PAIEŠKA
DIENOS INFO

Vardadienį švenčia :
PERŽIŪRĖTI TEMĄ
Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
FAQ: 2.5TDI, 2.5D variklis - informacija, skirtumai, trukumai
Fino
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-19, 14:10
Vartotojo avataras

Super administratorius

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 16193
Įstojo: 2007-03-10
Pratesiant informacines temas, si karta padiskutuosime apie, ko gero, populiariausia varikli tarp musu vartotoju - VOLVO 2.5 TDI.
i48.tinypic.com/2r6l3j6.jpg

Papasakosiu, i ka reikia kreipti demesi perkant masina su tokiu agregatu, apie jo privalumus bei trukumus, apie remonta bei detaliu pritaikyma nuo kitu autogamintoju.

Pradziai apie skirtumus su Audi 2.5tdi - dauguma klaidinamai platina informacija, kad Volvo 2.5TDI - tai yra AUDI variklis, kuris stovejo C4/A6 ir tt. modeliose. Ta daznai galim isgirsti is automobiliu pardaveju, arba matyti skelbimose. Taigi - tai nera tiesa. Taip, Volvo 2.5TDI blokas yra pagamintas Audi koncerno pagal Volvo uzsakyma, atitinkamas ir patikimumas bei patvarumas, taciau Volvo variklis yra net labiau vykes uz Audi gamini. Jis yra juntamai ekonomiskesnis.

Ieskant atsarginiu detaliu siam varikliui, dauguma autogamintoju katalogu sujungia 2.5TDI variklius i bendra Audi/Volvo grupe, taciau faktiskai buna taip kad detales tiesiog kitokios ir netinka i Volvo.

Kas tinka: Voztuvai, ziedai, kai kurie paskirstmo sistemos guoliukai bei dirzeliai, kai kurie rieboksliai. Kas netinka - kuro siurblys, sankaba, vandens pompa, virsutinis variklio dangtelis, tarpines, alkuninis velenas, smagratis, vakuminis siurblys (tinka nuo VW LT28), variklio pagalves, ir daug kitu detaliu. Ieskokite atsargines detales Volvo automobiliui, bet ne Audi.



Audi 2.5TDI variklis:
i47.tinypic.com/2w30sxd.jpg

Volvo 2.5TDI variklis:

i46.tinypic.com/2ewcgfo.jpg


2.5TDI ar 2.5D ?

Kame skirtumas - o jis tikrai nera mazas. Galvodami apie 2.5 dyzelius zmones dazniausiai neskiria 2.5TDI variklio (ipurskimo sistemos pavadinimas MSA15.7) ir 2.5D variklio (ipurskimo sistemos pavarinimas MSA 15.8).

Kuo gi jis skiriasi - visu pirma - diagnostinem galimybem - senasis 2.5TDI (gamybos metai iki 1998/06) turi labai ribotas diagnostines prisijungimo galimybes - su Volvo iranga Jus nepaziuresite nei degimo kampo, nei siurblio darbo, nei jokiu "gyvu"parametru. Pavyzdziui, kad paziureti kuro siurblio degimo kampa, reikes spec. atskiros irangos. Naujesnis 2.5D (gamybos metai nuo 1998/06) pasizymi idegda CAN magistrale (visi modeliai) - diagnostines galimybes prasiplete, su dilerine iranga galima nustatyti zymiai daugiau variklio sutrikimu.

Antra - naujesnis variklis yra ekonomiskesnis - grubiai skaiciojant apie 0.5 litro visais eksplotavimo rezimais. Jis turi daugiau potencialo keliant galinguma.

Trecia - senesnis variklis pigesnis elektronikos prieziuroje, deka to, kad visa automobilio elektronika yra paprastesne, pavyzdziui variklio galios kelimas kainuos keliais simtais litu pigiau negu 2.5D. Elektros detales yra pigesnes, patvaresnes, taciau ieskant nauju (pvz. Oro srauto matuokle) susidursite su problema, ir kaina bus didele.

Na ir, greiciausiai paskutinis aktualus skirtumas vartotojui - jeigu Jums del vienu arba kitu priezasciu sudegs, pvz. ipurskimo kompiuteris, MSA15.7 sistemoje uzteks pakeisti tik ji, MSA15.8 - teks keisti kompiuteriu grupe.

Pats variklis mechaniskia nesiskiria nekuo, ji galima kaitalioti is 15.7 i 15.8.

Kaip atskirti ipurskimo sistema?

Pirmas - paprasciausias ir patikimaiusias budas - pagal oro srauto matuokle, MSA15.7 (senesnis) jinai yra mechanine:
i48.tinypic.com/34ffec7.jpg

MSA15.8 - elektronine:
i48.tinypic.com/ip7eas.jpg


Antras budas - pagal raides ant variklio galinio dangcio (aisku, jei jis dar gamyklinis) - TDI - MSA15.7, 2.5D - MSA15.8.

Trecias budas - variklio skydelije ant senesnio ipurskimo modeliu bus lempute su LIAMBDA simboliu, ant naujesnio bus nupiestas varikliukas ("miasorubke" ). Ta galima pastebeti ijungus degima.

Gerai ar negerai?

Kalbant apie varikli is esmes ir jo trukumus, daznai pasitaiko atveju, kai zmones (net ir servisu darbutojai) neteisingai diagnozuoja/sprendzia problemas, uz ka daznai moka klientas.

Variklio kalenimas: jeigu girdite pasalini erzinanti garsa ant laisvu, nuspauskite kelis kartus stabdziu pedala - jei garsas dings - kala vakuminiu stabdziu siurblio pirstas. Viskas gerai, jeigu masina stabdo be problemu, pasikeiskite pirsta, jeigu jus erzina garsas. Bet ir su kalenimu eksploatuoti automobili galima. Buvo atveju kai siule perrinkineti motorus ;)


Tepalai apacioje, per vidury, tarp dezes ir variklio:
leidzia arba alkuninio veleno galinis riebokslis, arba greicio dezes pirminio veleno riebokslis. Eksploatuoti galima, tik stebekite skysciu lygi.

Tepalai variklio priekyje, keleivio puseje: leidzia arba nuo virsaus i apacia pask. vel. riebokslis, arba priekinis alkuninio veleno riebokslis, arba tepalo siurblio tarpine. Reikia tvarkyti kuo skubiau, nes tepalai "sueda" sonine variklio pagalve(jinai nepigi) ir gali papulti ant pagrindinio dirzo -galimos pasekmes - dirzo persokimas/variklio remontas arba keitimas.

Didesne nei turi buti vibracija: priezasciu gali buti daug - pasedusios/suplysusios variklio bagalves, alkuninio veleno skyvas arba netolygus cilindru darbas. Vazineti galima, iki tam tikro gedimu lygio, katastrofos neturi buti.


Dyzelino kvapas atidarius kapota dazniausiai eina is kuro siurblio, leidzia arba is virsaus, arba vidurine tarpine. Eksploatuoti galima, taciau butu geriau problema pasalinti

Kuro siurblio bedos pasireiskia blogu uzsikurimu esant karstam varikliui, mazu degimo kampo reguliavimo diapazonu, blogu uzsikurimu esant saltam varikliui, trukciojimais, didelem kuro sanaudom ir kt. Patarimo, nustacius siurblio gedima, nelabai yra. Is praktikos - remontuoti neapsimoka - nepasiteisina, perregulioti kuro padavima jeigu kuro siurblys "pavarges" irgi prasmes nera, galbut geriausias variantas - keisti siurbli i kita, deveta, isanksto susitarus del jo grazinimo salygu, jei siurblys netiks.


Nupjauti kuro siurblio dirzo dantukai byloja apie tai, kad arba atvirksciai stovejo kuro siurblio dirzo itempimo guolis, arba kreivas kuro siurblio skyvas, arba senas dirzelis. Problema spresti butina, nes kitaip masina nevazios. Trukus kuro siurblio dirzui, varikliui nieko neatsitiks.


Karterines dujos istraukus tepalo matuokle - ideale ju neturetu buti, jei jie yra - arba uzsikimsusi karterio ventiliacija, arba pasede variklio stumuokliu ziedai. Tikimybe kad keitimas voztuvu rieboksliu pades sumazinti alyvo suvartojima - maza. Aisku, idealiu varikliu susirasti yra vis sudetingiau, bet stenkites pasitrinkti toki varikli, kad karteriniu duju (garu) butu kuo maziau.

Vartotoju pastabos:
-----------------------------
Del vakuminio stabdziu siurblio pirsto kalenimo:
Dar noreciau papildyti is savos patirties del to kalenimo. Tam tikrais atvejais padeda tik pompos isvalymas ir pirsto apsukimas i kita puse. Man padejo, paprasta ausim negirdet, o ir stapdymas malonesnis pasidare
Pateike: justinasm


--------------------------------
Jei užvestam varikliui šokinėja generatoriaus dirželio tempėjas, greičiausiai reikės keisti apatinį škyvą kuris yra nepigus...
Jei apsitepalaves vairo stiprintuvas ir generatorius, dažna bėda guminėje tarpinėje, jungiančioje vairo stiprintuvo skysčio bakelį. Ypač taip būna šaltuoju metų laiku. To guminio žiedo kaina Sostenoje apie 13 litų. P.s. Šita bėda būna tik S/V70 modeliuose iki 2000 metų.
Pateike: Rimuxs


-----------------------------------
Stengiames del Jusu ir toliau, laukiame Jusu pastabu, papildymu bei komentaru!



Griežtai draudžiama čia paskelbtą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse be scc.lt administracijos sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti www.scc.lt kaip šaltinį.

Redagavo Fino 2012-08-13, 14:38


-----
Viskas apie Volvo/Saab
+370 694 88000
info@volvoparts.lt
 
Metalz
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-19, 19:45
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 797
Įstojo: 2010-10-12
Ačiū read


-----
Lexus RX 450 MY 2015
VW Passat MY 2018 dyzelis
SAAB 9-3 AERO 2,8 V6 MY 2008
SAAB 9-3 MY 2002 2,2 TiD
SAAB 9-3 AERO Viggen 1999 kabrioletas 2,0 T
EX dahriena volgų ir saabų...
 
Stulpas
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-19, 21:01
Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 6449
Įstojo: 2007-03-14
dar tokos minusas ,kad pas s80 tdi snypscia daznai stabdziu pedalas,tvarkymas kiek zinau komplikuotas ,gal serzas daugiau ka aprasys ,nors as 2 metus pravazinejau jokiu blogybiu nepastebejau ,pasnypsdavo biski ir viskas
 
Fino
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-19, 21:08
Vartotojo avataras

Super administratorius

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 16193
Įstojo: 2007-03-10
o prie ko cia tdi variklis...


-----
Viskas apie Volvo/Saab
+370 694 88000
info@volvoparts.lt
 
Stulpas
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-19, 21:15
Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 6449
Įstojo: 2007-03-14
Fino @ 2012-06-19, 21:08 rašė:
o prie ko cia tdi variklis...

na sita beda tik su tdi ,
pamaniau jei rasoma apie vakuminio siurblio bedas tai sita irgi tinka ,
nu netinka tai netinka
 
Fino
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-19, 22:37
Vartotojo avataras

Super administratorius

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 16193
Įstojo: 2007-03-10
Sita beda su visais modeliais


-----
Viskas apie Volvo/Saab
+370 694 88000
info@volvoparts.lt
 
arvycka
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-20, 14:26
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 150
Įstojo: 2011-12-05
labai naudinga informacija smile1
 
Efka
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-20, 16:59
Narys

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 2052
Įstojo: 2007-10-16
Stulpas @ 2012-06-19, 21:15 rašė:
Fino @ 2012-06-19, 21:08 rašė:
o prie ko cia tdi variklis...

na sita beda tik su tdi ,
pamaniau jei rasoma apie vakuminio siurblio bedas tai sita irgi tinka ,
nu netinka tai netinka
Sita beda ir su krosais benzininiais ir su kitais modeliais.... svilpia kaip turi but...


-----
Volvo 850 2.0 20V 93. (baigta karjera)
Volvo V70 II 2000 2.5TDI (baigta karjera)

Efka
 
Rimuxs
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-08-21, 09:17
Narys

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 1311
Įstojo: 2007-12-14
Dar patarimų: Jei užvestam varikliui šokinėja generatoriaus dirželio tempėjas, greičiausiai reikės keisti apatinį škyvą kuris yra nepigus...
Jei apsitepalaves vairo stiprintuvas ir generatorius, dažna bėda guminėje tarpinėje, jungiančioje vairo stiprintuvo skysčio bakelį. Ypač taip būna šaltuoju metų laiku. To guminio žiedo kaina Sostenoje apie 13 litų. P.s. Šita bėda būna tik S/V70 modeliuose iki 2000 metų.

Jei tinka prašome perkelti į atitinkamą skyrelį. Afišuoti kas parašė tikrai nebūtina, tegul žmonės skaitinėja ir naudojasi informacija.
Redagavo Rimuxs 2012-06-21, 00:02


-----
=SCC techninė komanda=

Šunys loja, o karavanas eina

Volvo V70 2,5TDI MY2000m.

Mob. tel. 8-652 03110, kviesti Rimasmile1
Miestas Garliava-Kaunas
 
Kirkilas
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-08-07, 21:33
Narys

Pranešimai: 976
Įstojo: 2011-02-18
Buvo ir su ta ir su ta, buvo rasyta iki kelintu metu, sita info tinka v70I ir s70.
 
Stulpas
#11 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2013-08-08, 11:55
Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 6449
Įstojo: 2007-03-14
nu tai skelbime raso pirmos registracijos data o ne gamybos


-----
Volvistas be Volvos
 
CresP
#12 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-10-16, 19:35
Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 14
Įstojo: 2013-11-24
Turiu viena beda, itariu ,kad siurblys. Apsukos sokineja saltam varikliui. Gal kas esate susidure?
 
Kirkilas
#13 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2014-10-16, 21:18
Narys

Pranešimai: 976
Įstojo: 2011-02-18
Vakumine pompa 100% tinka nuo Audi.
 
navaras
#14 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-10-11, 18:10
Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 80
Įstojo: 2012-05-27
pasidalinsiu asmenine patirtimi.
volvo v70 II 2,5 TDI 2001
variklis užsirekomendavęs kaip patikimas, tačiau skilo alkūninis velenas. dar pramušė karterį, nuleido kraujo netoli namų smile1 kuras tik iš neste, aptarnavimai daryti laiku.
meistras labai ilgai kraipė galva, nes alkūninis skilo storiausioje vietoje. kas iššaukė tai, tai taip ir liko neatsakyta.
prieš keletą dienų buvo atsiradę jaučiama vibracija, galvojau, kad pagalvė pavargo, tai nepuoliau į servisą.
tai mokykitės iš svetimų klaidų, kartais įtartini garsai, slepia negerus dalykus smile1


-----
Vonios ir virtuvės įranga
XC60`D5`AT`08`BLACK EDITION
 
Eimas
#15 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-10-11, 18:36
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Karmėlava
Pranešimai: 2715
Įstojo: 2012-07-29
navaras @ 2015-10-11, 18:10 rašė:
pasidalinsiu asmenine patirtimi.
volvo v70 II 2,5 TDI 2001
variklis užsirekomendavęs kaip patikimas, tačiau skilo alkūninis velenas. dar pramušė karterį, nuleido kraujo netoli namų smile1 kuras tik iš neste, aptarnavimai daryti laiku.
meistras labai ilgai kraipė galva, nes alkūninis skilo storiausioje vietoje. kas iššaukė tai, tai taip ir liko neatsakyta.
prieš keletą dienų buvo atsiradę jaučiama vibracija, galvojau, kad pagalvė pavargo, tai nepuoliau į servisą.
tai mokykitės iš svetimų klaidų, kartais įtartini garsai, slepia negerus dalykus smile1


Trūksta konkretumo. Nežinau nei vienos dalies automobilyje kuri būtų amžina.
Pirmiausia kyla klausimas kaip tavo automobilis buvo eksploatuotas iki tavęs. Po to kiek jis matęs. Jeigu spidometro parodymai sukasi antrą kartą tai nieko nuostabaus.
Jis patikimas, bet tai nereiškia, kad negendantis. Sveikinu papuolus į vieną iš nedaugelių kuriuos pavedė šis variklis.


-----
v70 I 2.5D '99
www.manogarazas.lt/user_icons/fuel_icon_4_3925.png
 
navaras
#16 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2015-10-11, 20:38
Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 80
Įstojo: 2012-05-27
Na cia galioja ta loterija, pries perkant buvo ir su diagnostika tikrinta, rasta smulkiu defektu ir tiek., buvo 280 rida. Plius minus tvarkinga buvo, nusprogo tik po poros metu.
Pasiseke tik tiek, kad auksarankis meistras ta pati matora atkele, srotinio pirkti nereikejo, alkunini nuo audi nuslifavo, galva liko ta pati, plius nauji indeklai ir svaistikliai, tai pigiai atsiejo.
Dabar jau pora metu kaip su tokiu vazineju, tik pora menesiu po remonto tepalu valge kol apsitryne, po to viskas ok.


-----
Vonios ir virtuvės įranga
XC60`D5`AT`08`BLACK EDITION
 
krec
#17 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-03-25, 22:47
Narys

Miestas: Šalčininkai
Pranešimai: 5
Įstojo: 2016-03-24
Sveiki, esu naujokas, tad nezinau ar sitoj temoj klausiu ar ne, jei ne, busiu dekingas jeigu nukreipsite i reikiama ;) Taigi rimtai mastau apie V70 I 2,5 103kw, kaip apie savo pirmaji automobili. Tad noreciau paklausti ar labai jauciasi 2,5tdi variklio trukumai, kurie isvardinti pacioje pradzioje (is ekonomines, elektronines, diagnostines puses) lyginant su 2.5d varikliu?
 
T5
#18 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-03-26, 00:26
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Pagėgiai
Pranešimai: 324
Įstojo: 2010-08-13
krec @ 2016-03-25, 22:47 rašė:
Sveiki, esu naujokas, tad nezinau ar sitoj temoj klausiu ar ne, jei ne, busiu dekingas jeigu nukreipsite i reikiama ;) Taigi rimtai mastau apie V70 I 2,5 103kw, kaip apie savo pirmaji automobili. Tad noreciau paklausti ar labai jauciasi 2,5tdi variklio trukumai, kurie isvardinti pacioje pradzioje (is ekonomines, elektronines, diagnostines puses) lyginant su 2.5d varikliu?

Turiu ir viena ir kita D ir TDI, D ekonomiskesnis koky 0,5 L kaip ir raso. O siaip Fino labai issamiai viska aprase pradzioj, nelabai ka ir pridursi. TDI turiu antra, tai abu pasirode astresni startuojant, nei D, arba man tik taip atrodo. Siaip rinkciausi turbut pagal stovy, arba D, vis tik ekonomiskesnis.


-----
V70 II 2,5D
07 X3 3,0d mt
 
krec
#19 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-03-26, 14:19
Narys

Miestas: Šalčininkai
Pranešimai: 5
Įstojo: 2016-03-24
T5 @ 2016-03-26, 00:26 rašė:
krec @ 2016-03-25, 22:47 rašė:
Sveiki, esu naujokas, tad nezinau ar sitoj temoj klausiu ar ne, jei ne, busiu dekingas jeigu nukreipsite i reikiama ;) Taigi rimtai mastau apie V70 I 2,5 103kw, kaip apie savo pirmaji automobili. Tad noreciau paklausti ar labai jauciasi 2,5tdi variklio trukumai, kurie isvardinti pacioje pradzioje (is ekonomines, elektronines, diagnostines puses) lyginant su 2.5d varikliu?

Turiu ir viena ir kita D ir TDI, D ekonomiskesnis koky 0,5 L kaip ir raso. O siaip Fino labai issamiai viska aprase pradzioj, nelabai ka ir pridursi. TDI turiu antra, tai abu pasirode astresni startuojant, nei D, arba man tik taip atrodo. Siaip rinkciausi turbut pagal stovy, arba D, vis tik ekonomiskesnis.

O nesusiduriai su tais diagnostikos trukumais? kalbu apie tdi varikli, nebuvo taip kad butu sunkiau nustatyti kazkoki gedima? Ir kaip apskritai del pacios elektronikos? kuriame variante geriau laiko? jeigu buvo kokie gedimai is elektronikos puses, tai gal gali pasidalinti?
 
hottabyc
#20 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2016-03-26, 15:54
Narys

Miestas: Švenčionys
Pranešimai: 297
Įstojo: 2014-03-24
Viskas priklauso kokia nusipirksi.Jeigu ieškosi kaip dauguma t.y kuo naujesne ir kuo pigesne būs problemų neprikrausumai ar tdi,ar d ar dar kokia nors .Labai sunku rasti gerą,jau nesakant pigią mašiną tokių metų.Geriau laiko tdi,nes kuo paprastesne tuo patikimesne.Kaip ir minėta,tdi galima pakeist vieną detalę,D,jeigu nepasiseks,jau keisi visą grandinę.
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
FAQ: Volvo D5 ir 2.4D variklis - informacija, skirtumai, trukumai FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai 475 2022-05-04, 21:47
FAQ: Volvo 2.0D (PSA HDI) 100kw varikliai - informacija, skirtumai, trukumai. FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai 217 2019-06-10, 09:42
FAQ: VOLVO 5 cilindru varikliai-benzinas-informacija, skirtumai, trukumai FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai 135 2019-03-20, 06:14
FAQ: Volvo AWD sistemos, skirtumai, patikimumas (Haldex / Viscous) FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai 83 2018-03-11, 20:48
Reik pagalbos su pagrindinio diržo (2,5tdi) keitimu Kėbulo / Variklio priežiūra 21 2015-07-08, 10:53