PAIEŠKA
DIENOS INFO

Vardadienį švenčia :
PERŽIŪRĖTI TEMĄ
Kas naršo čia? 1 svečiai
 Spausdinti temą
FAQ: Volvo S60, S80, V70II pirkimas - į ką atkreipti demesį
Fino
#1 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-15, 14:13
Vartotojo avataras

Super administratorius

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 16193
Įstojo: 2007-03-10
Ko gero populiariausiu modeliu būsimi savininkai vis dažniau ieško atsakymu į klausimus "Į ką atkreipti dėmesį ieškant S60, V70II, S80 modelius". Kad butu mažiau klausimų ir daugiau informacijos, pratęsiu technines temas apie automobilius ir jų agregatus, ir šioje temoje pasistengsiu (būtų gerai - ir su Jūsų pagalba) kuo išsamiau papasakoti kaip NENUPIRKTI blogo Volvo automobilio. Būsiu objektyvus, ir kiek labiau kritiškas negu eilinis vartotojas. Tikiuosi susilauksiu Jūsų pastebėjimų ir netikslios informacijos pataisymo.

i49.tinypic.com/2hhj493.png

Dėmesio! Tema PERKU VOLVO S60, S80, V70II automobili NEAPIMA AWD modeliu, S60II kartos, V70III kartos bei S80II kartos automobiliu.

Taigi...

Pradėkime nuo automobilio priekio - žibintų:

Visi reflektoriniai Volvo S60/V70II žibintai turi VOLVO arba VALEO/HELLA logotipą šioje vietoje:
i45.tinypic.com/kcz6tx.jpg

Volvo S80 lęšiniai žibintai irgi turi turėti šį užrašą toje pačioje vietoje, kai kurie xenon/bi-xenon žibintai - irgi. Naujesni lęšiniai V70II/S60 žibintai (su plastmasiniu stiklu) šio užrašo neturi - tada jo reiktu ieškoti žibintų viduje.

Taigi, jeigu Jus neradote VOLVO/VALEO/HELLA užrašų ant stiklų, arba radote kitų gamintojų pavadinimus, arba neradote nieko - žibintas keistas į neoriginalią detalę - ieškokite kodėl taip įvyko (masina daužta į priekį ir tt.)

Pastatykite masina prie kokios nors sienos ir įjunkite artimas šviesas. Šviesų spindulio lūžis Europiniam žibintui turi būti toks:
i47.tinypic.com/ws31n9.jpg

Jeigu jis tiesus - tai yra Amerikos tipo žibintas, jei lūžis į kitą pusę - Angliško tipo. Su tokiu šviesos lūžimu TA praeiti yra neįmanoma, ir tai dar viena prielaida tam, kad su automobiliu buvo kažkas daryta, arba tai (kai kuriais atvejais) - perdarytas Anglas. Nepamirštame, kad tokie žibintai irgi bus pažymeti originaliu VOLVO/VALEO logotipu.

Nekalbant apie tarpelius tarp kėbulo detalu (jie turi būti +/- panašūs), einam toliau palei kėbulą.

Atkreipiam dėmesį į vairuotojo durelių rankenėlę - vieta rakteliui TURI būti tik vairuotojo durelėse - jeigu jus kartais aptiksite vietą rakteliui dešinei (keleivio) pusei - reiškia prieš Jus - perdaryta angliška masina.

Apžiūrinėjam kėbulą toliau. Dažnai galite aptikti tokį vaizdelį:
i49.tinypic.com/2vdsm6h.jpg

Tai - oksiduojančios stogo juosteles, dažniausiai apačioj prie priekinio stiklo, ir juostelės gale - prie bagažinės. Juostelės aliumininės, aliuminis oksiduojasi, ir pakelia dažus, to bijoti nereikia, pavadinkim tai VOLVO "bonusu"/broku , - beveik ne išsprendžiama problema, nes bandymas veliau sutvarkyti šita neestetišką vaizdą baigiasi sugaištu laiku bei visiškai sugadintom juostelėm - aliuminis po dažais paruošiant dažymui tiesiog sutrupės.

Bendrai paėmus viso automobilio kėbulą bei dugną nei rūdžių, nei jų požymių NETURI BŪTI. Jei randate rūdeles bet kur - aplink stiklą (stoge), gale prie arkų - tai yra rimta priežastis nepirkti automobilio - šitų modelių automobiliai NERŪDYJA. Taigi, rūdelės parodo, kad mašina turėjo nelengva gyvenimą, nedėkingose sąlygose.

S60 ir S80 bagažinės dangtis turi atsidarinėti labai lengvai, elektros spynelė (mikriukas) turi nusispausti paprastai, be papildomų jėgų. Bagažinės amortizatoriai, atitinkamai, turi lengvai laikyti dangti visose modeliuose.

Atsidarius dureles, dažnai pamatysite gumas aplink jas, kurios yra sutrūkinėjusios, paplyšusios arba paspaustos - vaizdelis nekoks, tačiau jos yra nesunkiai keičiamos - telieka tik rasti atitinkamo stovio dėvėtą pakaitalą. Tai byloja apie automobilio didesne rida, arba apie tai, kad mašinoj buvo dažnai, atidaromos/uždaromos dureles (darbinis automobilis, taksi ir pan.)

Kalbant apie kėbulą, galima reziumuoti - kėbulai geri, nerūdijantys, kapotai aliumininiai, V70 bagažinės dangčiai plastmasiniai, kėbulo detalės šiais laikais yra įperkamos ir nestipriai daužtų mašinų bijoti nereikia.

Pereinant prie automobilio "širdies" - variklio, bei automatinės pavarų dėžės, kad nesikartoti, nurodysiu nuorodas į temas, kuriose išsamiai aprašyti variklių bei automatinių dėžių privalumai bei trūkumai:

Variklis dyzelinis D5, 2.4D:
http://scc.lt/?te...pid=239006

Variklis dyzelinis 2.5D, 2.5TDI
www.scc.lt/?tema=...

Variklis benzininis 5 cilindru:
http://www.scc.lt...id=234894#

Dėžė:
http://scc.lt/?te...amp;page=0

Kas liečia mechanine greičių dėžę, nieko blogo apie ją pasakyti negaliu, jinai buvo leidžiama nuo 1991 m iki 2008 m su tam tikrom modifikacijom ir buvo montuojama į daugumą VOLVO modeliu, ypač patvari ir nekaprizinga, jeigu Jūs pastebėsite sunkesnį įjungimą pirmo ir atbulinio bėgio, tepalu keitimas dažniausiai šitą problemą išsprendžia (pilasi TIK 75W80 GL3+ tepalai, 2.1 litrai, kita alyva NETINKA), taigi perkant mechanika, įtarinėti dėžės defektus arba blogą dėžės darbą nereikia.

Tikras galvos skausmas bet pagrindas derybom, arba kito automobilio paieška yra VOLVO su D5 (2.4D) varikliu - smagratis ir jo problemos. Padekite koją ant sankabos pedalo (nespaudžiant jo) ir pažiūrėkite, ar į koją nėra perduodama vibracija (kutenimas). Tai nėra paprasta, nes netgi su nauju smagračiu šiokia tokia vibracija, labai nedidelė, bet yra. Vibracijos stiprumas pasakys apie smagračio būklę. Taip pat, jei yra pašaliniai garsai ir išmynus sankabą jie dingsta irgi papasakos Jums apie problemą su sankabos smagračiu arba išminamuoju guoliu. Dėmesio! Tai liečia tik mechaninę pavarų dėžę!

Smagračio, sankabos, išminamojo guolio keitimas gali kainuoti iki 1000 eur. atsižvelgiant į situacijos bloguma. Bukite gudresni už pardavėjus!

Automatiniu greičių dėžių smagračiai irgi galvos skausmas, šiuo atveju ne tik dyzeliams, bet ir benzinams.Užvedant automobilį, starteris turi sukti variklį gražiai, tolygiai ir be pašalinių garsų. Jeigu yra trūkčiojimai, įtarimai kad mašina kuriasi per prievartą, ne taip kaip turi būti - tai sako arba apie starterio gedimą, arba apie tai, kad "nuėsti" smagračio dantukai. Tada laukia dėžės nuėmimas ir smagračio keitimas kitu. Dėvėtų smagračių kaina ~100 eur. darbas 100 - 150 eur.
i46.tinypic.com/219yk2e.png

Keletą žodžių apie automobilio elektronika (liečia visus aprašomus modelius). Jeigu perkate šią mašiną, geriausia - turėti galimybę prijungti automobili prie profesionalios diagnostinės įrangos, geriau prie dilerines. Jinai pasakys viską - ir elektroninius gedimus, ir agregatų stovį, dažniausiai - tikrą kilometražą. Jeigu Jums stringa/neatsidaro langas, pakimba spidometras, mirksi lemputės ar panašiai - netikėkite pasakojimais kad "čia mygtuką reikia pakeisti" arba "kontaktas blogas". TAI NETIESA. Šitie modeliai turi labai daug kompiuterių/valdymo bloku, ir 99% atvejų kalti būtent jie. Elektronikos atvžilgiu - kaprizinga ir brangi remonte mašina, remontas gali kainuoti tūkstančius. Reziumuojant - jeigu neturite galimybės pirkimo metu pajungti diagnostinės įrangos - bent jau patikrinkite VISUS mazgus - kaip jie veikia - langai nusileidžia/kyla be strigimų, spidometras nemirkčioja, kondicionierius dirba, posūkiai (svarbu) dirba be strigimų, centrinis veikia .

Keliaujam į saloną...

Tegul Jūsų ne išgąsdina salono elementų (apdaila/sėdynės/plastmasės) barškėjimas - taip jau yra - VOLVO salono surinkimo kokybė, švelniai sakant, yra prasta. Bijoti barškančių plastmasių nereikia - tai normalu.

Odiniai salonai nėra ilgaamžiai, pusiau odiniai trūkinėja šonuose dar greičiau - taigi, tai nėra rodiklis automobilio ridai nustatyti vizualiu būdu. Pasirinkite pliušinį (medžiaginį saloną;) - jis jaukiausias, ir ilgaamžis.

Yra keli budai atskirti pagal saloną ar masina nebuvo perdaryta iš Angliškos:

Žemiau nurodyti mygtukai turi būti toje vietoje, kaip pavaizduota nuotraukoje:
i49.tinypic.com/1dy9ua.jpg

Jeigu jie yra dešinei, kur parodo rodykle - tai - arba mašina yra perdaryta iš Angliškos, arba yra įdėtas Angliškas klimato kontrolės valdymo modulis - reiktų susimastyti.


Kitas svarbus punktas - plastmasinis laikiklis prie stiklo:
i45.tinypic.com/furtk4.jpg

Jis turi būti vairuotojo pusėje. Atitinkamai, angliškos mašinos vairuotojo pusė yra dešinė, taigi laikiklis yra kitoje vietoje. Dažnai šitos smulkmenos pardavėjai nepašalina, o tai - 100% įrodymas, kad mašina buvo Right Hand Drive. Jeigu laikiklio nėra iš vis - įsidėmėkite - ar keistas stiklas, arba pašalintas laikiklis - gali būti, kad Jums pasiseks ir Jūs rasite senojo laikiklio žymes dešinėje, arba kairėje pusėje.

Dažniausiai keičiant saloną keičiami / perdarinėjami durų apmušalai. Angliškoje mašinoje langų valdymo blokas dešinėj pusei didesnis negu kairei, Europietiškoj - atvirkščiai:
i48.tinypic.com/219qvtl.png

Jeigu pažymėtoje vietoje pamatote kažkokius paslėptus perdarinėjimus, plokšteles ir pan - tai gali būti: arba mašina perdaryta iš Angliškos, arba pakeistas salonas su visa apdaila iš angliško Automobilio - priežasties ieškokite patys smile1

Keliaujame prie pakabos ir stabdžių sistemos.

Apžiūrėkite stabdžių diskus - įvertinkite jų būklę - tai nesunku - parūdiję, nusidėvėję netolygiai, ir pan, - laukia keitimas.. Jeigu diskai nutekinti - jie bus gražūs, blizgantys, bet ploni. Tas irgi matosi ir kartais pasitaiko. Pakeitimas naujais kainuoja nedaug. Tai - pagrindas pasiderėti, bet ne pagrindas nepirkt.

Pusašiai - labai skaudi tema tiek VOLVO su benzininiais, tiek su dyzeliniais varikliais. Tiek su automatinėmis, tiek su mechaninėmis dėžėmis.
Patikrinti nesudėtinga - įsibėgėjant jaučiasi vibracija, bet atleidus gazą ir riedant jinai akimirksniu dingsta. Kuo stipriau spaudi gazą - tuo didesnė vibracija. Naujas pusašis kainuoja ~700 eur. NETIKEKIT padavėjų pasakojimais,kad tereikia subalansuot ratus. 99% atvejų tai - pusašis.

Barskancios pakabos bijoti nereikia - tai puikus pagrindas, vel gi, pamažinti prekės kainą, bet nėra kriterijus pirkti automobilį arba jo nepirkti. S60, S80, V70II pakabos byrejo, byra ir byrės, remontas reguliarus bet nebrangus.

Apžiūrėkite variklio pagalves - jų yra daug ir kainos svyruoja nuo 10 iki 150 eur.

Variklio skyriaus apačia turi būti sausa, viršus - irgi. Skysčio prasisunkimas - didelis trūkumas.

Dar vienas didelis volvo"prašovimas" yra vairo kolonėlės, vairo stiprintuvo siurbliai. Važiojant/sukant neturi būti vairo "bangavimo", vairo kolonėlė ir jos siurblys PRIVALO būti sausi - jei taip nėra - laukia nemažos išlaidos. Skaičiuokite pinigus, ir žiūrėkite kitą mašiną jei netelpat i finansines ribas.

Kondicionierius turi veikti - tiek kompresoriai, tiek kondicionieriaus radiatoriai irgi yra viena iš silpnesnių šių modelių vietų. Jokių pašalinių garsų neturi būti. Jeigu įjungus kondicionierių, atsiranda snypštimas - tai sako apie freono trūkumą - jis yra, bet jo mažai. Darome išvadas.

Na ir paskutiniai zodiziai apie svarbiausią - VOLVO SAUGUMAS. SRS
pagalvės.


Šiuolaikinės technologijos leidžia aptraukti paneles ir pagalves taip, kad net profesionalo akimis sunku atskirti ar pagalvės buvo šovusios ar ne. Tačiau yra keli būdai pačiam įsitikinti ar automobilis turėjo auto įvykį su šovusiomis pagalvėmis.

Daugumoje aprašomų modelių komplektacijose eina ir keleivio priekinė saugos oro pagalvė. Visada išspaudžiamas SRS logotipas, dažnai išspaudžia net po panelės pertaukimo, ir labai kokybiškai. Patikrinti ar panelė buvo šovusi ar ne galima šitaip:
Paspauskite pirštais panelę, jinei neturi būti "medinė" , turi amortizuoti, po pirštais nueiti gilyn 1 - 2 milimetrais, jeigu to nėra - 100%, kad panelė yra pertraukta per naują. Tas pats - ir su vairu.

Kiek veliau įdėsiu maksimalios kokybės nuotraukas, kaip atrodo gamykliniai VOLVO išspausti SRS logotipai vaire, ir ant panelės - tai turėtu Jums padėti išsirinkti saugų VOLVO automobilį.

P.S. Vėliau bus papildyta tema apie 2.5 TDI variklius.

Jei yra klausimų arba netikslumų mano straipsnyje - kritikuokite, klauskite, redaguokite, as labai stengiausi!

Gero pirkimo ir saugaus važinejimo!


Vartotoju pastabos:

---

V70 II kartos buna eina su paprastais galiniais amortizatoriais (kaina nuo apie 100eur Lt/2vnt) ir su nivomatais (naujo kaina nuo apie 400 eur/vn), naudoti apie 500Lt/2 vnt). Nivomatai reguliuojasi patys priklausomai nuo bagazines apkrovos ir neleidzia automobilio galus smukti i apacia. Pakeitimas paprastas, taciau keiciant is Nivomatu i paprastus reikia keist ir atramas virsutines amortizatoriu. Velgi pinigines islaidos. Paziurekite perkant V70 galiniu amortizatoriu stori - jeigu jis yra ~10 cm skersmens - tai reguliojama pakaba, kurios aptarnavimas yra brangus.

Daznas atvejis iki facelifto s60/v70 problema, isplauke pixeliai borto kompe ir atsijunginejantis skydelis. Isplaukusiu pixeliu ir prietaiso skydelio atsijunginejimas - gamybinis brokas, del mikro trukimu saltose paikiose (pasirodo isilus skydeliui) Kita priezastis- odometro atsukimas. Prietaisu skydeliu kontaktu perlitavimas ir lempuciu pakeitimas apie 100 eur.

Pirmos gamybos s60/v70 II turi problemu su DSTC, kuris pradeda neveikti prie zemesniu tempo, o po to pastoviai. Sprendimas- modulio pakeitimas (kaina priklauso nuo to kuris) ir jei nepavyksta adaptacija - pirkimas Sostenoj Reload programas (apie 300 Lt). Pasirenkant automobili su STC arba DSTC opcija, geriau pasirinkti STC.

Pateike: marcinorama

---


Griežtai draudžiama čia paskelbtą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse be scc.lt administracijos sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti www.scc.lt kaip šaltinį.
Redagavo Fino 2012-06-19, 19:44


-----
Viskas apie Volvo/Saab
+370 694 88000
info@volvoparts.lt
 
Metalz
#2 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-15, 15:26
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Kaunas
Pranešimai: 797
Įstojo: 2010-10-12
yes


-----
Lexus RX 450 MY 2015
VW Passat MY 2018 dyzelis
SAAB 9-3 AERO 2,8 V6 MY 2008
SAAB 9-3 MY 2002 2,2 TiD
SAAB 9-3 AERO Viggen 1999 kabrioletas 2,0 T
EX dahriena volgų ir saabų...
 
tyluonis
#3 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-15, 16:39
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 869
Įstojo: 2010-12-07
ačiū, naudinga info smile1


-----
vė septyniasdešimt I tėdėji
 
MM23
#4 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-15, 18:16
Narys

Miestas: Utena/Vilnius
Pranešimai: 1336
Įstojo: 2011-11-19
Super naudinga informacija,dėkuismile1 gaila kad ją skaitau jau po mašinos įsigijimo:D


-----
V70II 2.5TDI- Juokais-morgo direktoriussmile1
forum-lines.ru/rez/ab230306.gif
Kai esi miręs, nežinai, kad tu miręs. Tik kitiems sunku. Lygiai taip pat yra, kai esi durnas.
 
imori
#5 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-15, 18:45
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Lietuva
Pranešimai: 1524
Įstojo: 2009-11-14
minusai gi realus nesugalvoti... Bet ir pliusu masina turi nemazai... Del to ir perkam, as jau 3 volvo vairuoju...
 
kairusa30
#6 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-15, 19:18
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 1560
Įstojo: 2009-06-04
Labai gerai viskas isdestyta. Surasyta i ka atkreip demesi ir galimi defektai. Puiki informacija!


-----
V70 1998 2.0 LPG (93kw)
S60 2002 2.4. LPG (103kw)
S40 1997 2.0 (103kw) PARDUOTA smile1
440 1991 1.7 (devynis metus man tarnavo)
forum-lines.ru/rez/ab197512.gif
подписи для форум­ов

Tel: 868563593
 
Stulpas
#7 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-15, 19:32
Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 6449
Įstojo: 2007-03-14
Fino @ 2012-06-15, 19:16 rašė:
As rasau kritiskai, ta pabreziau paciame pirmame sakinyje, kad zmones nenupirktu slamsto. Apie pliusus as isvis net nesiruosiau rasyti. Stulpas ziurek kitu kampu.

as viska suprantu;)
tik sakau kad zmogus galvojantis pirkti ar nepirkt ,perskaites sita tema manau nepirks:D
 
Fino
#8 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-15, 19:34
Vartotojo avataras

Super administratorius

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 16193
Įstojo: 2007-03-10
Nu tai tegul perskaito tema apie Liancia Dedra kokia smile1


-----
Viskas apie Volvo/Saab
+370 694 88000
info@volvoparts.lt
 
Shake
#9 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-15, 20:46
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius - Ignalina
Pranešimai: 2152
Įstojo: 2011-12-15
Labai puikiai viska parasyta smile1
Butu praverte sios zinios, kai ieskojau volvos smile1
Pagarba Segefinui ;)
 
imori
#10 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-16, 12:16
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Lietuva
Pranešimai: 1524
Įstojo: 2009-11-14
Volvo Lietuvoje bent jau man atrodo stipriai populiareja. Deja perkant netinkama varianta galima taip apsidegti kad visa gyvenima keiksi volvo. Man teko kalbeti su zmogumi kuris keike xc70 AT. Sake prie volvo niekad daugiau neprieis.
Si tema turi info ir apie D5 ir apie AT... Manau zmogus kuris perskaitis sia tema gales siek tiek apsisaugoti nuo nesekmes...
Puiki tema!!!
 
Sliumpis
#11 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-16, 12:39
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius, Baltupiai
Pranešimai: 368
Įstojo: 2011-12-23
puikus aprašymas. tik truputi pasigedau informacijos apie benzininius variklius smile1 man tai būtų aktualiausia ups


-----
VW Golf VI 1.6 TDI 77kW darbinis arklys
Volvo S60 2.4 AT 125 kW sold
Nissan Primera 2.0 96 kW
 
Fino
#12 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-16, 12:55
Vartotojo avataras

Super administratorius

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 16193
Įstojo: 2007-03-10
Kaip tai pasigedai, o linkas i aprasyma ju ?


-----
Viskas apie Volvo/Saab
+370 694 88000
info@volvoparts.lt
 
Stulpas
#13 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-16, 13:01
Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 6449
Įstojo: 2007-03-14
serzai tai nuorodoje tik apie dyzelius yra kalbama
 
Fino
#14 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-16, 13:13
Vartotojo avataras

Super administratorius

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 16193
Įstojo: 2007-03-10
As labai atsiprasau, nuoroda ideta.


-----
Viskas apie Volvo/Saab
+370 694 88000
info@volvoparts.lt
 
arnoldas1972
#15 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-16, 15:12
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Klaipeda-Dublinas
Pranešimai: 12
Įstojo: 2011-07-21
Puikus aprasymas. Respect,uz varga 3
 
marcinorama
#16 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-16, 19:53
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 3391
Įstojo: 2011-04-08
dekui uz pataisyma Serzai smile1


-----
S80 D5 11 executive- daily
V90 D4 17 - daily
Nissan Sunny N13 88 -youngtimer
740 GLE 84 -youngtimer
 
sccudo
#17 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-16, 22:41
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Joniškis/Šiauliai
Pranešimai: 199
Įstojo: 2012-01-01
Labai gera tema yes siek tiek zinojau pries pirkdamas Volvo ir siek tiek naujo perskaiciau sioj temoj. Pagarba 1
Redagavo sccudo 2012-06-16, 22:42


-----
Volvo V70 2.5D '01
 
MM23
#18 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-18, 09:26
Narys

Miestas: Utena/Vilnius
Pranešimai: 1336
Įstojo: 2011-11-19
Laukiu nesulaukiu informacijos apie 2.5tdismile1 Kadangi tokį eksplotuoju,tai įdomu dėl eksplotacijos ir pansmile1


-----
V70II 2.5TDI- Juokais-morgo direktoriussmile1
forum-lines.ru/rez/ab230306.gif
Kai esi miręs, nežinai, kad tu miręs. Tik kitiems sunku. Lygiai taip pat yra, kai esi durnas.
 
tozass
#19 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-21, 15:59
Vartotojo avataras

Narys

Miestas: Telsiai
Pranešimai: 1155
Įstojo: 2007-12-15
o i mechanine pavaru deze tikrai GL-3? tanagroje paprasiau tai paziurejo kaip i kvaili sako GL-5 pilasi


-----
Saab 9-3 1.9 Tid 88 kw '07 SportWagon
Saab 9-3 1.9 Tid 110 kw '07 SportWagon
Volvo 480 S 1.7 '92 LPG
Volvo 850 2.5 TDI '96
 
Fino
#20 Spausdinti pranešimus
Parašyta 2012-06-21, 16:04
Vartotojo avataras

Super administratorius

Miestas: Vilnius
Pranešimai: 16193
Įstojo: 2007-03-10
i47.tinypic.com/351j139.png


-----
Viskas apie Volvo/Saab
+370 694 88000
info@volvoparts.lt
 
peršokti į forumą:
PANAŠIOS TEMOS
Tema Forumas Ats. Naujausia žinutė
KIEKVIENA SAVAITE - STAIGMENA (Naujienos!) (Volvo dalys , Saab dalys) Blevyzgos 18 2024-03-28, 14:00
Rasoja priekiniaiai zibintai volvo s80 xenon FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai 5 2023-11-17, 15:52
FAQ: Volvo D5 ir 2.4D variklis - informacija, skirtumai, trukumai FAQ: Dažniausiai užduodami klausimai 475 2022-05-04, 21:47
Volvo XC70 pirkimas Volvo V70-II, S60, S80, XC70/90 165 2022-04-24, 09:58
Volvo XC90 taršos mokestis Blevyzgos 24 2020-08-04, 18:53