Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: Renkuosi nauja automobili

Parašė LS· 2013-06-02, 19:05
#14

Finalfour - atsakau.

Co2 reikalavimus taiko nemazai dideliu tarptautiniu imoniu, turinciu dideli autoparka. Taip pat, remiantis co2 kai kuriose salyse nustatomi mokesciai uz draudima arba uz automobili.

Man asmeniskai tai atrodo ispustas marketinginis reikalas, nes yra daug svarbesiu klimato kaitos stabdymo priemoniu, nei kad nedideles dalies pasaulio atoparko co2 ribojimas. Bet yra kaip yra, toks darbdavio noras.

Del rankines dezes - cia zmones skirtingi, neverta daug diskutuot. Man vairavimas patinka, as megaujuosi galimybe pats spresti kokia pavara vaziuot, kiek greitet, galiu stabdyt stabdziais, galiu pavarom. Vaziavimas su automatine deze - man nuobodus, jauciuosi keleivis automobilyje, truksta sankabos jausmo - kai jauti kaip variklio galia persiduoda ratams.

Mazas co2 ir pagreiciai suderinamas dalykas turbininiuose auto, tiek dyzeliniuose tiek benzininiuose, kad pvz puikiai irode naujasis bmw 2 litru twin turbo benzas.

Snuffiene - bandau atsakyt :-)

Nes man patinka tie pojuciai.

Ir 7-8sec cia nera 'taip greit', o normaliai :-) Greitai yra 5-6 sec.

Is tiesu prie dinaminiu charakteristiku as tik del laiko stokos nurodziau tas 8s. Is tiesu kai renkuos - labiau ziuriu 60-100, 60-120, 80-120 laikus. Jei kalbet apie varikli - 200 ag/ 350 nm turetu buti mazdaug galios minimalus parametrai. (Dabar turiu 225 ag / 460 nm. Pries tai turejau 260 ag / 380 Nm)

Mieste as greicio nevirsiju. Tiesiog megstu greit is vietos isjudet. O kadangi per lenkija vziuoju daug - ten atsigaunu. Arba magistralej dabar kur yra remontas - isvaziuoji is greicio ribojimo zonos ant 40 ir tada 3, 4 pavarom iki galo. Smagu. Jau nekalbu apie autobanus, kur su geru sukimo momentu netgi 6 pavara gali pasilinksmint tarp 160 iki 200.

Redagavo LS· 2013-06-02, 19:16