzija, kad reikia didelio greičiu važiuot, kad benzas trauktų? Tai gali 3 bėgiu sukt iki redlaino.


Jeigu tau nesiriša, tai pasakyk kokiame mieste spausdamas trečiu bėgiu, su 3,2 benzininiu varikliu, iki redline nepažeisi KET?
Kur daugiau tokį variklį pilnai gali išnaudoti nepažeidžiant KET? Autostradoj vasarą ir tai tik kelias sekundes. Suprantu, jei gyventumėme kokioj Prancūzijoj, kur nuvažiavus nuo mokamų kelių tikrai yra vietų, kuriose daug stabdymo vietų ar staigių apsisukimų, kur jeigu stovi ženklas 70, tai tokiu greičiu važiuodamas ką nors gali pamesti į kelnes.
Man irgi labai patinka galingas benzinas, bet aš nematau kur juo galėčiau pasidžiaugti, nes KET aš labai stengiuos nepažeidinėti

P.S. Ir taip, aš suprantu, kad mano mašina visai netraukia, nes į kėdę gal ir spaudžia, bet realiai nei veidrodėliuose kas nors tolsta, nei aš galiu lygintis su kokia nors rimtesne benzinine auto

Aš gyliai įsitikinęs, kad tamsta, nesupranti apie ką kalbi.
Tai tu 0-100 laikus palygink. Koks 3.0 T6 per 7.4s, o traktorius 136kw - 9.3s. Tai čia jau net nėra klausimo su kuo mieste smagiau. Sąnaudos kitas dalykas. Komfortas, garsas ir vibracijos dar kitas dalykas.
P.S. Trečiu bėgiu top speed'as žiurint ant kokio benzo iki 130-140 traukia. Tai kur čia KET pažeidimai :D OK. Važiuok mieste tik pirmu ir antru iki 70km/h :D

Parašė Tiesiog_D· 2018-04-24, 16:22
#91

diawollo @ 2018-04-24, 16:11 rašė:
P.S. Trečiu bėgiu top speed'as žiurint ant kokio benzo iki 130-140 traukia. Tai kur čia KET pažeidimai :D OK. Važiuok mieste tik pirmu ir antru iki 70km/h :D


Blemba, pasidalink su kitais ką tu vartoji? Gal ir kiti norės to pačio. O šiaip tai diskusija beprasmiška, nes aš viską, ko tu nesupratai, parašiau aukščiau. Bet matau, kad tau sunku bus susivokti, nes tau ne tik kad 70 km greitis, bet ir 130-140 km/h tai nepažeidinėjimas KET mieste.
Diskusija baigta, talk to my hand.

P.S. Nebus jokio P.S.

Parašė Nitro· 2018-04-24, 16:47
#92

Gal grįžkit prie temos?

Parašė MGauto· 2018-04-24, 18:46
#93

Man vistiek idomu, kodel norint taip sakant pajusti pojucius nuspaudus gaza, benzas pazeis KET, o dyzelis ne?(laughting2)

Parašė ViliusXC· 2018-04-24, 21:12
#94

Vyrai diskusija tikrai pakrypo ne į temą. :D

Ar kas gali man atsakyti į ankščiau minėtą mano klausimą?

"Ir ar tiesa, kad XC70 prastai šyla šiemą?
Esu girdėjęs, jog jei nėra webasto įmontuoto, tai ale žiemą šalsi. sad"

Parašė Darius· 2018-04-24, 21:16
#95

Tai ne XC beda, tai dyzeliu beda, kad jie prastai syla ziema.
Pastaruoju metu atsinaujina automobiliai ir i meetus zmones atvaziuoja su trecios kartos Volvo. Labai rekomenduociau uzsukti i koki meeta ir pasikalbeti su tais, kas daug metu vazinejo su D5 o dabar perlipo i benzus ;)
Pasikalbek ir su meistrais kas remontuoja Volvo.

Parašė Stulpas· 2018-04-24, 21:18
#96

Sitie D5 136kw tikrai geriau syla nei senieji euro3 dyzeliai,
Beto daug situ dyzeliu turi papildoma variklio padildyma ( ne webasto)
Realiai nesalsi su tokia xc70 tikrai ziema

Parašė ViliusXC· 2018-04-24, 21:21
#97

O kaip Volvo 136kW varikliuose EGR? Ar jis dažnai gendantis ir jei jį išprogramavus labai pailgėja variklio įšylimas žiemą?

Parašė diawollo· 2018-04-24, 22:02
#98

ViliusXC @ 2018-04-24, 21:21 rašė:
O kaip Volvo 136kW varikliuose EGR? Ar jis dažnai gendantis ir jei jį išprogramavus labai pailgėja variklio įšylimas žiemą?

Tiek prakštiškai, tiek teoriškai beveik jokios įtakos variklio įšilimui neturi. Jeigu yra galimybės ir noras visiem dyzeliams rekomenduojama EGR'ą išprogramuoti.

Parašė ricaxc70· 2018-04-24, 22:09
#99

ViliusXC @ 2018-04-24, 21:12 rašė:
Vyrai diskusija tikrai pakrypo ne į temą. :D

Ar kas gali man atsakyti į ankščiau minėtą mano klausimą?

"Ir ar tiesa, kad XC70 prastai šyla šiemą?
Esu girdėjęs, jog jei nėra webasto įmontuoto, tai ale žiemą šalsi. sad"


Šyla labai gerai ir pakankamai greitai.... tiesa mano su autonominiu šildymu, kaip variantai be jo - nepasakysiu

Parašė juozux676· 2018-04-25, 06:47
#100

Bandžiau 2007 xc90 ir 2008 xc70. Abu dyzeliai. Labai garsiai dirba. Išlipus iš benzininio v70 II labai nepatiko.
Xc70 2012 3.2 tylus. Klausimas: ar 2012m buvo atnaujintas ne tik salonas, bet ir izoliacinės medžiagos? Kažkur lyg skaičiau, kad nuo 2012 labai pagerėjo medž kokybė ir surinkimas?

Parašė Stulpas· 2018-04-25, 07:01
#101

jo dyzeliai salone girdisi nieko jau nepadarysi,

Parašė Styra· 2018-04-25, 08:59
#102

Maniske be autonominio sildymo, bet variklis vaziuojat susyla, nei kart neteko sušalti.

Del garso dyzelio - skirtumas yra kai laisvom apsukom dirba, sako kad sie euro4 l.garsiai dirba - man tai tyliausias is visu turetu dyzeliu. Na o paprastai vaziuojant - nematau skirtumo tarp.benzo ir dyzelio.

Del garso izoliacijos - mano neobjektyvia nuomone - nuo 2008 suprastejo, jei nuo 2012 pagerejo - galima tik dziaugtis.

O siaip - XC70 l.grazus, patogus ir komfortiiskas auto - jei paziuret kainas - ka geresnio galima gauti uz ta suma?

Redagavo Styra· 2018-04-25, 09:12

Parašė Nitro· 2018-04-25, 10:10
#103

Styra @ 2018-04-25, 08:59 rašė:
Del garso dyzelio - skirtumas yra kai laisvom apsukom dirba, sako kad sie euro4 l.garsiai dirba - man tai tyliausias is visu turetu dyzeliu. Na o paprastai vaziuojant - nematau skirtumo tarp.benzo ir dyzelio.


Jei tu nematai skirtumo - nereiskia, kad jo nera. Pavazinek su benzu (kiek daugiau nei du kilometrus) ir tada persesk i dyzeli. Jei tikrai nepajausi skirtumo - susirupinciau klausa :)

Parašė Stulpas· 2018-04-25, 10:24
#104

Styra is dalies teisus, trasoje ant 130km/h nesuprasi kur dyzelis o kur benzas

mieste iskarto pasijaucia skirtumai

Parašė Nitro· 2018-04-25, 13:31
#105

O iki 130 įsibegėjant turi ausis užsikišt ir antivibracines tarpines naudot :) Pavažinėkit su normaliais benzais ir tada pasakokit, kad nesiskiria.

Parašė diawollo· 2018-04-25, 13:39
#106

Nu dyzelių 5,6 cyl., tai visai malonu klausyt. Atmosferinis benzas irgi erzina kai spaudi tapkę ir užia kol "užtraukia".

Parašė MM23· 2018-04-25, 13:54
#107

Na nežinau,aš ir dyzelį ir benzą turiu,tai dyzelis tikrai geriau garso atžvilgiu nei benzas:) Tiesa,aš lyginu mašiną ir motcą:DDD

Parašė diawollo· 2018-04-25, 13:59
#108

Nu aukšto dažnio garsai visad labiau vargina ir erzina kas yra benzo atveju ar britvos kai variklis zyzia ant 10k rpm

Parašė juozux676· 2018-04-25, 15:15
#109

Lyginant xc70 dyzelį ir benzą, tai kaip diena ir naktis triuk?mo atžvilgiu. Superb dyzeliniame tikrai tyliau salone nei xc70 dyzeliuke.

Parašė Stulpas· 2018-04-25, 15:52
#110

Nitro @ 2018-04-25, 13:31 rašė:
O iki 130 įsibegėjant turi ausis užsikišt ir antivibracines tarpines naudot :) Pavažinėkit su normaliais benzais ir tada pasakokit, kad nesiskiria.

jo tik tu vienas vazinejes su normaliais benzais kiti tik motoroleri vairave

Parašė Stulpas· 2018-04-25, 15:53
#111

plet , galu gale pirkit superba jptv :)

Parašė juozux676· 2018-04-25, 15:58
#112

Labai visi asmeniškai priima :)

Parašė Stulpas· 2018-04-25, 16:24
#113

as neasmeninu ,senai su superb vaziavau tai neatsimenu kas kaip :)

as jei tureciau pinigu imciau xc70 T6 , i 3.2 net neziureciau

Parašė Darius· 2018-04-25, 16:25
#114

Ir dar prie D5 kainos reikia pridedi sklendziu isoperavima, dpf isprogramavima :)

Parašė Stulpas· 2018-04-25, 16:26
#115

Darius @ 2018-04-25, 16:25 rašė:
Ir dar prie D5 kainos reikia pridedi sklendziu isoperavima, dpf isprogramavima :)


o prie T6 pridek kad benzina kibirais ryja, draudimas 30% brangesnis bus nu ir ka ??

jei jau pradeti skaiciuoti papildomas islaidas 300eur prie masinos vertes 9k eur
tai tada nafik
i golfa sedi 95 metu ir viskas .

Redagavo Stulpas· 2018-04-25, 16:28

Parašė Darius· 2018-04-25, 16:28
#116

(rofl) vienintelis trukumas ;)

Parašė Stulpas· 2018-04-25, 16:30
#117

Darius @ 2018-04-25, 16:28 rašė:
(rofl) vienintelis trukumas ;)

trukumu turi visos masinos ir jos visos genda
tie patys benzai 3.2 ne vienas zmogus jau ieskojo variklio Fb grupeje ,o gi negendantis motoras ....

kas nori perka dyzeli ,kas nori benza ,kas nori su dujomis vazineja ir nereikia pirsti kitiems savo nuomones ar irodineti kazka ,
nu tu nori nupirkai mamai V8 kuris jai nafik jnereikalingas ,kodel neskaiciuoji kad ji brangiau zymei bus islaikyt nei toyoya kokia ? o jei dar uzlinks V8 ,speju bus asaru kai reikes tvarkyti .

Redagavo Stulpas· 2018-04-25, 16:33

Parašė juozux676· 2018-04-25, 21:39
#118

Gal kas tiksliau gali paaiškint kelintais metais xc70 III buvo atnaujintas (FL)? Ra?o, kad 2013m, bet jau 2012 pasikeitusi valdymo konsolė. 2011m atnaujinti benzininiai 3.2 ir 3.0 T6 varikliai.
Kas buvo pakeista išorėje ir viduje po fl 2013m?

Parašė Dommis· 2018-04-25, 21:42
#119

ViliusXC @ 2018-04-23, 21:42 rašė:
Užduosiu dar keleta klausimų. Gal kas atsakys :)

Volvo XC70 II 136kw 6 bėgių mechaninė dėžė. Kokios variklio apsukos važiuojant 6u bėgiu 100km/h ir 120km/h greičiais? Nuo kokio greičio šiai mašinai optimaliausia jungti 6 pavarą?

Ir ar tiesa, kad XC70 prastai šyla šiemą?
Esu girdėjęs, jog jei nėra webasto įmontuoto, tai ale žiemą šalsi. :(


Na ką galiu pasakyti. Turiu 6 mazdą darbinę - sušyla atvažiavus į darbą. O jei geras šaltukas tai visad šaltas salonas.
Volvo - kaip kolega ieško, tai sušyla per 2-3 km. Rytais niekad nešldau variklių. Nebent būna jau -15. Dabar jau ne ta technika, kad reikia laukti kol įkais variklis. :)

Parašė Nitro· 2018-04-25, 22:40
#120

Stulpas @ 2018-04-25, 16:30 rašė:
Darius @ 2018-04-25, 16:28 rašė:
(rofl) vienintelis trukumas ;)

trukumu turi visos masinos ir jos visos genda
tie patys benzai 3.2 ne vienas zmogus jau ieskojo variklio Fb grupeje ,o gi negendantis motoras ....

kas nori perka dyzeli ,kas nori benza ,kas nori su dujomis vazineja ir nereikia pirsti kitiems savo nuomones ar irodineti kazka ,
nu tu nori nupirkai mamai V8 kuris jai nafik jnereikalingas ,kodel neskaiciuoji kad ji brangiau zymei bus islaikyt nei toyoya kokia ? o jei dar uzlinks V8 ,speju bus asaru kai reikes tvarkyti .


Tai gi rase FB kazkas - mama pati tokio norejo, o islaikymui uzdirba. Px, kad uz skirtuma nuo kokio hibridinio aurio galetu i bali suskraidyt pailset.

Parašė Darius· 2018-04-25, 23:24
#121

Na mums nebuvo jokio skirtumo ar 2.5T ar 3.2 ar 4.4 nes norejau normalaus stovio masinos. Pasitaike v8, tevai paciupinejo, patiko ir vazineja mama su tokia masina kokios norejo. As tik nesuprantu kodel Stulpas taip gina D5 nors pats turejo nelinksmu nuotykiu su remontais..

Parašė Stulpas· 2018-04-26, 05:57
#122

Darius @ 2018-04-25, 23:24 rašė:
Na mums nebuvo jokio skirtumo ar 2.5T ar 3.2 ar 4.4 nes norejau normalaus stovio masinos. Pasitaike v8, tevai paciupinejo, patiko ir vazineja mama su tokia masina kokios norejo. As tik nesuprantu kodel Stulpas taip gina D5 nors pats turejo nelinksmu nuotykiu su remontais..


Nei as ginu nei giriu dyzelius, mane uzpiso tavo nuomones kisimas visur kaip teisingiausios , tipo jus debilai su dyzeliais o as va protingas su benzu. Zmones su kuo nori su tuo vaziuoja isikalk tai i savo galva, ir skaiciuok kiek tu sutaupei ( o tai lietuviams labai svarbu) o ne kiek kiti isleidzia
Mano D5 remontas kainavo 700eur neskaitant einamu detaliu keitimo, dirzai visi guoliai ir t.t
ir nedarau is to tragedijos tuo labiau masina buvo nupirkta pigiau rinkos kainos, turejes dauk masinu pardavimui, ir dyzeliu ir benzu ir hybridu ir visos jos naudotos reikalauja kazkokiu islaidu vienos daugiau kitos maziau.
Draugas turi audi s8 benzinas !!!! Pinigu sukises puse kiek masina kainuoja , benzina tiesiog ant akiu valgo , nu ir ka sutinki ji ir zmogus dziaugiasi ta masina, nu jei jam gerai man tuo labiau :)

Redagavo Stulpas· 2018-04-26, 06:05

Parašė ViliusXC· 2018-05-10, 20:19
#123

Vyrai gal kas galit papasakoti kokias funkcijas atlieka ant Volvo vairo dešinėje pusėje per vidurį (iš vidaus, ale į spidometro pusę) esantys mygtukai? :) Čia borto kompiuterio valdymas kaip suprantu?

Parašė Stulpas· 2018-05-11, 06:37
#124

Navigacijos valdymas ten

Parašė ViliusXC· 2018-05-11, 23:26
#125

O kuriais būtent mygtukais valdomas borto kompiuteris?

Beja gal kas pasidalins info kiek kainuoja XC70 KASKO draudimas? Žinau kad nuo vairuotojo priklauso, bet kokie maždaug vidurkiai pas jus? ☺️

Parašė Styra· 2018-05-12, 09:23
#126

Draudimas.lt kainas pasakys, turbut nuo l.daug ko prillauso. As esunptis kasko

Parašė Stulpas· 2018-05-12, 21:21
#127

Kasco apie 500eur priklausomai nuo savininko ir kokio senumo masina

Parašė ViliusXC· 2018-05-13, 23:04
#128

Pas jus daug skaičiau, bet tik trumpas nuogirdas radęs. :(

Pas mane vairiantai tarp 136Kw ir 158 kW dyzelių. Gal kas gali trumpai apibendrinti kuris geresnis motoras?
Akis aišku labiau krypsta į 158 kW galingumą. :)

Parašė Stulpas· 2018-05-14, 06:06
#129

ViliusXC @ 2018-05-13, 23:04 rašė:
Pas jus daug skaičiau, bet tik trumpas nuogirdas radęs. :(

Pas mane vairiantai tarp 136Kw ir 158 kW dyzelių. Gal kas gali trumpai apibendrinti kuris geresnis motoras?
Akis aišku labiau krypsta į 158 kW galingumą. :)

Tai kad ir kainu skirtumas nemazas yra , viena bus senesne su 136kw, kita bus brangesne FL su 158kw, jei turi uz ka tai aisku imk naujesne

Parašė ViliusXC· 2018-05-14, 08:07
#130

O kaip ten anie 158kW varikliai Biturbo? Ar yra kažkokių umių problemų pas juos? O gal daugiau jau pliusų turi? :D

Parašė Fino· 2018-05-14, 09:01
#131

Probleminiai varikliai, labai.

Parašė ViliusXC· 2018-05-14, 09:16
#132

Fino, gal galima trumpai plačiau kas būtent per problemos su jais? Ar net neverta galvot apie 158 kw variklį?

Parašė Fino· 2018-05-14, 09:35
#133

Trukineja blokai (variklio keitimas), kuro sistema varo drozles is kuro siurblio (visos kuro sistemps keitimas su baku), gen dirzas palenda po pagrindiniu, apsaugos neuzdesi (variklio keitimas)

Parašė ViliusXC· 2018-05-14, 09:45
#134

O labai dažnai pasitaiko visi šie gedimai? Ar jie labiau išlenda prie tam tikros ridos tarkim 300.000km ?
Ar vienareikšmiškai žiūrėti tik 136kw variklio?

Daugiau tai nelabai rinkoje pardavime yra tarkim 129 kw, kiek skaičiau tai geri varikliai. Dar 151Kw, bet turbūt tas pats kaip ir 158 bėdos ?

Parašė Mioleris· 2018-05-14, 09:52
#135

ViliusXC @ 2018-05-11, 23:26 rašė:
O kuriais būtent mygtukais valdomas borto kompiuteris?

Beja gal kas pasidalins info kiek kainuoja XC70 KASKO draudimas? Žinau kad nuo vairuotojo priklauso, bet kokie maždaug vidurkiai pas jus? ☺️


Kasko paziuret swedbanke, nes jie neziuri stazo, o tik masinos amziu.

Parašė ViliusXC· 2018-05-14, 10:11
#136

Mioleris @ 2018-05-14, 09:52 rašė:
ViliusXC @ 2018-05-11, 23:26 rašė:
O kuriais būtent mygtukais valdomas borto kompiuteris?

Beja gal kas pasidalins info kiek kainuoja XC70 KASKO draudimas? Žinau kad nuo vairuotojo priklauso, bet kokie maždaug vidurkiai pas jus? ☺️


Kasko paziuret swedbanke, nes jie neziuri stazo, o tik masinos amziu.


Gaila nesidaudoju Swedbank paslaugomis. Pabandžiau atsidaryti jų tinklapį apie draudimus, tai išmeta prisijungimą su jų banko naudotojo duomenimis. Reiks pabandyt su žmonos prisijungimu vakare. O jame galima pasiskaičiuoti draudimo kainą paprastai tik su tarpiniais automobilio duomenimis, ar reikalingi automobilio numeriai? nes dar kaip ir neturiu nupirkęs Volvo, tai numerių ir nezinau. :/

Parašė Mioleris· 2018-05-14, 10:31
#137

Tiksliai nepamenu, gal is saraso duoda pasirinkti. Speju kaina bus 300-400€

Parašė Stulpas· 2018-05-14, 12:54
#138

nejuokaukaukit jus su 300eur, cia nebent imant lizingu tada ten per lizingo bendroves kur duoda tada geras kasco kainas
ieskojau savai 09m, pigiausia pasiulyma turejau ~430eur.

Parašė Mioleris· 2018-05-14, 13:13
#139

Na gal uz 300 lygiai tikrai ne, bet man 396 uz 07m :) pazystamui ir panasiai uz 14m pasata nelizingini. net swede neturejo saskaitu :) Nes pats kitur kai ziurejau tai man isvis ten kosmines sumas rode 1k+

Parašė ViliusXC· 2018-05-14, 13:25
#140

Na superbas man irgi apie 400-450 maždaug eina. Privalomas 80 pernai buvo.
O kaip su privalomouju draudimu?
Kokios maždaug kainos 2,4D motoru? Nes pas mane superbe 1,6D, tai manau ir kaina dėl to maža. :D

Parašė MGauto· 2018-05-14, 14:02
#141

http://www.manodr...uokle.html

Pazaisk ir zinosi kiek vienam ar kitam kainuoja..

Parašė Stulpas· 2018-05-14, 14:10
#142

mokejau 152eur uz 136kw ir Vilniaus miesto registracija ir su galiojimu kur stazas virs 2 m

Parašė ViliusXC· 2018-05-14, 14:15
#143

Manau, kad čia tik maždaug. Turbūt dar tikrai perkant kaina perskaičiuojama.

Preliminari KASKO įmoka
692 € - 12 mėn (Pilnas KASKO) ne pilnas 620 eur.

Parašė augizan· 2018-05-14, 17:19
#144

Kad nekurti naujos temos, paklausiu čia. Kaip manote, ar vizualiai tokio gero stovio ir komplektacijos beveik 2012 m. V50 gali kainuoti tik 6200 EUR? Kažkaip tas skelbimas per gerai atrodo: https://autoplius...46759.html

Parašė diawollo· 2018-05-14, 17:23
#145

augizan @ 2018-05-14, 17:19 rašė:
Kad nekurti naujos temos, paklausiu čia. Kaip manote, ar vizualiai tokio gero stovio ir komplektacijos beveik 2012 m. V50 gali kainuoti tik 6200 EUR? Kažkaip tas skelbimas per gerai atrodo: https://autoplius...46759.html

Užmėtikit akmenym bet VLN pigiai mašinos nenupirksi. Ten minimum visos su 500e antkainiu. Nes didelis srautas žmonių. Nupirks bet ką ir už betkiek. Tai ta mašina buvo nupirkta už kokius 5500e ar mažiau. Už tiek vokietys parduos tik lavoną arba kruviną bitoną :)

Parašė Swer· 2018-05-14, 17:24
#146

augizan @ 2018-05-14, 17:19 rašė:
Kad nekurti naujos temos, paklausiu čia. Kaip manote, ar vizualiai tokio gero stovio ir komplektacijos beveik 2012 m. V50 gali kainuoti tik 6200 EUR? Kažkaip tas skelbimas per gerai atrodo: https://autoplius...46759.html

priekinis bamperis, groteles, slenksciai, galinis bamperis visai ne R-Design

Parašė augizan· 2018-05-14, 17:33
#147

diawollo @ 2018-05-14, 17:23 rašė:
augizan @ 2018-05-14, 17:19 rašė:
Kad nekurti naujos temos, paklausiu čia. Kaip manote, ar vizualiai tokio gero stovio ir komplektacijos beveik 2012 m. V50 gali kainuoti tik 6200 EUR? Kažkaip tas skelbimas per gerai atrodo: https://autoplius...46759.html

Užmėtikit akmenym bet VLN pigiai mašinos nenupirksi. Ten minimum visos su 500e antkainiu. Nes didelis srautas žmonių. Nupirks bet ką ir už betkiek. Tai ta mašina buvo nupirkta už kokius 5500e ar mažiau. Už tiek vokietys parduos tik lavoną arba kruviną bitoną :)


Esmė, kad čia iš skelbimuose esančių S40/V50 viena iš brangiausių. Pasižiūrėjus mobile.de tokių metų V50 kainuoja gerokai brangiau. Nejaugi LT skelbimuose vieni lavonai? :)

Parašė augizan· 2018-05-14, 17:38
#148

Swer @ 2018-05-14, 17:24 rašė:
augizan @ 2018-05-14, 17:19 rašė:
Kad nekurti naujos temos, paklausiu čia. Kaip manote, ar vizualiai tokio gero stovio ir komplektacijos beveik 2012 m. V50 gali kainuoti tik 6200 EUR? Kažkaip tas skelbimas per gerai atrodo: https://autoplius...46759.html

priekinis bamperis, groteles, slenksciai, galinis bamperis visai ne R-Design


Atkreipiau dėmsį. Turbūt tik vairas ir sėdynės įmestos paties savininko :)

Parašė Stulpas· 2018-05-14, 17:55
#149

neterskit temos su savo v50

Parašė sania491· 2018-05-14, 17:59
#150

ViliusXC @ 2018-05-14, 14:15 rašė:
Manau, kad čia tik maždaug. Turbūt dar tikrai perkant kaina perskaičiuojama.

Preliminari KASKO įmoka
692 € - 12 mėn (Pilnas KASKO) ne pilnas 620 eur.
volvo xc70 D5 136kw 2006m stazas virs 2m registracija Vilniuje kasko kartu su privalomu 452eurai

Parašė Stulpas· 2018-05-14, 19:57
#151

sania491 @ 2018-05-14, 17:59 rašė:
ViliusXC @ 2018-05-14, 14:15 rašė:
Manau, kad čia tik maždaug. Turbūt dar tikrai perkant kaina perskaičiuojama.

Preliminari KASKO įmoka
692 € - 12 mėn (Pilnas KASKO) ne pilnas 620 eur.
volvo xc70 D5 136kw 2006m stazas virs 2m registracija Vilniuje kasko kartu su privalomu 452eurai


zmones melieji skaitykite tema , zmogus ruosiasi pirkti naujesni modeli , tai kiek kainuoja draudimai senesniam modeliui jam tikrai neaktualu

Parašė ViliusXC· 2018-05-14, 21:07
#152

Stulpas @ 2018-05-14, 17:55 rašė:
neterskit temos su savo v50



Ačiū Stulpas už tvarkos palaikymą. Čia tikrai ne ši tema apie V50. (rulez)

Gal kas gali papasakoti tarkim radus tinkamą XC70 apie 2008-2011m modelį į ką atkreipti dėmesį perkart? Kokios pačios didžiausios įdos? (čia jau nekalbant apie mušta ar ne, ar vairas + salono padėvėjimai ir pan.) Gal tarkim jei per testdrive važiuojant virš 100km/h gal koks kardanas dreba ar kažkas panašaus?

Nesu apsisprendęs dėl greičių dėžės mechaninė ar automatinė. Gal kažkokie greičių dėžės patikrinimo būdai yra?

Ir beja man dažnai tenka vakarais važinėt į sodybą prie Ignalinos. Labai svarbus geras matomumas kelyje, nes daug žvėrių keliuose pasitaiko. Tai noriu paklausti ar geras Volco XC70 xenon apšvietimas? Kartais būna su funkcija kur lešiai sukiojasi į važiavimo kryptį, tai ar gerai veikia ši funkcija? Ir ji veikia tik nuo tam tikro greičio važiuojant ar pastoviai nuo greičio nepriklausant? Nes tarkim superbe pas mane užsideginėja priešrūkiniai pagal vairo sukimo kryptį, tai ši funkcija veikia tik iki 40km/h greičio ir lėčiau.

Parašė MGauto· 2018-05-14, 21:52
#153

ViliusXC @ 2018-05-14, 14:15 rašė:
Manau, kad čia tik maždaug. Turbūt dar tikrai perkant kaina perskaičiuojama.

Preliminari KASKO įmoka
692 € - 12 mėn (Pilnas KASKO) ne pilnas 620 eur.



Man tai panasiai paskaiciavo ir panasiai pasiule swedbanke tai, apsidraudziau apie 750 su nuline francize, T6 summum 2011

Parašė gilgamesas· 2018-05-14, 22:27
#154

Po volvo apsvietimo tu skodoj isedes pasitikrinsi ar tikrai sviesos ijungtos. ;) volvo apsvietimas da best.

Parašė diawollo· 2018-05-14, 22:50
#155

gilgamesas @ 2018-05-14, 22:27 rašė:
Po volvo apsvietimo tu skodoj isedes pasitikrinsi ar tikrai sviesos ijungtos. ;) volvo apsvietimas da best.

Kažkada vežiau naktį kolegą, kuris Octavią vairuoja. Tai sako kodėl tau nemirgsi niekas, kad su ilgom važiuoji. Įjungiau ilgas. Nebereikėjo nieko aiškint :D

Parašė juozux676· 2018-05-15, 06:24
#156

gilgamesas @ 2018-05-14, 22:27 rašė:
Po volvo apsvietimo tu skodoj isedes pasitikrinsi ar tikrai sviesos ijungtos. ;) volvo apsvietimas da best.

Nzn kaip volvo bi xenon po 2008, bet iki 2008m tai toli iki superb bi xenonu. Superb labai geros šviesos.

Parašė gilgamesas· 2018-05-15, 06:44
#157

Negaliu teigti kad superbo bi zenon tokie pat kaip octacios 100 proc, bet as vazinejau su '15 octavia su bixenon tikrai ne sudas, bet ir ne volvo...

Parašė ViliusXC· 2018-05-15, 10:25
#158

Visai nieko superbo šviesos. Tikrai tekę važinėt su daug prastesniu apšvietimu. :)
Čia aš užklausiau dėl pašvietimo dėl to, nes tarkim tekę važiuot su passat B7 su xenon, tai turbūt blogesnio apšvietimo nesu matęs... :( Tikiuosi Jūs teisūs ir Volvo su apšvietimu nenuvils. :)

Beja kaip su perdegusių lempučių informacija? Ar borto kompiuteris praneša apie perdegusias lemputes? Ar veikia LED lemputės tarkim į numerio apšvietimą įdėjus ir priekyje gabaritą? Nes tarkim pas mane superbas meta klaidas. Led lemputės šviečia, bet borto kompas meta klairas, kad perdegė lemputės...

Ir beja ar XC70 II yra pakankamas priejimas prie priekinių farų pakeisti perdegusią lemputę? Ar nereikia išiminėti viso žibinto? :)

Parašė rhc· 2018-05-15, 12:02
#159

labai jau specifiniai klausimai renkantis masina :D kad pakeist lempute reikia isimt zibinta, bet zibintas ir padarytas, kad issiimtu per 10sec, tai nera problemu.

Parašė ViliusXC· 2018-05-15, 12:27
#160

rhc @ 2018-05-15, 12:02 rašė:
labai jau specifiniai klausimai renkantis masina :D kad pakeist lempute reikia isimt zibinta, bet zibintas ir padarytas, kad issiimtu per 10sec, tai nera problemu.


Mašinos modelis jau kaip ir išsirinktas XC70 II. Šalia kandidatas stovi XC60. Čia jau kaip variantas jei pirkimo metu nebus gero varianto 70os. :)

O specifiniai klausimai dėl to, kad žinot mašinos minimalius remonto darbus, kad su lemputės pakeitimu nevažiuot į servizą. :) Nes pamenu dėdė turi Zafirą, tai ten lemputė keičiasi tragiškai, kaip ir daugumos opel per posparnį kažkaip.. :(

Parašė ViliusXC· 2018-05-16, 19:44
#161

Gal kas galit apšviesti kurių Volvo variklių bijoti ir kuris patikimiausias iš visų?

Nes kiek jau informacijos iš Jūsų sužinota, kad 158kW kuro siurblys varo metalo drožles ir pridaro labai daug bėdų. :(

2.4D 136kW ?
2.4D 151kW ?
2.4D 129kW ?
2.4D 120kW ?
2.4D 158kW ?


Ir dar klausimas kas minkščiau važiuoja XC60 ar XC70 II ? :)

Parašė MGauto· 2018-05-17, 08:32
#162

XC70