Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Saab 93 nuo 08m

Parašė Shake· 2015-01-24, 22:48
#1

Kaip pastebejau truksta info apie sabonius :(
Kiek zinau patvariausi dyzeliukai yra 1,9l 88kw ir 136kw, o kuo like blogi??

Parašė Metalz· 2015-01-25, 12:48
#2

Dviguba turbina TTID man atrodo 132 kw, ne 136.. Kad 03-08 ir 08- išvis nelabai kuo skiriasi. Vos vos elektronika. Ir papildomi varikliai gamoje 132 kw 1,9 TTID ir 206 kw 2,8 T. Turbo x, žinoma, skiriasi - visi ratai kabina.

Tiesa, yra ir 9-3 ale "cross country" serija nuo 2008 - visi kabinami ir čiut kilstelėta.

Parašė CandyBoy· 2015-01-25, 12:52
#3

Nuo 2008m. 9-3 ss tapo normali masina, istaisytos visos nesamones. TTid reikia lb ziureti rida kai perki, ir butinai mest lauk iskarto sklendes.

Parašė Metalz· 2015-01-25, 12:57
#4

"Nuo 2008m. 9-3 ss tapo normali masina, istaisytos visos nesamones"

Kas ištaisyta be pakeistos elektronikos?

Parašė CandyBoy· 2015-01-25, 13:02
#5

Girgzdukai pakaboje, atnaujinti amortikai, dabar jau pats nebeprisimenu, turejau visa sarasa po ranka. Bet pagrindine kaip ir sakei, tai elektronikos bugai istaisyti, pradedant CIM blokais ir baigiant stiprintuvu, kuris perkeltas i normalia vieta :D

Redagavo CandyBoy· 2015-01-25, 13:02

Parašė Shake· 2015-01-25, 13:09
#6

Tai taip, lauk sklendes + isvalyti nuo suodziu sistema + dpf filtro naikinimas :)
Niekur neradau kiek km laiko smagraciai?

Parašė zilva· 2015-01-25, 16:50
#7

http://www.honest.../9-3-2007/

1.9 diesels can be delightful to drive, but give a lot of problems: Failed inlet manifold swirl flaps (and the flaps can beak and be ingested by the engine). Failed EGRs. Choked DPFs. Failed timing belts, often because the waterpump seized. Belt, tensioner, pulleys and waterpump need replacving every 40,000 miles. More info about 1.9CDTI timing belt failures here: 1.9CDTI Timing Belt Failures Failed oil pumps. Failed dual mass flywheels. Failed turbos.
1.9 diesel autos vulnerable to failure of heat exchanger in radiator admitting coolant to the ATF and wrecking the transmission. On cars just out of warranty GM SAAB usually contributed 40%
Liquidation likely to seriously affect parts supply, particulalrly of electronic components.
Has lost the upmarket image Saabs once had. Quality has gone downhill.

Jei tikėti straipsniu, prasta panelių kokybė, prasta aparatūra, ir galimos bėdos nežinia iš kurios pusės.

Parašė Shake· 2015-01-25, 19:16
#8

Reiskiasi nekazka..