Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: FAQ: Volvo AWD sistemos, skirtumai, patikimumas (Haldex / Viscous)

Parašė Fino· 2015-07-21, 09:56
#1

Tema apie Volvo AWD sistemu pasirinkima, patikimuma bei skirtumus.
Sausi faktai apie ilgaamziniskuma zingsnis po zingsnio:
Pirmoji Volvo AWD karta - nuo 1997 m V70XC, V70R AWD, V70 AWD - naudojo mechanini Viscous centrini differenciala, tai yra vienas pirmuju Volvo bandymu integruoti AWD sistemas i automobilius. Pavydetino pravazumo, bet patikimumo stoka buvo pastebeta jau po keliu metu. Pagrindines problemines vietos yra priekine kampine pavara - visiems be isimties automobiliams nupjauna pavaros bei movos (sujungimas tarp dezes bei pavaros) slicai, nustoja veikti galinis tiltas. Remontas - nuo 200 iki 600 eur.

i62.tinypic.com/ojdm6g.jpg

i59.tinypic.com/51ol05.jpg

Pigus variantas - laikinas, brangus - ilgaamzis.

Atrestauruota asis:
i61.tinypic.com/mbu6uh.png

Taip pat - nedaznai pasitaiko uzianti priekine pavara - uzia pati pora viduje - tai nera remontuojama ir atsitinka del reduktoriaus neprieziuros - laiku nekeiciamu, arba isbegusiu tepalu. Beda tame, kad pakaitiniu detaliu jau net ir savartynose rasti praktiskai neimanoma, o nuo naujesniu modeliu netinka. Reikia labai atkreipti demesi i pasalinius garsus is automobilio priekio tiek perkant, tiek eksploatuojant. Centrinis Viscous differencialas yra pavydetino patikimumo, taciau - jei jis suges - jis neremontuojamas. Nuo naujesniu modeliu netinka. Savartynose nera. Galinis differencialas nesudaro jokiu problemu ir gedimo atveju pas mus dar nebuvo pastebeta. Pasitaiko problemu su priekinem ir galinem kardano granatom be ju guminem apsaugom, remontas nepigus bet atsarginiu daliu rasti/pritaikyti imanoma. Pakabinamas kardano guolis kartu su guma - jis kartais eina atskirai, o kartais tik su kardanu - tada - arba kartano keitimas, arba jo restauravimas. Visos isvardintos pozicijos galioja tiek automatinei, tiek mechaninei dezei. Dezes - visiskai neproblemines tiek AT tiek MT.

VOLVO AWD modeliai nuo 2000 iki 2003 metu irgi technologiskai nesikeite, naudoja ta pacia Viscous AWD sistema, problemos islieka tos pacios, kurios aprasytos auksciau, rekomenduojama apkeisti padangas vietomis (priekis su galu) kas 5 000 km, kad protektoriaus nudilimas butu tolygus - Viscous labai bijo skirtumo tarp asiu sukimosi. Reikia kad protektoriaus gylio skirtumai tarp ratų nebūtų didesni nei 2 mm.. Priekiniai reduktoriai jau tinka nuo naujesniu Volvo su kitom AWD sistemom, paklausa didele, taigi jei kartais reduktorius r nera estauruojamas - savartyne galima rasti pakaitini. Kainos svyruoja nuo 300 iki 500 eur. Prasidejo problemos su Automatinem greiciu dezem, mechanines (5 begiu) isliko labai stiprios. 6 beges pasitaiko retai ir yra kiek prastesnes.

2003 metais atsirado HALDEX AWD sistema - visiskai naujas, elektroninio modulio pagalba valdomas centrinis diferencialas. Visos auksciau isvardintos problemos isliko, dasidejo keletas nauju. Umine problema su Haldex centrinio diferencialo tepaliniu siurbliu - deka blogo sandarumo i siurblio vidu pro guminius ziedukus papuola Haldex skystis ir sueda varikliuka is vidaus. Varikliukai remontuojami. Remonto kaina - priklausomai nuo to kas yra daroma ir ant kiek jis yra pazeistas - 30 - 120 eur.
i59.tinypic.com/2a5ggh2.jpg

Taip pat - problemos su HALDEX DEM Valdymo moduliu - pasioksidaves neapsaugotas alumininis kompiuterio korpusas. Deka to i vidu papuola dregme ir sueda ji is vidaus. Kartais galima atstatyti, kartais - ne. Problemos su valdymo solenoidais, deka ju irgi atsisako veikti galinis tiltas. Reikia reguliariai keisti Haldex skysti ir filtra norint kad AWD sistema veiktu gerai. Pats Haldex modulis kaip mazgas yra patikimas.
Pravazumas atsizvelgus i senesne Viscous sistema jau nebe toks geras ekstremaliom salygom, taciau masina tapo ekonomiskesne, nes plento rezimu maziau momento persiduoda i galinius ratus. Leidziama didesne paklaida tarpasinio padangu nudilimo (iki 3 - 4 mm) , nes Haldex nera toks reiklus ratu sukimosi spinduliui. Mechanines 5 beges dezes (benzinas) labai stiprios, 6 beges - prastesnes, 5 begiu automatai - prasti.

Nuo 2006 m XC90 ir S80, nuo 2007m V70III/XC70, XC60 - vel kiek pakeitimu AWD sistemoje. Visos anksciau islikusios bedos liko, dasidejo keletas nauju. Visiems modeliams atnaujintose kebulose, bei XC90 nuo 2006 - 2007m pakeista galinio reduktoriaus konstrukcija. Pries tai tai buvo ypac stiprus mazgas, nereikalaujantis visiskai jokiu investiciju.Galinis reduktorius susilpnintas, umine problema (tai tik laiko klausimas) - uziantis reduktorius. Priezastys - dvi: 1. uzia guoliai (jie keiciami, remontas 400 - 500 eur). 2. uzia pati pora - tai neremontuojama, keiciamas visas reduktorius - kaina naudoto 500 - 700 eur. Jis ejo i visus naujesnius kebulus, XC70 senesniam kebule ir XC90 - ziureti naturoj, kaip atskirti: galinio reduktoriaus korpuso sujungimas isilgai, palei automobilio kebula - naujo tipo , skersai (diagonale) - seno tipo patikimas reduktorius. Visiems be isimties modeliams pamazintas slicu plotis deze - mova - deze - pati mova tapo ~5mm zemesne, atitinkamai slicai tapo trumpesni ir pedavimo pavara ne tokia ilgaamze. Tiksliai nezinoma nuo kada, taciau HALDEX gamintojas supaprastino tepaliniu siurbliu konstrukcija, jau dabar perkant nauja siurbliuka jis nebeturi diodinio tiltelio ir, kaip parode praktika, nauji siurbliukai buna kad nustoja funkcionuoti jau po 30 000 km. Kito naujo siurblio senesnio tipo isigyti tiesiog neimanoma, bet galima atrestauruoti senaji, kogero jis bus ilgaamziniskesnis. Manome, kad tai galioja ne tik VOLVO. Naujesniu modeliu tik su 6 begiu mechaninem dezem - XC60, XC70, XC90 nuo 2006 - 7 m) - atsirado nauja beda, kuri nebuvo budinga senesniems modeliams - dezes velenas, perduodantis momenta i priekine kampine pavara yra irgi probleminis, ankstesniose modeliose turejome problema tik su kampines pavaros asim, dabar - jau kelintas automobilis turi isdilusius slicus ir ant dezes veleno. Remontas pabrangsta dar 1000 eur. Greiciu dezes savartynose nuo 1000 eur, remontas - nedarem, bet panasi suma.
[youtube]9CxFpcoJoC0[/youtube]

[youtube]2kCMCfsXUlg[/youtube]

Mechanines dezes 6 begiu - prastos, 6 begiai automatai XC90 ir XC70 antrajame kebule - labai prasti, 6 begiai automatai atnaujintose kebulose nuo 2007m (bet ne XC90) - siek tiek geresnes deka gamykliskai kitos hidrobloko konstrukcijos bei papildomo radiatoriaus bet nera stebuklas patikimumo prasme.

-----------------------------------------------
Nariu komentarai:

Styra:
Dar kiek zinau su haldex gen. III, kuri eina nuo 2004:
1. haldex tepalas - reikia keisti tepalus ir filtra, kas 30kkm, savarankiskai neiseina, nes reikia spec rakto. Volvo manuale - alyva nekeiciama.
2. bagaznike haldex siurbliuko saugiklis nr.23 - ji pakeisti i 5A - tam kad jei kas uzsikims - sudegs saugiklis o ne brangus siurbliukas;
3. haldex elektronikos metaline plokstele - prarudija - is anksto rekomenduojama nusipirkti papildoma metaline apsauga.
4. Kai pradeda dunkset/bildet - reikia keisti mova - sostenoje kas kazkek km, arba i scc servyza kur padarys kad keist nereiketu.

Redagavo Fino· 2015-07-22, 22:48

Parašė SigitasL· 2015-07-21, 12:33
#2

Idomu ar cia tik volvo beda? Ar kiti gamintojai irgi turi tokiu problemu?

Parašė Fino· 2015-07-21, 12:36
#3

Tik Volvo ir manau Ford Kuga.

Redagavo Fino· 2015-07-21, 12:36

Parašė Angelinio· 2015-07-21, 13:23
#4

pagal filmuku pavadinimus suprasciau kad problemos kyla su AWD. O kaip su mechaninem dezem ir varomais tik priekiu? tas pats, ar maziau bedu?

Parašė sergunchix· 2015-07-21, 18:41
#5

po tokiu postu galima det kryziu ant xc90 ir xc60 su awd pavara?

Parašė SigitasL· 2015-07-21, 19:15
#6

Idomu o cia imanoma viska sutvarkyti taip, kad daugiau niekada nekiltu problemu? Pz kad net galima butu raut is vietos kaip pvz su audi awd sistemom? :)

Parašė Fino· 2015-07-21, 19:34
#7

Galima is dalies.

Parašė Styra· 2015-07-22, 08:47
#8

Fino @ 2015-07-21, 19:34 rašė:
Galima is dalies.


Vava - prasom issamiau!
Nes kitu atvejum - atsuke kelis sriubus ismesim lauk kardana ir vazinesim su fwd.

Dar kiek zinau su haldex gen. III, kuri eina nuo 2004:
1. haldex tepalas - reikia keisti tepalus ir filtra, kas 30kkm, savarankiskai neiseina, nes reikia spec rakto. Volvo manuale - alyva nekeiciama.
2. bagaznike haldex siurbliuko saugiklis nr.23 - ji pakeisti i 5A - tam kad jei kas uzsikims - sudegs saugiklis o ne brangus siurbliukas;
3. haldex elektronikos metaline plokstele - prarudija - is anksto rekomenduojama nusipirkti papildoma metaline apsauga.
4. Kai pradeda dunkset/bildet - reikia keisti mova - sostenoje kas kazkek km, arba i scc servyza kur padarys kad keist nereiketu.

Redagavo Styra· 2015-07-22, 10:03

Parašė Fino· 2015-07-22, 10:37
#9

Daromas standesnis sujungimas velenas - mova - velenas + grudinamos dalys. Kolkas per visa laika kiek tuo uzsiimu dar nei viena AWD sistema neatsisake veikti. Bet - reikia vengti automobiliu nuo 2006m , nes ten pradejo montuoti labai silpnus galinius reduktorius, guoliai dar keiciami, bet silpna ir pora. Apie tai parasysiu prmajame poste.

Parašė Shake· 2015-07-22, 10:42
#10

Ble, koki suda gamina....
Atsiprasnt :D
Idomu kokiu dar kasiaku buna, o kaip audi quatro laiko?

Parašė Fino· 2015-07-22, 13:01
#11

Daugmaz sudeliojau prima posta, prikabinau,su mielu nori papildysiu ji Jusu pastebejimais kad tema butu pilnai uzbaigta.

Parašė Shake· 2015-07-22, 13:59
#12

Graziai issireiskiant volvo awd gavno :DDD

Parašė Saras· 2015-07-22, 15:12
#13

Ačiū FINO už vertingą info.
Įdomu būtų sužinoti: o jeigu XADO (skirto greičio dėžėms ir defirencialui) ten įpurkšti, gal dalį bėdų su dėvėjimusi išspręstų?
Ką apskritai manote apie tokio produkto kaip XADO ir panašių naudojimą profilaktikai (varikliui, vairo stiprintuvui, greičių dėžėms ir t.t.)???

Parašė Fino· 2015-07-22, 15:38
#14

O kur ta Xado pilt? Juk problemos ne del trinties.

Parašė sweedcar· 2015-07-22, 15:46
#15

tai vistiek turbut paskaiciuota, kad atlaikytu ten 150k km ar garantini laikotarpi ir viskas, toliau pirkite nauja masina.

Parašė Fino· 2015-07-22, 15:47
#16

tiesa rasai, tik biski maziau nei 150 dabar jau.

Parašė Dimka· 2015-07-22, 16:32
#17

Tema gera ir naudinga. Būtina skaityti visiems, pasiryžusiems prasidėti su Volvo AWD. iki 2006 metų kalbos nėra- absoliučiai visos AWD genda, tarnavimo trukmė priklauso tik priklausomai nuo duodamos apkrovos, bet naujos nulėkdavo po 100 000-150 000 km.

Tik reiktų labiau trmą labiau struktūrizuoti. Prie progos papildysiu temą dėl kampinių pavarų movų metalų tyrimų.


Kaip jau aptarėme kitoje temoje dėl AWD movų patikimumo, čia lieka tam tikrų neaiškumų ar tikrai yra taip, kaip čia parašyta:

Fino @ 2015-07-21, 11:56 rašė:
...Nuo 2006 m XC90 ir S80, nuo 2007m V70III/XC70, XC60 - vel kiek pakeitimu AWD sistemoje. Visos anksciau islikusios bedos liko, dasidejo keletas nauju. ...



nes yra patikimos informacijos, kad V70R GT (6 begių geartronicas) nuo 2007 metų movos dedamas iš visiškai kitokio, neįprastai kieto, metalo movos. Taip pat į kažkurį X90 modelį ėjo tokios pat movos, veliau patikslinsiu. Todėl būtų įdomu pasidaryti kažkokią lentelę su Volvo AWD gedimais.
Pvz štai tokia forma (ją gali užpildyti kiekvienas).
https://docs.goog...sp=sharing

Tuomet būtų aišku kuriuose pasitaiko konkrečiai AWD movos ir atitinkamų šličų gedimų. Nes dabar yra prieštaringos informacijos.

Redagavo Dimka· 2015-07-22, 16:45

Parašė Fino· 2015-07-22, 16:47
#18

Dimka @ 2015-07-22, 16:32 rašė:
Tema gera ir naudinga. Būtina skaityti visiems, pasiryžusiems prasidėti su Volvo AWD. iki 2006 metų kalbos nėra- absoliučiai visos AWD genda, tarnavimo trukmė priklauso tik priklausomai nuo duodamos apkrovos, bet naujos nulėkdavo po 100 000-150 000 km.

Tik reiktų labiau trmą labiau struktūrizuoti. Prie progos papildysiu temą dėl kampinių pavarų movų metalų tyrimų.


Kaip jau aptarėme kitoje temoje dėl AWD movų patikimumo, čia lieka tam tikrų neaiškumų ar tikrai yra taip, kaip čia parašyta:

Fino @ 2015-07-21, 11:56 rašė:
...Nuo 2006 m XC90 ir S80, nuo 2007m V70III/XC70, XC60 - vel kiek pakeitimu AWD sistemoje. Visos anksciau islikusios bedos liko, dasidejo keletas nauju. ...



nes yra patikimos informacijos, kad V70R GT (6 begių geartronicas) nuo 2007 metų movos dedamas iš visiškai kitokio, neįprastai kieto, metalo movos. Taip pat į kažkurį X90 modelį ėjo tokios pat movos, veliau patikslinsiu. Todėl būtų įdomu pasidaryti kažkokią lentelę su Volvo AWD gedimais.
Pvz štai tokia forma (ją gali užpildyti kiekvienas).
https://docs.goog...sp=sharing

Tuomet būtų aišku kuriuose pasitaiko konkrečiai AWD movos ir atitinkamų šličų gedimų. Nes dabar yra prieštaringos informacijos.


Neklaidink zmoniu, pas mane rankose ne pirmas XC 60 sutrupejes mazgas ir Video is pogarantines masinos keliu metu senumo.

Redagavo Fino· 2015-07-22, 16:47

Parašė Dimka· 2015-07-22, 16:50
#19

Fino @ 2015-07-22, 18:47 rašė:

Neklaidink zmoniu, pas mane rankose ne pirmas XC 60 sutrupejes mazgas ir Video is pogarantines masinos keliu metu senumo.


Prie ko čia neklaidink žmonių ? XC60 aiškiau parašiau, kad bėda yra, kaip ir rašei.

Redagavo Dimka· 2015-07-22, 16:51

Parašė Fino· 2015-07-22, 17:46
#20

I V70R 2006 - 2007 m 6AT eina TA PATI AWD mova kaip ir kitas masinas- kodas 30787669

http://www.skandi...e7c3bf916e

Parašė Paulys· 2015-07-22, 20:45
#21

O jei pirmos kartos Haldex'as sukantis pvz aikštelėjė pilnai susukus vairą sublokuoja galą? T.t. prasisuka vienas ratas lyg virintame reduktoriuje. Haldex tepalas keistas

Parašė Mindaugs· 2015-07-22, 21:30
#22

Shake @ 2015-07-22, 13:59 rašė:
Graziai issireiskiant volvo awd gavno :DDD

Tik nereikia perdėt, kuo daugiau Volvų kelį, tuo daugiau degimų pamatom... Įdomus butu procentas nuo LT važinėjančių ir gedimus turinčių, aš pats dirbu autorizuotam servise ir kaip paklausia, kaip tos mašinos, ką aš galiu atsakyt? Šudas, taisau kasdien? Kas laimingai važinėja neatvažiuos, pasakyt, kad geros mašinos... Butu įdomi statistika, nes netikių kad kitų gamintojų mazgai amžini ar remonto kainos mažesnės :)

Parašė Styra· 2015-07-23, 11:25
#23

Ydomu - kaip ta ovu isdilima itakoja skirtingas padangu nudilimas priekyje/gale?
Gal sukimos greitis ne vienodas, tada ir jega gerokai didesne tas movas veikia.

Dar kitas reikalas - kaip jei paupgreidint elektronine haldexo sankaba - tiesiog padaryt mygtuka - kada nori ijungi, kada nenori - isjungi. Daily vazinejimui - isjungi, o jau kai isleki kur riekia - ijungi. Gautusi ekalogija - kuras, padangos ir t.t.
Dar del saugumo - kaip ir dstc, kad visuomet ijunta, o jei nori isjunti - uztruka - paspaudus ilgiau laikai, o kad ijungt - tik bac ir jau veikia? Dar klausimas - jei daryt sita per khaldexo siurblio saugikli - kai perdega saugiklis siurblio - ar spirdometre saukstukas issoka, ar koki avarini rezima ijungia? - gal kas buvot iseme, arba kam perdeges ji gal buvo?
Kiek pamenu - haldex siurblio srove nebubna lygi nuliui - visuomet ji yra - tik jos lygis kinta, ta reiskia ir pats sriubliukas nuolatos dirba - tai stipriau, tai silpniau... Gal kas galit patikslinti?

Parašė pilius· 2015-07-23, 11:59
#24

Styra @ 2015-07-23, 11:25 rašė:
Ydomu - kaip ta ovu isdilima itakoja skirtingas padangu nudilimas priekyje/gale?
Gal sukimos greitis ne vienodas, tada ir jega gerokai didesne tas movas veikia.

Dar kitas reikalas - kaip jei paupgreidint elektronine haldexo sankaba - tiesiog padaryt mygtuka - kada nori ijungi, kada nenori - isjungi. Daily vazinejimui - isjungi, o jau kai isleki kur riekia - ijungi. Gautusi ekalogija - kuras, padangos ir t.t.
Dar del saugumo - kaip ir dstc, kad visuomet ijunta, o jei nori isjunti - uztruka - paspaudus ilgiau laikai, o kad ijungt - tik bac ir jau veikia? Dar klausimas - jei daryt sita per khaldexo siurblio saugikli - kai perdega saugiklis siurblio - ar spirdometre saukstukas issoka, ar koki avarini rezima ijungia? - gal kas buvot iseme, arba kam perdeges ji gal buvo?
Kiek pamenu - haldex siurblio srove nebubna lygi nuliui - visuomet ji yra - tik jos lygis kinta, ta reiskia ir pats sriubliukas nuolatos dirba - tai stipriau, tai silpniau... Gal kas galit patikslinti?



Išjunginėjant atsirastų nevienodas padangų dilimas. o tada dar labiau viskas gadinasi :)

Parašė Styra· 2015-07-23, 13:28
#25

pilius @ 2015-07-23, 11:59 rašė:
Išjunginėjant atsirastų nevienodas padangų dilimas. o tada dar labiau viskas gadinasi :)


Tai tikriasiai visoms awd sistemosm sveika priekio su galu ratus kaitaliot - kuo dazniau, tuom geriau...

Parašė Saras· 2015-07-24, 16:49
#26

Styra:
Dar kiek zinau su haldex gen. III, kuri eina nuo 2004:
1. haldex tepalas - reikia keisti tepalus ir filtra, kas 30kkm, savarankiskai neiseina, nes reikia spec rakto. Volvo manuale - alyva nekeiciama.
2. bagaznike haldex siurbliuko saugiklis nr.23 - ji pakeisti i 5A - tam kad jei kas uzsikims - sudegs saugiklis o ne brangus siurbliukas;
3. haldex elektronikos metaline plokstele - prarudija - is anksto rekomenduojama nusipirkti papildoma metaline apsauga.
4. Kai pradeda dunkset/bildet - reikia keisti mova - sostenoje kas kazkek km, arba i scc servyza kur padarys kad keist nereiketu. [/quote]




Gal padorų ir išmanantį meistrelį (ne "Sosteninėm" kainom dirbantį) galėtumėte rekomenduoti Kaune, kuris pakeistų VOLVO XC90 , 2.5T, 2004 m. Haldex tepalą ir filtrą?

Redagavo Saras· 2015-07-24, 16:51

Parašė Dimka· 2015-07-26, 03:22
#27

Fino @ 2015-07-22, 19:46 rašė:
I V70R 2006 - 2007 m 6AT eina TA PATI AWD mova kaip ir kitas masinas- kodas 30787669

http://www.skandi...e7c3bf916e


Aš kalbu ne apie movos serijinį numerį, o apie movos metalo sudėtį ir mechaninius parametrus. Žodžiu, jei bus įdomų detaliau įsigilini į skirtingų metų movų metalų palyginimus, juos galima pasiskaityti šičia:
http://v70r.com/f...sis/page-1

Tik reikia prisiregistruoti, norint matyti paveiksliukus.
Jei trumpai, tai visa diskusijos esmė- po 2006 metų Volvo pradėjo naudoti movoms labai kietą metalą (temoje yra pateikti išsamus metalų parametrai- pradedant nuo kietumo, baigiant Jungo moduliu ir SEM nuotraukomis). Klausimas tik tame, ar tai pailgino AWD resursą, palyginus su senesniais AWD, ar ne.

Redagavo Dimka· 2015-07-26, 03:23

Parašė sukle· 2015-07-26, 10:47
#28

Saras @ 2015-07-24, 18:49 rašė:
Gal padorų ir išmanantį meistrelį (ne "Sosteninėm" kainom dirbantį) galėtumėte rekomenduoti Kaune, kuris pakeistų VOLVO XC90 , 2.5T, 2004 m. Haldex tepalą ir filtrą?


Virgis +370 620 35434

Parašė Saras· 2015-07-26, 13:25
#29

sukle @ 2015-07-26, 10:47 rašė:
Saras @ 2015-07-24, 18:49 rašė:
Gal padorų ir išmanantį meistrelį (ne "Sosteninėm" kainom dirbantį) galėtumėte rekomenduoti Kaune, kuris pakeistų VOLVO XC90 , 2.5T, 2004 m. Haldex tepalą ir filtrą?


Virgis +370 620 35434



Ačiū "Sukle" (y)

Parašė malunaslt· 2015-08-30, 20:41
#30

Sveiki , ar galetu kas nors pasakyti kas pilasi į kampinępavarą ir galinį tiltą ? Išanksto ačiū

Parašė Fino· 2015-08-30, 21:57
#31

Gl4/gl5 75w90

Parašė Saras· 2015-10-03, 21:20
#32

Sveiki kolegos.
Turiu itarima, kad ir mano Volvo XC90 yra vis gi "nusipjovus" priekine kampine pavara , t.y. pavaros bei movos (sujungimas tarp dezes bei pavaros) slicai, nes nustojes veikti galinis tiltas.
Skamba patraukliai FINO pasiulytasis rimtas asies restauravimas su jos grudinimu, nepatogumas tik tame, kad auto teks palikti Vilniuje 3-4 dienom, kada pats gyvenu Kaune, ir auto reikalingas kasdien.
Gal kas nors galite rekomenduoti gera meistra, atliksenti kampines pavaros restauravima bei jos grudinima (kad amziams isspresti problema), dirbanti saziningai ir uz protinga kaina Kaune, bei jo kontaktus.
Is anksto dekingas!

Parašė Fino· 2015-10-03, 21:26
#33

Nuimk ja, atsiusk ir viskas, pora dienu.

Parašė Saras· 2015-10-03, 21:33
#34

Fino @ 2015-10-03, 21:26 rašė:
Nuimk ja, atsiusk ir viskas, pora dienu.


Turesiu omenyje tokia galimybe, aciu Serzai.
Vis gi noretusi kompleksines apziuros: su Haldex centrinio diferencialo tepaliniu siurbliu (veikia/neveikia, gal laikas keisti angliukus, ir t.t.), Haldex filtriuko ir tepalo pakeitimu (jau turiu nusipirkes is Sostenos, bet dar nekeiciau, kol nesutvarkyta kampine pavara)...

Parašė Styra· 2015-10-03, 21:36
#35

Ar dunksejo pries prasisukant?
Ar pakelus auto neina apziuret kur ten prasisuka ar kur nepasijungia?

Parašė Saras· 2015-10-03, 21:45
#36

Styra @ 2015-10-03, 21:36 rašė:
Ar dunksejo pries prasisukant?
Ar pakelus auto neina apziuret kur ten prasisuka ar kur nepasijungia?


Sutraskejo/subraskejo kazkas pries pusmeti bet ir dingo garsai. Kompas klaidos skydelyje nemeta. Sukles rekomendacija nuvykau keistis Haldex tepalo, tai meistrelis nulaike ranka kardano sukimasi, ir nusprende, kad prasukti slicai, ale jo veikiancio nulaikyti ranka kad nesisuktu - neimanoma.

Parašė Fino· 2015-10-03, 21:56
#37

Taip, mechanikas teisus

Parašė Stulpas· 2015-10-04, 10:22
#38

Kaip pravazumas pas xc70 III ?

Parašė Saras· 2015-10-04, 14:00
#39

Fino @ 2015-10-03, 21:26 rašė:
Nuimk ja, atsiusk ir viskas, pora dienu.


Kokia kaina gaunasi tokiu variantu (su grūdinimu)?

Parašė Explas· 2015-10-04, 14:10
#40

O jums nebuna su AWD, kad sukinejantis ant lygaus afalto (bandant ivaziuoti i garaza ar is jo) nevalingai sujuda tai automobilis, nu t.y to nebuna vaziuojant lygiu keliu?

Parašė ARAS· 2015-10-04, 16:45
#41

VOLVO s60 2010 2.4 D5 AWD automatas. Pradedant važiuoti ir sukant maksimaliai į bet kurią pusę lyg jaučiasi vibracija ir kažkoks keistas garsas iš galinio tilto. Tiesiai pradedant važiuot ir duodant daugiau gazo lyg viskas ok. Tokia vibracija ir garsas pasigirsta nevisada. Gal dažniau užkūrus šaltą ryte. Kokios progrnozės? Beje, esu naujas narys su nauju pirkiniu (celebrate3)

Parašė sarasand· 2015-11-23, 16:01
#42

Gal kas zinot kokia galines vaziuokles konstrukcija pas V70, S60 AWD, ar imanoma galineje vaziuokleje pilnai ismontuoti AWD (isimt kardana, pusasius, reduktoriu) ar bus ymanoma vaziuoti, neliks kazkokiu palaidu galu kurie tvirtinasi prie reduktoriaus ar juos laiko pusasiu varztai?

Parašė Styra· 2015-11-23, 16:39
#43

Tai kam tiek ardyti - galima viska paprasciau: Isimti AWD saugikli - xc70 bagaznike saugiklis Nr.23;
Biski sudetingiau: Nuimti kardana - sako 6srubai gale ir 6 priekyje. Turiu issaugojes toki link'a: http://www.matthe...mp;t=20836

Parašė Blitz· 2015-11-23, 16:47
#44

Bandau įsivaizduot, kokius saugiklius reiktų tokiam kaip mano išimt :D

Parašė sarasand· 2015-11-23, 17:01
#45

Kam ardyt, na tarkim sistema tikrai neveikianti, tai kam vezti papildoma svori jei ji galima isimti. Gal ks visgi arde, kaip su galiniais guoliais, jiem butinas varztas kuris laiko pusasy ar ne.

Parašė Styra· 2015-11-23, 17:06
#46

Blitz @ 2015-11-23, 16:47 rašė:
Bandau įsivaizduot, kokius saugiklius reiktų tokiam kaip mano išimt :D


Galima neislipant is auto - gerai palakstyt kad mova prasisuktu ;)

Parašė Blitz· 2015-11-23, 17:11
#47

Laksčiau beveik aštuonis metus - viskas vietoj ;)

Parašė Styra· 2016-02-25, 14:04
#48

AWD durniuoja - kartais issijungia - pastebejimas toks: jei vazineji daugiau gazo spausdamas - viskas veikia puikiai, kai tik pradedi pencinyko rezimu - meta klaida i skydeli ir atsijungia AWD (ir stabilumas/abs tikriausiai)...

Diagnostika - DEM006 "Feed Pump. Faulty signal" - kaip isivaizduoju del per mazos pompos sroves - jai nukritus iki 177mA (ankciau uzfiksuota iki 0mA, dar vienas kartas - nukritus iki 131mA).

Tiem kam taip buve ar zinovai - prasom patart - ar susitvarkys pakeitus/atrestauravum haldex pompa?

Atkartot klaidos ziurint gyvus duomenis - nepavyksta:
azuolas.org/users/styra/XC70/20160220_DEM_Live_data.jpg

Parašė Fino· 2016-02-25, 14:40
#49

Ziurek ar netrumpina i korpusa

Parašė trucker· 2016-02-25, 14:41
#50

o kaip dem plokstes bukle? negali buti dregmes prisigaudziusi? tepalo filtriukas ir tepalai ar keisti? neskubek dar manau iskart pult siurbliuko keist. man irgi tia veike tai neveike, galiausia po gero lietaus ismete klaida ir nebeatsigavo. o viso to pasekoje islupiau dem plokste elektrikai sutvarke nulakavau surinkau viska atgal ir veikia. nors pries tai keiiau ir tepala kuris buvo grazus ir filtriuka kuris buvo neuzsikimses o visai nekilo mintis patikrint plokstes kuri jau nuo pat pirkimo pasirodo buvo pradejus zaliuot

Parašė Styra· 2016-04-04, 16:36
#51

Filtriukas ir tepalai keisti.
Del plokstes bukles - neziurejau.
Ar trumpina i kurpusa - taip pat nezinau.

Pavyko uzfiksuot kai dice duomenis - solenoido srove stipriai nukrenta:
azuolas.org/users/styra/XC70/20160401_Live_Data.jpg

Parašė Styra· 2016-05-02, 10:08
#52

Gal pravers info, tiem kas ieskos haldex siurbliuko p.n.30783079:
438.42€ www.h4.lt
425.95€ www.skandix.de
259€ www.haldexparts.com
120€ www.volvoparts.lt

Parašė olaimonas· 2016-05-03, 12:21
#53

Sprendžiant iš Fino posto, Volvo AWD variantai atrodo problematiški. Būtų įdomu išgirsti juos turinčių komentarus. Kartais pats pagalvoju apie AWD, tad aktualu.

Parašė sweedcar· 2016-05-03, 12:28
#54

olaimonas @ 2016-05-03, 12:21 rašė:
Sprendžiant iš Fino posto, Volvo AWD variantai atrodo problematiški. Būtų įdomu išgirsti juos turinčių komentarus. Kartais pats pagalvoju apie AWD, tad aktualu.


o kam tau reikia awd?

Parašė olaimonas· 2016-05-03, 12:47
#55

Šiaip nepasakyčiau, kad reikia. Tiesiog, manau, pravažumas, stabilumas didesnis, žiemą saugiau važiuoti. Kolega, turintis Subaru, visad tai pabrėždavo =)

Parašė Fino· 2016-05-03, 12:50
#56

Rask subarista kuris nepagirtyu Subaru. Nu nebent Nitro. Nereikia AWD jau net tuomet, jei svarstai reikia/ne

Parašė Saras· 2016-05-03, 13:15
#57

Fino @ 2016-05-03, 12:50 rašė:
Rask subarista kuris nepagirtyu Subaru. Nu nebent Nitro. Nereikia AWD jau net tuomet, jei svarstai reikia/ne


(rofl) (ok1)

Parašė Styra· 2016-05-03, 13:19
#58

Volvo awd kaip awd - tik kad cia daugiau visis sprendzia ir issprendzia visokias iskilusias problemas ir visai neraso kaip ir kokiose situacijose tas awd dziugina.
Manau kad awd saugumo neprideda, o jei yra bent kiek durnumo - tai awd dar ir sumazina sauguma - nes tai nuvaziuoji kur, tai siaip smagumui pagazuoji. Juk jei auto turi daugiau Ag/kW - tai reik AWD ar bent jau rwd, nes su fwd galios ner kur det - arba kompas galia numusineja, arba vienas ratas prasisukineja...

Parašė Blitz· 2016-05-03, 13:20
#59

olaimonas @ 2016-05-03, 12:47 rašė:
Šiaip nepasakyčiau, kad reikia. Tiesiog, manau, pravažumas, stabilumas didesnis, žiemą saugiau važiuoti. Kolega, turintis Subaru, visad tai pabrėždavo =)


Tai tada tau AWD tikrai nereikia.

Parašė sweedcar· 2016-05-03, 13:25
#60

pas mane yra awd. tfiu tfiu tfiu veikia iki siol nors ja ir pavaikau per pusnys pievas ir kitur. Bet siaip 97 % mano vazinejimo tas awd nereikalingas. Taip ziema buvo faina su awd isvis startas uztikrintas, provezos neprovezos pusnys, sniegas balos viskas dzin kur tik nelindau niekur neuzstrigau. taip pat aisku ir paisdykauti aiksteleje smagu , bet tuom ir apsiriboja.
Siaip vistiek maloniau kai zinai, kad jai ka pravaziuot galesi ten kur paprastas sedanas nepravaziuos arba vienor ato neuztenks, bet uz tai reikia moket brangiau tai yra padangos vienodos, kuros sanaudos ir papildomi mazgai kurie gali sugesti

Parašė Styra· 2016-05-03, 13:51
#61

Viska galima suskaiciuoti - jei turi AWD tai ir kainuoja - tiek auto brangesne, tiek kuro daugiau suryja, tiek awd remontuot prireikia - man per 63kkm del awd isleista:
1. remontas 918€: 580 mova ir awd reduktoriaus perdarymas kad daugiau negestu, haldex tepalo ir filtro keitimas 80€ + haldex siurbliukas kartui su tepalais, filtru 258€
2. kuro sanaudu oficialus vidurkis: xc70 7.6 VS v70 6.8 - gaunasi 504Ltr skirtumas
3. Auto kaina -

Parašė Litrum· 2017-04-10, 20:51
#62

Sveiki, kas gal buvo susidures su panasia beda? Masina XC70 2001 2.4T 147 KW MT. Pries pora men pasikeiciau razdatke (priekine kampine pavara), o per pastarasias pora savaiciu pastebejau keistus garsus is po masinos ar apacio ar galo - nesupratau. Islenda pora kartu i savaite ir nezinau kaip tai susije, bet po rankinio stabdzio panaudojimo. Grteicio diapazonas 50-100 km/h - po 100 dingsta, posukiai neitakoja, akseleracija ir letejimas itakoja. Atsiranda ir dingsta nenuspejamai, gali pravaziuot 10 km normaliai, 1 km patriuksmauja ir vel dingsta, todel sunku patiketi , kad ratu guoliai. Gal kiti kokie kardano guoliai, ar dar kas? Padangos fone kazkiek triuksmauja, bet ne tiek ne su vibracijom. Irasiau garsa:

http://vocaroo.co...6zsy2Q2mko

Redagavo Litrum· 2017-04-10, 20:53

Parašė wilmis84· 2017-04-10, 20:59
#63

Styra @ 2016-05-03, 15:51 rašė:
Viska galima suskaiciuoti - jei turi AWD tai ir kainuoja - tiek auto brangesne, tiek kuro daugiau suryja, tiek awd remontuot prireikia - man per 63kkm del awd isleista:
1. remontas 918€: 580 mova ir awd reduktoriaus perdarymas kad daugiau negestu, haldex tepalo ir filtro keitimas 80€ + haldex siurbliukas kartui su tepalais, filtru 258€
2. kuro sanaudu oficialus vidurkis: xc70 7.6 VS v70 6.8 - gaunasi 504Ltr skirtumas
3. Auto kaina -


Dar padangos XC70 yra brangesnės už V70, ypač geros all terain kokios

Parašė Drawn· 2017-04-10, 22:15
#64

O kaip su naujasniais AWD ? Ar naujos kartos nėra ?

Parašė Styra· 2017-04-11, 09:13
#65

Jei gerai pamenu - naujesnej kartoj stovi 2x haldex sankabos - viena priekyje, kita gale ir taip sutaupoma "energijos ir kuro" sukant kardana - gal kas geriau zino - tegul pakomentuoja.

Del padangu - taip jos brangesnes, standartiskai pas mane 215/65R16, visuomet perku su XL prierasu - taip kad galima ir sita iskaiciuot :)

Parašė Fino· 2017-04-11, 10:53
#66

Naujas haldex turi viena didziuli fail'a (V60 pvz) - jie nebeturi filtro. Dega motorai.

Redagavo Fino· 2017-04-11, 10:53

Parašė MGauto· 2018-02-11, 23:03
#67

2011 XC70 T6, 80-120 diapozone jaučiasi nedidelė vibracija, buvo uždėtas kitas kardanas rezultatas tas pat, be kardano vibracijos nelieka. Kokie variantai ir kokioms išlaidoms ruoštis?

Parašė Fino· 2018-02-12, 10:50
#68

Pusasis.

Parašė MGauto· 2018-02-12, 11:27
#69

O konkrečiai nustatyti ar priekinis kažkuris ar galiniai turbūt sunku, reikia keisti kiekviena su donoru ir žiūrėti taip?

Parašė Fino· 2018-02-12, 11:42
#70

Galiniai ne

As duodu didele tikimybe pysasiams, bet as nesu ekstrasensas. Tad nepasitikekite 100%

Parašė Blitz· 2018-02-12, 12:59
#71

Priekinis pusašis kaip taisyklė sukelia vibracijas akseleruojant, nors vėlgi tai ne 100% taisyklė.
Pasak vieno meistro, nuėmus pusašio gumas ir radus ten vandens/rūdžių pėdsakų, yra didelė tikimybė, kad prasidėjęs dilimas.

Redagavo Blitz· 2018-02-12, 13:01

Parašė MGauto· 2018-02-12, 13:09
#72

Sorry, jei labai kvailas klausimas, bet jei tai priekiniai pusašiai, kodėl vibracija dingsta nuemus kardaną? Ar neturėtų vistiek jie vibruoti?

Parašė Blitz· 2018-02-12, 13:31
#73

MGauto, aš tik įvardinau vieną galimų vibracijos priežasčių. Beje šiandien kaip tik kalbėjau su vienu "amerikonu", tai sakė 3-4 vnt xc, tiek 90, tiek 70, parsiplukdė su pasak jo "sulenktas kardanais", ir įtaria, kad tai nutiko transportuojant. Bet pakeitus viskas stojo į savo vietas. Daugiau nesigilinau.

Parašė Swer· 2018-02-12, 14:06
#74

Taip, is USA dazniausiai sulenkia kardana, man irgi buvo. Be jo, maziau apkrovos ir masina smagiau vaziuoja, sanaudos mazesnes, bet su juo irgi neblogai :D

Parašė MGauto· 2018-02-12, 14:08
#75

kardanas atkrenta, nes buvo uždėtas kitas, o rezultatas tas pat, be to mašina ne USA.

Parašė Styra· 2018-02-12, 18:43
#76

Del 80~120 nedidele vibracija - kodel sprendziat kad tai del kardano? Gal kosk ratu balansas kreivos / dantytai nuvalgytos padangos ar kita?
Man kai su ne volvo buvo vibraciija panasiam greity - tai:
- viena karta buvo toks net uzimas - tai taip keistai dantytai nuvalgytos padangos, itrimas buvo guois, bet pakeitus i geras padangas viskas susitvarke;
- kita karta - tai nuo~80kmh nuspaudus gazas dugnas ir isigbegejant vibracija buvo del pusasio - kreivai buvo surinktas ir perrinkus susitvarke, kazkuri dalis atvirksciai ideta;
- trecia karta virbracija buvo stabdant - itarimas kad stabdziai, bet pakeitus visus diskuir ir kalades nepadejo, ir tik po ilgo laiko rada vaziuokles meistrai, kad trauke vairo - sutvarkius bedos nelikjo.
- ai - dar viena karta vbuvo po ilekimo i griovi vibracija jau nuo 60kmh, bet isplovus sniega is rato viskas pasidare OK.

Parašė MGauto· 2018-02-12, 21:46
#77

Ratai patikrinti, kardanas irgi, kadangi buvo prieš mėn. pakeista pusašio granatos guma vairuotojo pusės, tai bandėm pakeisti ir pusašį, bet vibracija nedingo. Tai likau nieko nepešęs kol kas. Sako kad gali būti dėl kampinės pavaros, bet čia jau rimtesni dalykai ir nėra tikras, todėl kol kas nutarėm pristabdyti su ardymais. Ar gali kampinė pavara kelt vibracija? nes be kardano vibracijos nėra (confused2) nėra apkrovos nuo jo.. būtų gal logiška... bet kai nesu didelis ekspertas tai faktas (confused3)

Parašė MGauto· 2018-02-13, 20:50
#78

Gal test drive, ryt padaryt pavyktu vakarop, Fino?

Parašė munchiss· 2018-02-14, 07:49
#79

Dėl kampinės pavaros pas mane vibracija atsirasdavo atleidus akseleratorių, šiaip važiuojant jos nebūdavo.

Parašė MGauto· 2018-02-14, 08:44
#80

O pas mane pastovi, nesvarbu akseleruoji ar ne, vienoda vibracija.. kažkaip linkstu prie to kad gal reiktu dar pamėginti pakeisti dešinį pusašį... Jis su pakabinamuoju guoliu, taip?

Parašė MGauto· 2018-02-20, 07:55
#81

Po ilgojo savaitgalio ilgesniu pasivažinėjimu pastebėjau, kad kol šalta vibracija juntama mažesnė, o kai jau pravažiuoji kažkiek tai kilometru ir viskas jau apšyla, ties tais greičiais kaip nurodžiau anksčiau, juntama didesnė vibracija.
Greičio dėžė?
Kadangi mašina buvo Sostenoje prižiūrėta, žinau kad jie nekeičia tepalų.
Ar gali būti jog ji neusitvarko su apkrovom? Nes nuėmus kardana pasikartosiu, kad vibracijos dingo.

Parašė Styra· 2018-02-20, 14:34
#82

na, bet kazkaip nujauciu kad labiau po skirtingus servyzus remonto pavazinet reikia, nes sitam forume jau visia paskaite ir niekas nieko, gal dar kokiak kitams ar uzsieniaus forume kokiu minciu kas turetu?
Da kiek pamenu - vienas viekjas labai norejo dziaugtis xc90, daug ramontavo, sukiso daug pinigu - bet panasios vibracijos jam niekas neissprende, galu gale pardave ta xc90 ir pirko nauja vw pasat - nes nauja vagina pagal jo paskaiciavimus yra pigiau nei kisti daug €€€ i volga... taip kad dar viena, tokia dviguba iseitis butu arba atsikratyt blogos auto, arba susitaikyt kad turi toki raikala ir vazinet toliau.

Parašė Stulpas· 2018-03-11, 20:48
#83

Volvo xc70 09m , kas keiciama norint padaryti pilna awd aptarnavima , haldex tepalas savaime aisku, kas dar galinio reduktoriaus tepalas?