Temos pavadinimas: SCC.LT - VOLVO SAAB - Volvo klubas, Saab klubas. :: FAQ: PURKSTUKAI: kodel pradega stumuokliai/padidejes tapalo lygis.

Parašė Fino· 2012-12-06, 12:27
#1

Vis dazniau zmones klausineja ka gali pridaryti purkstukas, ir kokios pasekmes jo blogo darbo - taigi, bisku teorijos is surinktos informacijos - sioje temoje.
i47.tinypic.com/iz6mn5.jpg

Nesigilinsim i purkstuko konstrukcija ir nekalbesim apie variklio darba, jeigu purkstuko parametru nukrypimas nuo gamykliniu yra nedidelis, kalbesime sioje temoje TIK APIE ZALA, kuria gali atnesti BLOGAI veikiantis purkstukas, imkime kaip pavyzdi Volvo D5 ir 2.0D (PSA HDI) variklius, kad butu paprasciau.

Dazna problema D5 varikliams su kuro padavimo sistema BOSCH
- variklis uzsikuria prastai, bet po uzsikurimo veikia gerai ir masina vazioja tvarkingai, gal kiek prasciau negu anksciau, bet vartotojas daznai to nepastebi. Kaltina pakatitnimo zvakes, jas keicia o rezultato nera. Priezastis - defektuotas purkstuko (uztenka ir vieno, o ne keliu) dozatorius, ir kuras pilamas i "obratke", o ne i cilindra. Deka to automobilio uzsikurimas tampa sudetingesnis, nes COMMONRAIL varikliu uzvedimui reikia keliu simtu atmosferu kuro slegio, kad uzsidegtu kuras cilindruose, o jei vienas purkstukas numeta ji (slegi) - atitinkamai visame kuro padavimo "Rail'e" jis, ir turime esama problema. Bet tai - dar ne beda. Variklis uzsikure, dirba, visi cilindrai, apart to, kurio purkstuko dozatorius yra defektuotas, maitina cilindrus, tvarkingai ispurskiami kura, ir kuras sudega gerai. O kas gi darosi problemineje degimo kameroje? Purkstukas paduoda nepakankama kuro kieki, cilindro misinys liesas, prasideda problemos su tarpziedziais, and stumuoklio susidaro suodziai, misinys sudega nekorektiskai, ir issisyda stumuoklis. Jeigu pradeges stumuoklis nepazeide cilindru - uzteks pasikeisti tik ji, ir purkstuka. Jei pazeide - teks keisti ir variklio bloka, taip pat pazeidziama ir variklio galvute del per aukstos darbines temperaturos. Bet kurio atveju - nuostolis - tukstanciai.

Daznai pasireiskianti problema - dideja tepalo lygis variklyje, po to variklis nebeuzsikuria. Kodel? Pradeti reikia ne nuo turbinos , kaip daznai daroma, ir ne nuo tepalu keitimo, o nuo....purkstuku/DPF patikrinimo. Tai - kitas purkstuku defektas negu aprasyta auksciau, kuris irgi gali buti labai skausmingas Jusu piniginei. Pareina purkstuko adata, antgaliukas, kisasi DPF. Kuras pilamas i cilindra, misinys tampa riebus, degimo temperatura krenta, masina dumina. O cilindre - bala, nes kuras nesudega. Deka kompresijos jis yra isspaudziamas pro ziedus i variklio apacia, susimaiso su tepalais, taip pat bega i ismetimo vamzdi, del ko uzsikisa DPF filtrai, katalizatoriai ir - kadangi ismetimo nera, sprogineja turbinos, varikliai, linksta svaistikliai. Kita zala pridaro kuras, susimaises su tepalais. Ar zinote, kad 20% dyzelinio kuro tepale prie pliusines temperaturos skysteja, kas yra blogai tepalo slegiui, variklio tepimui, o prie nulines prasideda chemine reakcija ir tepalas/kuras tampa kaip medus. Bandote uzvesti prie mazesnes negu 0 temperaturos - lauzo tepalo siurbly, vedat prie dar mazesnes - sulauzys ir alkunini velena arba pridarys bedu variklio galvuteje. Uzvedet varikli ir vaziojat prie pliusines temperaturos? Maza to kad del didelio tepalo lygio isspjauna riebokslius, tai del sumazejusiu tepimo savybiu prasuks svaistiklinius, pagrindinius indeklus, pridarys bedu su paskirstymo veleneliais, nes jie perkaista. Vel gi - jei susirupinsite tik pastebeje tepalo lygio augima - problema issispres purkstuku bei tepalo pakeitimu, jei ne - Jusu laukia katalizatoriu, DPF filtro, purkstuku bei variklio keitimas.

Aisku, padidejusio tepalo lygio priezastimi gali buti ir jau uzsikises DPF filtras, kuris nesuteikia laisvo ismetimo. Kencia turbina, variklis mechaniskai.


Isvada - priziurinekite purkstukus, arba - yra dar benzininiai automobiliai kurie sukelia maziau bedu.
Tiek info is mano puses, gal kur kiek suklydau - zinovai pataisys, bet manau informacija musu puslapiui vertinga.
Didzioji dalis defektu , aprasytu sioje temoje - tai jai pasekmes bedu, kurias pridare laiku neaptarnautas DPF/FAP filtras.

Redagavo Fino· 2016-07-24, 16:15